Hehehe, gelukkig maar.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Sneeuwrex
HKPW, ik ken sneeuwengels wel ja. Geen idee waarom ik er een stylingproduct van maakte
Als we aankomen is het overdag -10 en 's nachts niet kouder dan -16, valt mee. Overweeg wel of ik m'n eigen donzen dekbed meeneemquote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:58 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
neem jij trouwens genoeg thermo shizzle mee? Ik hoorde vanmorgen van temperaturen van -25 in Oostenrijk
Maar zij zijn kennelijk wel tevreden met hun lichaam en dat is wel datgene wat ze mooi maakt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen...
Gister gezellig met (ik typte med, hoezo Zweeds?) de zielige duutser op bed gelegen en inspecteur barnaby gekeken. En 2 koekjes gegeten, die niet eens lekker waren.
Deze kwam voorbij op m'n facebook, en ik moet zeggen, ik vind er geen een mooi lijf tussen staan:
[ afbeelding ]
Zijn geen perfecte lichamen inderdaad, maar ja, wie heeft dat nou? Rechter heeft goede billenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen...
Gister gezellig met (ik typte med, hoezo Zweeds?) de zielige duutser op bed gelegen en inspecteur barnaby gekeken. En 2 koekjes gegeten, die niet eens lekker waren.
Deze kwam voorbij op m'n facebook, en ik moet zeggen, ik vind er geen een mooi lijf tussen staan:
[ afbeelding ]
Het is behoorlijk koud maar het gemiddelde hotel stookt het freaking hotquote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Als we aankomen is het overdag -10 en 's nachts niet kouder dan -16, valt mee. Overweeg wel of ik m'n eigen donzen dekbed meeneem
Wilde een winterjas van de lidl kopen als ski-jack, maar overweeg nu toch een nieuwe rits in de functionelere jas van vorig jaar te zetten.
Wat mij opvalt is dat het tegenwoordig steeds vaker erwten op een plank zijn met buik en heupen die er niet om liegen (kon ik ook wel eens aan mee doen deelsquote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:01 schreef MarMar het volgende:
Ik kom deze steeds tegen op fb
[ afbeelding ]
En ik vraag het me ook af.. Moge duidelijk zijn dat ik de onderste veeeeel mooier vindt.
@Jagar er zijn maar weinig lijven in wit ondergoed mooi op de foto zonder fotoshop en andere kunstgrepen.. ik ga mee met HPKW hier!
Van het squatten!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:01 schreef anna82 het volgende:
[..]
Zijn geen perfecte lichamen inderdaad, maar ja, wie heeft dat nou? Rechter heeft goede billen
Op de bank heb ik begrepenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:02 schreef Ml-etje het volgende:
Cocopopsbeterschap!
[..]
Het is behoorlijk koud maar het gemiddelde hotel stookt het freaking hot
Weet niet waar je slaapt?
Generatie spekvet vs generatie cornflakes. Bad carbsquote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat het tegenwoordig steeds vaker erwten op een plank zijn met buik en heupen die er niet om liegen (kon ik ook wel eens aan mee doen deels).
De vorige generatie was beter in proportie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |