Oh, dan stop ik ook met al mijn inhoudelijke posts en spam ik gewoon mee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:41 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van een SlowChat.
http://www.fok.nl/gm/spytool.phpquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:41 schreef De_kromme het volgende:
Waar kan je ook alweer op je naam zoeken? Spytool ofzo?
Dacht ik ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:41 schreef n00b13 het volgende:
Als ik haar was zou ik het een compliment vinden.
Wat was er precies inhoudelijk aan jouw post?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, dan stop ik ook met al mijn inhoudelijke posts en spam ik gewoon mee.
Ohhhh, zo praat a4l dus over mij als ik er niet ben!!!!quote:Jeroen Grueter-award
De user met het meeste gegeil op 1 speler.
• Paul
• Doublepain
• msnk
Ruben Schaken-award
User die onverwacht beter is gaan posten.
• Geo4kant
• msnk
• littlerabbit
Je moet me wel hebben hequote:Op woensdag 1 februari 2012 21:44 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Wat was er precies inhoudelijk aan jouw post?
Die heb ik gewonnen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Ohhhh, zo praat a4l dus over mij als ik er niet ben!!!!
quote:Ruben Schaken-award
User die onverwacht beter is gaan posten.
1. Jordiiii (8)
Sinds die uitspraak over eckte hooligan dit dat.quote:
Ik ben 1m64 en gangster.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:47 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Sinds die uitspraak over eckte hooligan dit dat.
Je weet niet dat ik 2,01 m ben en bouwvakker dus pas maar op geeaaaak.
Monster van Laakkwartier deze.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:47 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Oh daar bestaat geen twijfel over. Daarom blijf ik ook veilig achter mijn computertje. Al ben ik ook best stoer hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:47 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Nee, zo'n eckte die handelt in coca en aan mensenhandel en wapenhandel doet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:48 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Zo'n eckte die elke dag hangt en voorbijlopende burgerlullen uitscheld, gewoon omdat het kan?
Ah oke, dat vind ik maar nep..quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, zo'n eckte die handelt in coca en aan mensenhandel en wapenhandel doet.
Die liep in zo'n vak in van de Ajax ultras, en dan gingen ze allemaal voor hem aan de kant, prachtig. Ik zou willen dat ik dat had meegemaakt.quote:
Je lult gast, hij was een Den Haag hooligan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:50 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Die liep in zo'n vak in van de Ajax ultras, en dan gingen ze allemaal voor hem aan de kant, prachtig. Ik zou willen dat ik dat had meegemaakt.
Precies. Hij liep als den haag hooligan het ajax ultras vak in, en daar gingen ze allemaal voor hem aan de kant, ja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:50 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Je lult gast, hij was een Den Haag hooligan.
Sorry begrijpend lezen foutje.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:51 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Precies. Hij liep als den haag hooligan het ajax ultras vak in, en daar gingen ze allemaal voor hem aan de kant, ja.
Hebbie ingezet dan? Arsenal 2/2?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:51 schreef msnk het volgende:
Bolton-Arsenal staat HT:0-0 WTF
Mijn doekoes.... Wat doe je...
Ik heb gister zelfs eishoki gekeken na een tip. Ik kon het niet laten en heb weer geld gestortquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:51 schreef msnk het volgende:
Bolton-Arsenal staat HT:0-0 WTF
Mijn doekoes.... Wat doe je...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |