Die gebruiken Partyflock als Hyvesquote:Op maandag 30 januari 2012 15:37 schreef Catbert het volgende:
Vrouwen die dat dragen zijn die types die met duckfaces op partyflock staan.
En ze kon ook een fatsoenlijke maaltijd op tafel zetten,quote:Op maandag 30 januari 2012 15:38 schreef Specularium het volgende:
Vroeger droeg de Nederlandse vrouw nog een hoofddoek.
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:39 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
En ze kon ook een fatsoenlijke maaltijd op tafel zetten,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe ondertitel
En als je ze bont en blauw slaat is het ook niet goed.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:42 schreef DeensZweet het volgende:
De vrouw begint nu op een dier te lijken: een bontkraag, als het mogelijk is nog van die belachelijke teletubbie-oorwarmers, sommigen hebben zelfs een jas van bont en nu ook nog schoenen van bont.
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:43 schreef sinepedraap het volgende:
Doe dan gewoon zoiets:Ja, veel beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoor, je ziet zowel kak als kakkerlak volk ermee rondlopen.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:49 schreef spoor4 het volgende:
Dit is beperkt tot bepaalde lagen van de bevolking.
Dat was in jouw tijd wel anders zeker.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:51 schreef tong80 het volgende:
Meer haren op hun schoen dan op hun poes tegenwoordig.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:51 schreef tong80 het volgende:
Meer haren op hun schoen dan op hun poes tegenwoordig.
Je had kleding van het personeel gestolen?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:56 schreef luckass het volgende:
Vanmorgen vroeg zo'n mokkeltje op 't station aan mij welke trein ze moest hebben ().
Ze had dit soort schoenen aan.
lekker chille in mijn ns jasje altijd gratis reizen.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:57 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je had kleding van het personeel gestolen?
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:59 schreef luckass het volgende:
[..]
lekker chille in mijn ns jasje altijd gratis reizen.
Hoe kun je schoenen op een 'lelijke manier' dragen? Je doet ze toch gewoon aan of uit?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:48 schreef NanaVonB het volgende:
oioioi, ik snap de klacht over nickelson jasjes omdat het gewoonweg alleen door paupers gedragen wordt en het gewoon op een slaapzak lijkt. Uggs, ja opzich kan je het leuk dragen, maar nu iedereen het heeft en veel meiden, "type mokkel" het gewoon op een lelijke manier draagt. Deze schoen beschouw ik niet echt als hype, maar wanneer de helft van de vrouwelijke bevolking deze schoen heeft (je kent het, kudde-gedrag) kan ik me voorstellen dat het leedvermaak-waardig gedragen zal worden..
Alsof mannen daar verstand van hebbenquote:Op maandag 30 januari 2012 16:12 schreef rosepetals het volgende:
En wat vinden jullie mannen dan echt een mooie kleding en schoenen stijl voor vrouwen? Ben heel benieuwd (en niet sarcastisch, mocht het zo overkomen)
Vrouwenlogicaquote:Op maandag 30 januari 2012 16:02 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hoe kun je schoenen op een 'lelijke manier' dragen? Je doet ze toch gewoon aan of uit?
Gewoon iets normaals. Een specifieke stijl is er denk ik niet maar de meeste vrouwen weten zich wel te kleden hoor.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:12 schreef rosepetals het volgende:
En wat vinden jullie mannen dan echt een mooie kleding en schoenen stijl voor vrouwen? Ben heel benieuwd (en niet sarcastisch, mocht het zo overkomen)
Ja vroeger zagen de vrouwen er veel beter uit. Mooi lange rokken tot op de enkels. Schortje om.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:36 schreef DeensZweet het volgende:
We kennen allemaal Nickelson jassen, Uggs en meer van dit soort klachtwaardig spul. Nu is het weer zo ver, we zijn een waardeloos product rijker, sterker nog: het is al een tijdje gaande. De Nederlandse vrouw is niet meer de Nederlandse vrouw van vroeger.
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit genoeg zegt: sleehakken én bont.
Corsetten en galajurken. Alles met de hand gemaakt, pure pracht en praal.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja vroeger zagen de vrouwen er veel beter uit. Mooi lange rokken tot op de enkels. Schortje om.
hoe je het combineert en wat je lichaamsbouw is, en wat voor type vrouw je bent...simplistquote:Op maandag 30 januari 2012 16:02 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hoe kun je schoenen op een 'lelijke manier' dragen? Je doet ze toch gewoon aan of uit?
Gaastra jassenquote:Op maandag 30 januari 2012 16:17 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Veel users zeiken op bepaalde kledij
Denk dat 80% van de betreffende users dit draagt:
Ecco schoenen
Goedkoop merk spijkerbroek
Goedkope blouse
Gaastra jas
Holy shit, de lolita-stijl uit Japan komt naar het westen toe.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:18 schreef wise het volgende:
nee dit dan:
Hip of Horror: meisjes sokjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel echt gaaf.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:19 schreef Aliana het volgende:
[..]
Corsetten en galajurken. Alles met de hand gemaakt, pure pracht en praal.
Nouja, ik ben nog steeds wel benieuwd wat jullie wel echt mooi vinden, plaatjes anyone?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:15 schreef luckass het volgende:
[..]
Alsof mannen daar verstand van hebben
Maar dan draag je toch niet je schoenen lelijk?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:19 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
hoe je het combineert en wat je lichaamsbouw is, en wat voor type vrouw je bent...simplist
heel leuk en geil ja, maar niet bij een nederlandse meidquote:Op maandag 30 januari 2012 16:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Holy shit, de lolita-stijl uit Japan komt naar het westen toe.
Maar, maar, voor mij al weaboo komt dit goed uit als ze alle kleding uit Japan overnemen.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:20 schreef wise het volgende:
[..]
heel leuk en geil ja, maar niet bij een nederlandse meid
Weet ik veel hoe dat allemaal heetquote:Op maandag 30 januari 2012 16:20 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nouja, ik ben nog steeds wel benieuwd wat jullie wel echt mooi vinden, plaatjes anyone?
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:22 schreef Lithia het volgende:
[..]
Maar, maar, voor mij al weaboo komt dit goed uit als ze alle kleding uit Japan overnemen.
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:22 schreef Lithia het volgende:
[..]
Maar, maar, voor mij al weaboo komt dit goed uit als ze alle kleding uit Japan overnemen.
De leukste kledingstijl is geen kleren, simpel.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:25 schreef NanaVonB het volgende:
ja idd, wat vinden mannen dan wel een leuke kledingstijl voor vrouwen? zeuren over wat niet mooi is, is makkelijk
quote:
het eva-kostuumquote:Op maandag 30 januari 2012 16:25 schreef NanaVonB het volgende:
ja idd, wat vinden mannen dan wel een leuke kledingstijl voor vrouwen? zeuren over wat niet mooi is, is makkelijk
Jij pleit voor een naakte Viola Holt, Patty Brard, Tineke de Nooij en wat dies meer zijn?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:26 schreef n00b13 het volgende:
[..]
De leukste kledingstijl is geen kleren, simpel.
quote:
quote:
Kut, je hebt gelijk. Boerkini's voor de lelijkere, bij wet verplicht. Sowieso, ook in het zwembad.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Jij pleit voor een naakte Viola Holt, Patty Brard, Tineke de Nooij en wat dies meer zijn?
Als je dan ergens voor gaat, zeg dan ondergoed. Pikant ondergoed voor de mooie dames, boerkini's voor de rest.
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:20 schreef rosepetals het volgende:
Nouja, ik ben nog steeds wel benieuwd wat jullie wel echt mooi vinden, plaatjes anyone?
En nu iets voor de winter graag.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:32 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind sleehakken leuk en mooiquote:Op maandag 30 januari 2012 16:35 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Sowieso zijn sleehakken wel het lelijkste brok materiaal dat je onder je voeten kunt stoppen. Mijn god wat lelijk. Zo'n massief brok hout onder die zoolDe herinventie van de klomp. Dat vrouwen uberhaupt kunnen denken dat ook maar iemand dat mooi vindt
Nou, laat maar zien.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:43 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat is voor in de winter.. Je zou de zomer eens moeten zien.
quote:
Dat kan niet op het schoolnetwerkquote:
verkapte banverwensingquote:
Ja joh, je hebt ook van die zwarte schoenen met ook een zwart blok eronder. Ik zag een chick uit mijn klas ermee lopen en het was net alsof haar voeten misvormd waren en ze een klompvoetje hadquote:Op maandag 30 januari 2012 16:35 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Sowieso zijn sleehakken wel het lelijkste brok materiaal dat je onder je voeten kunt stoppen. Mijn god wat lelijk. Zo'n massief brok hout onder die zoolDe herinventie van de klomp. Dat vrouwen uberhaupt kunnen denken dat ook maar iemand dat mooi vindt
Dat ziet er echt té goedkoop uit.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:46 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke broekjes kan ik altijd wel waarderen
Hmmmmmmmquote:Op maandag 30 januari 2012 16:46 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel, maar er moet een jurkje over heen. Zwart & kort. Dit is echt te goedkoop, wat iemand hierboven ook al zei.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:46 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt goed, ja.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:45 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat kan niet op het schoolnetwerk![]()
Maar serieus, ik vind leren leggings best wel cool. En dan met zo'n zwart kort jurkje eroverheen en zwarte hoge laarzen.
Verkapte sopmateriaal willen hebben om dit topic interessanter te maken.quote:
Vind je dit als man mooi?quote:
Die laatste vind ik wel goed te doen. Mits er een beetje mooie voet inzit.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:54 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Vind je dit als man mooi?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou van een beetje subtiliteit bij vrouwen. Niet een brok onbewerkt eikenhout onder een lelijke slipper.
Absoluut alles is verschrikkelijk.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:54 schreef ecktegangster het volgende:
Op die tas na, die is echt verschrikkelijk lelijk.
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:54 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Die laatste vind ik wel goed te doen. Mits er een beetje mooie voet inzit.
Die eerste foto is wel oke, maar je kan lang niet alles van haar zien.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:53 schreef ecktegangster het volgende:
Na lang zoeken, vind ik dit er wel leuk uitzien:
[ afbeelding ]
Maar ik zal eerder opgewonden raken van dit:
[ afbeelding ]
En dan de vrouw uiteraard.
Tja, daar worden jongens geil van. Je zult er mee moeten leven.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
Die eerste foto is wel oke, maar je kan lang niet alles van haar zien.
En die tweede!
Niet als er zo'n anorexiapatiënte in zit..quote:Op maandag 30 januari 2012 16:46 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
dit.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:59 schreef ZuidGrens het volgende:
Dat de Nederlandse vrouwen hard achteruit gaan heeft alles te maken met de Nederlandse man. Wij doen alles voor die wijven, het zijn allemaal papa's-kindjes en ze worden behandeld alsof het prinsesjes zijn. Vandaar dat ze ook zo arrogant zijn over het algemeen.
Om eerlijk te zijn vind ik er niets aan.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:58 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Tja, daar worden jongens geil van. Je zult er mee moeten leven.
Ohja, daarom zijn er tig topics geopend door mannen die dit soort zooi juist niet geil van worden.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:58 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Tja, daar worden jongens geil van. Je zult er mee moeten leven.
Ik was vergeten erbij te zeggen dat de meeste fokkers het natuurlijk niet geil vinden.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik er niets aan.
Wat is er toch mis met een simpele broek met een leuk shirt? Het gaat toch al veel meer om het lichaam dat erin zit, dan de kleding zelf.
Je was me net voor.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ohja, daarom zijn er tig topics geopend door mannen die dit soort zooi juist niet geil van worden.
Je hebt je best gedaan man, is niet erg.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:02 schreef ecktegangster het volgende:
Ik het kijken naar vrouwelijke winter outfits opgegeven.
Op Google krijg je alleen maar halfnaakte vrouwen, en bij de h&m hebben ze echt afgrijselijke VWO kleren.
Dat zijn gewoon lelijke schoenen.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:54 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Vind je dit als man mooi?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou van een beetje subtiliteit bij vrouwen. Niet een brok onbewerkt eikenhout onder een lelijke slipper.
gatverdamme wat een lelijke wijvenquote:Op maandag 30 januari 2012 17:09 schreef ecktegangster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk de muts even weg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit vind ik op zich er allemaal wel erg schattig uitzien.
ben je homo ofzo dat je daar op let?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:18 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Het gaat ook om de kleren auti.
Neuh, ik vroeg om foto's. Niet zo bitchen.quote:
Je bent eerder homo als je dat lelijke vrouwen vindt.quote:
stuk voor stuk mooiquote:Op maandag 30 januari 2012 17:19 schreef rosepetals het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar jas is verkeerd om.quote:
Ziet er erg goed uit! Draag jij dat?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:19 schreef rosepetals het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:19 schreef rosepetals het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of Zweden.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:23 schreef RichardHammond het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn over het algemeen nu eenmaal erg slecht gekleed. Niks aan te doen, kan je beter emigreren naar bijv. Frankrijk of Italië. Daar kennen ze in ieder geval nog vrouwen.
Ja ik vind dat wel een leuke stijl.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:21 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Ziet er erg goed uit! Draag jij dat?
quote:
Jouw smaak.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:40 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik vind dat wel een leuke stijl.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vind ik ook wel ja.. Niet echt vrouwelijk en stijlvol hier.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:23 schreef RichardHammond het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn over het algemeen nu eenmaal erg slecht gekleed. Niks aan te doen, kan je beter emigreren naar bijv. Frankrijk of Italië. Daar kennen ze in ieder geval nog vrouwen.
Het kunst van kleren dragen, weten welke type kleding het beste bij jouw lichaam past.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:43 schreef Knaller het volgende:
Dat staat inderdaad wel leuk al moet je wel als vrouw het lichaam er voor hebben.
Mijn dank is grootquote:Op maandag 30 januari 2012 17:40 schreef rosepetals het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:
De manier waarop vrouwen er (op welk oppervlak dan ook) op lopen, doet niet direct de indruk wekken dat de schoenen "lekker" lopenquote:Op maandag 30 januari 2012 17:49 schreef magneetstrip het volgende:
Lopen sleehakken wel lekker op oneffen oppervlakken?
Volgens mij kun je iemand zo omduwen als hij stil tegenover je staat met die schoenen aanquote:Op maandag 30 januari 2012 17:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Trouwens, over achterlijke zolen gesproken. Laatst kwam ik dit tegen:
[ afbeelding ]
De MTB schoen. Het schijnt je kuiten te trainen, terwijl je loopt!
Waarschijnlijk omdat je zoveel bekijks trekt met die achterlijke dingen, dat je tijdens je dagelijkse rondje twee keer zo hard loopt om thuis te geraken.
in het kader van de TT: 'Cow tipping'quote:Op maandag 30 januari 2012 17:54 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Volgens mij kun je iemand zo omduwen als hij stil tegenover je staat met die schoenen aan
quote:Op maandag 30 januari 2012 17:55 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
in het kader van de TT: 'Cow tipping'
Waarschijnlijk krijg je dan zo'n schommelstoeleffect. Dan gaat 'ie nog een half uur op en neer.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:54 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Volgens mij kun je iemand zo omduwen als hij stil tegenover je staat met die schoenen aan
Ravetevenquote:Op maandag 30 januari 2012 18:00 schreef Equites het volgende:
Doe mij maar een chick met een half kaalgeschoren koppie en een aussie aanPaar mooie nike airmax en ik krijg een harde.
Nee.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:29 schreef FreckleSs het volgende:
Want sleehakken komen alleen in Nederland voor??
Lokkertje, hoop op een heftige discussie ofzo met allemaal boze nederlandse vrouwen hierquote:Op maandag 30 januari 2012 18:36 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
TS denkt van wel, maar de topic heeft vrij weinig met de titel te maken
Je kan beter de jas thuis laten en de Uggs aan doenquote:Op maandag 30 januari 2012 18:55 schreef classpc het volgende:
Die sleehakken vind ik echt lelijk.
Ik moet toegeven dat ik ook zo'n Nickelson jas en Uggs heb. Maar ik draag de Uggs dan weer niet buiten omdat ze zo lelijk zijn.
Die 2de foto is toch niks op tegen, op hakken doet een vrouw het sowieso goed.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:18 schreef wise het volgende:
nee dit dan:
Hip of Horror: meisjes sokjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal eens kijken op victoriassecret.com, of zal ik dat niet doen ivm cc?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:20 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Maar ik lees niet dat TS het heeft over sleehakken in het bijzonder, hij heeft het over sleehakken i.c.m. bont. Iets wat ik niet echt klachtwaardig vind maar goed. Al is het natuurlijk wel een feit dat veel Nederlandse vrouwen zich vrij beroerd kleden. Ze kunnen het wel, maar ze laten het niet echt zien.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:36 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
TS denkt van wel, maar de topic heeft vrij weinig met de titel te maken
Dergelijke discussies zijn dan ook vaak te geniaal. Dan wordt het lekker persoonlijk en gaat iedereen op de man spelen. Ik hoop dat dit topic ook nog ontspoort.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:37 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Lokkertje, hoop op een heftige discussie ofzo met allemaal boze nederlandse vrouwen hier
Jij voldoet ook aan het stereotyp m.b.t. Nickselson en Uggs. Klasse.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:55 schreef classpc het volgende:
Die sleehakken vind ik echt lelijk.
Ik moet toegeven dat ik ook zo'n Nickelson jas en Uggs heb. Maar ik draag de Uggs dan weer niet buiten omdat ze zo lelijk zijn.
Check haar fobo, weer een meisje verpest.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:56 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je kan beter de jas thuis laten en de Uggs aan doen
Misschien is dat een beter idee jaquote:Op maandag 30 januari 2012 18:56 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je kan beter de jas thuis laten en de Uggs aan doen
Gewoon lederen broeken, jurkjes, corsetten, rokjes, topjes, hotpants, strings, high heels, zo moeilijk kan dat toch niet zijn!?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:58 schreef classpc het volgende:
[..]
Misschien is dat een beter idee ja.
Waarom koop ik die troep ook.
Wauw, mooi meisje zeg.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:58 schreef RichardHammond het volgende:
Check haar fobo, weer een meisje verpest.
Ik was bang dat ik je misschien echt beledigd had gelukkig reageer je zo relaxquote:Op maandag 30 januari 2012 18:58 schreef classpc het volgende:
[..]
Misschien is dat een beter idee ja.
Waarom koop ik die troep ook.
Ik voldoe aan het stereotyp? Wat is het stereotyp dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:58 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Jij voldoet ook aan het stereotyp m.b.t. Nickselson en Uggs. Klasse.
Weet ik veel, ik was aan het bluffen.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:01 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik voldoe aan het stereotyp? Wat is het stereotyp dan?
Dat heb ik allemaal wel hoor. Met uitzondering van corsetten en hotpants danquote:Op maandag 30 januari 2012 19:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Gewoon lederen broeken, jurkjes, corsetten, rokjes, topjes, hotpants, strings, high heels, zo moeilijk kan dat toch niet zijn!?
Haha noobquote:Op maandag 30 januari 2012 19:02 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik was aan het bluffen.
Ik vind ze zelf ook lelijk, dus zo erg vind ik het nietquote:Op maandag 30 januari 2012 19:01 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik was bang dat ik je misschien echt beledigd had gelukkig reageer je zo relax
Als je echt Richard Hammond was zou ik ze graag in het vuur gooien voor jequote:Op maandag 30 januari 2012 19:02 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik was aan het bluffen.
Tijd dat je gaat shoppen.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:02 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal wel hoor. Met uitzondering van corsetten en hotpants dan.
Ik vind het altijd wel leuk als vrouwen gewoon sneakers dragen want dan komen ze gelijk chill over.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:12 schreef rosepetals het volgende:
Nickelsonchimeids.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:53 schreef ecktegangster het volgende:
Na lang zoeken, vind ik dit er wel leuk uitzien:
[ afbeelding ]
Maar ik zal eerder opgewonden raken van dit:
[ afbeelding ]
En dan de vrouw uiteraard.
Als jij betaaltquote:
quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 19:05 schreef RichardHammond het volgende:
[..]Mijn reactie over haar foto was wel gemeend, we delen beiden dezelfde mening, maar daar leest ze blijkbaar overheen.
Dankje, denk ikquote:Op maandag 30 januari 2012 18:58 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Check haar fobo, weer een meisje verpest.
Liev hoorquote:
Ja dat vind ik ook wel oke bij meisje, maar ik zou dat nou nooit dragen (behalve bij sporten ofzo) Ik ben gewoon een echt hoge hakken meisje.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk als vrouwen gewoon sneakers dragen want dan komen ze gelijk chill over.
quote:Op maandag 30 januari 2012 19:05 schreef RichardHammond het volgende:
[..]Mijn reactie over haar foto was wel gemeend, we delen beiden dezelfde mening, maar daar leest ze blijkbaar overheen.
Ja maar hij heeft het over Nederlandse vrouwen die zulke schoenen dragen, alsof het alleen Nederlandse vrouwen zijn.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:58 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Maar ik lees niet dat TS het heeft over sleehakken in het bijzonder, hij heeft het over sleehakken i.c.m. bont. Iets wat ik niet echt klachtwaardig vind maar goed. Al is het natuurlijk wel een feit dat veel Nederlandse vrouwen zich vrij beroerd kleden. Ze kunnen het wel, maar ze laten het niet echt zien.
quote:Op maandag 30 januari 2012 19:08 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
classpc jij bent echt wel een lekker wijf hoor.
Hakken zijn dan ookquote:Op maandag 30 januari 2012 19:07 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook wel oke bij meisje, maar ik zou dat nou nooit dragen (behalve bij sporten ofzo) Ik ben gewoon een echt hoge hakken meisje.
Wow, dankjequote:Op maandag 30 januari 2012 19:08 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
classpc jij bent echt wel een lekker wijf hoor.
Ik voel liefde tussen ons...quote:
Daar heb ik zeker geen problemen mee.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:07 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook wel oke bij meisje, maar ik zou dat nou nooit dragen (behalve bij sporten ofzo) Ik ben gewoon een echt hoge hakken meisje.
Tuurlijk niet. TS was gewoon aan het jennen. Al zijn die uit de OP wel gruwelijk lelijk.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:08 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft het over Nederlandse vrouwen die zulke schoenen dragen, alsof het alleen Nederlandse vrouwen zijn.
+je draagt zelf Uggs.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Daar heb ik zeker geen problemen mee.Alleen uggs vind ik echt heel lelijk, maar omdat ze vaak door mooie meisjes gedragen worden kan ik ze niet te veel haten
Jij bent dan ook erg knuffelbaarquote:
Zijn ze ook, maar bont op schoenen sowiesoquote:Op maandag 30 januari 2012 19:11 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. TS was gewoon aan het jennen. Al zijn die uit de OP wel gruwelijk lelijk.
Terechte klachtquote:Op maandag 30 januari 2012 19:40 schreef Meloewa het volgende:
Nee mannen dan met hun nickelson jassen broek of half zeven en diamantjes oorbellen
Daar kan je niks aan doen. Als mooie meisjes massaal uggs dragen ga je die dingen vanzelf associëren met mooie meisjes. Hetzelfde geldt voor nickelsonjassen.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:37 schreef Frag_adder het volgende:
Af en toe is het ook wat bezielt de nederlandse man... ik het begin kotste ik echt over Uggs heen maar nu ik zie wat voor vrouwen er soms in lopen, en dan sommige modellen (de laarsachtigen) begin ik het nog te waarderen ook. Soms moet ikvan mezelf
Daar voldoe ik niet, klacht derhalve verworpen. Al is hij wel terecht.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:40 schreef Meloewa het volgende:
Nee mannen dan met hun nickelson jassen broek of half zeven en diamantjes oorbellen
Inderdaad. Hoe erg de outfit ook is, als het een lekker ding is, ga je vanzelf wel aan wennen.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Daar kan je niks aan doen. Als mooie meisjes massaal uggs dragen ga je die dingen vanzelf associëren met mooie meisjes. Hetzelfde geldt voor nickelsonjassen.
Alleen negers en wiggers dragen dat, jwz.quote:
Ja hallo!? Wij moeten het aanzien, was het maar zo eenvoudig!quote:Op maandag 30 januari 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
Doe toch gewoon lekker aan wat je zelf mooi vindt, wat maakt het uit wat een ander vindt?
Interesseert me geen bal. Maar ik ben oud, dus er kijkt sowieso niemand naar mij.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:45 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Ja hallo!? Wij moeten het aanzien, was het maar zo eenvoudig!
quote:Op maandag 30 januari 2012 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Interesseert me geen bal. Maar ik ben oud, dus er kijkt sowieso niemand naar mij.
Nou ik zou je wel geven hoor.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Interesseert me geen bal. Maar ik ben oud, dus er kijkt sowieso niemand naar mij.
Hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie profielquote:
Zomerschoenen met sleehak? En dan vind jij het gek dat niemand kijkt!?quote:Op maandag 30 januari 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie profiel
OT: die laarsjes in de OP vind ik niet mooi, maar sommige schoenen met sleehakken welVooral zomerschoenen.
Ik zei al: het interesseert me niet of ze kijken, als ik ze maar leuk vindquote:Op maandag 30 januari 2012 19:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Zomerschoenen met sleehak? En dan vind jij het gek dat niemand kijkt!?
Zelfs met jou leeftijd kun je je best sexy kleden, als je dat zou willen.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zei al: het interesseert me niet of ze kijken, als ik ze maar leuk vind
Misschien op het hoofd of om de handen dragen of.... beats me.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:02 schreef Salamando het volgende:
[..]
Op mijn werk hoef ik er niet sexy uit te zien, liever niet zelfs. Allemaal van die ICT nerds.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Zelfs met jou leeftijd kun je je best sexy kleden, als je dat zou willen.
Ach weleen, kijk maar eens wat ze in de zeventiger jaren droegen, dat zag er ook niet uit.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:05 schreef Queque het volgende:
De mode voor zowel mannen als vrouwen is gewoon verpauperd geraakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |