abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107469002
Even een korte situatieschets: Ik man, eind twintig, besloot voor de kerst dat het na een paar jaar single zijn wel genoeg was en heb me aangemeld op een datingsite. Al een paar dates gehad, waarvan er een nog vervolg kreeg maar uiteindelijk ook op niks uitliep.

Nu wil het toeval dat ik deze week weer twee leuke dates heb gehad. En dan kom ik gelijk bij mijn vraag. Met beide meisjes was het erg gezellig, met beide heb ik gezoend, met beide had ik (en zij) wel zin om nog een tweede keer af te spreken. Dit zal waarschijnlijk bij iedereen die op een datingsite zit wel voorkomen.

Maar hoe ga je met zoiets om? Ik ga niet uit mezelf vertellen dat ik ook nog met iemand anders date, maar zal er ook niet over liegen als ze het vraagt. Verder krijg ik nu al het gevoel dat ik knopen moet doorhakken, hoewel er nog niks aan de hand is (je wilt toch meerdere mensen leren kennen). Maar doe je dat wel als je seks hebt gehad? Een derde dame heb ik al afgeslagen, omdat ik het even teveel vind worden. Hoe gaan de meer ervaren daters hier mee om?
pi_107469044
Nog een keer daten, kijken met wie het beter klikt :) Wie weet klikt het weer niet op de 2e dates.
pi_107469049
Niks van zeggen tegenover de vrouwen! En beter 1 maal een goede wip dan 50 jaar ongelukkig met die meid.
  woensdag 1 februari 2012 @ 09:00:17 #4
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107469054
Niks zeggen tegen de vrouwen en er zoveel mogelijk van genieten zolang het kan. 14.gif
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 1 februari 2012 @ 09:01:47 #5
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107469078
Gewoon doorgaan.

Als je moeite hebt met kiezen zijn ze allebei niet bijzonder genoeg om er al te serieus mee te zijn.
'Cos boys don't cry.
pi_107469081
Zo lang mogelijk? Ik denk niet dat die vrouwen het leuk zullen vinden na 5 dates :')
En ts wilt toch een relatie?
  woensdag 1 februari 2012 @ 09:02:40 #7
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_107469096
Al ben ik een vrouw ik zeg hou je kop ook als je sex zou hebben gehad. Zodra ze het weten haken ze toch af.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_107469112
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Al ben ik een vrouw ik zeg hou je kop ook als je sex zou hebben gehad. Zodra ze het weten haken ze toch af.
Precies! Je kan niet altijd Mr. Niceguy spelen. Soms moet je gewoon een beetje egoistisch zijn
pi_107469162
Niets zeggen. Daten is nog vrijblijvend, dus seks ook. Maar meestal kunnen ze nogal lichtgeraakt reageren als je een week eerder nog met een ander hebt liggen neuken. Houd dat lekker voor jezelf, kijk wie je meer bevalt en kies voor die.
  woensdag 1 februari 2012 @ 09:14:09 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107469286
Datingsite-ervaringen topic #167 Thuisdaters en mee-eters

Hier zitten er wel een paar te vinden met dergelijke ervaringen :)
pi_107469298
Tja als je beetje fatsoen in je donder hebt, focus je op 1 en met jan en alleman sexen, kun je doen, zo heeft een vriendin van mij een soa gekregen omdat ze dacht dat die jongen alleen voor haar ging, ze kan nu geen kinderen meer krijgen, maar goed he, die jongen heeft wel met 4 vrouwen kunnen neuken.
  woensdag 1 februari 2012 @ 09:19:55 #12
189978 controlaltdelete
pi_107469364
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:15 schreef LittleLady het volgende:
Tja als je beetje fatsoen in je donder hebt, focus je op 1 en met jan en alleman sexen, kun je doen, zo heeft een vriendin van mij een soa gekregen omdat ze dacht dat die jongen alleen voor haar ging, ze kan nu geen kinderen meer krijgen, maar goed he, die jongen heeft wel met 4 vrouwen kunnen neuken.
Tjonge jonge doomdenkerij zeg, ja het kan allemaal gebeuren, je kan er ook aids van krijgen of dr zwanger pompen, is een kwestie van een condoom gebruiken zeker in het begin dus het is ook ten dele haar eigen schuld van die vriendin van je.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_107469377
quote:
Handige vriendin dan, dat heeft met hare eigen domme actie te maken om geen condoom te gebruiken...
pi_107469389
quote:
En je vriendin is er natuurlijk zelf he-le-maaaal niet verantwoordelijk voor?
want als vrouw voorstellen om een condoom te gebruiken.. pfoee nee.. dat kan echt niet.
Heel erg allemaal dat ze nu geen kinderen meer kan krijgen, maar kan er weinig medelijden mee hebben als je zelf zo naief bent.
Hij had ook een soa kunnen hebben ook al was zij inderdaad de enigste ...
pi_107469449
quote:
Best advice ever :')

Flikker op heilig boontje
  woensdag 1 februari 2012 @ 09:27:40 #16
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107469504
quote:
Boehoe.

Echt boehoe, meid.
pi_107469505
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:21 schreef madco het volgende:

[..]

En je vriendin is er natuurlijk zelf he-le-maaaal niet verantwoordelijk voor?
want als vrouw voorstellen om een condoom te gebruiken.. pfoee nee.. dat kan echt niet.
Heel erg allemaal dat ze nu geen kinderen meer kan krijgen, maar kan er weinig medelijden mee hebben als je zelf zo naief bent.
Hij had ook een soa kunnen hebben ook al was zij inderdaad de enigste ...
Liepen al een half jaar samen en het is wel lullig als je naar je vriend gaat om hem te verrassen en hem net zijn handige andere vriendin ziet uitlaten.
pi_107469547
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:27 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Liepen al een half jaar samen en het is wel lullig als je naar je vriend gaat om hem te verrassen en hem net zijn handige andere vriendin ziet uitlaten.
Dan ga je gewoon dik offtopic want het gaat hier om daten, niet om iemand die rondneukt terwijl hij een relatie heeft. Als je na een half jaar wel sex hebt maar geen relatie ben je een fuckbuddy en moet je niet zeiken maar condooms kopen...
pi_107469549
quote:

[..]

Boehoe, als ze een half jaar aan het daten waren dan mag ie dat nog doen ook
  woensdag 1 februari 2012 @ 09:31:00 #20
189978 controlaltdelete
pi_107469587
quote:

[..]

Ja lullig idd maar dit doen niet alleen mannen hoor... vrouwen flikken ook dit soort geintjes. En als je zo denkt kun je maar beter non worden vrees ik.
  woensdag 1 februari 2012 @ 09:32:03 #21
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107469609
quote:

[..]

Ja, want alle vrouwen zijn heilig.

Dat weet iedereen.
  woensdag 1 februari 2012 @ 09:42:52 #22
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_107469804
Ik zou uiteindelijk wel een knagend gevoel overhouden als ik #1 had aan liggen douwen en uiteindelijk toch verder ga met #2 (of andersom)
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_107469838
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:42 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zou uiteindelijk wel een knagend gevoel overhouden als ik #1 had aan liggen douwen en uiteindelijk toch verder ga met #2 (of andersom)
Want? Je mag de goederen toch wel testen voordat je overgaat tot een definitieve koop????
  woensdag 1 februari 2012 @ 09:45:43 #24
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107469854
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:44 schreef 85DD het volgende:

[..]

Want? Je mag de goederen toch wel testen voordat je overgaat tot een definitieve koop????
Koop? En dan het bonnetje kwijtraken en niet terug kunnen brengen zeker? Nee nee, huren.
pi_107470092
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:45 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Koop? En dan het bonnetje kwijtraken en niet terug kunnen brengen zeker? Nee nee, huren.
:') Zo is t!
En je ogen open houden om zo nu het dan het nieuwste model aan te schaffen te huren uit de serie! :)
  woensdag 1 februari 2012 @ 10:00:27 #26
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107470138
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:57 schreef Sant. het volgende:

[..]

:') Zo is t!
En je ogen open houden om zo nu het dan het nieuwste model aan te schaffen te huren uit de serie! :)
Daarom, alleen een dwaas beperkt zich.
pi_107470189
Ik zie het probleem niet zo. Het zijn gewoon date's, niets serieus.
Heb een beetje plezier, met wie dan ook. ;)
Je hebt geen relatie en bent vrij in.. doen wat je wil.
Over het zeggen: Hmoah, niet doen.
Ik denk dat er veel vrouwen zijn die (totaal onnodig) niet zo positief zullen reageren.
En het is zonde om dan iets mis te lopen toch.. alhoewel, zo schakel je wel meteen de zeikwijven uit.
Doe waar jij je goed bij voelt een relax een beetje, niet zoveel nadenken.
pi_107470376
tweede date in een ietwat andere setting (bv als je savonds bent wezen stappen, overdag ergens heengaan of museum bezoeken oid)...
dat maakt ook duidelijk dat het niet toevallig het moment of een bepaalde omgeving was....

somige personen zijn fantastisch voor een romantisch dinertje maar als je overdag een dagje een uitvlucht maakt kan het ongemakkelijk zijn...
Daarna zou ik wel gewoon en keuze maken omdat je natuurlijk zelf ook je anders instelt tegenover de ander als je andere 'opties' openlaat.
Dus ofwel gewoon eerlijk erover zijn dat je je nog niet te snel wilt vastleggen (en het risico lopen dat de ander dat niet accepteert en afstand neemt), of gewoon een duidelijke keuze maken.

Overigens, het is goed te realiseren dat het erg waarschijnlijk is dat de ander mogelijk ook zo'n instelling heeft, jij zelf misschien ook niet de 'enige' bent, waarmee zij contacten hebben..
een heleboel mensen op relatiesites hebben vaak de behoefte een beetje te 'shoppen'
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_107470516
Ligt eraan hoe serieus het wordt, je zit nu nog met beiden in beginfase, misschien tijdens de 2de date knap je op de ene af en dan is de beslissing snel gemaakt. Dus nu gewoon nog lekker blijven daten maar op ene gegeven moment wel een keuze maken.

Als ik een van die dames was zou ik het niet echt leuk vinden eigenlijk maar aan de andere kant zou ik ook hetzelfde als jij doen, dus het is een beetje dubbel en daarom kan je beter niks zeggen.
pi_107471109
Gewoon even doordaten, en wachten tot een van je vrouwen hier komen huilen dat ze zich bedrogen voelde door jou c_/
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 1 februari 2012 @ 11:50:27 #31
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_107473160
Je hoeft niets te vertellen, je doet niets verkeerd, je hebt immers geen relatie met hun maar je date. Ik zelf doe dit ook hoor, ik trek de grens alleen bij liegen, dat doe ik dan weer niet. Als zij er naar vraagt geef ik eerlijk antwoord, en nergens ga ik pretenderen dat het exclusief is. Maar ik ga ook niet uitmezelf zeggen van " ja ik had gister een date met een ander" daar zit niemand op te wachten. Kom op zeg het is wat losjes daten zonder dat het nog serieus is, je bent elkaar niets verplicht! Je bent geen bezit van elkaar.

Gewoon verder gaan en op het moment dat het echt serieus begint te worden met een van de twee, heb dan het fatsoen er bij de ander de stekker uit te trekken. Hou het binnen een aantal grenzen :)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 1 februari 2012 @ 11:51:35 #32
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_107473207
quote:
moet je het ook maar met veilig doen als je net met iemand date :6 ik zou het sowieso nooit zonder doen tenzij het echt een relatie is geworden.
pi_107474246
Spreek met ze alletwee tegelijk af. Kunnen ze een wedstrijd doen wie jou mag hebben.
Met wat geluk trekken ze een wit t-shirt aan en gaan ze in de modder om je vechten!
pi_107474402
Dank voor jullie reacties! Frag_adder, ja zo sta ik er ook in. Moet alleen even wennen aan die vrijblijvendheid, denk ik. En ik ben nog niet zo gewend aan de mores van dit internetdaten, omdat het me in het verleden altijd een beetje is komen aanwaaien met relaties. Het gaat me er ook niet om om rond te neuken (hoewel ik wel liefhebber ben natuurlijk), wil liever gewoon een lieve meid leren kennen met wie het ook op andere vlakken klikt.
pi_107476489
sex... t is voor sommigen hier echt niks anders dan het vervullen van een dierlijke 'urg'. het liefst met iedereen en zo veel mogelijk tegelijk. of de ander een totaal andere waarde aan seks toekent, doet er niet toe. lekker misbruiken op het meest kwetsbare vlak onder het mom van 'anders ben je een non' goedpraterij. en die domme vrouwen die daar dan in trappen en zo'n egoist geven wat hij wil want 'anders zijn ze een non en zonder waarde'. ik snap waar die opmerkingen vandaan komen dat knuffelen intiemer zou zijn dan seks. jullie zijn de gewenningsdrempel al zo vies overgegaan dat de echte waarde aan 'liefde bedrijven' jullie totaal aan het ontgaan is. gevolg is dat die drempel steeds verlegd wordt om dezelfde spanningen te ervaren. gevolg daarvan is vreemdgaan. jullie zijn slaven van het orgasme. jullie weten niet wat seks hebben is. het zieke is dat sommigen hier dit zelf niet eens erkennen.....

je kunt ervoor kiezen om een vieze egoist te zijn, er lekker op rondneuken omdat het in jouw ogen geen relatie betreft.
of -en dat zou beter voor je menswaardigheid zijn- je brengt die meiden op de hoogte van je andere (sex)dates en geeft hen daarmee het recht om in alle eerlijkheid al dan niet een keuze voor jou - en alles wat je bent- te maken.

ben helemaal verbijsterd van de reacties hier...
  woensdag 1 februari 2012 @ 13:49:17 #36
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107476915
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:37 schreef Spygisch het volgende:
sex... t is voor sommigen hier echt niks anders dan het vervullen van een dierlijke 'urg'. het liefst met iedereen en zo veel mogelijk tegelijk. of de ander een totaal andere waarde aan seks toekent, doet er niet toe. lekker misbruiken op het meest kwetsbare vlak onder het mom van 'anders ben je een non' goedpraterij. en die domme vrouwen die daar dan in trappen en zo'n egoist geven wat hij wil want 'anders zijn ze een non en zonder waarde'. ik snap waar die opmerkingen vandaan komen dat knuffelen intiemer zou zijn dan seks. jullie zijn de gewenningsdrempel al zo vies overgegaan dat de echte waarde aan 'liefde bedrijven' jullie totaal aan het ontgaan is. gevolg is dat die drempel steeds verlegd wordt om dezelfde spanningen te ervaren. gevolg daarvan is vreemdgaan. jullie zijn slaven van het orgasme. jullie weten niet wat seks hebben is. het zieke is dat sommigen hier dit zelf niet eens erkennen.....

je kunt ervoor kiezen om een vieze egoist te zijn, er lekker op rondneuken omdat het in jouw ogen geen relatie betreft.
of -en dat zou beter voor je menswaardigheid zijn- je brengt die meiden op de hoogte van je andere (sex)dates en geeft hen daarmee het recht om in alle eerlijkheid al dan niet een keuze voor jou - en alles wat je bent- te maken.

Overdrijven is ook een mogelijkheid natuurlijk :')
pi_107476926
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 11:50 schreef Frag_adder het volgende:
Je hoeft niets te vertellen, je doet niets verkeerd, je hebt immers geen relatie met hun maar je date. Ik zelf doe dit ook hoor, ik trek de grens alleen bij liegen, dat doe ik dan weer niet. Als zij er naar vraagt geef ik eerlijk antwoord, en nergens ga ik pretenderen dat het exclusief is. Maar ik ga ook niet uitmezelf zeggen van " ja ik had gister een date met een ander" daar zit niemand op te wachten. Kom op zeg het is wat losjes daten zonder dat het nog serieus is, je bent elkaar niets verplicht! Je bent geen bezit van elkaar.

Gewoon verder gaan en op het moment dat het echt serieus begint te worden met een van de twee, heb dan het fatsoen er bij de ander de stekker uit te trekken. Hou het binnen een aantal grenzen :)
daar zit inderdaad niemand op te wachten. jij ook niet. of wel soms? maar dat respecteer je niet want je houdt de andere date geheim. dat zou voor jou de sekskansen belemmeren. zou je nog daten met één van de twee als ze zou zeggen liever geen seks te hebben?
  woensdag 1 februari 2012 @ 13:49:38 #38
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107476931
quote:

Welkom op FOK! :')
  woensdag 1 februari 2012 @ 13:50:50 #39
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_107476974
Als je vrijgezel bent zijn er geen regels met 'daten'. Dus date gewoon met wie je wilt en als er met eentje een serieuze relatie uit voortkomt, dan komt dat vanzelf wel. En zo niet, dan niet.

Ik hou sowieso niet van het 'officiële' daten om een relatie te zoeken. Ik heb dat ook nog nooit gedaan. Met sommige mensen die ik leer kennen vind ik het gewoon leuk om af te spreken en als dat wederzijds is, spreken we af. Als het érg 'gezellig' is, merken beide partijen dat vanzelf wel. Blijft het platonisch, dan blijft het gewoon platonisch. Ik hou me daar eigenlijk niet zo mee bezig bij voorbaat.

'Daten'... Ik vind dat zo gekunsteld. :{

quote:

Volgens mij weet jij niet wat seks hebben is! :D

Ben helemaal verbijsterd van jouw reactie. :D Wat voor last heb jij ervan als anderen graag willen 'rondneuken' ( :') )? Als jij niet wilt rondneuken, dan doe jij dat niet, daar hebben anderen ook geen last van. Zo simpel is het. :)
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_107476995
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een mogelijkheid natuurlijk :')
ja luister, ik kwam hier niet op voor jouw type vrouw. aangezien ts de dames in kwestie nooit naar hun mening heeft gevraagd over de waarde van sex is hij oneerlijk bezig. dat was mijn punt. overdrijven is in deze subjectief.
pi_107477102
quote:
3s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Als je vrijgezel bent zijn er geen regels met 'daten'. Dus date gewoon met wie je wilt en als er met eentje een serieuze relatie uit voortkomt, dan komt dat vanzelf wel. En zo niet, dan niet.

Ik hou sowieso niet van het 'officiële' daten om een relatie te zoeken. Ik heb dat ook nog nooit gedaan. Met sommige mensen die ik leer kennen vind ik het gewoon leuk om af te spreken en als dat wederzijds is, spreken we af. Als het érg 'gezellig' is, merken beide partijen dat vanzelf wel. Blijft het platonisch, dan blijft het gewoon platonisch. Ik hou me daar eigenlijk niet zo mee bezig bij voorbaat.

[..]

Volgens mij weet jij niet wat seks hebben is! :D

Ben helemaal verbijsterd van jouw reactie. :D Wat voor last heb jij ervan als anderen graag willen 'rondneuken' ( :') )? Als jij niet wilt rondneuken, dan doe jij dat niet, daar hebben anderen ook geen last van. Zo simpel is het. :)
nou, dat laatste was dus precies mijn punt, bedankt voor het na-apen en voordelig maken voor je eigen relaas he. alleen je hebt niet begrepen dat sommige vrouwen hier last van hebben, en hier dus geen rekening mee gehouden wordt. of is dat onbelangrijk omdat jij en andere vrouwen er óók graag op losneuken als de situatie zich daarvoor dient?! dus in eerste instantie wilde ikmijn mening relativeren. ik denk idd dat jullie niet optimaal van seks genieten. een programma als 40zonder seks is niet zomaar in het leven geroepen. wat een beetje inhouden niet al met een mens kan doen he.
  woensdag 1 februari 2012 @ 13:54:54 #42
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107477111
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:51 schreef Spygisch het volgende:

[..]

ja luister, ik kwam hier niet op voor jouw type vrouw. aangezien ts de dames in kwestie nooit naar hun mening heeft gevraagd over de waarde van sex is hij oneerlijk bezig. dat was mijn punt. overdrijven is in deze subjectief.
Hij heeft nog geeneens seks gehad met die vrouwen. En de vraag is uberhaupt of dat gaat gebeuren ;)
pi_107477263
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hij heeft nog geeneens seks gehad met die vrouwen. En de vraag is uberhaupt of dat gaat gebeuren ;)
dat doet er toch niet toe? ik probeerde een punt te maken bij zijn/jullie principes. meestal zet dat de mens tot daden aan namelijk. en 'jullie' pretenderen de perfecte articulator voor elke vrouw te zijn. maar dat zijn jullie godzijdank niet. net zoals ik dat godzijdank niet voor jullie ben. dus waarom jij je nu aangesproken voelt is mij een raadsel.
  woensdag 1 februari 2012 @ 14:04:31 #44
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107477436
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:59 schreef Spygisch het volgende:
dat doet er toch niet toe? ik probeerde een punt te maken bij zijn/jullie principes. meestal zet dat de mens tot daden aan namelijk. en 'jullie' pretenderen de perfecte articulator voor elke vrouw te zijn. maar dat zijn jullie godzijdank niet. net zoals ik dat godzijdank niet voor jullie ben. dus waarom jij je nu aangesproken voelt is mij een raadsel.
:') echt.
Nee dat iedereen niet weet wat echt liefde bedrijven is (volgens jou) is belangrijk in dit topic :')
  woensdag 1 februari 2012 @ 14:10:16 #45
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_107477629
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2012 10:02 schreef Aliana het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. Het zijn gewoon date's, niets serieus.
Heb een beetje plezier, met wie dan ook. ;)
Je hebt geen relatie en bent vrij in.. doen wat je wil.
Over het zeggen: Hmoah, niet doen.
Ik denk dat er veel vrouwen zijn die (totaal onnodig) niet zo positief zullen reageren.
En het is zonde om dan iets mis te lopen toch.. alhoewel, zo schakel je wel meteen de zeikwijven uit.
Doe waar jij je goed bij voelt een relax een beetje, niet zoveel nadenken.
Jep, zo denk ik er ook over, het leven is al serieus genoeg..
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_107477992
In de datingfase zeg je natuurlijk niets over andere dates, het is toch nog niet exclusief? Als de dame in kwestie een beetje beschaafd is gaat ze trouwens ook niet vragen of je nog meer dames aan het daten bent. :')

Niks zeggen dus en gewoon door blijven daten, als je er eentje beduidend leuker bent gaan vinden, of het gaat ergens naartoe, kun je die ander subtiel af laten glijden.
pi_107477998
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:') echt.
Nee dat iedereen niet weet wat echt liefde bedrijven is (volgens jou) is belangrijk in dit topic :')
mwah, je moet het zelf weten hoor. als jullie elkaar slechts gebruiken voor de seks om dan een 'betere versie' te verkiezen als die mogelijkheid zich voordoet... (grotere tieten, langere benen, langer haar, etc) "go your gang" leuk voor op de korte termijn maar niet echt een verhaal voor aan de kleinkinderen lijkt me.
maar niet janken als je je opzij gezet voelt of nog erger, gekwetst. als dat niet het geval is maar je slechts je schouders kunt ophalen als hij een ander boven jou verkiest, lijkt me dat ongezond en uitputtend, wat eigenwaarde zal je goed doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Spygisch op 01-02-2012 14:25:31 ]
  woensdag 1 februari 2012 @ 14:22:04 #48
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107478064
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:20 schreef Spygisch het volgende:
mwah, je moet het zelf weten hoor. als jullie elkaar slechts gebruiken voor de seks om dan een 'betere versie' te verkiezen als die mogelijkheid zich voordoet... (grotere tieten, langere benen, langer haar, etc) "go your gang" leuk voor op de korte termijn maar niet echt een verhaal voor aan de kleinkinderen lijkt me.
maar niet janken als je je opzij gezet voelt of nog erger, gekwetst. als dat niet het geval is maar je slechts je schouders kunt ophalen als hij een ander boven jou verkiest, lijkt me dat gezond en zal wat eigenwaarde je erg goed doen.
Jullie :') Hoezo iedereen over 1 kam scheren. Volgens mij heb jij een hele verkeerde gedachtegang over vele mensen/fokkers
pi_107478077
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:20 schreef Taurus het volgende:
In de datingfase zeg je natuurlijk niets over andere dates, het is toch nog niet exclusief? Als de dame in kwestie een beetje beschaafd is gaat ze trouwens ook niet vragen of je nog meer dames aan het daten bent. :')

Niks zeggen dus en gewoon door blijven daten, als je er eentje beduidend leuker bent gaan vinden, of het gaat ergens naartoe, kun je die ander subtiel af laten glijden.
haha, lol. je hebt een complete misvatting over wat beschaving is. je hoeft niet zo minderwaardig te doen. je hebt het recht te weten waar je aan toe bent met iemand. vooral tijdens een fase waarin je mekaar leert kennen.
pi_107478093
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jullie :') Hoezo iedereen over 1 kam scheren. Volgens mij heb jij een hele verkeerde gedachtegang over vele mensen/fokkers
vond t te veel werk specifieke namen te typen. you know who you are. ;)
  woensdag 1 februari 2012 @ 14:23:49 #51
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107478117
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:20 schreef Spygisch het volgende:

[..]

maar niet janken als je je opzij gezet voelt of nog erger, gekwetst. als dat niet het geval is maar je slechts je schouders kunt ophalen als hij een ander boven jou verkiest, lijkt me dat gezond en zal wat eigenwaarde je erg goed doen.
Wedden dat de kleinkinderen aan je lippen hangen als je over alle kruistochten van weleer gaat praten?
pi_107478260
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:23 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Wedden dat de kleinkinderen aan je lippen hangen als je over alle kruistochten van weleer gaat praten?
kleinkinderen en vertellen over seksverhalen of hoe vaak je het vroeger hebt gedaan? ben je wel goed bij je hoofd? die hebben liever een microscoop en een boek van middas dekker erbij
pi_107478307
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:22 schreef Spygisch het volgende:

[..]

haha, lol. je hebt een complete misvatting over wat beschaving is. je hoeft niet zo minderwaardig te doen. je hebt het recht te weten waar je aan toe bent met iemand. vooral tijdens een fase waarin je mekaar leert kennen.
Na één afspraak heb je nog helemaal nergens 'recht' op. :') Met zo'n instelling loopt die date uit op een fiasco. Je leert elkaar kennen ja, er is dus nog geen sprake van een situatie waarin je er maar één mag daten. Maakt dat het leuke informatie om aan die date door te geven? Natuurlijk niet. Dat is toch reuze oncharmant; 'ja ik heb van de week nog iemand ontmoet inderdaad. Tsja, nu even kijken met wie het het leukst klikt'. Ik zou vriendelijk bedanken. Gedoemd te mislukken.
  woensdag 1 februari 2012 @ 14:29:05 #54
92926 Joipoidoipoipoi
pi_107478348
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:54 schreef Spygisch het volgende:
nou, dat laatste was dus precies mijn punt, bedankt voor het na-apen en voordelig maken voor je eigen relaas he.
Na-apen en voordelig maken voor mijn eigen relaas?! :D Eeeh, wát? :D Wat betekent dat?

quote:
alleen je hebt niet begrepen dat sommige vrouwen hier last van hebben, en hier dus geen rekening mee gehouden wordt.
Ja, dat zal best. Zoals er ook mannen zijn die daar last van hebben (jij zal er zelf wel eentje zijn, man of vrouw), maar als ik vrijgezel ben, gaat er niemand voor mij 'de regels' bepalen met wie ik wel en niet afspreek en met wie ik wel of geen seks heb.

quote:
of is dat onbelangrijk omdat jij en andere vrouwen er óók graag op losneuken als de situatie zich daarvoor dient?! dus in eerste instantie wilde ikmijn mening relativeren. ik denk idd dat jullie niet optimaal van seks genieten. een programma als 40zonder seks is niet zomaar in het leven geroepen. wat een beetje inhouden niet al met een mens kan doen he.
Ik geniet er wel van hoor! En als ik vrijgezel ben, doe ik het met wie ik wil. Ik heb jou en een EO-televisie-amusements-programma niet nodig om mij daarvan te weerhouden.

Ik ga jou toch ook niet vertellen hoe jij moet leven?
  † In Memoriam † woensdag 1 februari 2012 @ 14:29:52 #55
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_107478380
Wat niet weet wat niet deert en waarom het zo beperkt aanpakken? Een week heeft 7 avonden. :)
pi_107478398
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:29 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Na-apen en voordelig maken voor mijn eigen relaas?! :D Eeeh, wát? :D Wat betekent dat?

[..]

Ja, dat zal best. Zoals er ook mannen zijn die daar last van hebben (jij zal er zelf wel eentje zijn, man of vrouw), maar als ik vrijgezel ben, gaat er niemand voor mij 'de regels' bepalen met wie ik wel en niet afspreek en met wie ik wel of geen seks heb.

[..]

Ik geniet er wel van hoor! En als ik vrijgezel ben, doe ik het met wie ik wil. Ik heb jou en een EO-televisie-amusements-programma niet nodig om mij daarvan te weerhouden.

Ik ga jou toch ook niet vertellen hoe jij moet leven?
niemand bepaald niks voor jou, dat is ook niet gezegd. wel dat iemand met andere principes de relatie zal beeindigen. but then again; daar hebben jullie beide voordeel van.
  woensdag 1 februari 2012 @ 14:30:22 #57
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107478407
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:27 schreef Spygisch het volgende:

[..]

kleinkinderen en vertellen over seksverhalen of hoe vaak je het vroeger hebt gedaan? ben je wel goed bij je hoofd? die hebben liever een microscoop en een boek van middas dekker erbij
Uh ja, kleinkinderen worden ook ouder en zijn niet achterlijk, opa is ook jong geweest.

En het is DekkerS.
pi_107478453
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:30 schreef Spygisch het volgende:

[..]

niemand bepaald niks voor jou, dat is ook niet gezegd. wel dat iemand met andere principes de relatie zal beeindigen. but then again; daar hebben jullie beide voordeel van.
Het gaat over dates! Er is helemaal geen relatie!
pi_107478473
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:31 schreef Taurus het volgende:

[..]

Het gaat over dates! Er is helemaal geen relatie!
een relatie heb je zelfs met je buurman tegen wie je 'hoi' zegt, vrouwmens.
  woensdag 1 februari 2012 @ 14:32:40 #60
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107478499
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:31 schreef Spygisch het volgende:

[..]

:')
pi_107478501
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:30 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Uh ja, kleinkinderen worden ook ouder en zijn niet achterlijk, opa is ook jong geweest.

En het is DekkerS.
u grammer nazi
pi_107478506
quote:

[..]

Jij wellicht, in je hoofd. Je klinkt als een eng onervaren en onvolwassen manspersoon.
  woensdag 1 februari 2012 @ 14:33:22 #63
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_107478542
quote:

[..]

Ja dat is duidelijk het soort relatie wat hier bedoelt wordt :') En nu ben je zeker heel vrolijk dat je heel veel relaties hebt zeker. Er wordt duidelijk gedoelt op een intieme relatie, en nee die heb je mijns inziens echt niet al na 2 - 3 dates.
  woensdag 1 februari 2012 @ 14:33:35 #64
92926 Joipoidoipoipoi
pi_107478553
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:30 schreef Spygisch het volgende:
niemand bepaald niks voor jou, dat is ook niet gezegd.
En waarom kom je dan met een EO-amusements-televisieprogramma aanzetten, als in 'Zo hoort het'?

quote:
wel dat iemand met andere principes de relatie zal beeindigen. but then again; daar hebben jullie beide voordeel van.
We hadden het niet over relaties. We hadden het over vrijgezel zijn.
  woensdag 1 februari 2012 @ 14:34:30 #65
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107478583
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:32 schreef Spygisch het volgende:

[..]

u grammer nazi
U retarded?
  woensdag 1 februari 2012 @ 14:34:57 #66
92926 Joipoidoipoipoi
pi_107478601
quote:
In de context van dit topic hebben we het over relaties als in een 'vaste relatie met een geliefde' en over vrijgezel zijn.
pi_107478625
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:33 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

En waarom kom je dan met een EO-amusements-televisieprogramma aanzetten, als in 'Zo hoort het'?

[..]

We hadden het niet over relaties. We hadden het over vrijgezel zijn.
nee nee, niet dom doen. focus. blijft mijn boodschappen in context zien. ik verklaarde gedrag. heb nergers beweerd dat het zo in het algemeen 'moet' zijn.

jullie doen maar waar je zin in hebt hoor. maar ik word er niet blij van als mannen over me praten in termen van huren, kopen, betere krijgen als ze langsloopt.
pi_107478647
quote:
3s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:34 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

In de context van dit topic hebben we het over relaties als in een 'vaste relatie met een geliefde' en over vrijgezel zijn.
serious, leer begrijpend lezen ofzo.
  woensdag 1 februari 2012 @ 14:43:30 #69
92926 Joipoidoipoipoi
pi_107478914
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:35 schreef Spygisch het volgende:
serious, leer begrijpend lezen ofzo.
Ja hoor, 'wij' in dit topic begrijpen het allemaal niet, alleen jij. :)

En nog zo hypocriet zijn ook om zelf een relatie te beginnen met een bezet iemand... :')
  woensdag 1 februari 2012 @ 14:44:47 #70
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107478953
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:43 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

En nog zo hypocriet zijn ook om zelf een relatie te beginnen met een bezet iemand... :')
Sindsdien gelooft ze in de hogere macht, voelt zich gestraft en verkondigd nu het hoge woord? :D
  woensdag 1 februari 2012 @ 14:44:49 #71
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107478955
quote:

[..]

Oei. De hypocrisie. :')
pi_107479018
quote:

[..]

moet het nu over mij gaan? want mijn principes worden er niet minder onder. als je goed leest staat er ook dat ik dat destijds niet wist.
pi_107479106
Wat is er mis met één voor één met iemand daten? Als ik erachter zou komen dat mijn date nog een reeks met dates op de agenda heeft staan (en geloof me, daar kom ik achter) dan is het :W

Maar misschien komt dat omdat ik ook niet met jan en alleman date, maar dat pas doe als ik iemand echt wil leren kennen, ofwel mijn aandacht is gericht op hem en zo vaak komen er niet mannen langs waarvan ik denk: interessant genoeg om mee af te spreken.

Maar voor sommigen lijkt het hele date-gebeuren een beetje een uit de hand gelopen hobby. Het is een tijdsbesteding geworden. Stel je voor zeg dat je een paar weken of maanden niet zou kunnen neuken daten :') Ik vermaak me liever met andere dingen en verheug me wel weer als er iemand langskomt waarvan ik denk: JA! ipv een beetje kansloos daten om het daten in de hoop dat er tussen dat vergelijkende warenonderzoek iets bijzonders zit.
  woensdag 1 februari 2012 @ 14:51:50 #74
92926 Joipoidoipoipoi
pi_107479184
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:46 schreef Spygisch het volgende:
moet het nu over mij gaan? want mijn principes worden er niet minder onder. als je goed leest staat er ook dat ik dat destijds niet wist.
Ik lees daar toch echt dat je het wel degelijk wist (maar dat zal wel weer aan mijn verkeerde manier van begrijpen lezen liggen :')):

quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:37 schreef Spygisch het volgende:
Ik had omgang met een Nederlandse jongen die beweerde voor mij dezelfde gevoelens te koesteren als zijn vriendin.
Ook lees ik in de verdere posts van jou in dat topic, dat nadat het 'uit' was tussen jou en hem (en jij het dus ook wel degelijk wist dat hij geen vrijgezel is), jij nog steeds achter hem aan zat:

quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:12 schreef Spygisch het volgende:
Ik wil me ook echt openstellen voor een ander. Maar het voelt altijd alsof ik mezelf bedrieg. Het doet pijn te moeten beseffen dat ik hem moet loslaten, dat hij niet van mij is. Ik wil echt alleen hem...

Ik wil bij hem langsgaan en een degelijk gesprek afdwingen. Is dat slim?
pi_107479274
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:51 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ik lees daar toch echt dat je het wel degelijk wist (maar dat zal wel weer aan mijn verkeerde manier van begrijpen lezen liggen :')):

[..]

Ook lees ik in de verdere posts van jou in dat topic, dat nadat het 'uit' was tussen jou en hem (en jij het dus ook wel degelijk wist dat hij geen vrijgezel is), jij nog steeds achter hem aan zat:

[..]

Beetje kinderachtig om iemands postgeschiedenis uit een ander topic erbij te halen omdat iemand een andere mening heeft. Het is ook niet relevant in deze discussie. Als je het niet meer aan kan qua inhoudelijk reageren op deze reacties, stop de discussie dan gewoon.
  woensdag 1 februari 2012 @ 14:57:42 #76
92926 Joipoidoipoipoi
pi_107479390
quote:
13s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:54 schreef Cactus1 het volgende:
Beetje kinderachtig om iemands postgeschiedenis uit een ander topic erbij te halen omdat iemand een andere mening heeft. Het is ook niet relevant in deze discussie. Als je het niet meer aan kan qua inhoudelijk reageren op deze reacties, stop de discussie dan gewoon.
Het gaat mij er niet om dat iemand een andere mening heeft, maar wél dat iemand met een andere mening de levensstijl en mate van 'trouw' (zelfs in vrijgezelle fase) van anderen wil bepalen. En als dan ook nog blijkt dat deze persoon het zélf niet zo nauw neemt met trouw (zacht uitgedrukt)... Tja... :')
pi_107479627
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Het gaat mij er niet om dat iemand een andere mening heeft, maar wél dat iemand met een andere mening de levensstijl en mate van 'trouw' (zelfs in vrijgezelle fase) van anderen wil bepalen. En als dan ook nog blijkt dat deze persoon het zélf niet zo nauw neemt met trouw (zacht uitgedrukt)... Tja... :')
heb nergens gezegd dat jij een bepaalde levensstijl moet hebben. of dat ts niet met meerdere vrouwen mag daten. nogmaals, t ging mij om het gemak van seks hebben met meerdere. punt is wel dat niet alle vrouwen daar zo vrijzinnig over denken. een eerlijk mens verteld dat aan de ander..... snap je?
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:08:54 #78
92926 Joipoidoipoipoi
pi_107479755
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:04 schreef Spygisch het volgende:
heb nergens gezegd dat jij een bepaalde levensstijl moet hebben. of dat ts niet met meerdere vrouwen mag daten. nogmaals, t ging mij om het gemak van seks hebben met meerdere. punt is wel dat niet alle vrouwen daar zo vrijzinnig over denken. een eerlijk mens verteld dat aan de ander..... snap je?
Ja, het is goed hoor. :*

Alleen jij mag doen wat je wilt, en als anderen het doen is het vuig en weet-ik-het-wat en moet de EO met '40 dagen zonder seks' erbij gehaald worden. Ik begrijp je. :)
pi_107480095
quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ja, het is goed hoor. :*

Alleen jij mag doen wat je wilt, en als anderen het doen is het vuig en weet-ik-het-wat en moet de EO met '40 dagen zonder seks' erbij gehaald worden. Ik begrijp je. :)
tja, soms is het leven als een bijenkolonie. kan maar een koningin zijn. :)

de rest is w... uhm.. nou ja, moet gewoon doen wat ik zeg.
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:20:21 #80
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107480180
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:18 schreef Spygisch het volgende:

[..]

tja, soms is het leven als een bijenkolonie. kan maar een koningin zijn. :)

de rest is w... uhm.. nou ja, moet gewoon doen wat ik zeg.
:')
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:35:39 #81
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_107480681
quote:
...
Ik ben verbijsterd over jouw vertaling van de reacties hier.
Jij leest dingen die ik niet zie in dit topic.

Jij schijnt te denken, dat een iets vrijere seksuele moraal dan de jouwe liefdeloosheid impliceert.
Het ontgaat je dat een vrijpartij zonder exclusiviteit en eeuwige trouw-beloftes wel degelijk een liefdevolle aangelegenheid tussen twee mensen kan zijn.

Misschien is een gemiddeld mensenhart wel iets groter dan het jouwe, heb je daar weleens over nagedacht?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_107480989
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:04 schreef Spygisch het volgende:

[..]

punt is wel dat niet alle vrouwen daar zo vrijzinnig over denken. een eerlijk mens verteld dat aan de ander..... snap je?
ehm.. dat er toevallig in de topictitel vrouwen staat end e TS een man is zegt natuurlijk niet dat vrouwen op datingssites niet ook gewoon meerdere dates kunnen hebben en raad eens wat.. de meesten zullen dat ook gewoon doen.. datingsites zijn gewoon een beetje 'windowshopping'-plaatsen; men is op zoek...

Mocht iemand wel via zo'n datingsite contacten zoeken maar menen dat na één date deze persoon direkt een 'claim' legt en een vaste en monogame relatie aangegeaan is, zou om te beginnen dat eerst duidelijk gemaakt moeten worden aan die andere, en die de kans krijgen om aan te geven of _hij_ (of zij, of het om vrouwen of mannen gaat maakt eigenlijk weinig uit) daarmee instemt...

Eerlijk gezegd vind ik het maar een vage gedachte om te stellen dat na één leuke date, je gelijk met diegenen een vaste relatie aangegaan bent en kunt claimen dat hij geen andere contacten met ander potentieel relatiemateriaal mag aangaan...
Dat moet dan wel een fantasische first-date zijn en juist iemand met de neiging om na één eerste date al gelijk te claimen nu een vaste relatie aangegaan te zijn heeft, is volgens mij nu juist niet zo'n 'leuk' date-materiaal.. vind dat nogal 'eng'

De grens ligt wel bij het liegen tegen de ander.. als het onderwerp ter sprake komt en je geeft aan dat je geen andere contacten hebt, zou je wel fout bezig zijn als je dat toch doet, maar domweg niet eerlijk wil vertellen...
maar zolang het (nog) niet ter sprake gekomen is, is het ook een bepaalde vrijheid, die overigens voor beide partijen geld, zowel voor de man als de vrouw en reken maar dat de meeste personen op relatie-sites van zulke vrijheden gebruik maken
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_107481156
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:35 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Ik ben verbijsterd over jouw vertaling van de reacties hier.
Jij leest dingen die ik niet zie in dit topic.

Jij schijnt te denken, dat een iets vrijere seksuele moraal dan de jouwe liefdeloosheid impliceert.
Het ontgaat je dat een vrijpartij zonder exclusiviteit en eeuwige trouw-beloftes wel degelijk een liefdevolle aangelegenheid tussen twee mensen kan zijn.

Misschien is een gemiddeld mensenhart wel iets groter dan het jouwe, heb je daar weleens over nagedacht?
je leest inderdaad dingen die er niet zijn. ik zeg dus, nogmaals, dat niet iedereen zo vrij denkt over dat seks. en dat een ander daarvan op de hoogte moet zijn wil je eerlijk blijven. het zou zonde zijn als iemand met een wat beperkter moraal later teleurgesteld moet worden als de date tot een relatie gevorderd wordt.
pi_107481229
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:44 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ehm.. dat er toevallig in de topictitel vrouwen staat end e TS een man is zegt natuurlijk niet dat vrouwen op datingssites niet ook gewoon meerdere dates kunnen hebben en raad eens wat.. de meesten zullen dat ook gewoon doen.. datingsites zijn gewoon een beetje 'windowshopping'-plaatsen; men is op zoek...

Mocht iemand wel via zo'n datingsite contacten zoeken maar menen dat na één date deze persoon direkt een 'claim' legt en een vaste en monogame relatie aangegeaan is, zou om te beginnen dat eerst duidelijk gemaakt moeten worden aan die andere, en die de kans krijgen om aan te geven of _hij_ (of zij, of het om vrouwen of mannen gaat maakt eigenlijk weinig uit) daarmee instemt...

Eerlijk gezegd vind ik het maar een vage gedachte om te stellen dat na één leuke date, je gelijk met diegenen een vaste relatie aangegaan bent en kunt claimen dat hij geen andere contacten met ander potentieel relatiemateriaal mag aangaan...
Dat moet dan wel een fantasische first-date zijn en juist iemand met de neiging om na één eerste date al gelijk te claimen nu een vaste relatie aangegaan te zijn heeft, is volgens mij nu juist niet zo'n 'leuk' date-materiaal.. vind dat nogal 'eng'

De grens ligt wel bij het liegen tegen de ander.. als het onderwerp ter sprake komt en je geeft aan dat je geen andere contacten hebt, zou je wel fout bezig zijn als je dat toch doet, maar domweg niet eerlijk wil vertellen...
maar zolang het (nog) niet ter sprake gekomen is, is het ook een bepaalde vrijheid, die overigens voor beide partijen geld, zowel voor de man als de vrouw en reken maar dat de meeste personen op relatie-sites van zulke vrijheden gebruik maken
heel veel tekst, maar wat ik dus eigenlijk wilde zeggen is; doe wat je niet laten kunt maar geen geheimen voor de ander. als ze daarna nog met je wil daten, cool toch? maar niet mijn ding. :)
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:51:32 #85
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107481249
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:49 schreef Spygisch het volgende:
t worden als de date tot een relatie gevorderd wordt.
Denk dat de meeste bv mannen die met twee vrouwen daten ook wel uit zichzelf de andere date afzeggen als ze met 1tje echt een relatie willen. ;)
Maar dan ben je al in een verder stadium dan de eerste/tweede/derde date
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:53:59 #86
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_107481330
quote:
3s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:20 schreef Taurus het volgende:

Helemaal mee eens.
Heaven is a place on earth with you
  woensdag 1 februari 2012 @ 16:03:44 #87
92926 Joipoidoipoipoi
pi_107481698
quote:
je leest inderdaad dingen die er niet zijn. ik zeg dus, nogmaals, dat niet iedereen zo vrij denkt over dat seks. en dat een ander daarvan op de hoogte moet zijn wil je eerlijk blijven. het zou zonde zijn als iemand met een wat beperkter moraal later teleurgesteld moet worden als de date tot een relatie gevorderd wordt.
Als ik afspreek met iemand en die gaat echt zo officieel zeggen: "Ja maar, ik spreek ook weleens met anderen af hoor!", dan denk ik van: "Ja, nou en?"

Ik zou dat zelfs een afknapper vinden, want dat impliceert dat diegene niet zomaar afspreekt met mij omdat dat gewoon leuk is en we goed kunnen opschieten met elkaar, nee, daaruit blijkt dat meneer 'op zoek is ( :') )' naar een relatie en ik een potentiële kandidaat ( :') ) ben.
  woensdag 1 februari 2012 @ 16:04:12 #88
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107481711
quote:
je leest inderdaad dingen die er niet zijn. ik zeg dus, nogmaals, dat niet iedereen zo vrij denkt over dat seks. en dat een ander daarvan op de hoogte moet zijn wil je eerlijk blijven.
Tuurlijk niet. Als je met 2 meiden date ga je dat niet vertellen. Dan hebben ze beiden geen zin meer. Niemand houdt van het idee niet de eerste keuze te zijn.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 1 februari 2012 @ 16:05:55 #89
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_107481768
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Als ik afspreek met iemand en die gaat echt zo officieel zeggen: "Ja maar, ik spreek ook weleens met anderen af hoor!", dan denk ik van: "Ja, nou en?"

Ik zou dat zelfs een afknapper vinden, want dat impliceert dat diegene niet zomaar afspreekt met mij omdat dat gewoon leuk is en we goed kunnen opschieten met elkaar, nee, daaruit blijkt dat meneer 'op zoek is ( :') )' naar een relatie en ik een potentiële kandidaat ( :') ) ben.
Ja echt hallelujah. Als iemand dat tegen mij zegt denk ik: :W
Heaven is a place on earth with you
pi_107482008
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

Het is maar hoe je er tegenaan kijkt. Het kan ook impliceren dat hij blijkbaar zo van je onder de indruk is dat hij geen behoefte heeft aan anderen. Stel je voor zeg dat iemand met je zou daten omdat hij je mogelijk als relatiemateriaal ziet...brrr eng man iemand die serieus geïnteresseerd in je is :')
  woensdag 1 februari 2012 @ 16:13:30 #91
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_107482060
quote:

[..]

En die ander die dat belangrijk vindt om daarvan op de hoogte te zijn, die wordt niet verondersteld zelf een mond te hebben om te vragen naar dingen die voor hem/haar belangrijk zijn???

Er is nota bene niemand in dit topic te vinden die zegt dat zulke vragen niet een eerlijk antwoord verdienen, maar jij verwacht van daters dat ze vragen gaan beantwoorden die niet gesteld worden.
  woensdag 1 februari 2012 @ 16:18:44 #92
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_107482270
quote:
15s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:12 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Het is maar hoe je er tegenaan kijkt. Het kan ook impliceren dat hij blijkbaar zo van je onder de indruk is dat hij geen behoefte heeft aan anderen. Stel je voor zeg dat iemand met je zou daten omdat hij je mogelijk als relatiemateriaal ziet...brrr eng man iemand die serieus geïnteresseerd in je is :')
Wow, wat een onverwachte tekst. Dat is wel de laatste manier van beschouwen die je van een cactus zou verwachten.
pi_107482384
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:18 schreef drijfhout het volgende:

Wow, wat een onverwachte tekst. Dat is wel de laatste manier van beschouwen die je van een cactus zou verwachten.
Soms is een username maar gewoon een username. :)
pi_107482585
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:50 schreef Spygisch het volgende:

[..]

heel veel tekst, maar wat ik dus eigenlijk wilde zeggen is; doe wat je niet laten kunt maar geen geheimen voor de ander. als ze daarna nog met je wil daten, cool toch? maar niet mijn ding. :)
TS hééft helemaal geen geheimen...
dat verzin jij er allemaal bij en jij begint juist direkt te 'claimen' dat hij dus niet met anderen mag daten, omdat hij een keertje een leuke date had met een ander en daarop misschien nog wel een vervolg komt...

Wat jij doet is de TS beschuldigen te 'liegen' en dat is niet zo net... eerder is juist jouw instelling een beetje overdreven en zeker aangezien het hier gaat om wat de TS wel of niet kan en mag doen is het onzin om 'jouw' persoonlijke keuze hoe jij omgaat met dates opeens als 'verplichting' voor de TS voor te stellen.

'jouw' ding is gewoon jouw keuze... echter, er is geen enkel grond om hier te gaan roepen dat enkel jouw 'ding' mag en dat iedereen die anders doet opeens 'schandalig' bezig zou zijn;
en ja, dat is juist datgene wat je riep in jouw post, woorden als 'vies', 'vieze egoist' en mensonwaardig' gebruikte je om af te geven op een andere mening dan wat jouw 'ding' is...
pi_107482622
Wel tijdje terug enkele dagen met twee dames tegelijk veel contact gehad via whatsapp.

Gelukkig snel afgesproken met de eerste, want het bleek totaal niet te klikken IRL.
Met de ander enkele dagen later afgesproken en dat klikte wel goed en we hebben nog steeds contact.
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 1 februari 2012 @ 16:34:04 #96
92926 Joipoidoipoipoi
pi_107482895
quote:
Je begrijpt niet wat ik bedoel. :)

Ik hou gewoon niet van het officiële 'daten' om maar op zoek te gaan naar een relatie. Ik hou er niet van om een relatie te zoeken.

Soms kom je gewoon iemand tegen in je leven met wie het zó klikt dat die relatie ontstaat en de andere momenten ben je vrijgezel en zie je wel wat er gebeurt en wat er op je pad komt en als je dan zin hebt om met jan-en-alleman af te gaan spreken en eventueel seks te gaan hebben, moet diegene dat ook gewoon lekker zelf weten.

Maar dat gekunstelde daten en zoeken... :{
pi_107482958
dat recht op 'doen wat ik zelf wil' is leuk en aardig, en klopt in deze situatie (en zeer zeker na 1 date) wel, maar heeft ook een keerzijde. op een gegeven moment ontneem je met dat zwijgende gedrag namelijk een ander een enorm belangrijke factor om dat recht zelf goed uit te kunnen oefenen: een bepaalde eerlijkheid en waarheid binnen een sociale relatie.

als die sociale relatie dus groeit (en dan heb ik het over iets ruimers dan een relatie tussen geliefden, bv ook familie, vrienden, buren, werk, vaste dates, etc..) en er een bepaalde verstandshouding ontstaat (door omgang, vriendschap, en imo ook casual seks), vind ik het persoonlijk erg oneerlijk en egoïstisch om zaken die (zoals meerderen al aangeven) van invloed zijn op die relatie, voor de ander te verzwijgen.

en nee, dat is er niet na 1 date. wel na meerdere en/of seks. het doel van die relatiesite is immers het vinden van een relatie.

en dat is het verschil met bv een ONS. daar is het doel immers puur en alleen seks. daar beperkt die verstandshouding zich tot eerlijkheid over het doel, seks.

bv een internetdiscussie. ik hoef niet eerlijk of openlijk alles te delen over mezelf in een discussie over de HRA, zolang ik zaken die betrekking hebben op het doel: discussie/debat/dialoog over de HRA, maar wel eerlijk deel zodat we dat doel kunnen bereiken.

heeft dus allemaal met bepaalde (reële) verwachtingen te maken, adv het gebruikte medium voor sociaal contact.
zeer belangrijk ook om het doel samen duidelijk te hebben zodat je bepaalde verwachtingen kan en mag maken. daten voor relatie. daten om mensen te ontmoeten. ons. vriendschap. etc.
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 1 februari 2012 @ 16:42:12 #98
92926 Joipoidoipoipoi
pi_107483206
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:35 schreef probeer het volgende:
dat recht op 'doen wat ik zelf wil' is leuk en aardig, en klopt in deze situatie (en zeer zeker na 1 date) wel, maar heeft ook een keerzijde. op een gegeven moment ontneem je met dat zwijgende gedrag namelijk een ander een enorm belangrijke factor om dat recht zelf goed uit te kunnen oefenen: een bepaalde eerlijkheid en waarheid binnen een sociale relatie.

als die sociale relatie dus groeit (en dan heb ik het over iets ruimers dan een relatie tussen geliefden, bv ook familie, vrienden, buren, werk, vaste dates, etc..) en er een bepaalde verstandshouding ontstaat (door omgang, vriendschap, en imo ook casual seks), vind ik het persoonlijk erg oneerlijk en egoïstisch om zaken die (zoals meerderen al aangeven) van invloed zijn op die relatie, voor de ander te verzwijgen.
En ik vind het gewoon normaal en vanzelfsprekend dat als iemand die vrijgezel is en met mij afspreekt, niet exclusief met mij afspreekt. Zó normaal en vanzelfsprekend dat diegene daarover dus ook absoluut geen verantwoording hoeft af te leggen tegenover mij. Net zoals ik geen verantwoording hoef af te leggen tegenover hem als ik vrijgezel ben en we hebben niks met elkaar.
pi_107483210
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:13 schreef drijfhout het volgende:

[..]

En die ander die dat belangrijk vindt om daarvan op de hoogte te zijn, die wordt niet verondersteld zelf een mond te hebben om te vragen naar dingen die voor hem/haar belangrijk zijn???

Er is nota bene niemand in dit topic te vinden die zegt dat zulke vragen niet een eerlijk antwoord verdienen, maar jij verwacht van daters dat ze vragen gaan beantwoorden die niet gesteld worden.
die zijn er dus wel. naar zulke zaken vragen getuigt van geen beschaving, zei er iemand. :)
pi_107483593
quote:

[..]

gniffel..
  woensdag 1 februari 2012 @ 16:54:50 #101
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107483693
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:13 schreef drijfhout het volgende:
Als een meid mij vraagt of ik nog met andere mensen date zeg ik haar gewoon 'nee' hoor, ongeacht wat de daadwerkelijke status is. Als het echt serieus wordt, kap ik het zelf wel af met de ander.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107483801
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:54 schreef Catbert het volgende:

[..]

Als een meid mij vraagt of ik nog met andere mensen date zeg ik haar gewoon 'nee' hoor, ongeacht wat de daadwerkelijke status is. Als het echt serieus wordt, kap ik het zelf wel af met de ander.
Dit dus. Een klein leugentje om eigen bestwil kan echt geen kwaad of je moet heel slecht kunnen liegen
٩๏̯͡๏)۶
pi_107484080
quote:
3s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:42 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

En ik vind het gewoon normaal en vanzelfsprekend dat als iemand die vrijgezel is en met mij afspreekt, niet exclusief met mij afspreekt. Zó normaal en vanzelfsprekend dat diegene daarover dus ook absoluut geen verantwoording hoeft af te leggen tegenover mij. Net zoals ik geen verantwoording hoef af te leggen tegenover hem als ik vrijgezel ben en we hebben niks met elkaar.
klopt. ik ook. tot op een zekere hoogte van intimiteit. dan vind ik wel dat er een bepaalde eerlijkheid moet zijn, zelfs al wordt daar niet specifiek naar gevraagd.

maar dat is inderdaad zeker niet na 1 date via nota bene een relatie-dating-site. maar ook zeker niet pas op het moment dat 1 van de 2 voor zichzelf 'besluit' om een relatie met die ander te willen.
  woensdag 1 februari 2012 @ 17:08:21 #104
92926 Joipoidoipoipoi
pi_107484178
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:52 schreef Spygisch het volgende:
gniffel..
Ja, dat is echt ontzettend 'gniffel' hè!

Trouwens, als één van de partijen iets meer ziet in het afspreken met elkaar dan 'gewoon leuk' en/of 'we zien wel' en/of alleen seks, dan vind ik dat die verantwoording ligt bij degene die er meer in ziet. Die persoon kan zélf ook aangeven dat hij/zij meer wil dan het leuke afspreken.

Ik vind het raar dat de verantwoording bij de andere partij zou moeten liggen: "Ja eh, voor het geval jij mij méér dan gewoon leuk vindt (misschien is dat wel helemaal niet zo, maar ja, voor het geval dat) wil ik bij voorbaat verantwoording gaan afleggen dat ik ook weleens met anderen afspreek. :)"
pi_107484549
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ja, dat is echt ontzettend 'gniffel' hè! [ afbeelding ]

Trouwens, als één van de partijen iets meer ziet in het afspreken met elkaar dan 'gewoon leuk' en/of 'we zien wel' en/of alleen seks, dan vind ik dat die verantwoording ligt bij degene die er meer in ziet. Die persoon kan zélf ook aangeven dat hij/zij meer wil dan het leuke afspreken.

Ik vind het raar dat de verantwoording bij de andere partij zou moeten liggen: "Ja eh, voor het geval jij mij méér dan gewoon leuk vindt (misschien is dat wel helemaal niet zo, maar ja, voor het geval dat) wil ik bij voorbaat verantwoording gaan afleggen dat ik ook weleens met anderen afspreek. :)"
Oow nee, dat is niet wat ik bedoel hoor.. daarom is het dus ook belangrijk van tevoren dat doel (gewoon leuk, seks, relatie, etc) duidelijk te hebben om daar in overeenstemming over te zijn, en de 'relatie' naar dat doel te laten functioneren. als bij een van de twee dat doel verandert, is het aan hem of haar om aan te geven.

In geval van TS; nu is het nog leuk daten, elkaar leren kennen. als die fase voorbij is, het doel behaald (hier in mijn ogen zoiets als 'kijken of ik een relatie met die persoon wil'), en je wil er wel of niet mee verder, dan mag je over je al dan niet exclusiviteit wel al uit jezelf eerlijk zijn.

eventuele seks maakt het dan imo wel weer een stuk moeilijker. komt dat dan (bij 1 of allebei) vanuit dat eventuele samen verder gaan in een relatie, of gewoon lichamelijke driften, blabla etc.? mag imo zeker wel van tevoren samen duidelijk zijn.
pi_107484792
quote:
3s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:49 schreef Cactus1 het volgende:
Wat is er mis met één voor één met iemand daten? Als ik erachter zou komen dat mijn date nog een reeks met dates op de agenda heeft staan (en geloof me, daar kom ik achter) dan is het :W

Maar misschien komt dat omdat ik ook niet met jan en alleman date, maar dat pas doe als ik iemand echt wil leren kennen, ofwel mijn aandacht is gericht op hem en zo vaak komen er niet mannen langs waarvan ik denk: interessant genoeg om mee af te spreken.

Maar voor sommigen lijkt het hele date-gebeuren een beetje een uit de hand gelopen hobby. Het is een tijdsbesteding geworden. Stel je voor zeg dat je een paar weken of maanden niet zou kunnen neuken daten :') Ik vermaak me liever met andere dingen en verheug me wel weer als er iemand langskomt waarvan ik denk: JA! ipv een beetje kansloos daten om het daten in de hoop dat er tussen dat vergelijkende warenonderzoek iets bijzonders zit.
Jij zegt altijd wat ik vind. O+
pi_107484910
quote:

:Y O+
  woensdag 1 februari 2012 @ 17:30:22 #108
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107485016
quote:
Wat is er mis met één voor één met iemand daten?
Kost tijd. Als vrouwen nu net zo simpel en duidelijk waren in hun communicatie als mannen dan was het geen issue geweest, maar je bent voor het weet weken verder. Parallel daten is dus veel efficienter.
pi_107485216
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:30 schreef Catbert het volgende:

[..]

Kost tijd. Als vrouwen nu net zo simpel en duidelijk waren in hun communicatie als mannen dan was het geen issue geweest, maar je bent voor het weet weken verder. Parallel daten is dus veel efficienter.
als je beiden via een relatie-site aan het daten bent, zeg ik ja. dat is immers de gedachte van deze methode: uit een hele grote selectie, snel, makkelijk en veel kunnen kiezen.

de 'cactus-manier' gaat uit van een veel kleinere groep waarmee ze mogelijk zou daten, waar al contact is, men elkaar al leuk vindt, al kent, etc. een veel specifiekere voorselectie van het potentieel date-materiaal. dan lijkt me zelfs tijdens het eventuele daten, exclusiviteit wel gewenst.
  woensdag 1 februari 2012 @ 17:36:32 #110
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107485264
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:35 schreef probeer het volgende:
als je beiden via een relatie-site aan het daten bent, zeg ik ja. dat is immers de gedachte van deze methode: uit een hele grote selectie, snel en makkelijk kunnen kiezen.
Daar had ik het zelf niet over. Dat jij vindt dat exclusiviteit gewenst is, is je mening.
pi_107485339
quote:

Dit is wel aartsconservatief hoor. Als ik date gaat het jou geen reet aan wat ik verder nog doe. Daten is vrijblijvend en ik vind het raar dat je een soort van exclusiviteit eist.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mystikvm op 01-02-2012 18:02:47 ]
pi_107485380
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:36 schreef Catbert het volgende:

[..]

Daar had ik het zelf niet over. Dat jij vindt dat exclusiviteit gewenst is, is je mening.
lees daarom dan ook eventjes heel goed de twee woordjes na dat stukje wat je dikgedrukt zet in je quote. 1. het geeft aan dat het mijn persoonlijke mening betreft, en 2. het verwijst naar parallel daten, dat ben ik in het geval van relatie-sites met je eens.

ik maak inderdaad een onderscheid tussen daten met mensen die ik via een relatie site, telefoonnummer in kroeg, uitgelopen ONS, of iemand waar ik al een poosje contact mee heb, en we besluiten dat in daten voort te zetten.
en daarbij horen verschillende mate van exclusiviteit en mijn ongevraagde eerlijkheid daarover. gebaseerd op hoe dat contact is begonnen, eventuele reële verwachtingen die daaruit gemaakt kunnen worden, en het uiteindelijke doel van dat daten.

[ Bericht 5% gewijzigd door probeer op 01-02-2012 17:48:39 ]
  woensdag 1 februari 2012 @ 17:42:51 #113
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107485478
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:38 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dit is wel aartsconservatief hoor. Als ik date gaat het jou geen reet aan wat ik verder nog doe. Daten is vrijblijvend en ik vind het raar dat je een soort van exclusieviteit eist.
Ik vind het ook een beetje vreemd en claimerig klinken inderdaad.
  woensdag 1 februari 2012 @ 17:46:41 #114
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107485602
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:39 schreef probeer het volgende:
lees daarom dan ook eventjes heel goed de twee woordjes na dat stukje wat je dikgedrukt zet in je quote.
Misschien moet jij even mijn reactie beter lezen? Ik zeg dat ik het onzin vind dat je daar onderscheid in maakt. Ik had het zelf niet over relaties via datingsites; in alle gevallen date ik parallel als dat toevallig zo uitkomt.

quote:
en daarbij horen verschillende mate van exclusiviteit en mijn ongevraagde eerlijkheid daarover.
Nogmaals; dat vind jij. Mij maakt het niet uit hoe ik iemand ken; als ik toevallig met een 2e meid aan het daten ben vertel ik dat niet.
pi_107485823
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:46 schreef Catbert het volgende:

[..]

Misschien moet jij even mijn reactie beter lezen? Ik zeg dat ik het onzin vind dat je daar onderscheid in maakt. Ik had het zelf niet over relaties via datingsites; in alle gevallen date ik parallel als dat toevallig zo uitkomt.

[..]

Nogmaals; dat vind jij. Mij maakt het niet uit hoe ik iemand ken; als ik toevallig met een 2e meid aan het daten ben vertel ik dat niet.
ja prima. moet je doen. ik geef dus alleen maar aan dat ik persoonlijk, naar mijn eigen mening (en totaal los van wat ik vind dat anderen zouden moeten doen), daar voor mijzelf wel een onderscheid maak. (nu wel duidelijk?)

dat jij vervolgens valt over mijn opmerking en loopt te zeiken dat dat alleen maar mijn mening is. ja, klopt, dat geef ik toch ook heel duidelijk aan:
quote:
als je beiden via een relatie-site aan het daten bent, zeg ik ja. dat is immers de gedachte van deze methode: uit een hele grote selectie, snel, makkelijk en veel kunnen kiezen.
wat snap je niet? le-zen.

TS vraagt advies, dat geef ik m vanuit mijn perspectief, principes, ervaringen en mening. zal me een reet roesten wat de jouwe is, mag je namelijk helemaal zelf weten.
  woensdag 1 februari 2012 @ 17:56:57 #116
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107485981
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:52 schreef probeer het volgende:
wat snap je niet? le-zen.
We verschillen van mening, prima. Dan snap ik niet zo goed waarom je op mijn uitleg aan Cactus reageert. Ik geef uitleg waarom mensen parallel daten, dat jij daar een andere mening over hebt is prima maar dat verandert niks aan het feit dat veel mannen het doen, en dat dat de reden is.

Oh, en niet klagen over iemands reactie als je eerst een oneliner post en daarna pas gaat nuanceren. Zo zet je iemand op het verkeerde been.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:52 schreef probeer het volgende:
TS vraagt advies, dat geef ik m vanuit mijn perspectief, principes, ervaringen en mening. zal me een reet roesten wat de jouwe is, mag je namelijk helemaal zelf weten.
Edit: Misschien moet je eerst even nadenken voordat je post? Al die edits achter elkaar zijn nogal verwarrend.
pi_107486161
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:56 schreef Catbert het volgende:

[..]

We verschillen van mening, prima. Dan snap ik niet zo goed waarom je op mijn uitleg aan Cactus reageert. Ik geef uitleg waarom mensen parallel daten, dat jij daar een andere mening over hebt is prima maar dat verandert niks aan het feit dat veel mannen het doen, en dat dat de reden is.

Oh, en niet klagen over iemands reactie als je eerst een oneliner post en daarna pas gaat nuanceren. Zo zet je iemand op het verkeerde been.
1 regeltje toevoegen en wat zinsopbouw verbeteren is niet opeens mn hele verhaal verdraaien. kom, in essentie staat er precies hetzelfde, alleen druk ik me nu iets duidelijker uit in de hoop dat het beter over komt. nuanceren ja, verdraaien niet.

in je verschil van mening met cactus zitten jullie allebei ver in de andere hoek. zij pleit voor exclusiviteit tijdens (wat ik opmaak iig) elke vorm of manier van daten. jij voor de altijd aanwezige mogelijkheid tot parallel daten. ik meng me daarin, en zeg dat dat voor mij afhangt van de manier waarop ik de ander ken. zit zegmaar in het midden.

----
Edit:

quote:
Edit: Misschien moet je eerst even nadenken voordat je post? Al die edits achter elkaar zijn nogal verwarrend.
klopt, daar heb je gelijk in. ik zal proberen dat tot een minimum te beperken, of dat anders iig even aan te geven in mn posts.
  woensdag 1 februari 2012 @ 18:04:17 #118
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107486271
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:01 schreef probeer het volgende:
1 regeltje toevoegen en wat zinsopbouw verbeteren is niet opeens mn hele verhaal verdraaien.
In je quote stond eerst alleen dit: "lees daarom dan ook eventjes heel goed de twee woordjes na dat stukje wat je dikgedrukt zet in je quote."

Daar reageerde ik in eerste instantie op. De rest kwam later pas. Heel goed dat je het nu nuanceert maar dan moet je niet klagen als iemand die de rest nog niet gelezen heeft reageert op het ongenuanceerde deel. Dat je een andere mening hebt is prima, we gaan daar ook niet hetzelfde over denken.
pi_107486473
Moet kunnen...

Ik heb niet het idee dat de eerste X dates zoveel betekenen dat je ''exclusief aan elkaar'' bezig bent.
Integendeel. De kans dat het ergens op uitloopt lijkt me kleiner dan de kans dat het wat wordt. Beetje onzinnig om dan helemaal moeilijk te gaan doen over meerdere dates...

Maar ik denk dat het grote verschil in mening ook voortkomt uit de context van de date...

Als jij gewend bent iemand te daten op het moment dat je iemand al erg leuk vindt.. Dan is het hele andere koek dan wanneer je een datingssite gebruikt.
Rustig aan.
pi_107486528
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:04 schreef Catbert het volgende:

[..]

In je quote stond eerst alleen dit: "lees daarom dan ook eventjes heel goed de twee woordjes na dat stukje wat je dikgedrukt zet in je quote."

Daar reageerde ik in eerste instantie op. De rest kwam later pas. Heel goed dat je het nu nuanceert maar dan moet je niet klagen als iemand die de rest nog niet gelezen heeft reageert op het ongenuanceerde deel. Dat je een andere mening hebt is prima, we gaan daar ook niet hetzelfde over denken.
en die 2 woordjes zeggen precies hetzelfde als heel post 115: dat het mijn eigen mening is.
  woensdag 1 februari 2012 @ 18:22:58 #121
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107486924
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:11 schreef probeer het volgende:
en die 2 woordjes zeggen precies hetzelfde als heel post 115: dat het mijn eigen mening is.
Oh! 8)7 Nu snap ik waar je over valt.

Met "dat is je mening" bedoel ik gewoon "dat is jouw mening, niet de mijne, heeft verder geen zin om over de discussieren". Ik reageerde vooral omdat ik het duidelijk wou maken dat ik geen verschil zie tussen datingsites en 'gewoon' daten. Dat jij van mening bent dat je het in het laatste geval moet zeggen is prima, ben ik het gewoon niet mee eens.
  † In Memoriam † woensdag 1 februari 2012 @ 18:25:20 #122
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_107487018
Een datingsite is zoiets als thuisbezorgd.nl, warm thuisbezorgd en direct te consumeren. :P
  woensdag 1 februari 2012 @ 18:28:22 #123
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107487121
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Een datingsite is zoiets als thuisbezorgd.nl, warm thuisbezorgd en direct te consumeren. :P
En je bestelt vooral aziatisch omdat dat zo lekker snel wegslobbert? Of ben je meer van surinaams, met flink wat 'body' :P
  † In Memoriam † woensdag 1 februari 2012 @ 18:29:52 #124
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_107487177
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:28 schreef Catbert het volgende:

[..]

En je bestelt vooral aziatisch omdat dat zo lekker snel wegslobbert? Of ben je meer van surinaams, met flink wat 'body' :P
Het is net als met echt eten. Verandering van spijs doet eten :P
pi_107487504
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:28 schreef Catbert het volgende:

[..]

zou jij serieus kunnen daten met een (ex)prostituee? :) hoe sta jij eigenlijk tegenover iemand die zo de kost verdient?
pi_107487536
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:24 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Jij zegt altijd wat ik vind. O+
ja cactus is de bom O+
pi_107487622
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:40 schreef Spygisch het volgende:

[..]

ja cactus is de bom O+
Ja!
Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus Cactus

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
pi_107487725
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:39 schreef Spygisch het volgende:

[..]

zou jij serieus kunnen daten met een (ex)prostituee? :) hoe sta jij eigenlijk tegenover iemand die zo de kost verdient?
Ik zou het wel kunnen
Rustig aan.
pi_107487843
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zou het wel kunnen
wauw.. geen moeite mee als ze weer naar werk moet?
pi_107488031
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:48 schreef Spygisch het volgende:

[..]

wauw.. geen moeite mee als ze weer naar werk moet?
Ik vraag me af hoe dat verder gaat als je vriendin in de prostitutie zit, ik weet niet wat je daarvan gaat merken, ze moet haar werk en prive wel aardig uit elkaar kunnen houden in ieder geval.
(Of juist niet, if you know what i mean)

[ Bericht 3% gewijzigd door kingtoppie op 01-02-2012 19:36:29 ]
Rustig aan.
pi_107488147
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:39 schreef Spygisch het volgende:

[..]

waarom zou ze dat vertellen? hoeft toch niet als je alleen maar aan t daten bent?
pi_107490565
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe dat verder gaat als je vriendin in de prostitutie zit, ik weet niet wat je daarvan gaat merken, ze moet haar werk en prive wel aardig uit elkaar kunnen houden in ieder geval.
(Of juist niet, if you know what i mean)
hah, yeah i do :p
pi_107495307
TS lijkt me een regelrechte casanova zo te lezen.
5 Ferrari's op videoband!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')