Ik moet nog met de trein terug naar huis! Vanmorgen al vertraging terwijl er 0 cm sneeuw lag, het zal me benieuwen nu er maar liefst 2 cm sneeuw ligtquote:
JA het ov is nu zeker niet leuk! sterkte strakjesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet nog met de trein terug naar huis! Vanmorgen al vertraging terwijl er 0 cm sneeuw lag, het zal me benieuwen nu er maar liefst 2 cm sneeuw ligtDe dienstregeling was al aangepast
Extreem weer! Eigenlijk moeten we allemaal gewoon de hele dag binnen blijven anders vriezen we dood!
ja ongelofelijk die paniek die het veroorzaakt... vorig jaar had ik 1 keer dat het heel lang duurde voor er een trein kwam die me thuis wilde brengenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nog met de trein terug naar huis! Vanmorgen al vertraging terwijl er 0 cm sneeuw lag, het zal me benieuwen nu er maar liefst 2 cm sneeuw ligtDe dienstregeling was al aangepast
Extreem weer! Eigenlijk moeten we allemaal gewoon de hele dag binnen blijven anders vriezen we dood!
Leukquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Met bij elkaar 14 man maar 4 blijven 3 dagen en de rest gaat eerder weg of doen 1 dag Roland Garros en 2 dagen Parijs zelf.
4 meiden/vrouwen ken ik van de groep (tennismaatjes).
Oh ja, ik wilde ook nog op jou reageren gisteren! Wat leuk dat het goed gaat op die nieuwe groep.. hoeveel kindjes heb je dan?quote:
Ik ga de kerstboom weer van de kast af halen op kantoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Zalig Kerstfeest
/zoekt kerstcd op
Wij kennen het ook wel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ga straks wel ff naar een bejaarde vrouw 2 appartementen verderop wat brownies brengen want tis teveel voor mezelf. Ik hoop dat ze het kent.
Ja das het mooiste dan heb ik de hele A12 om lekker door te glijden naar werkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:03 schreef AnneX het volgende:
Jakkie, had geen koffie moeten drinken.
Inmiddels ligt er een flinke laag sneeuw en wordt het een expeditie.
Uitgraven en glijden met een box met boskippen.
Hobje, morgen is het zaterdag : scheelt toch enorm met verkeer dan ?
Wij reden moederziel alleen om 12 uur snachts via Den Bosch naar Utrecht.
Niemand voor ons en achter ons en geen tegenliggers.
Nou dan ligt er verdomd veel asfalt !
Oe en was het toen al aan het sneeuwen dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:03 schreef AnneX het volgende:
Jakkie, had geen koffie moeten drinken.
Inmiddels ligt er een flinke laag sneeuw en wordt het een expeditie.
Uitgraven en glijden met een box met boskippen.
Wij reden moederziel alleen om 12 uur snachts via Den Bosch naar Utrecht.
Niemand voor ons en achter ons en geen tegenliggers.
Nou dan ligt er verdomd veel asfalt !
Ik had gister geen puf meer voor boodschappenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe en was het toen al aan het sneeuwen dan?
Sterkte voor degenen die er echt uitmoeten!
lekker vooruitzichtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen! Hotelkamers zijn geboekt voor 3 dagen Roland Garros in Parijs!
Met vlagen nog, zometeen maar eens een poosje in een heet bad liggen lezenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoe is het met de koorts Bluezz?
Ja, dat vind ik een erger idee inderdaad.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Mooi om te zien, de wereld bedekt met een laagje sneeuwAlleen jammer dat ik zo moet werken, hopelijk zijn er niet teveel mongolen op de weg die het levensgevaarlijk maken
Een NS directielid had ooit op TV uitgelegd dat het beter is om aan de reiziger te kunnen communiceren dat een trein wél rijdt dan niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Met vlagen nog, zometeen maar eens een poosje in een heet bad liggen lezen
Ja, er zijn nog 2 kommen over.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:25 schreef FutureFairytale het volgende:
En nog een lekker kopje kibbesoeb over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |