Onze geweldige Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap. Echt een toppertje ik snap direct waarom juist zei minister is geworden. En misschien is dom ook wel niet het juiste begrip, maar erger me kapot aan dat wijf. Wat een teksten komen er uit haar mond.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:51 schreef De_kromme het volgende:
En waarom is ze dom? Omdat ze alleen MBO (?) Verpleging heeft afgerond?
Bestuurlijke ervaring heeft ze wel genoeg imo, en dat is belangrijker voor zo'n functie.
Ik ook man, donderdagavond verjaardag/party, vrijdag aan de LSD.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:54 schreef Caland het volgende:
Was het maar vast weekend, zin in gek.
Ah, Marja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je hebt het toch over Marja van Bijsterveldt?
Dit wijf is wel echt dom ja.
Vrijdag jaarlijkse kroegentoch met een hele groep, gasten die ik niet zo vaak zie. Zaterdag lekker brak chilldagje, zondagochtend 11 uur weer in de kroeg en vanuit daar naar de Goffert.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik ook man, donderdagavond verjaardag/party, vrijdag aan de LSD.Al plannen?
Wat heb ik toch een schijt usernaam, maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ah, Marja.
Voor Marja moet je bij Littlerabbit zijn.
NEC uit is makkelijk meepakken voor jou natuurlijk. Nice.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrijdag jaarlijkse kroegentoch met een hele groep, gasten die ik niet zo vaak zie. Zaterdag lekker brak chilldagje, zondagochtend 11 uur weer in de kroeg en vanuit daar naar de Goffert.
Binnenkort ook maar weer eens een tripje plannen, wil dan eigenlijk wel altijd ff naar buiten en daar is het niet echt het weer naar
Las dat truffels zelfs beter waren dan paddo's omdat het veel beter te doseren is voor een teler? Of is dat meer een mooi verkoop praatje?quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:02 schreef De_kromme het volgende:
[..]
NEC uit is makkelijk meepakken voor jou natuurlijk. Nice.
Ik heb paddo's/truffels tot nu toe altijd buiten gedaan. Altijd in een bos/park, geniaal man.LSD voor eerste keer binnen. Vrijdagavond is ook nog een spacend concert van de The Chemical Brothers in de bios. In de afterglow miss even bezoeken:
Die was zo fucking hard manquote:
Mag ik je een tip geven. Download Samurai Jack eens, in HD als het kan. Daar heb ik hem een keer zwaar op gespaced tijdens een trip, echt geweldig getekend. Hoef je niet eens geluid aan te zetten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:02 schreef De_kromme het volgende:
[..]
NEC uit is makkelijk meepakken voor jou natuurlijk. Nice.
Ik heb paddo's/truffels tot nu toe altijd buiten gedaan. Altijd in een bos/park, geniaal man.LSD voor eerste keer binnen. Vrijdagavond is ook nog een spacend concert van de The Chemical Brothers in de bios. In de afterglow miss even bezoeken:
Niet dat ik weet. In paddo's/truffels zit gewoon hetzelfde stofje: Psilocybine. Maar wel vreemd, bij mij werkte paddo's niet, maar truffels slaan echt keihard in.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Las dat truffels zelfs beter waren dan paddo's omdat het veel beter te doseren is voor een teler? Of is dat meer een mooi verkoop praatje?
Waarom ook niet, thanks. Binnenkort even in het LSD-topic vragen wat nog meer musts zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Mag ik je een tip geven. Download Samurai Jack eens, in HD als het kan. Daar heb ik hem een keer zwaar op gespaced tijdens een trip, echt geweldig getekend. Hoef je niet eens geluid aan te zetten.
Klinkt misschien raar, maar echt doen.
En wat vrienden die niet spacen erbij helpt ookquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. In paddo's/truffels zit gewoon hetzelfde stofje: Psilocybine. Maar wel vreemd, bij mij werkte paddo's niet, maar truffels slaan echt keihard in.
Heerlijke drug, als je er benieuwd naar bent dan natuurlijk. Je moet je wel goed inlezen, voordat je er aan begint.
Het verhaal was dat bij paddo's psilocybine minder goed te doseren was. Dus dat je bij de ene paddo teveel had en meer kans op een badtrip dus en de andere juist te weinig. Daar waar het bij een truffel veel constanter zou zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. In paddo's/truffels zit gewoon hetzelfde stofje: Psilocybine. Maar wel vreemd, bij mij werkte paddo's niet, maar truffels slaan echt keihard in.
Heerlijke drug, als je er benieuwd naar bent dan natuurlijk. Je moet je wel goed inlezen, voordat je er aan begint.
Altijd een tripsitter regelen ja. Zeker de eerste keer.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En wat vrienden die niet spacen erbij helpt ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |