Dit.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:55 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Waarom zou hij jou niet in de steek laten als hij zijn huidige vriendin net zo hard laat stikken, klinkt misschien hard, maar ondertussen ben je zelf ook eerlijk dat je naïef bent. Sterkte!
Daar had je al af moeten haken...quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:37 schreef Spygisch het volgende:
Ik had omgang met een Nederlandse jongen die beweerde voor mij dezelfde gevoelens te koesteren als zijn vriendin.
Ik wil me ook echt openstellen voor een ander. Maar het voelt altijd alsof ik mezelf bedrieg. Het doet pijn te moeten beseffen dat ik hem moet loslaten, dat hij niet van mij is. Ik wil echt alleen hem...quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:01 schreef La_Vita het volgende:
Een vent die met jou vreemdgaat zal dit vast ook achter je rug om doen. Schrijf het ergens op en onthoud![]()
Sterkte en zoek voor de volgende keer een degelijke man uit
Ik denk dat dat weinig zin zal hebben want daar is hij, zo te lezen, echt het type niet voor.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:12 schreef Spygisch het volgende:
[..]
Ik wil me ook echt openstellen voor een ander. Maar het voelt altijd alsof ik mezelf bedrieg tijdens een date. Het doet pijn te moeten beseffen dat ik hem moet loslaten, dat hij niet van mij is. Ik wil echt alleen hem... Ik heb het vaker geprobeerd met een ander. t Voelt altijd wat flauwtjes aan, niet echt, geforceerd en daarbij kwets ik anderen. Omdat ik niet kan aangeven waarom het niks kan worden. Wat moet ik zeggen, ik voel wat voor een ander? :S
Makes no sence right....
Ik wil bij hem langsgaan en een degelijk gesprek afdwingen. Is dat slim?
Agree.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik denk dat dat weinig zin zal hebben want daar is hij, zo te lezen, echt het type niet voor.Hij heeft je gebruikt en dan lijkt het me sterk dat een degelijk gesprek jou verder zal helpen.
ja... je hebt gelijk. Maar ik verlies niks wat niet al verloren was.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik denk dat dat weinig zin zal hebben want daar is hij, zo te lezen, echt het type niet voor.Hij heeft je gebruikt en dan lijkt het me sterk dat een degelijk gesprek jou verder zal helpen.
Jawel. Als jij een gesprek afdwingt, dan laat je een belangrijke les liggen. Namelijk hoe los je dit zelf op, zonder hem erbij te betrekken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:23 schreef Spygisch het volgende:
[..]
ja... je hebt gelijk. Maar ik verlies niks wat niet al verloren was.
pfff doet pijn.... kon ik maar vluchten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:40 schreef Heinlein het volgende:
[..]
Jawel. Als jij een gesprek afdwingt, dan laat je een belangrijke les liggen. Namelijk hoe los je dit zelf op, zonder hem erbij te betrekken.
Probeer het van een kant te zien, die zorgt dat je er vrede mee hebt. Betrek hem niet bij jouw gevoel. Deze noot moet je zelf kraken, of met hulp van vrienden, maar niet met zijn hulp.
Succes, ik weet zeker dat je het kan. Velen zijn je voorgegaan.
Dat kan overal zelfs hierquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:52 schreef Spygisch het volgende:
ik moet een plek vinden waar ik heel hard kan huilen. niet alleen vanwege hem, maar alle opgekropte troep van jaren ophopen eruit gooien...
Ik vind mijn eigen bed altijd een prima plek om ongegeneerd flink te janken en mezelf ontzettend zielig te vinden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:52 schreef Spygisch het volgende:
ik moet een plek vinden waar ik heel hard kan huilen. niet alleen vanwege hem, maar alle opgekropte troep van jaren ophopen eruit gooien...
Nee hij gaat niet voor mij kiezen..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind mijn eigen bed altijd een prima plek om ongegeneerd flink te janken en mezelf ontzettend zielig te vinden.
Als je nog hoop hebt dat hij toch voor je gaat kiezen, blijf dan vooral contact zoeken, dan wordt het je vanzelf wel duidelijk. Hoop doet leven, maar in zulke situaties is hoop een block voor je verwerking.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |