abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107469002
Even een korte situatieschets: Ik man, eind twintig, besloot voor de kerst dat het na een paar jaar single zijn wel genoeg was en heb me aangemeld op een datingsite. Al een paar dates gehad, waarvan er een nog vervolg kreeg maar uiteindelijk ook op niks uitliep.

Nu wil het toeval dat ik deze week weer twee leuke dates heb gehad. En dan kom ik gelijk bij mijn vraag. Met beide meisjes was het erg gezellig, met beide heb ik gezoend, met beide had ik (en zij) wel zin om nog een tweede keer af te spreken. Dit zal waarschijnlijk bij iedereen die op een datingsite zit wel voorkomen.

Maar hoe ga je met zoiets om? Ik ga niet uit mezelf vertellen dat ik ook nog met iemand anders date, maar zal er ook niet over liegen als ze het vraagt. Verder krijg ik nu al het gevoel dat ik knopen moet doorhakken, hoewel er nog niks aan de hand is (je wilt toch meerdere mensen leren kennen). Maar doe je dat wel als je seks hebt gehad? Een derde dame heb ik al afgeslagen, omdat ik het even teveel vind worden. Hoe gaan de meer ervaren daters hier mee om?
pi_107469044
Nog een keer daten, kijken met wie het beter klikt :) Wie weet klikt het weer niet op de 2e dates.
pi_107469049
Niks van zeggen tegenover de vrouwen! En beter 1 maal een goede wip dan 50 jaar ongelukkig met die meid.
  woensdag 1 februari 2012 @ 09:00:17 #4
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107469054
Niks zeggen tegen de vrouwen en er zoveel mogelijk van genieten zolang het kan. 14.gif
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 1 februari 2012 @ 09:01:47 #5
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107469078
Gewoon doorgaan.

Als je moeite hebt met kiezen zijn ze allebei niet bijzonder genoeg om er al te serieus mee te zijn.
'Cos boys don't cry.
pi_107469081
Zo lang mogelijk? Ik denk niet dat die vrouwen het leuk zullen vinden na 5 dates :')
En ts wilt toch een relatie?
  woensdag 1 februari 2012 @ 09:02:40 #7
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_107469096
Al ben ik een vrouw ik zeg hou je kop ook als je sex zou hebben gehad. Zodra ze het weten haken ze toch af.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_107469112
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Al ben ik een vrouw ik zeg hou je kop ook als je sex zou hebben gehad. Zodra ze het weten haken ze toch af.
Precies! Je kan niet altijd Mr. Niceguy spelen. Soms moet je gewoon een beetje egoistisch zijn
pi_107469162
Niets zeggen. Daten is nog vrijblijvend, dus seks ook. Maar meestal kunnen ze nogal lichtgeraakt reageren als je een week eerder nog met een ander hebt liggen neuken. Houd dat lekker voor jezelf, kijk wie je meer bevalt en kies voor die.
  woensdag 1 februari 2012 @ 09:14:09 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107469286
Datingsite-ervaringen topic #167 Thuisdaters en mee-eters

Hier zitten er wel een paar te vinden met dergelijke ervaringen :)
pi_107469298
Tja als je beetje fatsoen in je donder hebt, focus je op 1 en met jan en alleman sexen, kun je doen, zo heeft een vriendin van mij een soa gekregen omdat ze dacht dat die jongen alleen voor haar ging, ze kan nu geen kinderen meer krijgen, maar goed he, die jongen heeft wel met 4 vrouwen kunnen neuken.
  woensdag 1 februari 2012 @ 09:19:55 #12
189978 controlaltdelete
pi_107469364
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:15 schreef LittleLady het volgende:
Tja als je beetje fatsoen in je donder hebt, focus je op 1 en met jan en alleman sexen, kun je doen, zo heeft een vriendin van mij een soa gekregen omdat ze dacht dat die jongen alleen voor haar ging, ze kan nu geen kinderen meer krijgen, maar goed he, die jongen heeft wel met 4 vrouwen kunnen neuken.
Tjonge jonge doomdenkerij zeg, ja het kan allemaal gebeuren, je kan er ook aids van krijgen of dr zwanger pompen, is een kwestie van een condoom gebruiken zeker in het begin dus het is ook ten dele haar eigen schuld van die vriendin van je.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_107469377
quote:
Handige vriendin dan, dat heeft met hare eigen domme actie te maken om geen condoom te gebruiken...
pi_107469389
quote:
En je vriendin is er natuurlijk zelf he-le-maaaal niet verantwoordelijk voor?
want als vrouw voorstellen om een condoom te gebruiken.. pfoee nee.. dat kan echt niet.
Heel erg allemaal dat ze nu geen kinderen meer kan krijgen, maar kan er weinig medelijden mee hebben als je zelf zo naief bent.
Hij had ook een soa kunnen hebben ook al was zij inderdaad de enigste ...
pi_107469449
quote:
Best advice ever :')

Flikker op heilig boontje
  woensdag 1 februari 2012 @ 09:27:40 #16
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107469504
quote:
Boehoe.

Echt boehoe, meid.
pi_107469505
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:21 schreef madco het volgende:

[..]

En je vriendin is er natuurlijk zelf he-le-maaaal niet verantwoordelijk voor?
want als vrouw voorstellen om een condoom te gebruiken.. pfoee nee.. dat kan echt niet.
Heel erg allemaal dat ze nu geen kinderen meer kan krijgen, maar kan er weinig medelijden mee hebben als je zelf zo naief bent.
Hij had ook een soa kunnen hebben ook al was zij inderdaad de enigste ...
Liepen al een half jaar samen en het is wel lullig als je naar je vriend gaat om hem te verrassen en hem net zijn handige andere vriendin ziet uitlaten.
pi_107469547
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:27 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Liepen al een half jaar samen en het is wel lullig als je naar je vriend gaat om hem te verrassen en hem net zijn handige andere vriendin ziet uitlaten.
Dan ga je gewoon dik offtopic want het gaat hier om daten, niet om iemand die rondneukt terwijl hij een relatie heeft. Als je na een half jaar wel sex hebt maar geen relatie ben je een fuckbuddy en moet je niet zeiken maar condooms kopen...
pi_107469549
quote:

[..]

Boehoe, als ze een half jaar aan het daten waren dan mag ie dat nog doen ook
  woensdag 1 februari 2012 @ 09:31:00 #20
189978 controlaltdelete
pi_107469587
quote:

[..]

Ja lullig idd maar dit doen niet alleen mannen hoor... vrouwen flikken ook dit soort geintjes. En als je zo denkt kun je maar beter non worden vrees ik.
  woensdag 1 februari 2012 @ 09:32:03 #21
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107469609
quote:

[..]

Ja, want alle vrouwen zijn heilig.

Dat weet iedereen.
  woensdag 1 februari 2012 @ 09:42:52 #22
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_107469804
Ik zou uiteindelijk wel een knagend gevoel overhouden als ik #1 had aan liggen douwen en uiteindelijk toch verder ga met #2 (of andersom)
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_107469838
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:42 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zou uiteindelijk wel een knagend gevoel overhouden als ik #1 had aan liggen douwen en uiteindelijk toch verder ga met #2 (of andersom)
Want? Je mag de goederen toch wel testen voordat je overgaat tot een definitieve koop????
  woensdag 1 februari 2012 @ 09:45:43 #24
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_107469854
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:44 schreef 85DD het volgende:

[..]

Want? Je mag de goederen toch wel testen voordat je overgaat tot een definitieve koop????
Koop? En dan het bonnetje kwijtraken en niet terug kunnen brengen zeker? Nee nee, huren.
pi_107470092
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:45 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Koop? En dan het bonnetje kwijtraken en niet terug kunnen brengen zeker? Nee nee, huren.
:') Zo is t!
En je ogen open houden om zo nu het dan het nieuwste model aan te schaffen te huren uit de serie! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')