quote:De sok mag al een tijd weer gezien worden, onder opgerolde jeans, in stiletto’s of piepend uit een classy pump, de sok is meer in beeld dan ooit. Deze ontwikkeling zet zich voort in de zomertrends. De zoete pastelkleurtjes kleuren de sokjes in baby like kleuren en ook de stof is heel girly girl. Als ware lolita de zomer in met meisjes sokjes!
Eerder zagen we al veel kanten sokjes, maar dit seizoen gaan we nog een stapje verder met de meisjesachtige sokjes. Denk een ruches randje aan de bovenkant, in zoete pastelkleurtjes en in gehaakte stoffen. Met deze sokjes kan je rustig beginnen met de zoete pasteltrend in je garderobe te verwerken zonder een al te grote investering te moeten doen. Peach of mintkleurig gehaakt sokje in je herenschoentje en klaar ben je.
Dit ja.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Hip. Bij de juiste outfit. Vind ze lief.
Juist. De voorbeelden in de OP zijn niet de beste.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:11 schreef ChipsZak. het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Dit.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:11 schreef ChipsZak. het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:41 schreef Sinosappel het volgende:
Die met de ruches uit de OP vind ik echt verschrikkelijk.
Verder vind ik sokjes best leuk, somsHell yeah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed gezegd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:13 schreef Sjeen het volgende:
Horror, ik krijg er beelden van kleine Aziatische meisjes bij...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |