Ja!quote:
Ik zou het wel kunnenquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:39 schreef Spygisch het volgende:
[..]
zou jij serieus kunnen daten met een (ex)prostituee?hoe sta jij eigenlijk tegenover iemand die zo de kost verdient?
Ik vraag me af hoe dat verder gaat als je vriendin in de prostitutie zit, ik weet niet wat je daarvan gaat merken, ze moet haar werk en prive wel aardig uit elkaar kunnen houden in ieder geval.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:48 schreef Spygisch het volgende:
[..]
wauw.. geen moeite mee als ze weer naar werk moet?
waarom zou ze dat vertellen? hoeft toch niet als je alleen maar aan t daten bent?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:39 schreef Spygisch het volgende:
[..]
zou jij serieus kunnen daten met een (ex)prostituee?hoe sta jij eigenlijk tegenover iemand die zo de kost verdient?
hah, yeah i do :pquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dat verder gaat als je vriendin in de prostitutie zit, ik weet niet wat je daarvan gaat merken, ze moet haar werk en prive wel aardig uit elkaar kunnen houden in ieder geval.
(Of juist niet, if you know what i mean)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |