Ja, dat. Marylin Monroe vind ik toch wel hét ultieme sekkssymbool. Net als Anita Ekberg, die ook echt niet superslank was.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:16 schreef Jagärtrut het volgende:
ik weet het niet, ik vind de vrouwen op Mar's plaatje, de onderste helft mooier. Er mag wel een klein speklaagje opzitten geloof ik.
Ik welquote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:20 schreef loveli het volgende:
En Keira heeft niet echt de aanleg om wulps te worden, die krijgt never een figuur als op de onderste rij.
Wel kant-en-klare yoghurt metmuesli van de AH, ik vermoed dat daar ook wel suiker inzit, maar had nog honger na mijn ontbijt toen ik aankwam op mijn werk.quote:
1 bth is dan ook geen ontbijtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wel kant-en-klare yoghurt metmuesli van de AH, ik vermoed dat daar ook wel suiker inzit, maar had nog honger na mijn ontbijt toen ik aankwam op mijn werk.
Eiwitten natuurlijkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:23 schreef Perruche het volgende:
Monster is toch die energiedrank? Bah![]()
En "hetzelfde als zovaal" bedoel je geen eiwitten of een ongevarieerd menu? Gisteren was:
O: havermout + havermelk + rozijntjes
T: dubbele bth pindakaas
L: 300 gr salade (sla/komkommer/courgette/champignon/paprika) + ei + runderbouillon
T: 150 gr vanilleyoghurt (bio)
T: kleine peer, mandarijn
B: 2x20 minuten fietsen
D: zalm, 3 grote opscheplepels aardappelpuree, 3 zulke lepels gemengde groente (venkel, selderij, wortel)
T: 4 blokjes extra pure chocolade
Ja vandaag moet ik op het station wat halen voor lunch. Zal kijken of er wat fatsoenlijks te halen is, ergens!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Eiwitten natuurlijk
En die van gister is gewoon netjes
Pasta salade als L ?
Joehoeeee!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:26 schreef loveli het volgende:
Weercijfer voor zondag: 5. Maandag 8, di 7, wo 8 en alle andere dagen een vette 9
Ik was dan ook te laat.quote:
Familie, zou eerst zelf iets regelen, maar kon niet wachten tot maart en vliegticket was goedkoop, dus ik moest wel. Vermoedelijk is het een slaapbank, maar /care.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:29 schreef anna82 het volgende:
[..]
Joehoeeee!
Met wie ga je en hoezo slaap jij op de bank, wel een slaapbank toch?
Sort of. Mijn collega vroeg net hoelang de lange onderbroek was en de site bleef maar inzoomen op het kruis van de heer Beckham.quote:
Een béétje suggestief is het wel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Is het heel raar om tegen een date te zeggen dat je van plan bent om de hele dag in bed te gaan liggen zondag (na het sporten), maar dat ie er wel bij mag komen liggen?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |