Ik was vergeten erbij te zeggen dat de meeste fokkers het natuurlijk niet geil vinden.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik er niets aan.
Wat is er toch mis met een simpele broek met een leuk shirt? Het gaat toch al veel meer om het lichaam dat erin zit, dan de kleding zelf.
Je was me net voor.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ohja, daarom zijn er tig topics geopend door mannen die dit soort zooi juist niet geil van worden.
Je hebt je best gedaan man, is niet erg.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:02 schreef ecktegangster het volgende:
Ik het kijken naar vrouwelijke winter outfits opgegeven.
Op Google krijg je alleen maar halfnaakte vrouwen, en bij de h&m hebben ze echt afgrijselijke VWO kleren.
Dat zijn gewoon lelijke schoenen.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:54 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Vind je dit als man mooi?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou van een beetje subtiliteit bij vrouwen. Niet een brok onbewerkt eikenhout onder een lelijke slipper.
gatverdamme wat een lelijke wijvenquote:Op maandag 30 januari 2012 17:09 schreef ecktegangster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk de muts even weg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit vind ik op zich er allemaal wel erg schattig uitzien.
ben je homo ofzo dat je daar op let?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:18 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Het gaat ook om de kleren auti.
Neuh, ik vroeg om foto's. Niet zo bitchen.quote:
Je bent eerder homo als je dat lelijke vrouwen vindt.quote:
stuk voor stuk mooiquote:Op maandag 30 januari 2012 17:19 schreef rosepetals het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar jas is verkeerd om.quote:
Ziet er erg goed uit! Draag jij dat?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:19 schreef rosepetals het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:19 schreef rosepetals het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of Zweden.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:23 schreef RichardHammond het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn over het algemeen nu eenmaal erg slecht gekleed. Niks aan te doen, kan je beter emigreren naar bijv. Frankrijk of Italië. Daar kennen ze in ieder geval nog vrouwen.
Ja ik vind dat wel een leuke stijl.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:21 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Ziet er erg goed uit! Draag jij dat?
quote:
Jouw smaak.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:40 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik vind dat wel een leuke stijl.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vind ik ook wel ja.. Niet echt vrouwelijk en stijlvol hier.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:23 schreef RichardHammond het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn over het algemeen nu eenmaal erg slecht gekleed. Niks aan te doen, kan je beter emigreren naar bijv. Frankrijk of Italië. Daar kennen ze in ieder geval nog vrouwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |