Nee hoor, je ziet zowel kak als kakkerlak volk ermee rondlopen.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:49 schreef spoor4 het volgende:
Dit is beperkt tot bepaalde lagen van de bevolking.
Dat was in jouw tijd wel anders zeker.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:51 schreef tong80 het volgende:
Meer haren op hun schoen dan op hun poes tegenwoordig.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:51 schreef tong80 het volgende:
Meer haren op hun schoen dan op hun poes tegenwoordig.
Je had kleding van het personeel gestolen?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:56 schreef luckass het volgende:
Vanmorgen vroeg zo'n mokkeltje op 't station aan mij welke trein ze moest hebben ().
Ze had dit soort schoenen aan.
lekker chille in mijn ns jasje altijd gratis reizen.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:57 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je had kleding van het personeel gestolen?
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:59 schreef luckass het volgende:
[..]
lekker chille in mijn ns jasje altijd gratis reizen.
Hoe kun je schoenen op een 'lelijke manier' dragen? Je doet ze toch gewoon aan of uit?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:48 schreef NanaVonB het volgende:
oioioi, ik snap de klacht over nickelson jasjes omdat het gewoonweg alleen door paupers gedragen wordt en het gewoon op een slaapzak lijkt. Uggs, ja opzich kan je het leuk dragen, maar nu iedereen het heeft en veel meiden, "type mokkel" het gewoon op een lelijke manier draagt. Deze schoen beschouw ik niet echt als hype, maar wanneer de helft van de vrouwelijke bevolking deze schoen heeft (je kent het, kudde-gedrag) kan ik me voorstellen dat het leedvermaak-waardig gedragen zal worden..
Alsof mannen daar verstand van hebbenquote:Op maandag 30 januari 2012 16:12 schreef rosepetals het volgende:
En wat vinden jullie mannen dan echt een mooie kleding en schoenen stijl voor vrouwen? Ben heel benieuwd (en niet sarcastisch, mocht het zo overkomen)
Vrouwenlogicaquote:Op maandag 30 januari 2012 16:02 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hoe kun je schoenen op een 'lelijke manier' dragen? Je doet ze toch gewoon aan of uit?
Gewoon iets normaals. Een specifieke stijl is er denk ik niet maar de meeste vrouwen weten zich wel te kleden hoor.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:12 schreef rosepetals het volgende:
En wat vinden jullie mannen dan echt een mooie kleding en schoenen stijl voor vrouwen? Ben heel benieuwd (en niet sarcastisch, mocht het zo overkomen)
Ja vroeger zagen de vrouwen er veel beter uit. Mooi lange rokken tot op de enkels. Schortje om.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:36 schreef DeensZweet het volgende:
We kennen allemaal Nickelson jassen, Uggs en meer van dit soort klachtwaardig spul. Nu is het weer zo ver, we zijn een waardeloos product rijker, sterker nog: het is al een tijdje gaande. De Nederlandse vrouw is niet meer de Nederlandse vrouw van vroeger.
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit genoeg zegt: sleehakken én bont.
Corsetten en galajurken. Alles met de hand gemaakt, pure pracht en praal.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja vroeger zagen de vrouwen er veel beter uit. Mooi lange rokken tot op de enkels. Schortje om.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |