hoe je het combineert en wat je lichaamsbouw is, en wat voor type vrouw je bent...simplistquote:Op maandag 30 januari 2012 16:02 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hoe kun je schoenen op een 'lelijke manier' dragen? Je doet ze toch gewoon aan of uit?
Gaastra jassenquote:Op maandag 30 januari 2012 16:17 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Veel users zeiken op bepaalde kledij
Denk dat 80% van de betreffende users dit draagt:
Ecco schoenen
Goedkoop merk spijkerbroek
Goedkope blouse
Gaastra jas
Holy shit, de lolita-stijl uit Japan komt naar het westen toe.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:18 schreef wise het volgende:
nee dit dan:
Hip of Horror: meisjes sokjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel echt gaaf.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:19 schreef Aliana het volgende:
[..]
Corsetten en galajurken. Alles met de hand gemaakt, pure pracht en praal.
Nouja, ik ben nog steeds wel benieuwd wat jullie wel echt mooi vinden, plaatjes anyone?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:15 schreef luckass het volgende:
[..]
Alsof mannen daar verstand van hebben
Maar dan draag je toch niet je schoenen lelijk?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:19 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
hoe je het combineert en wat je lichaamsbouw is, en wat voor type vrouw je bent...simplist
heel leuk en geil ja, maar niet bij een nederlandse meidquote:Op maandag 30 januari 2012 16:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Holy shit, de lolita-stijl uit Japan komt naar het westen toe.
Maar, maar, voor mij al weaboo komt dit goed uit als ze alle kleding uit Japan overnemen.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:20 schreef wise het volgende:
[..]
heel leuk en geil ja, maar niet bij een nederlandse meid
Weet ik veel hoe dat allemaal heetquote:Op maandag 30 januari 2012 16:20 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nouja, ik ben nog steeds wel benieuwd wat jullie wel echt mooi vinden, plaatjes anyone?
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:22 schreef Lithia het volgende:
[..]
Maar, maar, voor mij al weaboo komt dit goed uit als ze alle kleding uit Japan overnemen.
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:22 schreef Lithia het volgende:
[..]
Maar, maar, voor mij al weaboo komt dit goed uit als ze alle kleding uit Japan overnemen.
De leukste kledingstijl is geen kleren, simpel.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:25 schreef NanaVonB het volgende:
ja idd, wat vinden mannen dan wel een leuke kledingstijl voor vrouwen? zeuren over wat niet mooi is, is makkelijk
quote:
het eva-kostuumquote:Op maandag 30 januari 2012 16:25 schreef NanaVonB het volgende:
ja idd, wat vinden mannen dan wel een leuke kledingstijl voor vrouwen? zeuren over wat niet mooi is, is makkelijk
Jij pleit voor een naakte Viola Holt, Patty Brard, Tineke de Nooij en wat dies meer zijn?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:26 schreef n00b13 het volgende:
[..]
De leukste kledingstijl is geen kleren, simpel.
quote:
quote:
Kut, je hebt gelijk. Boerkini's voor de lelijkere, bij wet verplicht. Sowieso, ook in het zwembad.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Jij pleit voor een naakte Viola Holt, Patty Brard, Tineke de Nooij en wat dies meer zijn?
Als je dan ergens voor gaat, zeg dan ondergoed. Pikant ondergoed voor de mooie dames, boerkini's voor de rest.
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:20 schreef rosepetals het volgende:
Nouja, ik ben nog steeds wel benieuwd wat jullie wel echt mooi vinden, plaatjes anyone?
En nu iets voor de winter graag.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:32 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind sleehakken leuk en mooiquote:Op maandag 30 januari 2012 16:35 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Sowieso zijn sleehakken wel het lelijkste brok materiaal dat je onder je voeten kunt stoppen. Mijn god wat lelijk. Zo'n massief brok hout onder die zoolDe herinventie van de klomp. Dat vrouwen uberhaupt kunnen denken dat ook maar iemand dat mooi vindt
Nou, laat maar zien.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:43 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat is voor in de winter.. Je zou de zomer eens moeten zien.
quote:
Dat kan niet op het schoolnetwerkquote:
verkapte banverwensingquote:
Ja joh, je hebt ook van die zwarte schoenen met ook een zwart blok eronder. Ik zag een chick uit mijn klas ermee lopen en het was net alsof haar voeten misvormd waren en ze een klompvoetje hadquote:Op maandag 30 januari 2012 16:35 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Sowieso zijn sleehakken wel het lelijkste brok materiaal dat je onder je voeten kunt stoppen. Mijn god wat lelijk. Zo'n massief brok hout onder die zoolDe herinventie van de klomp. Dat vrouwen uberhaupt kunnen denken dat ook maar iemand dat mooi vindt
Dat ziet er echt té goedkoop uit.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:46 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke broekjes kan ik altijd wel waarderen
Hmmmmmmmquote:Op maandag 30 januari 2012 16:46 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel, maar er moet een jurkje over heen. Zwart & kort. Dit is echt te goedkoop, wat iemand hierboven ook al zei.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:46 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt goed, ja.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:45 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat kan niet op het schoolnetwerk![]()
Maar serieus, ik vind leren leggings best wel cool. En dan met zo'n zwart kort jurkje eroverheen en zwarte hoge laarzen.
Verkapte sopmateriaal willen hebben om dit topic interessanter te maken.quote:
Vind je dit als man mooi?quote:
Die laatste vind ik wel goed te doen. Mits er een beetje mooie voet inzit.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:54 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Vind je dit als man mooi?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou van een beetje subtiliteit bij vrouwen. Niet een brok onbewerkt eikenhout onder een lelijke slipper.
Absoluut alles is verschrikkelijk.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:54 schreef ecktegangster het volgende:
Op die tas na, die is echt verschrikkelijk lelijk.
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:54 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Die laatste vind ik wel goed te doen. Mits er een beetje mooie voet inzit.
Die eerste foto is wel oke, maar je kan lang niet alles van haar zien.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:53 schreef ecktegangster het volgende:
Na lang zoeken, vind ik dit er wel leuk uitzien:
[ afbeelding ]
Maar ik zal eerder opgewonden raken van dit:
[ afbeelding ]
En dan de vrouw uiteraard.
Tja, daar worden jongens geil van. Je zult er mee moeten leven.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
Die eerste foto is wel oke, maar je kan lang niet alles van haar zien.
En die tweede!
Niet als er zo'n anorexiapatiënte in zit..quote:Op maandag 30 januari 2012 16:46 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
dit.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:59 schreef ZuidGrens het volgende:
Dat de Nederlandse vrouwen hard achteruit gaan heeft alles te maken met de Nederlandse man. Wij doen alles voor die wijven, het zijn allemaal papa's-kindjes en ze worden behandeld alsof het prinsesjes zijn. Vandaar dat ze ook zo arrogant zijn over het algemeen.
Om eerlijk te zijn vind ik er niets aan.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:58 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Tja, daar worden jongens geil van. Je zult er mee moeten leven.
Ohja, daarom zijn er tig topics geopend door mannen die dit soort zooi juist niet geil van worden.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:58 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Tja, daar worden jongens geil van. Je zult er mee moeten leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |