Was gewoon een penalty hoor. Je zag duidelijk dat die gast als een blok voor 'm ging staanquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:17 schreef De_kromme het volgende:
Messi mist penalty dus.
Gerechtigheid voor die smerige duikeling van een Barca-homo.
Ja nou en, daar zijn ze sowieso al kansloosquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit prikkelt ze alleen maar voor de komende Primera wedstrijd.
Klopt als een bus, maar dan hoeft die homo niet zo opzichtig te gaan liggen. Gewoon geel voor overdreven extra aanstelleritus. Barca.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was gewoon een penalty hoor. Je zag duidelijk dat die gast als een blok voor 'm ging staan
Martens ging door na fluitsignaal en kreeg geeneens een kaartquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Klopt als een bus, maar dan hoeft die homo niet zo opzichtig te gaan liggen. Gewoon geel voor overdreven extra aanstelleritus. Barca.
Kun je beter genieten van GVVV, Joos.quote:
Staan ze al dik achter?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kun je beter genieten van GVVV, Joos.
Opzoek naar de gelijkmaker.quote:
AZ gaat toch door? Dus heus niet spannend.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:50 schreef msnk het volgende:
GVVV niet spannend?
Heb jij die keeper niet bezig gezien of zo???
En Arsenal 0-0Als ik nou net één einduitslag NIET zou hebben verwacht...
Had beter naar Lazio kunnen gaan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Cagliari 4 - 2 AS RomaArme Stekelenburg. Xowiexo wel bijzondere uitslagen in Italie.
Wat die Enqrique daar wil is veel te vooruitstrevend joh. Te rigoureus aangepakt ook.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:58 schreef LudoSanders het volgende:
Rome is niet gebouwd in één dag, zelfde geldt voor het nieuwe Roma.
Vind wel dat ze hem nog lang de kans geven. Dat valt dan wel voor Roma te spreken na al die investeringen had ik toch ondertussen zijn ontslag verwacht.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat die Enqrique daar wil is veel te vooruitstrevend joh. Te rigoureus aangepakt ook.
Wie wa ho?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:03 schreef Jojoortje het volgende:
Had ik al gezegd dat het een kutfilm is? En dat ik toch blijf kijken?
De Hel?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:03 schreef Jojoortje het volgende:
Had ik al gezegd dat het een kutfilm is? En dat ik toch blijf kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |