Over was 1,60 en RvP 1,83. Vond ik mooie value, maar ja had dan ook geen HT: 0-0 verwachtquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Odd van 1.4 max? Geen value man.
[..]
Vak 410. Kutpubers.
Nee wel met de gasten die er vanaf begin bijlopen die zijn allemaal 23+, de rest wat op 410 staat is ruk da klopt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Odd van 1.4 max? Geen value man.
[..]
Vak 410. Kutpubers.
Scoort van Persie net? Alsnog is het geen value dan.quote:
Wat moet jij als Twente-supporter in Amsterdam trouwens? En die TerroRobbie was wel een baas trouwens, moest toch ook van al die joodjes zijn 'staat van dienst' voor de hoolies van Den Bosch bewijzen, ofwa?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:58 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Nee wel met de gasten die er vanaf begin bijlopen die zijn allemaal 23+, de rest wat op 410 staat is ruk da klopt.
1.83 is nog wel een lekkere odd. Had hem eerder op 1.4/1.5 verwacht.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:00 schreef msnk het volgende:
Laatste 9 wedstrijden scoorde hij 7 keer (6 wedstrijden wel, 3 wedstrijd niet). En nee hij heeft niet gescoord, tweede helft begint zo pas.
Dat zeg ik net omdat we met paar van 410 gingen die ik wel ken (al paar jaar) en paar meer.. zoals TerroRobbie inderdaad. En da laatste snap ik niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Scoort van Persie net? Alsnog is het geen value dan.
Ik heb gehoord dat jij een aardige druggie ben. Wat gebruik je zoal dan? Ik denk dat wij goede vrienden gaan worden.
[..]
Wat moet jij als Twente-supporter in Amsterdam trouwens? En die TerroRobbie was wel een baas trouwens, moest toch ook van al die joodjes zijn 'staat van dienst' voor de hoolies van Den Bosch bewijzen, ofwa?
Zwartboek ook niet?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:07 schreef GGMM het volgende:
Ik kan Nederlandse films nooit echt serieus nemen.
Het klinkt altijd zo nep he?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:07 schreef GGMM het volgende:
Ik kan Nederlandse films nooit echt serieus nemen.
Die kunnen echt niet scoren zonder buitenspel te staanquote:
Ik hoef het niet meer te zien danquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:14 schreef Smoofie het volgende:
Carice van houten speelt trouwens in Game of Thrones season 2.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:17 schreef De_kromme het volgende:
Messi mist penalty dus.
Gerechtigheid voor die smerige duikeling van een Barca-homo.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:17 schreef De_kromme het volgende:
Messi mist penalty dus.
Gerechtigheid voor die smerige duikeling van een Barca-homo.
Dit prikkelt ze alleen maar voor de komende Primera wedstrijd. Wat is die Veronica commentator irritant vrolijk trouwensquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:18 schreef msnk het volgende:
[..]!!!
Maakt mijn dag toch nog een beetje goed dan
Hopelijk verliezen ze nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |