Draag dan ook katoen en lederen schoenenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:50 schreef Bluezz het volgende:
Agossie, ja alles knettert en doet. Gisteren wilde ik zoonlief ff een aai geven toen ie in bed lag en wij naar huis gingen : knetter!Goeie tegengif tegen zn morfine
Hij was meteen wakker.
Oh ok.. Nja dan snap ik je gevoel wel ja. Heb ik ook als ik weet dat mijn klas opgedeeld wordt en mijn collega's dus met de shit zitten. Dit jaar overigens nog niet één keer ziek geweestquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Nee, uitbetalen doen we al jaren niet aan!
Ze krijgt hem een andere keer weer terug, zo gaat dat bij ons
ik kan de hond moeilijk katoen aantrekkenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Draag dan ook katoen en lederen schoenen
Euhm, dat is het nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je bent met de grote jongens aan het meedoen nu![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door TAV74 op 02-02-2012 18:01:53 ]"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm, dat is het niet
Nóg meer kleine jongens dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:00 schreef LieLie het volgende:
Dat is wel heel erg tenenkrommend voor een teamleiderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Als hij echt iets kon was hij geen teamleider geweestquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg tenenkrommend voor een teamleider
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als hij echt iets kon was hij geen teamleider geweest![]()
![]()
Adviseurs: beste stuurlui staan aan wal effectquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:14 schreef LieLie het volgende:
[..]maar hij is dus ook comm-adviseur. Het is een 2-in-1 functie
Haha, dat is bij mijn andere collega's echt niet het gevalquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Adviseurs: beste stuurlui staan aan wal effect
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:55 schreef TAV74 het volgende:
Euhm, dat is het niet
OwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd nodig dus.Vind je het wel leuk?
Ja, nouja, daar heeft het nog niet eens zoveel mee te maken. Ik vind dat je van iedereen op dat niveau en met die ervaring mag verwachten dat een normale tekst schrijven nog wel lukt..quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:37 schreef golfer het volgende:
Het is ook zo een leuke niet beschermde titel: communicatie adviseur.
Elke boerenlul(M/V)kan zich zo noemen,
Opleiding of niet. Niveau of niet.
Ik ga het wel leuk vinden denk ikquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
OwTijd nodig dus.Vind je het wel leuk?
Ik heb helaas meer slechte dan goede meegemaakt, erg veel open deur types. Een paar hele goede ook gelukkig, en die hadden wel echt meerwaardequote:Op donderdag 2 februari 2012 18:37 schreef golfer het volgende:
Het is ook zo een leuke niet beschermde titel: communicatie adviseur.
Elke boerenlul(M/V)kan zich zo noemen,
Opleiding of niet. Niveau of niet.
Lees dit toevallig net op twitter, mail het hem ffquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, nouja, daar heeft het nog niet eens zoveel mee te maken. Ik vind dat je van iedereen op dat niveau en met die ervaring mag verwachten dat een normale tekst schrijven nog wel lukt..
Lekker ik had ook trekquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:42 schreef Sunnythesun het volgende:
*burp* zo. Daar had ik even heel erg behoefte aan! Eerst een bordje met mijn favoriete stamppot andijvie met spekjes, kaas en pinda's en een flinke bak chocoladeijs toe![]()
Even aansterken na een intensief dagje werken
Breek me de bek niet open....quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, nouja, daar heeft het nog niet eens zoveel mee te maken. Ik vind dat je van iedereen op dat niveau en met die ervaring mag verwachten dat een normale tekst schrijven nog wel lukt..
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lees dit toevallig net op twitter, mail het hem ff
http://www.rnw.nl/nederla(...)tgemaakte-taalfouten
Er glipt bij iedereen wel eens een taal- of typfout door, maar sommige mensen hebben er echt geen gevoel voor. Die kunnen zelf ook niet zien dat een tekst voor andere mensen niet prettig leest bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open....
Echt, op zeer hoog niveau een aantal zeer ervaren Cie.adv. als sollicitant voor topfuncties op dat gebied gehad en in ze soms als test wat teksten laten schrijven op bepaalde cases. Je wilt niet weten hoe bedroevend slecht ze soms daarin waren.
Wel goed in communicatie-organisatie en -planning, wel goed in ideeën over het algemeen, maar taalkundig bedroevend slecht.
Dat laatste vooral. Had ooit een afstudeerder die inhoudelijk een prima scriptie had geschreven, maar er was echt niet door te komenquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Er glipt bij iedereen wel eens een taal- of typfout door, maar sommige mensen hebben er echt geen gevoel voor. Die kunnen zelf ook niet zien dat een tekst voor andere mensen niet prettig leest bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |