Die is zo enorm slecht in die film.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker ding die Chris Zegers is het niet?![]()
Stap op man.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Chantal Jansenquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:
Ik word sowieso moe van die hele Elfstedentocht hype elk jaar weerquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
Er komt toch geen Elfstedentocht. Dus waarom zou je die film kijken
Ken je klassiekers lekker nummertje joh.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat fout dat je daar ineens op komt Ludo
Turken snappen dat niet ..quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word sowieso moe van die hele Elfstedentocht hype elk jaar weer
[..]
Wees blij dat je hem niet hoeft te rijdenquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word sowieso moe van die hele Elfstedentocht hype elk jaar weer
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat fout dat je daar ineens op komt Ludo
Ik luister ook gewoon iedere dag nog Bart & Sita, niets mis mee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ken je klassiekers lekker nummertje joh.
Lekker wijf ook Sita, jammer dat haar carriere zo snel en abrupt al ten einde kwam.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Ik luister ook gewoon iedere dag nog Bart & Sita, niets mis mee.
Al die Friese talenten dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:14 schreef Caland het volgende:
Beter snijden we dat kutFriesland gewoon af en laten we het afdrijven richting Denemarken.
Die had toch zo'n varkensneus?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker wijf ook Sita, jammer dat haar carriere zo snel en abrupt al ten einde kwam.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker wijf ook Sita, jammer dat haar carriere zo snel en abrupt al ten einde kwam.
Mwa... Fries is nog een eigen taaltje, beter dan Twents die de Nederlandse taal gewoon verkrachten en hele zinnen verdraaienquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:14 schreef Caland het volgende:
Beter snijden we dat kutFriesland gewoon af en laten we het afdrijven richting Denemarken.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verdraaien? Ik heb altijd het idee dat ze op de helft gewoon stoppen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... Fries is nog een eigen taaltje, beter dan Twents die de Nederlandse taal gewoon verkrachten en hele zinnen verdraaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |