Absoluut alles is verschrikkelijk.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:54 schreef ecktegangster het volgende:
Op die tas na, die is echt verschrikkelijk lelijk.
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:54 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Die laatste vind ik wel goed te doen. Mits er een beetje mooie voet inzit.
Die eerste foto is wel oke, maar je kan lang niet alles van haar zien.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:53 schreef ecktegangster het volgende:
Na lang zoeken, vind ik dit er wel leuk uitzien:
[ afbeelding ]
Maar ik zal eerder opgewonden raken van dit:
[ afbeelding ]
En dan de vrouw uiteraard.
Tja, daar worden jongens geil van. Je zult er mee moeten leven.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
Die eerste foto is wel oke, maar je kan lang niet alles van haar zien.
En die tweede!
Niet als er zo'n anorexiapatiënte in zit..quote:Op maandag 30 januari 2012 16:46 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke broekjes kan ik altijd wel waarderen
dit.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:59 schreef ZuidGrens het volgende:
Dat de Nederlandse vrouwen hard achteruit gaan heeft alles te maken met de Nederlandse man. Wij doen alles voor die wijven, het zijn allemaal papa's-kindjes en ze worden behandeld alsof het prinsesjes zijn. Vandaar dat ze ook zo arrogant zijn over het algemeen.
Om eerlijk te zijn vind ik er niets aan.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:58 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Tja, daar worden jongens geil van. Je zult er mee moeten leven.
Ohja, daarom zijn er tig topics geopend door mannen die dit soort zooi juist niet geil van worden.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:58 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Tja, daar worden jongens geil van. Je zult er mee moeten leven.
Ik was vergeten erbij te zeggen dat de meeste fokkers het natuurlijk niet geil vinden.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik er niets aan.
Wat is er toch mis met een simpele broek met een leuk shirt? Het gaat toch al veel meer om het lichaam dat erin zit, dan de kleding zelf.
Je was me net voor.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ohja, daarom zijn er tig topics geopend door mannen die dit soort zooi juist niet geil van worden.
Je hebt je best gedaan man, is niet erg.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:02 schreef ecktegangster het volgende:
Ik het kijken naar vrouwelijke winter outfits opgegeven.
Op Google krijg je alleen maar halfnaakte vrouwen, en bij de h&m hebben ze echt afgrijselijke VWO kleren.
Dat zijn gewoon lelijke schoenen.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:54 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Vind je dit als man mooi?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou van een beetje subtiliteit bij vrouwen. Niet een brok onbewerkt eikenhout onder een lelijke slipper.
gatverdamme wat een lelijke wijvenquote:Op maandag 30 januari 2012 17:09 schreef ecktegangster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk de muts even weg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit vind ik op zich er allemaal wel erg schattig uitzien.
ben je homo ofzo dat je daar op let?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:18 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Het gaat ook om de kleren auti.
Neuh, ik vroeg om foto's. Niet zo bitchen.quote:
Je bent eerder homo als je dat lelijke vrouwen vindt.quote:
stuk voor stuk mooiquote:Op maandag 30 januari 2012 17:19 schreef rosepetals het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar jas is verkeerd om.quote:
Ziet er erg goed uit! Draag jij dat?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:19 schreef rosepetals het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:19 schreef rosepetals het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of Zweden.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:23 schreef RichardHammond het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn over het algemeen nu eenmaal erg slecht gekleed. Niks aan te doen, kan je beter emigreren naar bijv. Frankrijk of Italië. Daar kennen ze in ieder geval nog vrouwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |