Ik wilde helemaal geen topic aanmaken, maar na een minuut was er nog niks.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:19 schreef Smoofie het volgende:
Waarom is de TT niet "waar dromenvangertje onze dromen vangt"
Je bent een Ajacied en dan durft het nog net aan om een ander een faler te noemen?quote:
Ik heb binnen 10 minuten weer meer indruk gemaakt dan die dromenvangertje van je.. toch respect.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:19 schreef Smoofie het volgende:
Waarom is de TT niet "waar dromenvangertje onze dromen vangt"
Net een meisje waar we het 2 dagen geleden ff over hadden, omdat ze pix had ofzo. en vorig topic kwam ze verhaal halenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
Hele dromenvangerdiscussie gemistWie is dat? Die kerel op die foto net?
Die kerel...quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
Hele dromenvangerdiscussie gemistWie is dat? Die kerel op die foto net?
Hé jou ken ik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:19 schreef Muto het volgende:
Vroeger was alles beter. Toen bestond dit topic louter uit Feijenoorders.
Ik eet echt nooit chipsquote:
Tis nu wel klaar hoor met dat gescheld.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:20 schreef De_kromme het volgende:
Ik faalde ook wel. Maar die kutmod had weer een editbui.
Je bent niet serieus dat jij dat bent toch?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die kerel...Ik post nog eens een foto van mezelf, maar kijk eens terug op pagina 1 van het vorige topic.
En 's avonds bijvoorbeeld tijdens CLwedstrijden? Eet je dan helemaal niks?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik eet echt nooit chips. Ik snoep eigenlijk ook gwn nooit, alleen volle maaltijden
.
Echt een voorzet voor open doel met als bonus een ban hierzo.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tis nu wel klaar hoor met dat gescheld.
Ok sorry. Maar jij begon.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tis nu wel klaar hoor met dat gescheld.
Ik besteed teveel tijd aan mijn haar om er niet mee te pronkenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:21 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Je bent niet serieus dat jij dat bent toch?
Dan eet ik bijv. gwn stampot wat over is, broodje mozarella met pesto oid. Alleen echte maaltijdenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En 's avonds bijvoorbeeld tijdens CLwedstrijden? Eet je dan helemaal niks?
Waarom verlaag je jezelf tot dat niveau.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:22 schreef Anonymousz het volgende:
waar is het feestje?
hier is het feestje
Ik ben niet echt van het schelden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ok sorry. Maar jij begon.
Barca wordt weer gematst. Had rood Pinto moeten zijn.
Nee dus. Grappig hoor foto's van anderen posten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik besteed teveel tijd aan mijn haar om er niet mee te pronken
O o Oquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Waarom verlaag je jezelf tot dat niveau.
Oh ik moet dan altijd chips hebben. Het liefst chips wat stinkt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan eet ik bijv. gwn stampot wat over is, broodje mozarella met pesto oid. Alleen echte maaltijden.
Dat heeft niks met kneus of niet te maken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:22 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Nee jij was van de inhoudelijke reacties paar jaar terug..
Vroeger was alles beter he? Kutusers van tegenwoordig.quote:
Wat weet jij als feyenoorder nou van niveau?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Waarom verlaag je jezelf tot dat niveau.
Wat weet jij nou van niveau af?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:23 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wat weet jij als feyenoorder nou van niveau?
Heb jij daar geen account?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat heeft niks met kneus of niet te maken.
Hoe is het op hetforumwatnietgenoemd mag worden? Heeft sjimz het nog wel eens over me?
[..]
Vroeger was alles beter he? Kutusers van tegenwoordig.
Als jij Ritmo bent wel ja, ging laatst nog een mooie foto van je rond.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat heeft niks met kneus of niet te maken.
Hoe is het op hetforumwatnietgenoemd mag worden? Heeft sjimz het nog wel eens over me?
quote:
Maakt niet uit. Komt uit het zelfde topic als die Dromenvanger op dit zelfde forum. Dus indien hij daar problemen mee heeft is het zijn eigen domme schuld. Voor de rest ben jij de gene die kritiek op die jongen heeft. Ik probeerde alleen mijn imago een boost te geven over zijn rug.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:22 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Nee dus. Grappig hoor foto's van anderen posten.
Ik vond het leuker toen je een jeugdige versie van Genee wasquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik besteed teveel tijd aan mijn haar om er niet mee te pronken
Ritmo = Ritmo hier.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:24 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Als jij Ritmo bent wel ja, ging laatst nog een mooie foto van je rond.
Waar had ik precies kritiek? Maar ik wist niet dat die foto ergens op FOK stond, dan boeit het me niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Komt uit het zelfde topic als die Dromenvanger op dit zelfde forum. Dus indien hij daar problemen mee heeft is het zijn eigen domme schuld. Voor de rest ben jij de gene die kritiek op die jongen heeft. Ik probeerde alleen mijn imago een boost te geven over zijn rug.
Ritmo? Neehoor, die post hier nog.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:24 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Als jij Ritmo bent wel ja, ging laatst nog een mooie foto van je rond.
Ah Crane, wacht. Dan was er laatst op dat forum de discussie of Ritmo nou Crane was of dat niet. Foto van Ritmo ging rond, van Crane ook.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ritmo? Neehoor, die post hier nog.
Voorheen crane. Kan me ook nog wel een foto herinneren met een Feyenoordvlag ofzo?
Dromenvanger, fotos, etc? Wat is er precies aan de handquote:
Ja ik las het net, maar dan mis ik geloof ik nog wat? Snap er geen fuck van.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:26 schreef Smoofie het volgende:
@ jojoortje, al gezien, vorige topic 1e pagina? :d
Die dwerg van een sjimz zat me de hele tijd te bannen. Logisch ook.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:25 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Ah oke. Naja nee dan niet de_kromme.. zo'n bekende user was je nu ook weer niet.
Wtf?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Dromenvanger, fotos, etc? Wat is er precies aan de hand
Was helemaal geen gepest joh, miss 4 posts erover gehad.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom pesten jullie dat meisje dan?
Waarom is het een dikke hype geworden dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was helemaal geen gepest joh, miss 4 posts erover gehad.
Hype? jij vraagt om uitleg en die krijg je.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom is het een dikke hype geworden dan?
Ik heb daar wel een account ja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij wel dus?
Ben gewoon hier gebleven in UVT. Had ook minder tijd voor deze speelplaatss.
Dunno, ik kwam in het userfotos topic, zag haar foto, deedquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom is het een dikke hype geworden dan?
Oh wauw.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dunno, ik kwam in het userfotos topic, zag haar foto, deeden dat was het eigenlijk wel.
Is het wat?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een account ja.
TOen nog ff wat grapjes gemaakt en spam en dat was het, niets bijzonders dus.quote:
Wel leuk opgezet, maar het is daar niet zo druk volgens mij.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Is het wat?
1-0 Valencia. Leuk voor de wedstrijd.
Jij was wel de aanstichter dus.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
TOen nog ff wat grapjes gemaakt en spam en dat was het, niets bijzonders dus.
Smoofie is verliefd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:32 schreef Anonymousz het volgende:
wat is er met Dromenvangertje aan hand?
De wannabe's willen weten wat er was gebeurdquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:32 schreef Anonymousz het volgende:
wat is er met Dromenvangertje aan hand?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:37 schreef msnk het volgende:
Dagcijfers #222
[VBL Slowchat] #16: Negers zijn oké....of niet?
[VBL Slowchat] #16: Negers zijn oké....of niet?
Zo begon het.
[VBL Slowchat] #24: TT's zijn niet mijn ding.
Zo eindigde het.
The End.
Nu niet toch? Het gaat nu wel ergens over tenminste.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Soms heb ik wel eens het idee dat het helemaal nergens overgaat in deze reeks
Dat is de bedoeling van een SlowChat.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Verschilt dat met andere SC's dan? Die gaan toch meestal nergens over? Hoewel ik niet zo thuis ben in SC's.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh, dan stop ik ook met al mijn inhoudelijke posts en spam ik gewoon mee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:41 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van een SlowChat.
http://www.fok.nl/gm/spytool.phpquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:41 schreef De_kromme het volgende:
Waar kan je ook alweer op je naam zoeken? Spytool ofzo?
Dacht ik ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:41 schreef n00b13 het volgende:
Als ik haar was zou ik het een compliment vinden.
Wat was er precies inhoudelijk aan jouw post?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, dan stop ik ook met al mijn inhoudelijke posts en spam ik gewoon mee.
Ohhhh, zo praat a4l dus over mij als ik er niet ben!!!!quote:Jeroen Grueter-award
De user met het meeste gegeil op 1 speler.
• Paul
• Doublepain
• msnk
Ruben Schaken-award
User die onverwacht beter is gaan posten.
• Geo4kant
• msnk
• littlerabbit
Je moet me wel hebben hequote:Op woensdag 1 februari 2012 21:44 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Wat was er precies inhoudelijk aan jouw post?
Die heb ik gewonnen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Ohhhh, zo praat a4l dus over mij als ik er niet ben!!!!
quote:Ruben Schaken-award
User die onverwacht beter is gaan posten.
1. Jordiiii (8)
Sinds die uitspraak over eckte hooligan dit dat.quote:
Ik ben 1m64 en gangster.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:47 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Sinds die uitspraak over eckte hooligan dit dat.
Je weet niet dat ik 2,01 m ben en bouwvakker dus pas maar op geeaaaak.
Monster van Laakkwartier deze.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:47 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Oh daar bestaat geen twijfel over. Daarom blijf ik ook veilig achter mijn computertje. Al ben ik ook best stoer hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:47 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Nee, zo'n eckte die handelt in coca en aan mensenhandel en wapenhandel doet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:48 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Zo'n eckte die elke dag hangt en voorbijlopende burgerlullen uitscheld, gewoon omdat het kan?
Ah oke, dat vind ik maar nep..quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, zo'n eckte die handelt in coca en aan mensenhandel en wapenhandel doet.
Die liep in zo'n vak in van de Ajax ultras, en dan gingen ze allemaal voor hem aan de kant, prachtig. Ik zou willen dat ik dat had meegemaakt.quote:
Je lult gast, hij was een Den Haag hooligan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:50 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Die liep in zo'n vak in van de Ajax ultras, en dan gingen ze allemaal voor hem aan de kant, prachtig. Ik zou willen dat ik dat had meegemaakt.
Precies. Hij liep als den haag hooligan het ajax ultras vak in, en daar gingen ze allemaal voor hem aan de kant, ja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:50 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Je lult gast, hij was een Den Haag hooligan.
Sorry begrijpend lezen foutje.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:51 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Precies. Hij liep als den haag hooligan het ajax ultras vak in, en daar gingen ze allemaal voor hem aan de kant, ja.
Hebbie ingezet dan? Arsenal 2/2?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:51 schreef msnk het volgende:
Bolton-Arsenal staat HT:0-0 WTF
Mijn doekoes.... Wat doe je...
Ik heb gister zelfs eishoki gekeken na een tip. Ik kon het niet laten en heb weer geld gestortquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:51 schreef msnk het volgende:
Bolton-Arsenal staat HT:0-0 WTF
Mijn doekoes.... Wat doe je...
Nee... Een Over 2,5 en RvP to scorequote:Op woensdag 1 februari 2012 21:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hebbie ingezet dan? Arsenal 2/2?
Odd van 1.4 max? Geen value man.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee... Een Over 2,5 en RvP to score![]()
Zolang Robin maar scoort dan maar...
Vak 410. Kutpubers.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:54 schreef UltrasVAKP het volgende:
Vorige week Amsterdam aangedaan met paar gasten van 410.. was wel lachen.
Over was 1,60 en RvP 1,83. Vond ik mooie value, maar ja had dan ook geen HT: 0-0 verwachtquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Odd van 1.4 max? Geen value man.
[..]
Vak 410. Kutpubers.
Nee wel met de gasten die er vanaf begin bijlopen die zijn allemaal 23+, de rest wat op 410 staat is ruk da klopt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Odd van 1.4 max? Geen value man.
[..]
Vak 410. Kutpubers.
Scoort van Persie net? Alsnog is het geen value dan.quote:
Wat moet jij als Twente-supporter in Amsterdam trouwens? En die TerroRobbie was wel een baas trouwens, moest toch ook van al die joodjes zijn 'staat van dienst' voor de hoolies van Den Bosch bewijzen, ofwa?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:58 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Nee wel met de gasten die er vanaf begin bijlopen die zijn allemaal 23+, de rest wat op 410 staat is ruk da klopt.
1.83 is nog wel een lekkere odd. Had hem eerder op 1.4/1.5 verwacht.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:00 schreef msnk het volgende:
Laatste 9 wedstrijden scoorde hij 7 keer (6 wedstrijden wel, 3 wedstrijd niet). En nee hij heeft niet gescoord, tweede helft begint zo pas.
Dat zeg ik net omdat we met paar van 410 gingen die ik wel ken (al paar jaar) en paar meer.. zoals TerroRobbie inderdaad. En da laatste snap ik niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Scoort van Persie net? Alsnog is het geen value dan.
Ik heb gehoord dat jij een aardige druggie ben. Wat gebruik je zoal dan? Ik denk dat wij goede vrienden gaan worden.
[..]
Wat moet jij als Twente-supporter in Amsterdam trouwens? En die TerroRobbie was wel een baas trouwens, moest toch ook van al die joodjes zijn 'staat van dienst' voor de hoolies van Den Bosch bewijzen, ofwa?
Zwartboek ook niet?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:07 schreef GGMM het volgende:
Ik kan Nederlandse films nooit echt serieus nemen.
Het klinkt altijd zo nep he?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:07 schreef GGMM het volgende:
Ik kan Nederlandse films nooit echt serieus nemen.
Die kunnen echt niet scoren zonder buitenspel te staanquote:
Ik hoef het niet meer te zien danquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:14 schreef Smoofie het volgende:
Carice van houten speelt trouwens in Game of Thrones season 2.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:17 schreef De_kromme het volgende:
Messi mist penalty dus.
Gerechtigheid voor die smerige duikeling van een Barca-homo.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:17 schreef De_kromme het volgende:
Messi mist penalty dus.
Dit prikkelt ze alleen maar voor de komende Primera wedstrijd. Wat is die Veronica commentator irritant vrolijk trouwensquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:18 schreef msnk het volgende:
[..]!!!
Maakt mijn dag toch nog een beetje goed dan
Hopelijk verliezen ze nog.
Was gewoon een penalty hoor. Je zag duidelijk dat die gast als een blok voor 'm ging staanquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:17 schreef De_kromme het volgende:
Messi mist penalty dus.
Ja nou en, daar zijn ze sowieso al kansloosquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit prikkelt ze alleen maar voor de komende Primera wedstrijd.
Klopt als een bus, maar dan hoeft die homo niet zo opzichtig te gaan liggen. Gewoon geel voor overdreven extra aanstelleritus. Barca.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was gewoon een penalty hoor. Je zag duidelijk dat die gast als een blok voor 'm ging staan
Martens ging door na fluitsignaal en kreeg geeneens een kaartquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Klopt als een bus, maar dan hoeft die homo niet zo opzichtig te gaan liggen. Gewoon geel voor overdreven extra aanstelleritus. Barca.
Kun je beter genieten van GVVV, Joos.quote:
Staan ze al dik achter?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kun je beter genieten van GVVV, Joos.
Opzoek naar de gelijkmaker.quote:
AZ gaat toch door? Dus heus niet spannend.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:50 schreef msnk het volgende:
GVVV niet spannend?
Heb jij die keeper niet bezig gezien of zo???
En Arsenal 0-0Als ik nou net één einduitslag NIET zou hebben verwacht...
Had beter naar Lazio kunnen gaan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Cagliari 4 - 2 AS RomaArme Stekelenburg. Xowiexo wel bijzondere uitslagen in Italie.
Wat die Enqrique daar wil is veel te vooruitstrevend joh. Te rigoureus aangepakt ook.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:58 schreef LudoSanders het volgende:
Rome is niet gebouwd in één dag, zelfde geldt voor het nieuwe Roma.
Vind wel dat ze hem nog lang de kans geven. Dat valt dan wel voor Roma te spreken na al die investeringen had ik toch ondertussen zijn ontslag verwacht.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat die Enqrique daar wil is veel te vooruitstrevend joh. Te rigoureus aangepakt ook.
Wie wa ho?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:03 schreef Jojoortje het volgende:
Had ik al gezegd dat het een kutfilm is? En dat ik toch blijf kijken?
De Hel?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:03 schreef Jojoortje het volgende:
Had ik al gezegd dat het een kutfilm is? En dat ik toch blijf kijken?
Die is zo enorm slecht in die film.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker ding die Chris Zegers is het niet?![]()
Stap op man.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Chantal Jansenquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:
Ik word sowieso moe van die hele Elfstedentocht hype elk jaar weerquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
Er komt toch geen Elfstedentocht. Dus waarom zou je die film kijken
Ken je klassiekers lekker nummertje joh.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat fout dat je daar ineens op komt Ludo
Turken snappen dat niet ..quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word sowieso moe van die hele Elfstedentocht hype elk jaar weer
[..]
Wees blij dat je hem niet hoeft te rijdenquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word sowieso moe van die hele Elfstedentocht hype elk jaar weer
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat fout dat je daar ineens op komt Ludo
Ik luister ook gewoon iedere dag nog Bart & Sita, niets mis mee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ken je klassiekers lekker nummertje joh.
Lekker wijf ook Sita, jammer dat haar carriere zo snel en abrupt al ten einde kwam.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Ik luister ook gewoon iedere dag nog Bart & Sita, niets mis mee.
Al die Friese talenten dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:14 schreef Caland het volgende:
Beter snijden we dat kutFriesland gewoon af en laten we het afdrijven richting Denemarken.
Die had toch zo'n varkensneus?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker wijf ook Sita, jammer dat haar carriere zo snel en abrupt al ten einde kwam.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker wijf ook Sita, jammer dat haar carriere zo snel en abrupt al ten einde kwam.
Mwa... Fries is nog een eigen taaltje, beter dan Twents die de Nederlandse taal gewoon verkrachten en hele zinnen verdraaienquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:14 schreef Caland het volgende:
Beter snijden we dat kutFriesland gewoon af en laten we het afdrijven richting Denemarken.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verdraaien? Ik heb altijd het idee dat ze op de helft gewoon stoppen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... Fries is nog een eigen taaltje, beter dan Twents die de Nederlandse taal gewoon verkrachten en hele zinnen verdraaien
Kan ook, het iig een klote dialect.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Verdraaien? Ik heb altijd het idee dat ze op de helft gewoon stoppen.
Ok dan niet, wel trek me na het zien van deze foto ff terug.quote:
Stap op man!quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... Fries is nog een eigen taaltje, beter dan Twents die de Nederlandse taal gewoon verkrachten en hele zinnen verdraaien
Die bianconeri is ook zo schijtirritant.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Mooi om te zien wel.
Elke competitie heeft 2 gasten die eindeloos over niks doorgaan.
Ajacied422 & Dj_Day-V.
BramKVO & bianconeri.
InZanity & TheFatLady.
Die bianconeri is dan ook vrij vervelend met zijn Juventus.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Mooi om te zien wel.
Ajacied422 & Dj_Day-V.
BramKVO & bianconeri.
InZanity & TheFatLady.
Dat bedoel ik met verdraaien. Normaal zeg je 'Je moet maar opstappen' waar het in Twente wordt 'Stap op'quote:
Meest irritante FoK!'erquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Mooi om te zien wel.
Ajacied422 & Dj_Day-V.
BramKVO & bianconeri.
InZanity & TheFatLady.
Puur inhoudelijk word ik ook erg moe van Vincerusso maar die beperkt het tenminste tot het Ajax topic.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Meest irritante FoK!'er
1. Bianconeri
2. InZanity
3. Ajacied422
4. Dj_Day-V
5. Bram KVO
6. TheFatLady.
Drank de Boer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Puur inhoudelijk word ik ook erg moe van Vincerusso maar die beperkt het tenminste tot het Ajax topic.
Dat is een trollquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Puur inhoudelijk word ik ook erg moe van Vincerusso maar die beperkt het tenminste tot het Ajax topic.
Ik zeg nooit 'je moet maar opstappen'? Ja, misschien wanneer het tijd is voor iemand om weg te gaan, maar anders niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met verdraaien. Normaal zeg je 'Je moet maar opstappen' waar het in Twente wordt 'Stap op'
Weet ik ook wel, maar dat zijn de rest op je lijstje ook. Contador is de enige die het volgens mij oprecht meent. Door dat soort users ben ik de zin in een normale discussie in de Ajax reeks verlorenquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is een troll![]()
Best grappig als je hem niet serieus neemt.
Bianconeri is real, net als InZanity en Ajacied422.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar dat zijn de rest op je lijstje ook. Contador is de enige die het volgens mij oprecht meent. Door dat soort users ben ik de zin in een normale discussie in de Ajax reeks verloren
InZanity is de ergste frusti. Met zijn gejank als je iets over allochtonen zegt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bianconeri is real, net als InZanity en Ajacied422.
Ajacied422 is écht niet real, dat geloof ik niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bianconeri is real, net als InZanity en Ajacied422.
zero comma zero zero zero zero zero zero zero zero zero zero zero cinque.quote:
Jawel, een real wiki-boy.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ajacied422 is écht niet real, dat geloof ik niet.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
zero comma zero zero zero zero zero zero zero zero zero zero zero cinque.
Jawel, maar die is pas 12 geloof ik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ajacied422 is écht niet real, dat geloof ik niet.
2 Havo. Dat is ongeveer 14.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, maar die is pas 12 geloof ik.
Oh ja, laatst had hij een moeilijke 2 havo Rep.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja, laatst had hij een moeilijke 2 havo Rep.
daar trap ik dus niet in.
Troll je mij nu ook?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
Wat zijn pikhanden dan, Jojoortje?
Zoiets ja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stiekem ben je wel een toffe user. Zolang het maar niet over Den Haag gaat.quote:
Ik zou niet durven. Pikhanden zegt mij echt niets.quote:
Daar heb ik ook last van. Net twee boterhammen met jam gemaakt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:31 schreef Jojoortje het volgende:
Gewoon, handen die pikken. Euhhh handen die plakken!!
Ja, voor een kleptomaan wellicht.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:31 schreef De_kromme het volgende:
Weten jullie serieus niet wat pikhanden zijn hier? Redelijk normaal woord toch.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:31 schreef De_kromme het volgende:
Jij ontbijt om 23:30 en hebt koffiepauze om 3:00?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van. Net twee boterhammen met jam gemaakt.
Jaaaaaaaaaa dan ook!!quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe dan doe danquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:31 schreef De_kromme het volgende:
Wat moeten al die mods hier trouwens. Zo'n SC is er toch voor om op dat volk te bitchen?![]()
Nee, dit is lunch.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij ontbijt om 23:30 en hebt koffiepauze om 3:00?
In jouw dorp hebben ze het broodmes nog niet uitgevonden?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, maar ondanks dat krijg ik het niet voor elkaar om brood met jam op een normale manier te eten. Dit heeft ook te maken met de hoeveelheid jam die ik op mijn broodjes smeer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
In jouw dorp hebben ze het broodmes nog niet uitgevonden?
Jampot zelf pikt al. Net zoals stroop... die fles pikt altijd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
In jouw dorp hebben ze het broodmes nog niet uitgevonden?
Ik vergeef haar. Haar vrouwelijke collega op onderwijs. Ik heb zelden zo'n triest en vooral slecht figuur meegemaakt en dat is dan ministerquote:
Rot eens op met je piktquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jampot zelf pikt al. Net zoals stroop... die fles pikt altijd.
Ja, Fok! krijgt ook subsidie voor mij.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:34 schreef De_kromme het volgende:
GGMM is eigenlijk gewoon een mongool.
Ik voelde laatst wel voor je, toen ik zag dat je alleen was bij O&N. Je doet het als mod niet slecht trouwens mang, props.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Fok! krijgt ook subsidie voor mij.
Jij bent echt een pik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:35 schreef De_kromme het volgende:
Jojoortje, jouw probleem is dat je die zogenaamde 'grappen' van je constant moet herhalen en benadrukken. Ben je een fucking autist ofzo?
Doe normaal.
Schippers: We willen dikke mensen op een rustige (zachte) manier aanpakken. Dikke mensen zijn vooral mensen met lage inkomsten, wij willen door middel van een tax ervoor zorgen dat ze minder vet eten... blablaquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vergeef haar. Haar vrouwelijke collega op onderwijs. Ik heb zelden zo'n triest en vooral slecht figuur meegemaakt en dat is dan minister
Vast.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:36 schreef Caland het volgende:
Wij hadden altijd zo'n gozer in de groep die de joint niet wilde passen. Die heeft dus ook pikhanden?
Als zijn handen dusdanig plakte is het misschien beter dat je na hem de joint niet in handen kreeg.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:36 schreef Caland het volgende:
Wij hadden altijd zo'n gozer in de groep die de joint niet wilde passen. Die heeft dus ook pikhanden?
Idd!quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als zijn handen dusdanig plakte is het misschien beter dat je na hem de joint niet in handen kreeg.
Wat is er met Marja dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Ok... 4lf, Schippers is inderdaad nog dommer dan Marja van Bijsterveldt-Vliegenthart ik geef het toe, maar Marja wint nog steeds de prijs voor slechtste.
Onze geweldige Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap. Echt een toppertje ik snap direct waarom juist zei minister is geworden. En misschien is dom ook wel niet het juiste begrip, maar erger me kapot aan dat wijf. Wat een teksten komen er uit haar mond.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:51 schreef De_kromme het volgende:
En waarom is ze dom? Omdat ze alleen MBO (?) Verpleging heeft afgerond?
Bestuurlijke ervaring heeft ze wel genoeg imo, en dat is belangrijker voor zo'n functie.
Ik ook man, donderdagavond verjaardag/party, vrijdag aan de LSD.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:54 schreef Caland het volgende:
Was het maar vast weekend, zin in gek.
Ah, Marja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je hebt het toch over Marja van Bijsterveldt?
Dit wijf is wel echt dom ja.
Vrijdag jaarlijkse kroegentoch met een hele groep, gasten die ik niet zo vaak zie. Zaterdag lekker brak chilldagje, zondagochtend 11 uur weer in de kroeg en vanuit daar naar de Goffert.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik ook man, donderdagavond verjaardag/party, vrijdag aan de LSD.Al plannen?
Wat heb ik toch een schijt usernaam, maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ah, Marja.
Voor Marja moet je bij Littlerabbit zijn.
NEC uit is makkelijk meepakken voor jou natuurlijk. Nice.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrijdag jaarlijkse kroegentoch met een hele groep, gasten die ik niet zo vaak zie. Zaterdag lekker brak chilldagje, zondagochtend 11 uur weer in de kroeg en vanuit daar naar de Goffert.
Binnenkort ook maar weer eens een tripje plannen, wil dan eigenlijk wel altijd ff naar buiten en daar is het niet echt het weer naar
Las dat truffels zelfs beter waren dan paddo's omdat het veel beter te doseren is voor een teler? Of is dat meer een mooi verkoop praatje?quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:02 schreef De_kromme het volgende:
[..]
NEC uit is makkelijk meepakken voor jou natuurlijk. Nice.
Ik heb paddo's/truffels tot nu toe altijd buiten gedaan. Altijd in een bos/park, geniaal man.LSD voor eerste keer binnen. Vrijdagavond is ook nog een spacend concert van de The Chemical Brothers in de bios. In de afterglow miss even bezoeken:
Die was zo fucking hard manquote:
Mag ik je een tip geven. Download Samurai Jack eens, in HD als het kan. Daar heb ik hem een keer zwaar op gespaced tijdens een trip, echt geweldig getekend. Hoef je niet eens geluid aan te zetten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:02 schreef De_kromme het volgende:
[..]
NEC uit is makkelijk meepakken voor jou natuurlijk. Nice.
Ik heb paddo's/truffels tot nu toe altijd buiten gedaan. Altijd in een bos/park, geniaal man.LSD voor eerste keer binnen. Vrijdagavond is ook nog een spacend concert van de The Chemical Brothers in de bios. In de afterglow miss even bezoeken:
Niet dat ik weet. In paddo's/truffels zit gewoon hetzelfde stofje: Psilocybine. Maar wel vreemd, bij mij werkte paddo's niet, maar truffels slaan echt keihard in.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Las dat truffels zelfs beter waren dan paddo's omdat het veel beter te doseren is voor een teler? Of is dat meer een mooi verkoop praatje?
Waarom ook niet, thanks. Binnenkort even in het LSD-topic vragen wat nog meer musts zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Mag ik je een tip geven. Download Samurai Jack eens, in HD als het kan. Daar heb ik hem een keer zwaar op gespaced tijdens een trip, echt geweldig getekend. Hoef je niet eens geluid aan te zetten.
Klinkt misschien raar, maar echt doen.
En wat vrienden die niet spacen erbij helpt ookquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. In paddo's/truffels zit gewoon hetzelfde stofje: Psilocybine. Maar wel vreemd, bij mij werkte paddo's niet, maar truffels slaan echt keihard in.
Heerlijke drug, als je er benieuwd naar bent dan natuurlijk. Je moet je wel goed inlezen, voordat je er aan begint.
Het verhaal was dat bij paddo's psilocybine minder goed te doseren was. Dus dat je bij de ene paddo teveel had en meer kans op een badtrip dus en de andere juist te weinig. Daar waar het bij een truffel veel constanter zou zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. In paddo's/truffels zit gewoon hetzelfde stofje: Psilocybine. Maar wel vreemd, bij mij werkte paddo's niet, maar truffels slaan echt keihard in.
Heerlijke drug, als je er benieuwd naar bent dan natuurlijk. Je moet je wel goed inlezen, voordat je er aan begint.
Altijd een tripsitter regelen ja. Zeker de eerste keer.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En wat vrienden die niet spacen erbij helpt ook.
Zorg iig dat je de muziek, settings etc. van tevoren al geregeld hebt. Helemaal als je het binnen doet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Waarom ook niet, thanks. Binnenkort even in het LSD-topic vragen wat nog meer musts zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |