Ja, en ook het argument dat Brein almaar verder mag gaan, zonder toetsing.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:02 schreef Anthraxx het volgende:
Dat is erg triest. Zeker omdat er ook legale dingen op ThePirateBay staan...
Dan denk ik dat Steer dat bedoeltquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:04 schreef LieLie het volgende:
Sun, ja, daar heb ik het wel eens over gehad ja
Twee jaar werken en dan iets anders doen? Als dat zou kunnenquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Van mijn net-ex-teamleider mocht ik het maar twee jaar doen, dan moest ik stappen gaan maken
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Twee jaar werken en dan iets anders doen? Als dat zou kunnen![]()
Ik hou overigens niet zo van dat soort uitspraken. Ooit zei een HRM adviseur tegen me dat ik toch echt weer een volgende stap moest gaan maken (zat nog geen 2 jaar in die functie). Kon het niet laten op te merken dat hij toch ook al HRM adviseur was toen ik een jaar of 8 eerder binnen kwam
Dat hoorde ik mijn ex-collega's dus ook zeggen. Ik snap wel dat het goed is om verder te kijken, maar als je het nou naar je zin hebt...... ?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Twee jaar werken en dan iets anders doen? Als dat zou kunnen![]()
Ik hou overigens niet zo van dat soort uitspraken. Ooit zei een HRM adviseur tegen me dat ik toch echt weer een volgende stap moest gaan maken (zat nog geen 2 jaar in die functie). Kon het niet laten op te merken dat hij toch ook al HRM adviseur was toen ik een jaar of 8 eerder binnen kwam
Ik heb het 10 jaar ongeveer naar mijn zin gehad, tot ik een burn-out kreeg.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat hoorde ik mijn ex-collega's dus ook zeggen. Ik snap wel dat het goed is om verder te kijken, maar als je het nou naar je zin hebt...... ?
Als je het naar je zin hebt, of je zit gewoon in een functie waar je erg goed tot je recht komt. Een hele goede timmerman moet je ook geen lasser maken zou ik zeggenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat hoorde ik mijn ex-collega's dus ook zeggen. Ik snap wel dat het goed is om verder te kijken, maar als je het nou naar je zin hebt...... ?
Ideaal, goede manier om het Peterprincipe uit te schakelenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:52 schreef Sunnythesun het volgende:
En ik zit in een beroepsgroep waar eenvoudigweg nauwelijks stappen te maken zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:53 schreef LieLie het volgende:
Wel, wel, interessante tijden..Spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Haha ja ik moet daar met onze huidige reorganisatie en sollicitaties van diverse zorgmanagers ook steeds aan denkenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:53 schreef TAV74 het volgende:
Ideaal, goede manier om het Peterprincipe uit te schakelen
Goed bloed Krakquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:26 schreef krakkemieke het volgende:
Goeienavond!
Maandag naar het ziekenhuis gefietst. Het goeie nieuws is dat mijn bloed zo goed als goed is. (voor de technici: neutrofielen verhoogd, 11,1).
Het mindere nieuws was dat de uroloog per vandaag met pensioen ging. De lafaard!Dus gister nog een keer teruggefietst met een mooie kaart voor hem.
Maandag is de zenuw weer verdoofd. Afgezien daarvan, hoef ik in principe pas over 3 maanden terug.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:53 schreef LieLie het volgende:
Wel, wel, interessante tijden..Zou hij dat willen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt, ik weet het zeker, dat hele principe wordt vooral gevoed door al die geflipte carrière types en HRM-ers die vinden dat iedereen altijd maar weer stappen moet willen maken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haha ja ik moet daar met onze huidige reorganisatie en plannen van diverse zorgmanagers ook steeds aan denken
Maandag is de zenuw weer verdoofd,was nodig. Zenuw is wel te doen,de plek eronder blijft zeer doen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haha ja ik moet daar met onze huidige reorganisatie en sollicitaties van diverse zorgmanagers ook steeds aan denken
[..]
Goed bloed KrakHoe is het nu met de pijn en de verdoofde zenuw?
Ha hardewerker! Ziet er al goed uit daar in 010!!quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:02 schreef kaasplankje het volgende:
Oké, een goede kans dus![]()
Tevens hoi allemaal
Het gaat, net als bij jullie is het hard werken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoi Kraks, alles oké? ik zit alweer naar mijn warme bed te verlangen hier.
Het ziet eruit alsof het nog lang niet klaar is maar stiekum zijn we er bijna-bijna.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ha hardewerker! Ziet er al goed uit daar in 010!!
Peter-principequote:Op woensdag 1 februari 2012 20:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ideaal, goede manier om het Peterprincipe uit te schakelen
Dat 2e.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:21 schreef Bluezz het volgende:
Ja mag ook wel he![]()
Wat ik me wel afvraag bij jullie badkamer is de ruimte tussen de wc en de wastafel, vertekend dat nou zo of is het gewoon niet zo ruim?
Die afstand is ideaal, als je ontzettend brak en/of ziek bent, kan je met je hoofd tegen de wasbak leunen als je op de wc zitquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:21 schreef Bluezz het volgende:
Ja mag ook wel he![]()
Wat ik me wel afvraag bij jullie badkamer is de ruimte tussen de wc en de wastafel, vertekend dat nou zo of is het gewoon niet zo ruim?
Gevondenquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo. Klaar! Toets nog even uitprinten en dan gaan we hem maar eens opsturen..
Hmm, slim, die moet ik onthouden voor als we ooit de badkamer gaan vernieuwen!quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Die afstand is ideaal, als je ontzettend brak en/of ziek bent, kan je met je hoofd tegen de wasbak leunen als je op de wc zit
Tof!quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Lekker is dat heh, als het klaar is?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb je geen fonteintje in het toilet?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hmm, slim, die moet ik onthouden voor als we ooit de badkamer gaan vernieuwen!
Veel te koud om daar brak te zijn, badkamer is veel behaaglijker.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heb je geen fonteintje in het toilet?
Jup..quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Lekker is dat heh, als het klaar is?
Jup. Ik kan straks al uitbrakkend op de wc met m'n hoofd tegen de wastafel zitten wachten tot het bad volgelopen isquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:35 schreef TAV74 het volgende:
Veel te koud om daar brak te zijn, badkamer is veel behaaglijker.
De luxe hebben om te kiezen waar je over je nek gaat....quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Veel te koud om daar brak te zijn, badkamer is veel behaaglijker.
Onbetaalbaarquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De luxe hebben om te kiezen waar je over je nek gaat....
quote:
Ja, dat hebben we in koopwoningen natuurlijk nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]![]()
Of je moet net zoals ik in een huurwoning wonen, waar het toilet naast de wasbak zit.
Behalve bij de kaasjes thuis dan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we in koopwoningen natuurlijk niet
heb er nog 1,5 jaar de tijd voor dus moet lukken jaquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jup. Ik kan straks al uitbrakkend op de wc met m'n hoofd tegen de wastafel zitten wachten tot het bad volgelopen isEn daarna afdrogen met een van de vele paarse Hema handdoeken die ik van mijn zus
heb gekregen
Ook zo ontzettend logisch jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 07:52 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!
Wat dacht je van mijn geniale badkamer waar de wasbak onder de douche staat :p Beat that!
Ah. Dat ga ik onthoudenquote:Op donderdag 2 februari 2012 07:55 schreef freecell het volgende:
Tja...
Ik ga vandaag klussen bij verhuizende vrienden. De hele dag lakken en sauzen!
Heerlijk, ik houd van verven
quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:00 schreef TAV74 het volgende:
Ongelovelijk hoe snel de tablets de eerst klas coupes veroverd hebben zeg. Voel me bijna niet meer op mijn plek zonder!
Tweede klas reizen, Dan heb je daar geen last meer van.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:00 schreef TAV74 het volgende:
Ongelovelijk hoe snel de tablets de eerst klas coupes veroverd hebben zeg. Voel me bijna niet meer op mijn plek zonder!
quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tweede klas reizen, Dan heb je daar geen last meer van.
Vragen of ze misschien een euro voor je hebben voor wat etenquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:00 schreef TAV74 het volgende:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:42 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Vandaag voor het eerst op een nieuwe locatie werkenzal wel weer een uur mogen buitenspelen met de kinderen dus ik ga vast warme kleding zoeken.
Dat hebben wij ook en desondanks vriest het na een aantal maanden altijd wat aan. (rijp ofzo?)quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Fijn dat ik zo'n 'anti-vries' functie heb, automatisch. Dacht dat iedere vriezer dat wel had nu.
Zal het doorgeven.quote:Beterschap aan Bluezz.
hier ook wel maar vind dan alsnog dat je die wel moet schoonmaken zo nu en danquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Fijn dat ik zo'n 'anti-vries' functie heb, automatisch. Dacht dat iedere vriezer dat wel had nu.
Beterschap aan Bluezz.
Ik heb een bakkie thee. Proost!quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
hier ook wel maar vind dan alsnog dat je die wel moet schoonmaken zo nu en danen iets ijsafzetting ontkom je uiteindelijk niet aan na verloop van tijd.
Gaat al lekker, koelkast is inmiddels ook uitgesopt, nu alles nog ff goed droogmaken, ga ik zo verder met de vriezer, eerst ff een bakkie
is het een combi? dan gewoon je koelkast knop waarschijnlijkquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb er gelukkig nog geen last van en heb em nu ruim 7 maanden. Van mij mag de vriezer eigenlijk ook wel 1 standje hoger maar weet niet goed waar ik dat kan doen.
Ja is een combi en de koelkast heeft een knop. Op wat voor standje heb jij em?quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
is het een combi? dan gewoon je koelkast knop waarschijnlijk
Is bij mij wel
Verder was het na 1,5 jaar wel nodig die vriezer (viel mee maar zag wat ijsafzetting en dan is ie ook minder zuinig) koelkast doe ik sowieso al regelmatig.
Kippensoepquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:32 schreef golfer het volgende:
Ben ouderwetse Joodse penicilline aan het brouwen voor de zieke B.
Nee, kibbesoeb.quote:
Thanks!quote:
de 2 na laatste (iets van 5 puntjes stand heb ikquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja is een combi en de koelkast heeft een knop. Op wat voor standje heb jij em?
Wow dat is echt superquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks!
Het was echt een supermakkelijke groep als je het vergelijkt met mijn normale groep kinderen.
En ook nog eens 15 minuten korter werken voor hetzelfde geld, dus ik klaag niet
Sowieso een dag vol goed nieuws voor mij
Zomaar een aanbieding gekregen om meer te gaan werken (ik wilde het zelf over een maand gaan vragen), dat komt helemaal goed uit nu ik geen colleges meer heb.
De zoektocht naar een stageplaats verloopt 100x soepeler dan vorig jaar.
En ik heb een 7 voor een statistiekvaknog maar 2 vakken en ik ben helemaal klaar (behalve dan mijn scriptie en stage nog).
Aah ok dan is dat het. Ik heb em op ik dacht standje 3 van de 7...dacht ik.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
de 2 na laatste (iets van 5 puntjes stand heb ik)en als ie echt mega koud moet doe ik soms de 1na laatste maar dan gaat ie onderhand vriezen in de koelkast
Bevroren slotquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Sta met mn auto bij de super in mn ouders dorp en de sleutel wil niet meer draaien. Wacht nu op mn vader.
Zit aan de binnenkant. Gelukkig was t vals alarm. Ik moet voortaan als ie vastzit het stuur een beetje draaien als ik de sleutel draai, wist ik nietquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zit aan de binnenkant. Gelukkig was t vals alarm. Ik moet voortaan als ie vastzit het stuur een beetje draaien als ik de sleutel draai, wist ik niet.
ohohoho..quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zit aan de binnenkant. Gelukkig was t vals alarm. Ik moet voortaan als ie vastzit het stuur een beetje draaien als ik de sleutel draai, wist ik niet.
kan mij nog wel jouw voorzichtigheid met auto's herinnerenquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ohohoho..
Dat heb ik oko een keer gehad, de eerste keer dat ik met de duutsers auto weg wou, alleen. Die zet hem ook altijd heel actief op de stuurbeveiliging, en ik snapte er geen klap van.
Plus, het is een automaat, en ik had niet door dat als ik m'n voet van de rem had bij een stoplicht hij wat doorreed. Gelukkig voor een fietser kwam ik er net op tijd achter...
Whehehe, stuurslot waarvan je niet wist dat je die had.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:47 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kan me vooral jouw pietluttigheid met auto's wel herinneren...quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kan mij nog wel jouw voorzichtigheid met auto's herinneren
Ach dat wist mijn vriend afgelopen maand ook nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee nooit van gehoord haha.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Whehehe, stuurslot waarvan je niet wist dat je die had.![]()
Gelukkig heb je daarvoor niet de Wegenwacht laten komen.![]()
Gelukkig maarquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ach dat wist mijn vriend afgelopen maand ook niet
Was het niet Lein van die kras?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kan mij nog wel jouw voorzichtigheid met auto's herinneren
Je bent met de grote jongens aan het meedoen nuquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:20 schreef TAV74 het volgende:
Zo, lekker op tijd thuis voor de veranderingCultuurshock overleefd in mijn eerste landelijk overleg met mijn nieuwe vakbroeders.
Eerste conclusie: mijn theoretische kennis is meer dan ruim voldoende, ga alleen wel een paar maand nodig hebben om me alle interne werkwijzen, afspraken en het jargon eigen te maken![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:31 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
beterschap B!!hoop dat de kibbesoeb je goed doet
![]()
Oh fijn ja, niets zo vervelend als ziek thuis zijn met het idee dat je onmisbaar bent op je werkquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja was lekker, daarna weer 2 uur liggen slapen of zo![]()
Nu maar eens proberen wat langer wakker te blijvenmn collega's mailden heel lief dat morgen ook al opgelost is dus maandag pas weer aan werken denken
Het is rot om te weten dat er dan weer iemand zn vrije dag kwijt isquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh fijn ja, niets zo vervelend als ziek thuis zijn met het idee dat je onmisbaar bent op je werk
Nja neem toch aan dat ze die dag wel gewoon uitbetaald krijgen??quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is rot om te weten dat er dan weer iemand zn vrije dag kwijt is
Draag dan ook katoen en lederen schoenenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:50 schreef Bluezz het volgende:
Agossie, ja alles knettert en doet. Gisteren wilde ik zoonlief ff een aai geven toen ie in bed lag en wij naar huis gingen : knetter!Goeie tegengif tegen zn morfine
Hij was meteen wakker.
Oh ok.. Nja dan snap ik je gevoel wel ja. Heb ik ook als ik weet dat mijn klas opgedeeld wordt en mijn collega's dus met de shit zitten. Dit jaar overigens nog niet één keer ziek geweestquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Nee, uitbetalen doen we al jaren niet aan!
Ze krijgt hem een andere keer weer terug, zo gaat dat bij ons
ik kan de hond moeilijk katoen aantrekkenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Draag dan ook katoen en lederen schoenen
Euhm, dat is het nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je bent met de grote jongens aan het meedoen nu![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door TAV74 op 02-02-2012 18:01:53 ]"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm, dat is het niet
Nóg meer kleine jongens dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:00 schreef LieLie het volgende:
Dat is wel heel erg tenenkrommend voor een teamleiderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Als hij echt iets kon was hij geen teamleider geweestquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg tenenkrommend voor een teamleider
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als hij echt iets kon was hij geen teamleider geweest![]()
![]()
Adviseurs: beste stuurlui staan aan wal effectquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:14 schreef LieLie het volgende:
[..]maar hij is dus ook comm-adviseur. Het is een 2-in-1 functie
Haha, dat is bij mijn andere collega's echt niet het gevalquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Adviseurs: beste stuurlui staan aan wal effect
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:55 schreef TAV74 het volgende:
Euhm, dat is het niet
OwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd nodig dus.Vind je het wel leuk?
Ja, nouja, daar heeft het nog niet eens zoveel mee te maken. Ik vind dat je van iedereen op dat niveau en met die ervaring mag verwachten dat een normale tekst schrijven nog wel lukt..quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:37 schreef golfer het volgende:
Het is ook zo een leuke niet beschermde titel: communicatie adviseur.
Elke boerenlul(M/V)kan zich zo noemen,
Opleiding of niet. Niveau of niet.
Ik ga het wel leuk vinden denk ikquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
OwTijd nodig dus.Vind je het wel leuk?
Ik heb helaas meer slechte dan goede meegemaakt, erg veel open deur types. Een paar hele goede ook gelukkig, en die hadden wel echt meerwaardequote:Op donderdag 2 februari 2012 18:37 schreef golfer het volgende:
Het is ook zo een leuke niet beschermde titel: communicatie adviseur.
Elke boerenlul(M/V)kan zich zo noemen,
Opleiding of niet. Niveau of niet.
Lees dit toevallig net op twitter, mail het hem ffquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, nouja, daar heeft het nog niet eens zoveel mee te maken. Ik vind dat je van iedereen op dat niveau en met die ervaring mag verwachten dat een normale tekst schrijven nog wel lukt..
Lekker ik had ook trekquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:42 schreef Sunnythesun het volgende:
*burp* zo. Daar had ik even heel erg behoefte aan! Eerst een bordje met mijn favoriete stamppot andijvie met spekjes, kaas en pinda's en een flinke bak chocoladeijs toe![]()
Even aansterken na een intensief dagje werken
Breek me de bek niet open....quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, nouja, daar heeft het nog niet eens zoveel mee te maken. Ik vind dat je van iedereen op dat niveau en met die ervaring mag verwachten dat een normale tekst schrijven nog wel lukt..
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lees dit toevallig net op twitter, mail het hem ff
http://www.rnw.nl/nederla(...)tgemaakte-taalfouten
Er glipt bij iedereen wel eens een taal- of typfout door, maar sommige mensen hebben er echt geen gevoel voor. Die kunnen zelf ook niet zien dat een tekst voor andere mensen niet prettig leest bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open....
Echt, op zeer hoog niveau een aantal zeer ervaren Cie.adv. als sollicitant voor topfuncties op dat gebied gehad en in ze soms als test wat teksten laten schrijven op bepaalde cases. Je wilt niet weten hoe bedroevend slecht ze soms daarin waren.
Wel goed in communicatie-organisatie en -planning, wel goed in ideeën over het algemeen, maar taalkundig bedroevend slecht.
Dat laatste vooral. Had ooit een afstudeerder die inhoudelijk een prima scriptie had geschreven, maar er was echt niet door te komenquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Er glipt bij iedereen wel eens een taal- of typfout door, maar sommige mensen hebben er echt geen gevoel voor. Die kunnen zelf ook niet zien dat een tekst voor andere mensen niet prettig leest bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Er glipt bij iedereen wel eens een taal- of typfout door, maar sommige mensen hebben er echt geen gevoel voor. Die kunnen zelf ook niet zien dat een tekst voor andere mensen niet prettig leest bijvoorbeeld.
Goed tekenquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker ik had ook trekSla met een tartaartje!
Heb je Chef wel eens gezien, metquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:05 schreef golfer het volgende:
Whehehe..leuke parodie op Gordon Ramsay:
mijn huidige baan is iets anders bij een ander onderdeel. ik vul tijdelijk op detachering basis de factureren op en heb mee gedaan met de sollicitatie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Waarom moest je dat ook alweer doen voor je huidige baan, z?
Oh ja, belletje rinkelt alquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:58 schreef z80 het volgende:
mijn huidige baan is iets anders bij een ander onderdeel. ik vul tijdelijk op detachering basis de factureren op en heb mee gedaan met de sollicitatie.
met dank aan de eilandjes binnen de huidige organisatie is het nog niet mogelijk om intern zo over te stappen.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je Chef wel eens gezien, met
Lenny Henrie?
Bedoel je de vacatures?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:58 schreef z80 het volgende:
mijn huidige baan is iets anders bij een ander onderdeel. ik vul tijdelijk op detachering basis de factureren op en heb mee gedaan met de sollicitatie.
met dank aan de eilandjes binnen de huidige organisatie is het nog niet mogelijk om intern zo over te stappen.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:49 schreef z80 het volgende:
door de sollicitatie ronden heen.
![]()
nu nog het officiële papier werk door mijn nieuwe leiding gevende en p&o. en voor p&o een uitzoek klusje om onder de verplichte proeftijd van een jaar uit te komen.
de hele sollicitatie is/was volgens het boekje opgezet. dus inkl. gesprekken waarbij er een complete commissie aan tafel zat.
laten we het op 98% houden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben je wel 100% zeker van die baan nu dan? Wat een omslachtig gedoe eigenlijk.
je weet in welk bedrijf ik werkzaam ben. en tot nu toe zijn het allemaal zelfstandige bedrijfjes.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Komt natuurlijk door die prachtige CV en sollicitatiebrief van je.![]()
Proeftijd bij overplaatsing in een andere functie binnen dezelfde organisatie kan volgens mij zelfs wettelijk niet.
Dat lijkt mij ook niet inderdaad, tenzij het een andere rechtspersoon is waar je terecht komt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Proeftijd bij overplaatsing in een andere functie binnen dezelfde organisatie kan volgens mij zelfs wettelijk niet.
That's mequote:Op donderdag 2 februari 2012 17:31 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
beterschap B!!hoop dat de kibbesoeb je goed doet
![]()
LOL @ FFTlekker snugger van je
En 100.000.000.000.000 maal leuker dan die sketchquote:
hehe, jup.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En 100.000.000.000.000 maal leuker dan die sketch
Ongeveer 7 euro bij amazon.co.uk voor de complete box, drie seizoenenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe, jup.
lijkt me best wel weer eens leuk om terug te zien eigenlijk
Geen redenen verzinnen, is helemaal niet nodig. Je hebt koorts en je blijft lekker thuis aansterken tot de koorts voorbij isquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:54 schreef Bluezz het volgende:
Ja als het zoals vandaag echt niks wordt wil ik ook niet het risico lopen dat ik anderen aansteek door toch te komen.. ik had w.s naar huis gestuurd geworre
quote:
Ik kreeg ook ineens zin in chocola. Haal net een bak brownie uit de ovenquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:42 schreef Sunnythesun het volgende:
*burp* zo. Daar had ik even heel erg behoefte aan! Eerst een bordje met mijn favoriete stamppot andijvie met spekjes, kaas en pinda's en een flinke bak chocoladeijs toe![]()
Even aansterken na een intensief dagje werken
Das geen geld..quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ongeveer 7 euro bij amazon.co.uk voor de complete box, drie seizoenen
Iedereen neerschieten kan maar zodra je fuck zegt krijg je de doodstrafquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]The land of the free? Whoever told you that is your enemy...
Dat mensen zo iets alleen al kunnen verzinnen onvoorstelbaar..
Kopen, kijken, en daarna als verjaarscadeau gebruiken?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Das geen geld..maar zó graag hoef ik het ook weer niet te zien, maar meer dat het af en toe eens op tv voorbij komt of zo
Ja, en iemand in twee stukken zagen is prima, maar een tiet in beeld kan echt nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Iedereen neerschieten kan maar zodra je fuck zegt krijg je de doodstraf.
hmm best een idee, als ik iemand zou kennen die dat ook leuk vindquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kopen, kijken, en daarna als verjaarscadeau gebruiken?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hmm best een idee, als ik iemand zou kennen die dat ook leuk vind
Maar daar komt Erik Hulzebosch de varkensstal niet voor uitquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef golfer het volgende:
Onze ijsbaan om de hoek is altijd op ven 10 oktober tot ergens in maart.
http://www.ijsbaanhaarlem.nl/
Eh ja moeder.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Geen redenen verzinnen, is helemaal niet nodig. Je hebt koorts en je blijft lekker thuis aansterken tot de koorts voorbij is.
Goed zo lief kindquote:
Ik wil daar ook een keer etenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:02 schreef LieLie het volgende:
Zo zeg, lekker gegeten weer en het was heel gezellig
Jij hield toch niet van fancy?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik wil daar ook een keer eten
nee, nou ja, fancy is niet erg maar ik ben niet van de overdaad aan schuimpjes en prutteltjes, maar wil er toch een keer etenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jij hield toch niet van fancy?ik vond vandaag alleen dat ze het tussen en hoofdgerecht wel om hadden mogen draaien. Meer van de griet, wat minder van het varken
Het hotel is nu ook openquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee, nou ja, fancy is niet erg maar ik ben niet van de overdaad aan schuimpjes en prutteltjes, maar wil er toch een keer etengewoon omdat het kan
hmm is me iets te dichtbij om een 'dure' hotelovernachting voor over te hebben eigenlijkquote:
Haha, je mag ook nog bij ons logeren hoor, als budget alternatiefquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hmm is me iets te dichtbij om een 'dure' hotelovernachting voor over te hebben eigenlijkSowieso.. ik in hotels.. dat is echt zeer zeldzaam
Ik vind het altijd weer om geen pittenzak te hebbenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:28 schreef LieLie het volgende:
Houston, we have a problem!
Ik heb blijkbaar een gat in mijn pittenzak gebrand in de magnetron, dus er lagen allemaal pitten in bed
Maar dit is niet echt weer om geen pittenzak te hebben!
Ikquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd weer om geen pittenzak te hebben
Ik heb overdag best vaak koude voeten, maar eenmaal in bed ben ik zo warmquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ikde pittenzak! Anders heb ik altijd koude voeten in bed
Mijn voeten echt nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb overdag best vaak koude voeten, maar eenmaal in bed ben ik zo warmOok midden in de winter is een boxershort en t-shirt warm zat.
Sunny eerst een minuutje de magnetron in stoppen he?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb overdag best vaak koude voeten, maar eenmaal in bed ben ik zo warmOok midden in de winter is een boxershort en t-shirt warm zat.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sunny eerst een minuutje de magnetron in stoppen he?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:39 schreef Bluezz het volgende:
Waar heb je gegeten Lie en is er een verslagje?
Ik slaap nog steeds in mn blootje, behalve de afgelopen dag, moest echt een hempie aan /klappertand
Bij dit restaurantquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:39 schreef Bluezz het volgende:
Waar heb je gegeten Lie en is er een verslagje?
Ik slaap nog steeds in mn blootje, behalve de afgelopen dag, moest echt een hempie aan /klappertand
Hier ook, behalve nu dan dus, is me echt te koud. Dat is ook het stomme, ik heb echt frisse lucht nodig 's nachts, maar tegelijkertijd heb ik het heel snel koudquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:46 schreef borisz het volgende:
Mijn slaapkamerraam staat bijna 24/7 open. Zelfs met -zoveel.. Alleen bij regen en extreem harde wind heb ik het raam dicht..
Hier ook hoor, ik heb alleen wel heel graag warme voetenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:46 schreef borisz het volgende:
Mijn slaapkamerraam staat bijna 24/7 open. Zelfs met -zoveel.. Alleen bij regen en extreem harde wind heb ik het raam dicht..
Griet, courgette en bloemkool klinken lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Bij dit restaurantheb nu geen verslagje, maar er ooit wel eens eerder een verslag van gemaakt
maar we hadden iets met zalm, bloemkool en gegaarde eidooier, toen griet met courgette en ui en soep van oester, iets van varkensvlees met iets van pastinaak geloof ik, witte bonen en nog iets en als toetje krentjebrij 'nieuwe stijl' zeg maar. En nog wat amuses en zuks
Nou, het is volgens mij wel de kaart die ze nu nog hadden. Maar we hadden dat dagelijks wisselende menuquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Griet, courgette en bloemkool klinken lekker
Site is niet geupdate
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:50 schreef borisz het volgende:
Slaapkamerdeur is hier ook open, maar dat komt omdat er nog wel andere verwarmingsbronnen(lees poezels) in en uit lopen.
ja, dat was vanmorgen om 5 uur weer feest naast mijn bed. krak,krak,smak,slurp.quote:
Lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]knus
![]()
Wij hebben voor Sam nu een extra wollen deken in zijn mand gelegd en de verwarming in de gang open gedraaid. Thermostaat gaat nu niet lager dan 15 graden 's nachts zodat hij wel een beetje behagelijk in de gang ligt.
wat een honden leven heeft hij toch.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]knus
![]()
Wij hebben voor Sam nu een extra wollen deken in zijn mand gelegd en de verwarming in de gang open gedraaid. Thermostaat gaat nu niet lager dan 15 graden 's nachts zodat hij wel een beetje behagelijk in de gang ligt.
Ssssst.. ik hoopte dat niemand het zou merkenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:02 schreef Pietverdriet het volgende:
TT zou moeten zijn: Aan den Arbeid
Nja, hadden we eerst niet hoor, maar toen werd hij steeds erg vroeg wakker. Dat gaat beter nu hij wat meer warmte heeft (gang is nogal tochtig omdat de voordeur niet helemaal goed aansluit, vandaar)quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:03 schreef z80 het volgende:
[..]
wat een honden leven heeft hij toch.
Ik drink niet teveel maar wel veel meer dan vroeger (toen dronk ik rustig een liter per week). Daar kan mn blaas nog steeds niet tegen. Maar weet wel dat drinken beter is dan niet drinken want vroeger had ik knallende koppijn en ik wist toen niet waar dat door kwam. Wachtte altijd maar tot het overging.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:25 schreef Bluezz het volgende:
Een paar keer naar het toiletDat lijkt me ook vervelend! Drink je teveel 's avonds mss?
Zitten een leuke aflevering van de Wilde Keuken te kijken... Ierland/Texel/Schapen
Per week idd, vroeger hequote:Op donderdag 2 februari 2012 23:37 schreef golfer het volgende:
1 liter per week? Je bedoelt toch hopelijk per dag, he?
Enne als je naar het toilet gaat draag je dan bedsokjes ofzo?
Lijkt mij echt heel ongezond. Zo weinig te drinken.Nieren enzo?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Per week idd, vroeger he
Ik vond drinken nooit lekker dus deed dat dan ook niet. Had ook geen dorst.
Siinds ik de laatste jaren meer drink vind ik het nog niet super lekker maar wel gewoon goed.
Ben bang dat je met Jaap naar de finale tegen Heracles gaat.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
If so, dan wil ik er wel heen met jou
Succes dan maar, vroege vogelquote:
Juist wel. En dan met name het gewicht. Niet iedereen wil zo'n zware body hebbenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 06:59 schreef Stereotomy het volgende:
Dus dan maakt het formaat van de body ook niet meer uit, dunkt mij.
Hm, gemeten met equivalent gefitte lens in een low-mid end DSLR heb je idd zo'n 30-50% minder gewicht om mee te zeulen, paar honderd gram.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Juist wel. En dan met name het gewicht. Niet iedereen wil zo'n zware body hebben
Om je nek dragen is ouderwetsquote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, gemeten met equivalent gefitte lens in een low-mid end DSLR heb je idd zo'n 30-50% minder gewicht om mee te zeulen, paar honderd gram.
Kan je nek blij mee zijn uiteraard.
Zo koudquote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:33 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier ook koud, heeeeeeel klein laagje sneeuw vannacht. Oh, en ik slaap altijd met het raam open, ookal is het -25 buiten. En het raam in m'n slaapkamer staat eigenlijk dag en nacht open..
3 t/m 5 cm hierquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:12 schreef LieLie het volgende:
Sneeuw!! Sluit deuren en ramen! Code oranje! Dit is extreem!!volgens mij zijn ze bij het knmi toch echt een beetje de verkeerde woorden gaan hanteren..
Jeetje, wat een spanning..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Willen jullie wat voor me doen?
De dochter van vrienden van mn ouders (19 jaar en heeft de middelbare school niet afgemaakt omdat ze al 5 jaar wacht op een nieuw hart) heeft van de week eindelijk een nieuw hart gekregen. Helaas heeft ze vannacht hele hoge koorts gekregen en is het nu afwachten. Haar moeder voelt zich machteloos en wil iets doen. Ze vraagt nu mensen een kaarsje te branden voor haar dochter. Hoewel ik daar niet zo in geloof, wil ik graag helpen. Dus, aldus jullie kaarsje willen branden voor Inge zou dat heel fijn zijn.
Dank jullie wel!
wacht maar op de weg straksquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:12 schreef LieLie het volgende:
Sneeuw!! Sluit deuren en ramen! Code oranje! Dit is extreem!!volgens mij zijn ze bij het knmi toch echt een beetje de verkeerde woorden gaan hanteren..
Sterkte!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Willen jullie wat voor me doen?
De dochter van vrienden van mn ouders (19 jaar en heeft de middelbare school niet afgemaakt omdat ze al 5 jaar wacht op een nieuw hart) heeft van de week eindelijk een nieuw hart gekregen. Helaas heeft ze vannacht hele hoge koorts gekregen en is het nu afwachten. Haar moeder voelt zich machteloos en wil iets doen. Ze vraagt nu mensen een kaarsje te branden voor haar dochter. Hoewel ik daar niet zo in geloof, wil ik graag helpen. Dus, aldus jullie kaarsje willen branden voor Inge zou dat heel fijn zijn.
Dank jullie wel!
Ik moet nog met de trein terug naar huis! Vanmorgen al vertraging terwijl er 0 cm sneeuw lag, het zal me benieuwen nu er maar liefst 2 cm sneeuw ligtquote:
JA het ov is nu zeker niet leuk! sterkte strakjesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet nog met de trein terug naar huis! Vanmorgen al vertraging terwijl er 0 cm sneeuw lag, het zal me benieuwen nu er maar liefst 2 cm sneeuw ligtDe dienstregeling was al aangepast
Extreem weer! Eigenlijk moeten we allemaal gewoon de hele dag binnen blijven anders vriezen we dood!
ja ongelofelijk die paniek die het veroorzaakt... vorig jaar had ik 1 keer dat het heel lang duurde voor er een trein kwam die me thuis wilde brengenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nog met de trein terug naar huis! Vanmorgen al vertraging terwijl er 0 cm sneeuw lag, het zal me benieuwen nu er maar liefst 2 cm sneeuw ligtDe dienstregeling was al aangepast
Extreem weer! Eigenlijk moeten we allemaal gewoon de hele dag binnen blijven anders vriezen we dood!
Leukquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Met bij elkaar 14 man maar 4 blijven 3 dagen en de rest gaat eerder weg of doen 1 dag Roland Garros en 2 dagen Parijs zelf.
4 meiden/vrouwen ken ik van de groep (tennismaatjes).
Oh ja, ik wilde ook nog op jou reageren gisteren! Wat leuk dat het goed gaat op die nieuwe groep.. hoeveel kindjes heb je dan?quote:
Ik ga de kerstboom weer van de kast af halen op kantoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Zalig Kerstfeest
/zoekt kerstcd op
Wij kennen het ook wel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ga straks wel ff naar een bejaarde vrouw 2 appartementen verderop wat brownies brengen want tis teveel voor mezelf. Ik hoop dat ze het kent.
Ja das het mooiste dan heb ik de hele A12 om lekker door te glijden naar werkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:03 schreef AnneX het volgende:
Jakkie, had geen koffie moeten drinken.
Inmiddels ligt er een flinke laag sneeuw en wordt het een expeditie.
Uitgraven en glijden met een box met boskippen.
Hobje, morgen is het zaterdag : scheelt toch enorm met verkeer dan ?
Wij reden moederziel alleen om 12 uur snachts via Den Bosch naar Utrecht.
Niemand voor ons en achter ons en geen tegenliggers.
Nou dan ligt er verdomd veel asfalt !
Oe en was het toen al aan het sneeuwen dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:03 schreef AnneX het volgende:
Jakkie, had geen koffie moeten drinken.
Inmiddels ligt er een flinke laag sneeuw en wordt het een expeditie.
Uitgraven en glijden met een box met boskippen.
Wij reden moederziel alleen om 12 uur snachts via Den Bosch naar Utrecht.
Niemand voor ons en achter ons en geen tegenliggers.
Nou dan ligt er verdomd veel asfalt !
Ik had gister geen puf meer voor boodschappenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe en was het toen al aan het sneeuwen dan?
Sterkte voor degenen die er echt uitmoeten!
lekker vooruitzichtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen! Hotelkamers zijn geboekt voor 3 dagen Roland Garros in Parijs!
Met vlagen nog, zometeen maar eens een poosje in een heet bad liggen lezenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoe is het met de koorts Bluezz?
Ja, dat vind ik een erger idee inderdaad.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Mooi om te zien, de wereld bedekt met een laagje sneeuwAlleen jammer dat ik zo moet werken, hopelijk zijn er niet teveel mongolen op de weg die het levensgevaarlijk maken
Een NS directielid had ooit op TV uitgelegd dat het beter is om aan de reiziger te kunnen communiceren dat een trein wél rijdt dan niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Met vlagen nog, zometeen maar eens een poosje in een heet bad liggen lezen
Ja, er zijn nog 2 kommen over.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:25 schreef FutureFairytale het volgende:
En nog een lekker kopje kibbesoeb over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |