Das geen geld..quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ongeveer 7 euro bij amazon.co.uk voor de complete box, drie seizoenen
Iedereen neerschieten kan maar zodra je fuck zegt krijg je de doodstrafquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]The land of the free? Whoever told you that is your enemy...
Dat mensen zo iets alleen al kunnen verzinnen onvoorstelbaar..
Kopen, kijken, en daarna als verjaarscadeau gebruiken?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Das geen geld..maar zó graag hoef ik het ook weer niet te zien, maar meer dat het af en toe eens op tv voorbij komt of zo
Ja, en iemand in twee stukken zagen is prima, maar een tiet in beeld kan echt nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Iedereen neerschieten kan maar zodra je fuck zegt krijg je de doodstraf.
hmm best een idee, als ik iemand zou kennen die dat ook leuk vindquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kopen, kijken, en daarna als verjaarscadeau gebruiken?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hmm best een idee, als ik iemand zou kennen die dat ook leuk vind
Maar daar komt Erik Hulzebosch de varkensstal niet voor uitquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef golfer het volgende:
Onze ijsbaan om de hoek is altijd op ven 10 oktober tot ergens in maart.
http://www.ijsbaanhaarlem.nl/
Eh ja moeder.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Geen redenen verzinnen, is helemaal niet nodig. Je hebt koorts en je blijft lekker thuis aansterken tot de koorts voorbij is.
Goed zo lief kindquote:
Ik wil daar ook een keer etenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:02 schreef LieLie het volgende:
Zo zeg, lekker gegeten weer en het was heel gezellig
Jij hield toch niet van fancy?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik wil daar ook een keer eten
nee, nou ja, fancy is niet erg maar ik ben niet van de overdaad aan schuimpjes en prutteltjes, maar wil er toch een keer etenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jij hield toch niet van fancy?ik vond vandaag alleen dat ze het tussen en hoofdgerecht wel om hadden mogen draaien. Meer van de griet, wat minder van het varken
Het hotel is nu ook openquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee, nou ja, fancy is niet erg maar ik ben niet van de overdaad aan schuimpjes en prutteltjes, maar wil er toch een keer etengewoon omdat het kan
hmm is me iets te dichtbij om een 'dure' hotelovernachting voor over te hebben eigenlijkquote:
Haha, je mag ook nog bij ons logeren hoor, als budget alternatiefquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hmm is me iets te dichtbij om een 'dure' hotelovernachting voor over te hebben eigenlijkSowieso.. ik in hotels.. dat is echt zeer zeldzaam
Ik vind het altijd weer om geen pittenzak te hebbenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:28 schreef LieLie het volgende:
Houston, we have a problem!
Ik heb blijkbaar een gat in mijn pittenzak gebrand in de magnetron, dus er lagen allemaal pitten in bed
Maar dit is niet echt weer om geen pittenzak te hebben!
Ikquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd weer om geen pittenzak te hebben
Ik heb overdag best vaak koude voeten, maar eenmaal in bed ben ik zo warmquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ikde pittenzak! Anders heb ik altijd koude voeten in bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |