abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107546273
Meelezen op de mobiel levert dit soort posts op
*poef* nu is het weg
  Vis een optie? vrijdag 3 februari 2012 @ 08:32:18 #227
70532 loveli
N
pi_107546323
Coco :*
crap in = crap out
pi_107546383
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 08:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Sneeuwrex O+

HKPW, ik ken sneeuwengels wel ja. Geen idee waarom ik er een stylingproduct van maakte :D
Hehehe, gelukkig maar. :D

Tja, Phaidra, jij bent vanaf nu gewoon veroordeeld tot center parcs. B-)
Ik weet overigens nog niet waar ik naar toe ga. En wanneer.
Wil denk wel in de hemelvaart-pinksteren periode een dag of 10 pakken. :) Geen idee waar naartoe overigens, kan Oost Europa worden (Servie, Bosnie, Bulgarije ofzo) of een extended city trip richting China. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_107546461
thx Phaidra

Ik ben trouwens NOOIT met mijn kids naar center parks geweest en ga dat ook NOOIT doen! ;)
Heb nog wel een leuk adresje voor een appartement aan zee in een dorpje vlak naast Malaga (andalusie dus) mocht je geinteresseerd zijn XM (zie foto's in mijn fb ;) )

En Aurum dikke plaaggeest :P
Gelukkig zijn t-rexxen hip! B-)

Nog even een uurtje relaxen voor de taxi er is.. met mooie sneeuw buiten!

Lijstje is nog niet helemaal in beeld voor vandaag, weet niet precies hoelaat ik weer thuis ben en hoe brak ik dan ga zijn. In elk geval zit er nu een kom havermout in en staat er een grote pan wortelsoep in de koelkast. Soep gaat er altijd in bij brakheid.
  Vis een optie? vrijdag 3 februari 2012 @ 08:48:36 #230
70532 loveli
N
pi_107546487
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 07:58 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

neem jij trouwens genoeg thermo shizzle mee? Ik hoorde vanmorgen van temperaturen van -25 in Oostenrijk :o
Als we aankomen is het overdag -10 en 's nachts niet kouder dan -16, valt mee. Overweeg wel of ik m'n eigen donzen dekbed meeneem :P
Wilde een winterjas van de lidl kopen als ski-jack, maar overweeg nu toch een nieuwe rits in de functionelere jas van vorig jaar te zetten.
crap in = crap out
pi_107546542
Naja Coco, dan hoop ik dat het beter wordt in de loop van de dag :*

@Marmar: :P

@Li: Ga je met je eigen auto? Dan zou ik gewoon mijn eigen dekbed erin gooien, slaapt het lekkerst en je weet zeker dat je het warm hebt snachts (of je moet daar een man vinden die je warm houdt :+ )
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? vrijdag 3 februari 2012 @ 08:53:05 #232
70532 loveli
N
pi_107546554
Vliegtuig, anders was het een no-brainer.
crap in = crap out
pi_107546564
Ik heb een half uur gesnoozed, van uit m'n bed het journaal gekeken, vervolgens mijn Nespresso aangezet vanuit m'n bed, koffie gedronken, limo, water wat ik al klaar had gezet :9. Goed begin van de dag :P

Ik denk er aan om volgende week ontbijt klaar te zetten _O_
Worry is a misuse of imagination
pi_107546578
Goeiemorgen...

Gister gezellig met (ik typte med, hoezo Zweeds?) de zielige duutser op bed gelegen en inspecteur barnaby gekeken. En 2 koekjes gegeten, die niet eens lekker waren.

Deze kwam voorbij op m'n facebook, en ik moet zeggen, ik vind er geen een mooi lijf tussen staan:
pi_107546623
Ik heb echt al 3 mailtjes gekregen vandaag dat ik mijn registration voor de Royal Parks Half moet completen. Wat ik niet ga doen, want ik ga een andere halve lopen, maar dan nog steeds!
Gister wel geregeld dat mijn O+ favoriete sportschoolleraar O+ een schema in elkaar gaat draaien voor de Urbanathlon.
En ik heb besloten dat het vandaag uitstekend weer is voor heel veel muziek van Sigur Ros. B-)

Lijstje:
O1: koffie verkeerd
B: fietsen naar het station
O2: banaan
O3: havermout met appel
L: 4 boterhammen met 2 gebakken eieren en ontbijtspek
T: 2 roggebrood met pindakaas
B: fietsen naar huis
D: geen idee!
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 08:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen...

Gister gezellig met (ik typte med, hoezo Zweeds?) de zielige duutser op bed gelegen en inspecteur barnaby gekeken. En 2 koekjes gegeten, die niet eens lekker waren.

Deze kwam voorbij op m'n facebook, en ik moet zeggen, ik vind er geen een mooi lijf tussen staan:
[ afbeelding ]
Maar zij zijn kennelijk wel tevreden met hun lichaam en dat is wel datgene wat ze mooi maakt.
Dit is nog wel een aardige: http://www.yesandyes.org/(...)body-regardless.html
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_107546704
Ik kom deze steeds tegen op fb

En ik vraag het me ook af.. Moge duidelijk zijn dat ik de onderste veeeeel mooier vindt.

@Jagar er zijn maar weinig lijven in wit ondergoed mooi op de foto zonder fotoshop en andere kunstgrepen.. ik ga mee met HPKW hier!
pi_107546717
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 08:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen...

[ afbeelding ]
Zijn geen perfecte lichamen inderdaad, maar ja, wie heeft dat nou? Rechter heeft goede billen :)
pi_107546735
Cocopops :* beterschap!

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 08:48 schreef loveli het volgende:

[..]

Als we aankomen is het overdag -10 en 's nachts niet kouder dan -16, valt mee. Overweeg wel of ik m'n eigen donzen dekbed meeneem :P
Wilde een winterjas van de lidl kopen als ski-jack, maar overweeg nu toch een nieuwe rits in de functionelere jas van vorig jaar te zetten.
Het is behoorlijk koud maar het gemiddelde hotel stookt het freaking hot :D
Weet niet waar je slaapt?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_107546754
Morgen!

kleine opstartprobleempjrs hier, neem misschien de middag vrij, wel aan toe!

Ik begin de dag met een glas jus en een ijzerpilletje.

Beterschap vandaag Coco!
pi_107546755
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:01 schreef MarMar het volgende:
Ik kom deze steeds tegen op fb
[ afbeelding ]

En ik vraag het me ook af.. Moge duidelijk zijn dat ik de onderste veeeeel mooier vindt.

@Jagar er zijn maar weinig lijven in wit ondergoed mooi op de foto zonder fotoshop en andere kunstgrepen.. ik ga mee met HPKW hier!
Wat mij opvalt is dat het tegenwoordig steeds vaker erwten op een plank zijn met buik en heupen die er niet om liegen (kon ik ook wel eens aan mee doen deels :+ ).
De vorige generatie was beter in proportie.
pi_107546779
Hm ik heb gewoon overal een beetje te veel vet, alhoewel bij bovenbenen veel te veel :'). Van het plaatje van Jagar vind ik die rechter wel mooi hoor! Goed gespierd enzo.

Morning!
pi_107546798
Maar goed ik pas nog gewoon in mijn kokerrok maat 38 dus het zal allemaal wel meevallen. Planning:
O: 40 gr havermout in 200 ml sojamelk met handje rozijnen
T: peer, appel, mandarijn
L: of een pasta of een salade ofzo + smoothie of koffie verkeerd
T: dubbele bth kaas/komkommer
D: bij vriendinnetje, geen idee, maar wel gezond :Y
T: vast de nodige wijntjes :D
pi_107546816
Mijn vakantieplannen staan voorlopig op Oost-Europa. O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? vrijdag 3 februari 2012 @ 09:10:39 #244
70532 loveli
N
pi_107546851
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:01 schreef anna82 het volgende:

[..]

Zijn geen perfecte lichamen inderdaad, maar ja, wie heeft dat nou? Rechter heeft goede billen :)
Van het squatten!
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 3 februari 2012 @ 09:12:34 #245
70532 loveli
N
pi_107546873
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:02 schreef Ml-etje het volgende:
Cocopops :* beterschap!

[..]

Het is behoorlijk koud maar het gemiddelde hotel stookt het freaking hot :D
Weet niet waar je slaapt?
Op de bank heb ik begrepen :+

Geloof dat het een appartement is, moet nog even vragen of ik eigen handdoeken moet meenemen. Zo even kijken of de vlucht nou 's ochtends of 's middags was. Nog 2 (werk)dagen en ik ben weg :P
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 3 februari 2012 @ 09:13:21 #246
70532 loveli
N
pi_107546889
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:03 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Wat mij opvalt is dat het tegenwoordig steeds vaker erwten op een plank zijn met buik en heupen die er niet om liegen (kon ik ook wel eens aan mee doen deels :+ ).
De vorige generatie was beter in proportie.
Generatie spekvet vs generatie cornflakes. Bad carbs :N
crap in = crap out
pi_107546947
ik weet het niet, ik vind de vrouwen op Mar's plaatje, de onderste helft mooier. Er mag wel een klein speklaagje opzitten geloof ik.
pi_107546981
Mogguh!

Vroeger deden vrouwen zwaarder werk, krijg je goed lichaam van, kijk maar naar sigme!

:@ ik schaam me trouwens diep, heb op de heenweg naar het werk een blik Monster gekocht (wel lo-carb, dus suikers vallen enigszins mee), maar dan nog :@
Misschien dat ik daarom Men Without Hats begon te draaien als eerste nummer van de dag :+

Betersjaapjes Cococakes! :* *;

^O^ Perr, wel hetzelfde als zo vaak, maar nu keer blij dat je goede bodem legt voor je wijntjes.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_107547005
Wat is een blik Monster?

Ga ook maar wat meer spek eten dan :+
Anyways :W tot einde vd middag!
  Vis een optie? vrijdag 3 februari 2012 @ 09:20:34 #250
70532 loveli
N
pi_107547013
En Keira heeft niet echt de aanleg om wulps te worden, die krijgt never een figuur als op de onderste rij.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')