Wedden dat de kleinkinderen aan je lippen hangen als je over alle kruistochten van weleer gaat praten?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:20 schreef Spygisch het volgende:
[..]
mwah, je moet het zelf weten hoor. als jullie elkaar slechts gebruiken voor de seks om dan een 'betere versie' te verkiezen als die mogelijkheid zich voordoet... (grotere tieten, langere benen, langer haar, etc) "go your gang" leuk voor op de korte termijn maar niet echt een verhaal voor aan de kleinkinderen lijkt me.
maar niet janken als je je opzij gezet voelt of nog erger, gekwetst. als dat niet het geval is maar je slechts je schouders kunt ophalen als hij een ander boven jou verkiest, lijkt me dat gezond en zal wat eigenwaarde je erg goed doen.
kleinkinderen en vertellen over seksverhalen of hoe vaak je het vroeger hebt gedaan? ben je wel goed bij je hoofd? die hebben liever een microscoop en een boek van middas dekker erbijquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wedden dat de kleinkinderen aan je lippen hangen als je over alle kruistochten van weleer gaat praten?
Na één afspraak heb je nog helemaal nergens 'recht' op.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:22 schreef Spygisch het volgende:
[..]
haha, lol. je hebt een complete misvatting over wat beschaving is. je hoeft niet zo minderwaardig te doen. je hebt het recht te weten waar je aan toe bent met iemand. vooral tijdens een fase waarin je mekaar leert kennen.
Na-apen en voordelig maken voor mijn eigen relaas?!quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:54 schreef Spygisch het volgende:
nou, dat laatste was dus precies mijn punt, bedankt voor het na-apen en voordelig maken voor je eigen relaas he.
Ja, dat zal best. Zoals er ook mannen zijn die daar last van hebben (jij zal er zelf wel eentje zijn, man of vrouw), maar als ik vrijgezel ben, gaat er niemand voor mij 'de regels' bepalen met wie ik wel en niet afspreek en met wie ik wel of geen seks heb.quote:alleen je hebt niet begrepen dat sommige vrouwen hier last van hebben, en hier dus geen rekening mee gehouden wordt.
Ik geniet er wel van hoor! En als ik vrijgezel ben, doe ik het met wie ik wil. Ik heb jou en een EO-televisie-amusements-programma niet nodig om mij daarvan te weerhouden.quote:of is dat onbelangrijk omdat jij en andere vrouwen er óók graag op losneuken als de situatie zich daarvoor dient?! dus in eerste instantie wilde ikmijn mening relativeren. ik denk idd dat jullie niet optimaal van seks genieten. een programma als 40zonder seks is niet zomaar in het leven geroepen. wat een beetje inhouden niet al met een mens kan doen he.
niemand bepaald niks voor jou, dat is ook niet gezegd. wel dat iemand met andere principes de relatie zal beeindigen. but then again; daar hebben jullie beide voordeel van.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:29 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Na-apen en voordelig maken voor mijn eigen relaas?!Eeeh, wát?
Wat betekent dat?
[..]
Ja, dat zal best. Zoals er ook mannen zijn die daar last van hebben (jij zal er zelf wel eentje zijn, man of vrouw), maar als ik vrijgezel ben, gaat er niemand voor mij 'de regels' bepalen met wie ik wel en niet afspreek en met wie ik wel of geen seks heb.
[..]
Ik geniet er wel van hoor! En als ik vrijgezel ben, doe ik het met wie ik wil. Ik heb jou en een EO-televisie-amusements-programma niet nodig om mij daarvan te weerhouden.
Ik ga jou toch ook niet vertellen hoe jij moet leven?
Uh ja, kleinkinderen worden ook ouder en zijn niet achterlijk, opa is ook jong geweest.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:27 schreef Spygisch het volgende:
[..]
kleinkinderen en vertellen over seksverhalen of hoe vaak je het vroeger hebt gedaan? ben je wel goed bij je hoofd? die hebben liever een microscoop en een boek van middas dekker erbij
Het gaat over dates! Er is helemaal geen relatie!quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:30 schreef Spygisch het volgende:
[..]
niemand bepaald niks voor jou, dat is ook niet gezegd. wel dat iemand met andere principes de relatie zal beeindigen. but then again; daar hebben jullie beide voordeel van.
een relatie heb je zelfs met je buurman tegen wie je 'hoi' zegt, vrouwmens.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het gaat over dates! Er is helemaal geen relatie!
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:31 schreef Spygisch het volgende:
[..]
een relatie heb je zelfs met je buurman tegen wie je 'hoi' zegt, vrouwmens.
u grammer naziquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Uh ja, kleinkinderen worden ook ouder en zijn niet achterlijk, opa is ook jong geweest.
En het is DekkerS.
Jij wellicht, in je hoofd. Je klinkt als een eng onervaren en onvolwassen manspersoon.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:31 schreef Spygisch het volgende:
[..]
Ja dat is duidelijk het soort relatie wat hier bedoelt wordtquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:31 schreef Spygisch het volgende:
[..]
En waarom kom je dan met een EO-amusements-televisieprogramma aanzetten, als in 'Zo hoort het'?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:30 schreef Spygisch het volgende:
niemand bepaald niks voor jou, dat is ook niet gezegd.
We hadden het niet over relaties. We hadden het over vrijgezel zijn.quote:wel dat iemand met andere principes de relatie zal beeindigen. but then again; daar hebben jullie beide voordeel van.
In de context van dit topic hebben we het over relaties als in een 'vaste relatie met een geliefde' en over vrijgezel zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:31 schreef Spygisch het volgende:
nee nee, niet dom doen. focus. blijft mijn boodschappen in context zien. ik verklaarde gedrag. heb nergers beweerd dat het zo in het algemeen 'moet' zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:33 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En waarom kom je dan met een EO-amusements-televisieprogramma aanzetten, als in 'Zo hoort het'?
[..]
We hadden het niet over relaties. We hadden het over vrijgezel zijn.
serious, leer begrijpend lezen ofzo.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:34 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
In de context van dit topic hebben we het over relaties als in een 'vaste relatie met een geliefde' en over vrijgezel zijn.
Ja hoor, 'wij' in dit topic begrijpen het allemaal niet, alleen jij.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:35 schreef Spygisch het volgende:
serious, leer begrijpend lezen ofzo.
Sindsdien gelooft ze in de hogere macht, voelt zich gestraft en verkondigd nu het hoge woord?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:43 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja hoor, 'wij' in dit topic begrijpen het allemaal niet, alleen jij.
En nog zo hypocriet zijn ook om zelf een relatie te beginnen met een bezet iemand...
Oei. De hypocrisie.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:43 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En nog zo hypocriet zijn ook om zelf een relatie te beginnen met een bezet iemand...
moet het nu over mij gaan? want mijn principes worden er niet minder onder. als je goed leest staat er ook dat ik dat destijds niet wist.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:43 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik lees daar toch echt dat je het wel degelijk wist (maar dat zal wel weer aan mijn verkeerde manier van begrijpen lezen liggenquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:46 schreef Spygisch het volgende:
moet het nu over mij gaan? want mijn principes worden er niet minder onder. als je goed leest staat er ook dat ik dat destijds niet wist.
Ook lees ik in de verdere posts van jou in dat topic, dat nadat het 'uit' was tussen jou en hem (en jij het dus ook wel degelijk wist dat hij geen vrijgezel is), jij nog steeds achter hem aan zat:quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:37 schreef Spygisch het volgende:
Ik had omgang met een Nederlandse jongen die beweerde voor mij dezelfde gevoelens te koesteren als zijn vriendin.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:12 schreef Spygisch het volgende:
Ik wil me ook echt openstellen voor een ander. Maar het voelt altijd alsof ik mezelf bedrieg. Het doet pijn te moeten beseffen dat ik hem moet loslaten, dat hij niet van mij is. Ik wil echt alleen hem...
Ik wil bij hem langsgaan en een degelijk gesprek afdwingen. Is dat slim?
Beetje kinderachtig om iemands postgeschiedenis uit een ander topic erbij te halen omdat iemand een andere mening heeft. Het is ook niet relevant in deze discussie. Als je het niet meer aan kan qua inhoudelijk reageren op deze reacties, stop de discussie dan gewoon.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:51 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik lees daar toch echt dat je het wel degelijk wist (maar dat zal wel weer aan mijn verkeerde manier van begrijpen lezen liggen):
[..]
Ook lees ik in de verdere posts van jou in dat topic, dat nadat het 'uit' was tussen jou en hem (en jij het dus ook wel degelijk wist dat hij geen vrijgezel is), jij nog steeds achter hem aan zat:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |