Ik wilde helemaal geen topic aanmaken, maar na een minuut was er nog niks.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:19 schreef Smoofie het volgende:
Waarom is de TT niet "waar dromenvangertje onze dromen vangt"
Je bent een Ajacied en dan durft het nog net aan om een ander een faler te noemen?quote:
Ik heb binnen 10 minuten weer meer indruk gemaakt dan die dromenvangertje van je.. toch respect.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:19 schreef Smoofie het volgende:
Waarom is de TT niet "waar dromenvangertje onze dromen vangt"
Net een meisje waar we het 2 dagen geleden ff over hadden, omdat ze pix had ofzo. en vorig topic kwam ze verhaal halenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
Hele dromenvangerdiscussie gemistWie is dat? Die kerel op die foto net?
Die kerel...quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
Hele dromenvangerdiscussie gemistWie is dat? Die kerel op die foto net?
Hé jou ken ik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:19 schreef Muto het volgende:
Vroeger was alles beter. Toen bestond dit topic louter uit Feijenoorders.
Ik eet echt nooit chipsquote:
Tis nu wel klaar hoor met dat gescheld.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:20 schreef De_kromme het volgende:
Ik faalde ook wel. Maar die kutmod had weer een editbui.
Je bent niet serieus dat jij dat bent toch?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die kerel...Ik post nog eens een foto van mezelf, maar kijk eens terug op pagina 1 van het vorige topic.
En 's avonds bijvoorbeeld tijdens CLwedstrijden? Eet je dan helemaal niks?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik eet echt nooit chips. Ik snoep eigenlijk ook gwn nooit, alleen volle maaltijden
.
Echt een voorzet voor open doel met als bonus een ban hierzo.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tis nu wel klaar hoor met dat gescheld.
Ok sorry. Maar jij begon.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tis nu wel klaar hoor met dat gescheld.
Ik besteed teveel tijd aan mijn haar om er niet mee te pronkenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:21 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Je bent niet serieus dat jij dat bent toch?
Dan eet ik bijv. gwn stampot wat over is, broodje mozarella met pesto oid. Alleen echte maaltijdenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En 's avonds bijvoorbeeld tijdens CLwedstrijden? Eet je dan helemaal niks?
Waarom verlaag je jezelf tot dat niveau.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:22 schreef Anonymousz het volgende:
waar is het feestje?
hier is het feestje
Ik ben niet echt van het schelden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ok sorry. Maar jij begon.
Barca wordt weer gematst. Had rood Pinto moeten zijn.
Nee dus. Grappig hoor foto's van anderen posten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik besteed teveel tijd aan mijn haar om er niet mee te pronken
O o Oquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Waarom verlaag je jezelf tot dat niveau.
Oh ik moet dan altijd chips hebben. Het liefst chips wat stinkt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan eet ik bijv. gwn stampot wat over is, broodje mozarella met pesto oid. Alleen echte maaltijden.
Dat heeft niks met kneus of niet te maken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:22 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Nee jij was van de inhoudelijke reacties paar jaar terug..
Vroeger was alles beter he? Kutusers van tegenwoordig.quote:
Wat weet jij als feyenoorder nou van niveau?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Waarom verlaag je jezelf tot dat niveau.
Wat weet jij nou van niveau af?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:23 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wat weet jij als feyenoorder nou van niveau?
Heb jij daar geen account?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat heeft niks met kneus of niet te maken.
Hoe is het op hetforumwatnietgenoemd mag worden? Heeft sjimz het nog wel eens over me?
[..]
Vroeger was alles beter he? Kutusers van tegenwoordig.
Als jij Ritmo bent wel ja, ging laatst nog een mooie foto van je rond.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat heeft niks met kneus of niet te maken.
Hoe is het op hetforumwatnietgenoemd mag worden? Heeft sjimz het nog wel eens over me?
quote:
Maakt niet uit. Komt uit het zelfde topic als die Dromenvanger op dit zelfde forum. Dus indien hij daar problemen mee heeft is het zijn eigen domme schuld. Voor de rest ben jij de gene die kritiek op die jongen heeft. Ik probeerde alleen mijn imago een boost te geven over zijn rug.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:22 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Nee dus. Grappig hoor foto's van anderen posten.
Ik vond het leuker toen je een jeugdige versie van Genee wasquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik besteed teveel tijd aan mijn haar om er niet mee te pronken
Ritmo = Ritmo hier.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:24 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Als jij Ritmo bent wel ja, ging laatst nog een mooie foto van je rond.
Waar had ik precies kritiek? Maar ik wist niet dat die foto ergens op FOK stond, dan boeit het me niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Komt uit het zelfde topic als die Dromenvanger op dit zelfde forum. Dus indien hij daar problemen mee heeft is het zijn eigen domme schuld. Voor de rest ben jij de gene die kritiek op die jongen heeft. Ik probeerde alleen mijn imago een boost te geven over zijn rug.
Ritmo? Neehoor, die post hier nog.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:24 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Als jij Ritmo bent wel ja, ging laatst nog een mooie foto van je rond.
Ah Crane, wacht. Dan was er laatst op dat forum de discussie of Ritmo nou Crane was of dat niet. Foto van Ritmo ging rond, van Crane ook.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ritmo? Neehoor, die post hier nog.
Voorheen crane. Kan me ook nog wel een foto herinneren met een Feyenoordvlag ofzo?
Dromenvanger, fotos, etc? Wat is er precies aan de handquote:
Ja ik las het net, maar dan mis ik geloof ik nog wat? Snap er geen fuck van.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:26 schreef Smoofie het volgende:
@ jojoortje, al gezien, vorige topic 1e pagina? :d
Die dwerg van een sjimz zat me de hele tijd te bannen. Logisch ook.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:25 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Ah oke. Naja nee dan niet de_kromme.. zo'n bekende user was je nu ook weer niet.
Wtf?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Dromenvanger, fotos, etc? Wat is er precies aan de hand
Was helemaal geen gepest joh, miss 4 posts erover gehad.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom pesten jullie dat meisje dan?
Waarom is het een dikke hype geworden dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was helemaal geen gepest joh, miss 4 posts erover gehad.
Hype? jij vraagt om uitleg en die krijg je.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom is het een dikke hype geworden dan?
Ik heb daar wel een account ja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij wel dus?
Ben gewoon hier gebleven in UVT. Had ook minder tijd voor deze speelplaatss.
Dunno, ik kwam in het userfotos topic, zag haar foto, deedquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom is het een dikke hype geworden dan?
Oh wauw.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dunno, ik kwam in het userfotos topic, zag haar foto, deeden dat was het eigenlijk wel.
Is het wat?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een account ja.
TOen nog ff wat grapjes gemaakt en spam en dat was het, niets bijzonders dus.quote:
Wel leuk opgezet, maar het is daar niet zo druk volgens mij.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Is het wat?
1-0 Valencia. Leuk voor de wedstrijd.
Jij was wel de aanstichter dus.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
TOen nog ff wat grapjes gemaakt en spam en dat was het, niets bijzonders dus.
Smoofie is verliefd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:32 schreef Anonymousz het volgende:
wat is er met Dromenvangertje aan hand?
De wannabe's willen weten wat er was gebeurdquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:32 schreef Anonymousz het volgende:
wat is er met Dromenvangertje aan hand?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:37 schreef msnk het volgende:
Dagcijfers #222
[VBL Slowchat] #16: Negers zijn oké....of niet?
[VBL Slowchat] #16: Negers zijn oké....of niet?
Zo begon het.
[VBL Slowchat] #24: TT's zijn niet mijn ding.
Zo eindigde het.
The End.
Nu niet toch? Het gaat nu wel ergens over tenminste.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Soms heb ik wel eens het idee dat het helemaal nergens overgaat in deze reeks
Dat is de bedoeling van een SlowChat.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Verschilt dat met andere SC's dan? Die gaan toch meestal nergens over? Hoewel ik niet zo thuis ben in SC's.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh, dan stop ik ook met al mijn inhoudelijke posts en spam ik gewoon mee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:41 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van een SlowChat.
http://www.fok.nl/gm/spytool.phpquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:41 schreef De_kromme het volgende:
Waar kan je ook alweer op je naam zoeken? Spytool ofzo?
Dacht ik ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:41 schreef n00b13 het volgende:
Als ik haar was zou ik het een compliment vinden.
Wat was er precies inhoudelijk aan jouw post?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, dan stop ik ook met al mijn inhoudelijke posts en spam ik gewoon mee.
Ohhhh, zo praat a4l dus over mij als ik er niet ben!!!!quote:Jeroen Grueter-award
De user met het meeste gegeil op 1 speler.
• Paul
• Doublepain
• msnk
Ruben Schaken-award
User die onverwacht beter is gaan posten.
• Geo4kant
• msnk
• littlerabbit
Je moet me wel hebben hequote:Op woensdag 1 februari 2012 21:44 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Wat was er precies inhoudelijk aan jouw post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |