abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107010080
De stekende woorden zijn eruit, hij koos voor een ander. Nu heb ik diepe pijn en zit emotioneel helemaal vast. Ja heel voorspelbaar i know. Het volgende verhaal klinkt wat vreemd, maar t is gebeurd, ik zat in het plot en nu moet ik iets met mijn gevoelens aan. Met wat hulp van Fok... dacht ik. Laten we eens kijken:

Ik had omgang met een Nederlandse jongen die beweerde voor mij dezelfde gevoelens te koesteren als zijn vriendin. Het was te voorspellen dat dit uit zou monden tot iets onvruchtbaars maar ik ben naief en ik zag in hem nou eenmaal mijn toekomst. Het klonk ook alsof dat zou gaan gebeuren op een paar gebeurtenissen na. Op momenten dat ik hem met de situatie kritisch confronteerde zette hij een punt achter het vreemde dat we hadden zonder dingen uit te praten. Kort geleden overkwam ons hetzelfde. Het was geen schokkende gebeurtenis maar een kwestie van tijd voor er weer een punt achter onze omgang werd gezet. Ik zat feitelijk op de verlossende woorden te wachten.

Maar nu komt het vreemde. Hij bedriegt, liegt, voelde waarschijnlijk niks voor mij, was bij tijden gemeen en toch haal ik het in mijn hoofd hem vreselijk te missen. Hij is weg en ik kan er niet mee omgaan. Ik voel me geestelijk ziek. Ik krijg het gelukkig niet over mijn verstand contact op te nemen, maar ik voel me ellendig zonder hem in mijn leven. En mij kennende gaat dit nog lang aanhouden. Ik wil hem kunnen loslaten en snel. Somebody please put some sence in my brain....

Groetjes,
Een schuldige
pi_107010321
Hoe cliché het ook klinkt: hij verdient je niet en jij verdient veel beter..
Succes verder, je vindt heus wel een ander, je hebt alleen tijd nodig.
pi_107010745
Zo te lezen was hij niet de miljoeneklapper uit de loterij en ben je over een tijdje blij dat je hem kwijt bent..tot dan sterkte. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_107010978
Waarom zou hij jou niet in de steek laten als hij zijn huidige vriendin net zo hard laat stikken, klinkt misschien hard, maar ondertussen ben je zelf ook eerlijk dat je naïef bent. Sterkte!
pi_107010988
mooie username! :')
groetjes
pi_107011049
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:55 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Waarom zou hij jou niet in de steek laten als hij zijn huidige vriendin net zo hard laat stikken, klinkt misschien hard, maar ondertussen ben je zelf ook eerlijk dat je naïef bent. Sterkte!
Dit.
  † In Memoriam † donderdag 19 januari 2012 @ 22:57:42 #7
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_107011089
Komt ervan als je een relatie begint met een vent die al bezet is en je wijs maakt dat ie zn vriendin voor jou dumpt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  donderdag 19 januari 2012 @ 22:59:22 #8
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_107011192
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:37 schreef Spygisch het volgende:

Ik had omgang met een Nederlandse jongen die beweerde voor mij dezelfde gevoelens te koesteren als zijn vriendin.
Daar had je al af moeten haken...

Wel sterkte, het blijft moeilijk dit.
  donderdag 19 januari 2012 @ 23:01:15 #9
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_107011274
Een vent die met jou vreemdgaat zal dit vast ook achter je rug om doen. Schrijf het ergens op en onthoud :Y

Sterkte en zoek voor de volgende keer een degelijke man uit :*
My mama didn't raise no fool
pi_107011320
Wat is je afkomst eigenlijk als ik zo onbeleefd mag zijn om dat te vragen?
pi_107011804
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:01 schreef La_Vita het volgende:
Een vent die met jou vreemdgaat zal dit vast ook achter je rug om doen. Schrijf het ergens op en onthoud :Y

Sterkte en zoek voor de volgende keer een degelijke man uit :*
Ik wil me ook echt openstellen voor een ander. Maar het voelt altijd alsof ik mezelf bedrieg. Het doet pijn te moeten beseffen dat ik hem moet loslaten, dat hij niet van mij is. Ik wil echt alleen hem...

Ik wil bij hem langsgaan en een degelijk gesprek afdwingen. Is dat slim?

[ Bericht 2% gewijzigd door Spygisch op 19-01-2012 23:40:03 ]
pi_107012115
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:12 schreef Spygisch het volgende:

[..]

Ik wil me ook echt openstellen voor een ander. Maar het voelt altijd alsof ik mezelf bedrieg tijdens een date. Het doet pijn te moeten beseffen dat ik hem moet loslaten, dat hij niet van mij is. Ik wil echt alleen hem... Ik heb het vaker geprobeerd met een ander. t Voelt altijd wat flauwtjes aan, niet echt, geforceerd en daarbij kwets ik anderen. Omdat ik niet kan aangeven waarom het niks kan worden. Wat moet ik zeggen, ik voel wat voor een ander? :S

Makes no sence right....

Ik wil bij hem langsgaan en een degelijk gesprek afdwingen. Is dat slim?
Ik denk dat dat weinig zin zal hebben want daar is hij, zo te lezen, echt het type niet voor. :') Hij heeft je gebruikt en dan lijkt het me sterk dat een degelijk gesprek jou verder zal helpen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_107012191
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:18 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik denk dat dat weinig zin zal hebben want daar is hij, zo te lezen, echt het type niet voor. :') Hij heeft je gebruikt en dan lijkt het me sterk dat een degelijk gesprek jou verder zal helpen.
Agree.
pi_107012360
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:18 schreef trovey het volgende:

[..]

ja... je hebt gelijk. Maar ik verlies niks wat niet al verloren was.

[ Bericht 3% gewijzigd door Spygisch op 19-01-2012 23:30:17 ]
  donderdag 19 januari 2012 @ 23:40:11 #15
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_107013155
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:23 schreef Spygisch het volgende:

[..]

ja... je hebt gelijk. Maar ik verlies niks wat niet al verloren was.
Jawel. Als jij een gesprek afdwingt, dan laat je een belangrijke les liggen. Namelijk hoe los je dit zelf op, zonder hem erbij te betrekken.

Probeer het van een kant te zien, die zorgt dat je er vrede mee hebt. Betrek hem niet bij jouw gevoel. Deze noot moet je zelf kraken, of met hulp van vrienden, maar niet met zijn hulp.

Succes, ik weet zeker dat je het kan. Velen zijn je voorgegaan.
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
pi_107013620
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:40 schreef Heinlein het volgende:

[..]

Jawel. Als jij een gesprek afdwingt, dan laat je een belangrijke les liggen. Namelijk hoe los je dit zelf op, zonder hem erbij te betrekken.

Probeer het van een kant te zien, die zorgt dat je er vrede mee hebt. Betrek hem niet bij jouw gevoel. Deze noot moet je zelf kraken, of met hulp van vrienden, maar niet met zijn hulp.

Succes, ik weet zeker dat je het kan. Velen zijn je voorgegaan.
pfff doet pijn.... kon ik maar vluchten.

vrienden, die weten te weinig.

dank je..
pi_107013789
ik moet een plek vinden waar ik heel hard kan huilen. niet alleen vanwege hem, maar alle opgekropte troep van jaren ophopen eruit gooien...
pi_107013816
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:52 schreef Spygisch het volgende:
ik moet een plek vinden waar ik heel hard kan huilen. niet alleen vanwege hem, maar alle opgekropte troep van jaren ophopen eruit gooien...
Dat kan overal zelfs hier ;)
pi_107013853
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:53 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Dat kan overal zelfs hier ;)
zo? ---> :''''''''''( ... of zelfs zo :''''''''O ... hmm nee lucht niet op. ;)
pi_107014391
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 23:52 schreef Spygisch het volgende:
Ik vind mijn eigen bed altijd een prima plek om ongegeneerd flink te janken en mezelf ontzettend zielig te vinden.

Als je nog hoop hebt dat hij toch voor je gaat kiezen, blijf dan vooral contact zoeken, dan wordt het je vanzelf wel duidelijk. Hoop doet leven, maar in zulke situaties is hoop een block voor je verwerking.
pi_107014733
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 00:06 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik vind mijn eigen bed altijd een prima plek om ongegeneerd flink te janken en mezelf ontzettend zielig te vinden.

Als je nog hoop hebt dat hij toch voor je gaat kiezen, blijf dan vooral contact zoeken, dan wordt het je vanzelf wel duidelijk. Hoop doet leven, maar in zulke situaties is hoop een block voor je verwerking.
Nee hij gaat niet voor mij kiezen..

[ Bericht 8% gewijzigd door Spygisch op 20-01-2012 00:25:42 ]
pi_107015051
Bovendien wil ik verder met mn leven. De zekerheid krijgen van liefde. Weet niet hoe..
pi_107015096
Wat scheelt er met mij he, zou je denken. Ik denk het in ieder geval. In een paar uur maakt hij via sms bekend niet voor mij te kiezen. Gaat verder met zn leven, heeft nergens last van. En hier zit ik...

triest.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 00:26:39 #24
188426 famousje
Nemo me impune lacessit
pi_107015157
Ach... Over 100 jaar zijn we allemaal dood.
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2012 @ 00:28:57 #25
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_107015235
Triest ja dat jij je leven laat afhangen van een vent die jou niet wilt.

Kom op! Je bent toch meer dan een (afgedankte) tweede keus? En een les voor de toekomst: begin nooit iets met een gozer die al bezet is. ;)
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')