Precies! Je kan niet altijd Mr. Niceguy spelen. Soms moet je gewoon een beetje egoistisch zijnquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Al ben ik een vrouw ik zeg hou je kop ook als je sex zou hebben gehad. Zodra ze het weten haken ze toch af.
Tjonge jonge doomdenkerij zeg, ja het kan allemaal gebeuren, je kan er ook aids van krijgen of dr zwanger pompen, is een kwestie van een condoom gebruiken zeker in het begin dus het is ook ten dele haar eigen schuld van die vriendin van je.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:15 schreef LittleLady het volgende:
Tja als je beetje fatsoen in je donder hebt, focus je op 1 en met jan en alleman sexen, kun je doen, zo heeft een vriendin van mij een soa gekregen omdat ze dacht dat die jongen alleen voor haar ging, ze kan nu geen kinderen meer krijgen, maar goed he, die jongen heeft wel met 4 vrouwen kunnen neuken.
Handige vriendin dan, dat heeft met hare eigen domme actie te maken om geen condoom te gebruiken...quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:15 schreef LittleLady het volgende:
Tja als je beetje fatsoen in je donder hebt, focus je op 1 en met jan en alleman sexen, kun je doen, zo heeft een vriendin van mij een soa gekregen omdat ze dacht dat die jongen alleen voor haar ging, ze kan nu geen kinderen meer krijgen, maar goed he, die jongen heeft wel met 4 vrouwen kunnen neuken.
En je vriendin is er natuurlijk zelf he-le-maaaal niet verantwoordelijk voor?quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:15 schreef LittleLady het volgende:
Best advice everquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:15 schreef LittleLady het volgende:
Boehoe.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:15 schreef LittleLady het volgende:
Liepen al een half jaar samen en het is wel lullig als je naar je vriend gaat om hem te verrassen en hem net zijn handige andere vriendin ziet uitlaten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:21 schreef madco het volgende:
[..]
En je vriendin is er natuurlijk zelf he-le-maaaal niet verantwoordelijk voor?
want als vrouw voorstellen om een condoom te gebruiken.. pfoee nee.. dat kan echt niet.
Heel erg allemaal dat ze nu geen kinderen meer kan krijgen, maar kan er weinig medelijden mee hebben als je zelf zo naief bent.
Hij had ook een soa kunnen hebben ook al was zij inderdaad de enigste ...
Dan ga je gewoon dik offtopic want het gaat hier om daten, niet om iemand die rondneukt terwijl hij een relatie heeft. Als je na een half jaar wel sex hebt maar geen relatie ben je een fuckbuddy en moet je niet zeiken maar condooms kopen...quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:27 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Liepen al een half jaar samen en het is wel lullig als je naar je vriend gaat om hem te verrassen en hem net zijn handige andere vriendin ziet uitlaten.
Boehoe, als ze een half jaar aan het daten waren dan mag ie dat nog doen ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:27 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Liepen al een half jaar samen en het is wel lullig als je naar je vriend gaat om hem te verrassen en hem net zijn handige andere vriendin ziet uitlaten.
Ja lullig idd maar dit doen niet alleen mannen hoor... vrouwen flikken ook dit soort geintjes. En als je zo denkt kun je maar beter non worden vrees ik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:27 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja, want alle vrouwen zijn heilig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:27 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Want? Je mag de goederen toch wel testen voordat je overgaat tot een definitieve koop????quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:42 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zou uiteindelijk wel een knagend gevoel overhouden als ik #1 had aan liggen douwen en uiteindelijk toch verder ga met #2 (of andersom)
Koop? En dan het bonnetje kwijtraken en niet terug kunnen brengen zeker? Nee nee, huren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:44 schreef 85DD het volgende:
[..]
Want? Je mag de goederen toch wel testen voordat je overgaat tot een definitieve koop????
quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Koop? En dan het bonnetje kwijtraken en niet terug kunnen brengen zeker? Nee nee, huren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |