quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Er glipt bij iedereen wel eens een taal- of typfout door, maar sommige mensen hebben er echt geen gevoel voor. Die kunnen zelf ook niet zien dat een tekst voor andere mensen niet prettig leest bijvoorbeeld.
Goed tekenquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker ik had ook trekSla met een tartaartje!
Heb je Chef wel eens gezien, metquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:05 schreef golfer het volgende:
Whehehe..leuke parodie op Gordon Ramsay:
mijn huidige baan is iets anders bij een ander onderdeel. ik vul tijdelijk op detachering basis de factureren op en heb mee gedaan met de sollicitatie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Waarom moest je dat ook alweer doen voor je huidige baan, z?
Oh ja, belletje rinkelt alquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:58 schreef z80 het volgende:
mijn huidige baan is iets anders bij een ander onderdeel. ik vul tijdelijk op detachering basis de factureren op en heb mee gedaan met de sollicitatie.
met dank aan de eilandjes binnen de huidige organisatie is het nog niet mogelijk om intern zo over te stappen.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je Chef wel eens gezien, met
Lenny Henrie?
Bedoel je de vacatures?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:58 schreef z80 het volgende:
mijn huidige baan is iets anders bij een ander onderdeel. ik vul tijdelijk op detachering basis de factureren op en heb mee gedaan met de sollicitatie.
met dank aan de eilandjes binnen de huidige organisatie is het nog niet mogelijk om intern zo over te stappen.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:49 schreef z80 het volgende:
door de sollicitatie ronden heen.
![]()
nu nog het officiële papier werk door mijn nieuwe leiding gevende en p&o. en voor p&o een uitzoek klusje om onder de verplichte proeftijd van een jaar uit te komen.
de hele sollicitatie is/was volgens het boekje opgezet. dus inkl. gesprekken waarbij er een complete commissie aan tafel zat.
laten we het op 98% houden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben je wel 100% zeker van die baan nu dan? Wat een omslachtig gedoe eigenlijk.
je weet in welk bedrijf ik werkzaam ben. en tot nu toe zijn het allemaal zelfstandige bedrijfjes.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Komt natuurlijk door die prachtige CV en sollicitatiebrief van je.![]()
Proeftijd bij overplaatsing in een andere functie binnen dezelfde organisatie kan volgens mij zelfs wettelijk niet.
Dat lijkt mij ook niet inderdaad, tenzij het een andere rechtspersoon is waar je terecht komt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Proeftijd bij overplaatsing in een andere functie binnen dezelfde organisatie kan volgens mij zelfs wettelijk niet.
That's mequote:Op donderdag 2 februari 2012 17:31 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
beterschap B!!hoop dat de kibbesoeb je goed doet
![]()
LOL @ FFTlekker snugger van je
En 100.000.000.000.000 maal leuker dan die sketchquote:
hehe, jup.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En 100.000.000.000.000 maal leuker dan die sketch
Ongeveer 7 euro bij amazon.co.uk voor de complete box, drie seizoenenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe, jup.
lijkt me best wel weer eens leuk om terug te zien eigenlijk
Geen redenen verzinnen, is helemaal niet nodig. Je hebt koorts en je blijft lekker thuis aansterken tot de koorts voorbij isquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:54 schreef Bluezz het volgende:
Ja als het zoals vandaag echt niks wordt wil ik ook niet het risico lopen dat ik anderen aansteek door toch te komen.. ik had w.s naar huis gestuurd geworre
quote:
Ik kreeg ook ineens zin in chocola. Haal net een bak brownie uit de ovenquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:42 schreef Sunnythesun het volgende:
*burp* zo. Daar had ik even heel erg behoefte aan! Eerst een bordje met mijn favoriete stamppot andijvie met spekjes, kaas en pinda's en een flinke bak chocoladeijs toe![]()
Even aansterken na een intensief dagje werken
Das geen geld..quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ongeveer 7 euro bij amazon.co.uk voor de complete box, drie seizoenen
Iedereen neerschieten kan maar zodra je fuck zegt krijg je de doodstrafquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]The land of the free? Whoever told you that is your enemy...
Dat mensen zo iets alleen al kunnen verzinnen onvoorstelbaar..
Kopen, kijken, en daarna als verjaarscadeau gebruiken?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Das geen geld..maar zó graag hoef ik het ook weer niet te zien, maar meer dat het af en toe eens op tv voorbij komt of zo
Ja, en iemand in twee stukken zagen is prima, maar een tiet in beeld kan echt nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Iedereen neerschieten kan maar zodra je fuck zegt krijg je de doodstraf.
hmm best een idee, als ik iemand zou kennen die dat ook leuk vindquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kopen, kijken, en daarna als verjaarscadeau gebruiken?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hmm best een idee, als ik iemand zou kennen die dat ook leuk vind
Maar daar komt Erik Hulzebosch de varkensstal niet voor uitquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef golfer het volgende:
Onze ijsbaan om de hoek is altijd op ven 10 oktober tot ergens in maart.
http://www.ijsbaanhaarlem.nl/
Eh ja moeder.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Geen redenen verzinnen, is helemaal niet nodig. Je hebt koorts en je blijft lekker thuis aansterken tot de koorts voorbij is.
Goed zo lief kindquote:
Ik wil daar ook een keer etenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:02 schreef LieLie het volgende:
Zo zeg, lekker gegeten weer en het was heel gezellig
Jij hield toch niet van fancy?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik wil daar ook een keer eten
nee, nou ja, fancy is niet erg maar ik ben niet van de overdaad aan schuimpjes en prutteltjes, maar wil er toch een keer etenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jij hield toch niet van fancy?ik vond vandaag alleen dat ze het tussen en hoofdgerecht wel om hadden mogen draaien. Meer van de griet, wat minder van het varken
Het hotel is nu ook openquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee, nou ja, fancy is niet erg maar ik ben niet van de overdaad aan schuimpjes en prutteltjes, maar wil er toch een keer etengewoon omdat het kan
hmm is me iets te dichtbij om een 'dure' hotelovernachting voor over te hebben eigenlijkquote:
Haha, je mag ook nog bij ons logeren hoor, als budget alternatiefquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hmm is me iets te dichtbij om een 'dure' hotelovernachting voor over te hebben eigenlijkSowieso.. ik in hotels.. dat is echt zeer zeldzaam
Ik vind het altijd weer om geen pittenzak te hebbenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:28 schreef LieLie het volgende:
Houston, we have a problem!
Ik heb blijkbaar een gat in mijn pittenzak gebrand in de magnetron, dus er lagen allemaal pitten in bed
Maar dit is niet echt weer om geen pittenzak te hebben!
Ikquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd weer om geen pittenzak te hebben
Ik heb overdag best vaak koude voeten, maar eenmaal in bed ben ik zo warmquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ikde pittenzak! Anders heb ik altijd koude voeten in bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |