Mijn voeten echt nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb overdag best vaak koude voeten, maar eenmaal in bed ben ik zo warmOok midden in de winter is een boxershort en t-shirt warm zat.
Sunny eerst een minuutje de magnetron in stoppen he?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb overdag best vaak koude voeten, maar eenmaal in bed ben ik zo warmOok midden in de winter is een boxershort en t-shirt warm zat.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sunny eerst een minuutje de magnetron in stoppen he?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:39 schreef Bluezz het volgende:
Waar heb je gegeten Lie en is er een verslagje?
Ik slaap nog steeds in mn blootje, behalve de afgelopen dag, moest echt een hempie aan /klappertand
Bij dit restaurantquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:39 schreef Bluezz het volgende:
Waar heb je gegeten Lie en is er een verslagje?
Ik slaap nog steeds in mn blootje, behalve de afgelopen dag, moest echt een hempie aan /klappertand
Hier ook, behalve nu dan dus, is me echt te koud. Dat is ook het stomme, ik heb echt frisse lucht nodig 's nachts, maar tegelijkertijd heb ik het heel snel koudquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:46 schreef borisz het volgende:
Mijn slaapkamerraam staat bijna 24/7 open. Zelfs met -zoveel.. Alleen bij regen en extreem harde wind heb ik het raam dicht..
Hier ook hoor, ik heb alleen wel heel graag warme voetenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:46 schreef borisz het volgende:
Mijn slaapkamerraam staat bijna 24/7 open. Zelfs met -zoveel.. Alleen bij regen en extreem harde wind heb ik het raam dicht..
Griet, courgette en bloemkool klinken lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Bij dit restaurantheb nu geen verslagje, maar er ooit wel eens eerder een verslag van gemaakt
maar we hadden iets met zalm, bloemkool en gegaarde eidooier, toen griet met courgette en ui en soep van oester, iets van varkensvlees met iets van pastinaak geloof ik, witte bonen en nog iets en als toetje krentjebrij 'nieuwe stijl' zeg maar. En nog wat amuses en zuks
Nou, het is volgens mij wel de kaart die ze nu nog hadden. Maar we hadden dat dagelijks wisselende menuquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Griet, courgette en bloemkool klinken lekker
Site is niet geupdate
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:50 schreef borisz het volgende:
Slaapkamerdeur is hier ook open, maar dat komt omdat er nog wel andere verwarmingsbronnen(lees poezels) in en uit lopen.
ja, dat was vanmorgen om 5 uur weer feest naast mijn bed. krak,krak,smak,slurp.quote:
Lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]knus
![]()
Wij hebben voor Sam nu een extra wollen deken in zijn mand gelegd en de verwarming in de gang open gedraaid. Thermostaat gaat nu niet lager dan 15 graden 's nachts zodat hij wel een beetje behagelijk in de gang ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |