Die heb ik gewonnen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Ohhhh, zo praat a4l dus over mij als ik er niet ben!!!!
quote:Ruben Schaken-award
User die onverwacht beter is gaan posten.
1. Jordiiii (8)
Sinds die uitspraak over eckte hooligan dit dat.quote:
Ik ben 1m64 en gangster.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:47 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Sinds die uitspraak over eckte hooligan dit dat.
Je weet niet dat ik 2,01 m ben en bouwvakker dus pas maar op geeaaaak.
Monster van Laakkwartier deze.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:47 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Oh daar bestaat geen twijfel over. Daarom blijf ik ook veilig achter mijn computertje. Al ben ik ook best stoer hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:47 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Nee, zo'n eckte die handelt in coca en aan mensenhandel en wapenhandel doet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:48 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Zo'n eckte die elke dag hangt en voorbijlopende burgerlullen uitscheld, gewoon omdat het kan?
Ah oke, dat vind ik maar nep..quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, zo'n eckte die handelt in coca en aan mensenhandel en wapenhandel doet.
Die liep in zo'n vak in van de Ajax ultras, en dan gingen ze allemaal voor hem aan de kant, prachtig. Ik zou willen dat ik dat had meegemaakt.quote:
Je lult gast, hij was een Den Haag hooligan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:50 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Die liep in zo'n vak in van de Ajax ultras, en dan gingen ze allemaal voor hem aan de kant, prachtig. Ik zou willen dat ik dat had meegemaakt.
Precies. Hij liep als den haag hooligan het ajax ultras vak in, en daar gingen ze allemaal voor hem aan de kant, ja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:50 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Je lult gast, hij was een Den Haag hooligan.
Sorry begrijpend lezen foutje.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:51 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Precies. Hij liep als den haag hooligan het ajax ultras vak in, en daar gingen ze allemaal voor hem aan de kant, ja.
Hebbie ingezet dan? Arsenal 2/2?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:51 schreef msnk het volgende:
Bolton-Arsenal staat HT:0-0 WTF
Mijn doekoes.... Wat doe je...
Ik heb gister zelfs eishoki gekeken na een tip. Ik kon het niet laten en heb weer geld gestortquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:51 schreef msnk het volgende:
Bolton-Arsenal staat HT:0-0 WTF
Mijn doekoes.... Wat doe je...
Nee... Een Over 2,5 en RvP to scorequote:Op woensdag 1 februari 2012 21:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hebbie ingezet dan? Arsenal 2/2?
Odd van 1.4 max? Geen value man.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee... Een Over 2,5 en RvP to score![]()
Zolang Robin maar scoort dan maar...
Vak 410. Kutpubers.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:54 schreef UltrasVAKP het volgende:
Vorige week Amsterdam aangedaan met paar gasten van 410.. was wel lachen.
Over was 1,60 en RvP 1,83. Vond ik mooie value, maar ja had dan ook geen HT: 0-0 verwachtquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Odd van 1.4 max? Geen value man.
[..]
Vak 410. Kutpubers.
Nee wel met de gasten die er vanaf begin bijlopen die zijn allemaal 23+, de rest wat op 410 staat is ruk da klopt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Odd van 1.4 max? Geen value man.
[..]
Vak 410. Kutpubers.
Scoort van Persie net? Alsnog is het geen value dan.quote:
Wat moet jij als Twente-supporter in Amsterdam trouwens? En die TerroRobbie was wel een baas trouwens, moest toch ook van al die joodjes zijn 'staat van dienst' voor de hoolies van Den Bosch bewijzen, ofwa?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:58 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Nee wel met de gasten die er vanaf begin bijlopen die zijn allemaal 23+, de rest wat op 410 staat is ruk da klopt.
1.83 is nog wel een lekkere odd. Had hem eerder op 1.4/1.5 verwacht.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:00 schreef msnk het volgende:
Laatste 9 wedstrijden scoorde hij 7 keer (6 wedstrijden wel, 3 wedstrijd niet). En nee hij heeft niet gescoord, tweede helft begint zo pas.
Dat zeg ik net omdat we met paar van 410 gingen die ik wel ken (al paar jaar) en paar meer.. zoals TerroRobbie inderdaad. En da laatste snap ik niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Scoort van Persie net? Alsnog is het geen value dan.
Ik heb gehoord dat jij een aardige druggie ben. Wat gebruik je zoal dan? Ik denk dat wij goede vrienden gaan worden.
[..]
Wat moet jij als Twente-supporter in Amsterdam trouwens? En die TerroRobbie was wel een baas trouwens, moest toch ook van al die joodjes zijn 'staat van dienst' voor de hoolies van Den Bosch bewijzen, ofwa?
Zwartboek ook niet?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:07 schreef GGMM het volgende:
Ik kan Nederlandse films nooit echt serieus nemen.
Het klinkt altijd zo nep he?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:07 schreef GGMM het volgende:
Ik kan Nederlandse films nooit echt serieus nemen.
Die kunnen echt niet scoren zonder buitenspel te staanquote:
Ik hoef het niet meer te zien danquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:14 schreef Smoofie het volgende:
Carice van houten speelt trouwens in Game of Thrones season 2.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:17 schreef De_kromme het volgende:
Messi mist penalty dus.
Gerechtigheid voor die smerige duikeling van een Barca-homo.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:17 schreef De_kromme het volgende:
Messi mist penalty dus.
Dit prikkelt ze alleen maar voor de komende Primera wedstrijd. Wat is die Veronica commentator irritant vrolijk trouwensquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:18 schreef msnk het volgende:
[..]!!!
Maakt mijn dag toch nog een beetje goed dan
Hopelijk verliezen ze nog.
Was gewoon een penalty hoor. Je zag duidelijk dat die gast als een blok voor 'm ging staanquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:17 schreef De_kromme het volgende:
Messi mist penalty dus.
Ja nou en, daar zijn ze sowieso al kansloosquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit prikkelt ze alleen maar voor de komende Primera wedstrijd.
Klopt als een bus, maar dan hoeft die homo niet zo opzichtig te gaan liggen. Gewoon geel voor overdreven extra aanstelleritus. Barca.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was gewoon een penalty hoor. Je zag duidelijk dat die gast als een blok voor 'm ging staan
Martens ging door na fluitsignaal en kreeg geeneens een kaartquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Klopt als een bus, maar dan hoeft die homo niet zo opzichtig te gaan liggen. Gewoon geel voor overdreven extra aanstelleritus. Barca.
Kun je beter genieten van GVVV, Joos.quote:
Staan ze al dik achter?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kun je beter genieten van GVVV, Joos.
Opzoek naar de gelijkmaker.quote:
AZ gaat toch door? Dus heus niet spannend.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:50 schreef msnk het volgende:
GVVV niet spannend?
Heb jij die keeper niet bezig gezien of zo???
En Arsenal 0-0Als ik nou net één einduitslag NIET zou hebben verwacht...
Had beter naar Lazio kunnen gaan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Cagliari 4 - 2 AS RomaArme Stekelenburg. Xowiexo wel bijzondere uitslagen in Italie.
Wat die Enqrique daar wil is veel te vooruitstrevend joh. Te rigoureus aangepakt ook.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:58 schreef LudoSanders het volgende:
Rome is niet gebouwd in één dag, zelfde geldt voor het nieuwe Roma.
Vind wel dat ze hem nog lang de kans geven. Dat valt dan wel voor Roma te spreken na al die investeringen had ik toch ondertussen zijn ontslag verwacht.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat die Enqrique daar wil is veel te vooruitstrevend joh. Te rigoureus aangepakt ook.
Wie wa ho?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:03 schreef Jojoortje het volgende:
Had ik al gezegd dat het een kutfilm is? En dat ik toch blijf kijken?
De Hel?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:03 schreef Jojoortje het volgende:
Had ik al gezegd dat het een kutfilm is? En dat ik toch blijf kijken?
Die is zo enorm slecht in die film.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker ding die Chris Zegers is het niet?![]()
Stap op man.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Chantal Jansenquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:
Ik word sowieso moe van die hele Elfstedentocht hype elk jaar weerquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
Er komt toch geen Elfstedentocht. Dus waarom zou je die film kijken
Ken je klassiekers lekker nummertje joh.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat fout dat je daar ineens op komt Ludo
Turken snappen dat niet ..quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word sowieso moe van die hele Elfstedentocht hype elk jaar weer
[..]
Wees blij dat je hem niet hoeft te rijdenquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word sowieso moe van die hele Elfstedentocht hype elk jaar weer
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat fout dat je daar ineens op komt Ludo
Ik luister ook gewoon iedere dag nog Bart & Sita, niets mis mee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ken je klassiekers lekker nummertje joh.
Lekker wijf ook Sita, jammer dat haar carriere zo snel en abrupt al ten einde kwam.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Ik luister ook gewoon iedere dag nog Bart & Sita, niets mis mee.
Al die Friese talenten dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:14 schreef Caland het volgende:
Beter snijden we dat kutFriesland gewoon af en laten we het afdrijven richting Denemarken.
Die had toch zo'n varkensneus?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker wijf ook Sita, jammer dat haar carriere zo snel en abrupt al ten einde kwam.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker wijf ook Sita, jammer dat haar carriere zo snel en abrupt al ten einde kwam.
Mwa... Fries is nog een eigen taaltje, beter dan Twents die de Nederlandse taal gewoon verkrachten en hele zinnen verdraaienquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:14 schreef Caland het volgende:
Beter snijden we dat kutFriesland gewoon af en laten we het afdrijven richting Denemarken.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verdraaien? Ik heb altijd het idee dat ze op de helft gewoon stoppen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... Fries is nog een eigen taaltje, beter dan Twents die de Nederlandse taal gewoon verkrachten en hele zinnen verdraaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |