quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is wel een beest hoor. Een ekte hooligan dit hoe komt hij op dit soort teksten
Als je dat weg haalt snap je de regels van het internet niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach man, die wedstrijd gaat nergens over. Werd alleen wat geroepen omdat ze net achter stonden.
Boeien, heb Hamka's naast me.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een kutklus moderator zijn. Dan moet je nog serieus op dit soort posts ingaan ook
Ben al bezet jaquote:
Je neemt het internet wel erg serieus hé, jij?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een kutklus moderator zijn. Dan moet je nog serieus op dit soort posts ingaan ook
Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:11 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Als je dat weg haalt snap je de regels van het internet niet.
Vind Chinees wel lekker hoor. Miniloempia'squote:Op woensdag 1 februari 2012 21:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Chips
Chinees niet lekker vinden
Dikkie
Dromenvangertje heeft geen hartritme, dat zeiden mijn bronnenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:12 schreef msnk het volgende:
Of Smoof. Die neukt alles met een hartritme.
Tja, jij kan het weten he..quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:12 schreef msnk het volgende:
Of Smoof. Die neukt alles met een hartritme.
Ja lijkt me nogal logisch. Hier kan ik mensen dwingen om mijn teksten aan te horen daar waar dit in het dagelijks leven wat moeilijker gaat, ben verlegen etc.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:12 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Je neemt het internet wel erg serieus hé, jij?
Echt een boer ouwe, sjiet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vind Chinees wel lekker hoor. Miniloempia's
Jij in het blauw. Ik moest een beetje kotsen in mijn mond.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:13 schreef De_kromme het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Disssssss!.1!1!!!!!
Maar eigenlijk kwam ik hier alleen om te stoken. Ben weer terug naar het andere forum, nee ik ben geen newbie had hier in 2005 al een account maar die is (nog steeds) gebanned. (Robinhoo)quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja lijkt me nogal logisch. Hier kan ik mensen dwingen om mijn teksten aan te horen daar waar dit in het dagelijks leven wat moeilijker gaat, ben verlegen etc.
Strak plan. Ik heb nu een windows7 achtergrond ofzeu.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:14 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Als bureaubladachtergrond ingesteld ook?
Niet zo haten, kutmod.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij in het blauw. Ik moest een beetje kotsen in mijn mond.
Jezus wat oldschoolquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:14 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Maar eigenlijk kwam ik hier alleen om te stoken. Ben weer terug naar het andere forum, nee ik ben geen newbie had hier in 2005 al een account maar die is (nog steeds) gebanned. (Robinhoo)
Later.
Robinhoooquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:14 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Maar eigenlijk kwam ik hier alleen om te stoken. Ben weer terug naar het andere forum, nee ik ben geen newbie had hier in 2005 al een account maar die is (nog steeds) gebanned. (Robinhoo)
Later.
Stop, je maakt me opgewonden!quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ohhh.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:14 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Later.
Is niet haten toch?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Strak plan. Ik heb nu een windows7 achtergrond ofzeu.
Niet haten op je mede hagenezen he. We zijn al met zo weinig.
Kotsen in je mondquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |