wat een honden leven heeft hij toch.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]knus
![]()
Wij hebben voor Sam nu een extra wollen deken in zijn mand gelegd en de verwarming in de gang open gedraaid. Thermostaat gaat nu niet lager dan 15 graden 's nachts zodat hij wel een beetje behagelijk in de gang ligt.
Ssssst.. ik hoopte dat niemand het zou merkenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:02 schreef Pietverdriet het volgende:
TT zou moeten zijn: Aan den Arbeid
Nja, hadden we eerst niet hoor, maar toen werd hij steeds erg vroeg wakker. Dat gaat beter nu hij wat meer warmte heeft (gang is nogal tochtig omdat de voordeur niet helemaal goed aansluit, vandaar)quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:03 schreef z80 het volgende:
[..]
wat een honden leven heeft hij toch.
Ik drink niet teveel maar wel veel meer dan vroeger (toen dronk ik rustig een liter per week). Daar kan mn blaas nog steeds niet tegen. Maar weet wel dat drinken beter is dan niet drinken want vroeger had ik knallende koppijn en ik wist toen niet waar dat door kwam. Wachtte altijd maar tot het overging.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:25 schreef Bluezz het volgende:
Een paar keer naar het toiletDat lijkt me ook vervelend! Drink je teveel 's avonds mss?
Zitten een leuke aflevering van de Wilde Keuken te kijken... Ierland/Texel/Schapen
Per week idd, vroeger hequote:Op donderdag 2 februari 2012 23:37 schreef golfer het volgende:
1 liter per week? Je bedoelt toch hopelijk per dag, he?
Enne als je naar het toilet gaat draag je dan bedsokjes ofzo?
Lijkt mij echt heel ongezond. Zo weinig te drinken.Nieren enzo?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Per week idd, vroeger he
Ik vond drinken nooit lekker dus deed dat dan ook niet. Had ook geen dorst.
Siinds ik de laatste jaren meer drink vind ik het nog niet super lekker maar wel gewoon goed.
Ben bang dat je met Jaap naar de finale tegen Heracles gaat.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
If so, dan wil ik er wel heen met jou
Succes dan maar, vroege vogelquote:
Juist wel. En dan met name het gewicht. Niet iedereen wil zo'n zware body hebbenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 06:59 schreef Stereotomy het volgende:
Dus dan maakt het formaat van de body ook niet meer uit, dunkt mij.
Hm, gemeten met equivalent gefitte lens in een low-mid end DSLR heb je idd zo'n 30-50% minder gewicht om mee te zeulen, paar honderd gram.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Juist wel. En dan met name het gewicht. Niet iedereen wil zo'n zware body hebben
Om je nek dragen is ouderwetsquote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, gemeten met equivalent gefitte lens in een low-mid end DSLR heb je idd zo'n 30-50% minder gewicht om mee te zeulen, paar honderd gram.
Kan je nek blij mee zijn uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |