Ah Crane, wacht. Dan was er laatst op dat forum de discussie of Ritmo nou Crane was of dat niet. Foto van Ritmo ging rond, van Crane ook.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ritmo? Neehoor, die post hier nog.
Voorheen crane. Kan me ook nog wel een foto herinneren met een Feyenoordvlag ofzo?
Dromenvanger, fotos, etc? Wat is er precies aan de handquote:
Ja ik las het net, maar dan mis ik geloof ik nog wat? Snap er geen fuck van.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:26 schreef Smoofie het volgende:
@ jojoortje, al gezien, vorige topic 1e pagina? :d
Die dwerg van een sjimz zat me de hele tijd te bannen. Logisch ook.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:25 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Ah oke. Naja nee dan niet de_kromme.. zo'n bekende user was je nu ook weer niet.
Wtf?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Dromenvanger, fotos, etc? Wat is er precies aan de hand
Was helemaal geen gepest joh, miss 4 posts erover gehad.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom pesten jullie dat meisje dan?
Waarom is het een dikke hype geworden dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was helemaal geen gepest joh, miss 4 posts erover gehad.
Hype? jij vraagt om uitleg en die krijg je.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom is het een dikke hype geworden dan?
Ik heb daar wel een account ja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij wel dus?
Ben gewoon hier gebleven in UVT. Had ook minder tijd voor deze speelplaatss.
Dunno, ik kwam in het userfotos topic, zag haar foto, deedquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom is het een dikke hype geworden dan?
Oh wauw.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dunno, ik kwam in het userfotos topic, zag haar foto, deeden dat was het eigenlijk wel.
Is het wat?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een account ja.
TOen nog ff wat grapjes gemaakt en spam en dat was het, niets bijzonders dus.quote:
Wel leuk opgezet, maar het is daar niet zo druk volgens mij.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Is het wat?
1-0 Valencia. Leuk voor de wedstrijd.
Jij was wel de aanstichter dus.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
TOen nog ff wat grapjes gemaakt en spam en dat was het, niets bijzonders dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |