Zo koudquote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:33 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier ook koud, heeeeeeel klein laagje sneeuw vannacht. Oh, en ik slaap altijd met het raam open, ookal is het -25 buiten. En het raam in m'n slaapkamer staat eigenlijk dag en nacht open..
3 t/m 5 cm hierquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:12 schreef LieLie het volgende:
Sneeuw!! Sluit deuren en ramen! Code oranje! Dit is extreem!!volgens mij zijn ze bij het knmi toch echt een beetje de verkeerde woorden gaan hanteren..
Jeetje, wat een spanning..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Willen jullie wat voor me doen?
De dochter van vrienden van mn ouders (19 jaar en heeft de middelbare school niet afgemaakt omdat ze al 5 jaar wacht op een nieuw hart) heeft van de week eindelijk een nieuw hart gekregen. Helaas heeft ze vannacht hele hoge koorts gekregen en is het nu afwachten. Haar moeder voelt zich machteloos en wil iets doen. Ze vraagt nu mensen een kaarsje te branden voor haar dochter. Hoewel ik daar niet zo in geloof, wil ik graag helpen. Dus, aldus jullie kaarsje willen branden voor Inge zou dat heel fijn zijn.
Dank jullie wel!
wacht maar op de weg straksquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:12 schreef LieLie het volgende:
Sneeuw!! Sluit deuren en ramen! Code oranje! Dit is extreem!!volgens mij zijn ze bij het knmi toch echt een beetje de verkeerde woorden gaan hanteren..
Sterkte!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Willen jullie wat voor me doen?
De dochter van vrienden van mn ouders (19 jaar en heeft de middelbare school niet afgemaakt omdat ze al 5 jaar wacht op een nieuw hart) heeft van de week eindelijk een nieuw hart gekregen. Helaas heeft ze vannacht hele hoge koorts gekregen en is het nu afwachten. Haar moeder voelt zich machteloos en wil iets doen. Ze vraagt nu mensen een kaarsje te branden voor haar dochter. Hoewel ik daar niet zo in geloof, wil ik graag helpen. Dus, aldus jullie kaarsje willen branden voor Inge zou dat heel fijn zijn.
Dank jullie wel!
Ik moet nog met de trein terug naar huis! Vanmorgen al vertraging terwijl er 0 cm sneeuw lag, het zal me benieuwen nu er maar liefst 2 cm sneeuw ligtquote:
JA het ov is nu zeker niet leuk! sterkte strakjesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet nog met de trein terug naar huis! Vanmorgen al vertraging terwijl er 0 cm sneeuw lag, het zal me benieuwen nu er maar liefst 2 cm sneeuw ligtDe dienstregeling was al aangepast
Extreem weer! Eigenlijk moeten we allemaal gewoon de hele dag binnen blijven anders vriezen we dood!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |