Die gebruiken Partyflock als Hyvesquote:Op maandag 30 januari 2012 15:37 schreef Catbert het volgende:
Vrouwen die dat dragen zijn die types die met duckfaces op partyflock staan.
En ze kon ook een fatsoenlijke maaltijd op tafel zetten,quote:Op maandag 30 januari 2012 15:38 schreef Specularium het volgende:
Vroeger droeg de Nederlandse vrouw nog een hoofddoek.
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:39 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
En ze kon ook een fatsoenlijke maaltijd op tafel zetten,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe ondertitel
En als je ze bont en blauw slaat is het ook niet goed.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:42 schreef DeensZweet het volgende:
De vrouw begint nu op een dier te lijken: een bontkraag, als het mogelijk is nog van die belachelijke teletubbie-oorwarmers, sommigen hebben zelfs een jas van bont en nu ook nog schoenen van bont.
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:43 schreef sinepedraap het volgende:
Doe dan gewoon zoiets:Ja, veel beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoor, je ziet zowel kak als kakkerlak volk ermee rondlopen.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:49 schreef spoor4 het volgende:
Dit is beperkt tot bepaalde lagen van de bevolking.
Dat was in jouw tijd wel anders zeker.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:51 schreef tong80 het volgende:
Meer haren op hun schoen dan op hun poes tegenwoordig.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:51 schreef tong80 het volgende:
Meer haren op hun schoen dan op hun poes tegenwoordig.
Je had kleding van het personeel gestolen?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:56 schreef luckass het volgende:
Vanmorgen vroeg zo'n mokkeltje op 't station aan mij welke trein ze moest hebben ().
Ze had dit soort schoenen aan.
lekker chille in mijn ns jasje altijd gratis reizen.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:57 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je had kleding van het personeel gestolen?
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:59 schreef luckass het volgende:
[..]
lekker chille in mijn ns jasje altijd gratis reizen.
Hoe kun je schoenen op een 'lelijke manier' dragen? Je doet ze toch gewoon aan of uit?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:48 schreef NanaVonB het volgende:
oioioi, ik snap de klacht over nickelson jasjes omdat het gewoonweg alleen door paupers gedragen wordt en het gewoon op een slaapzak lijkt. Uggs, ja opzich kan je het leuk dragen, maar nu iedereen het heeft en veel meiden, "type mokkel" het gewoon op een lelijke manier draagt. Deze schoen beschouw ik niet echt als hype, maar wanneer de helft van de vrouwelijke bevolking deze schoen heeft (je kent het, kudde-gedrag) kan ik me voorstellen dat het leedvermaak-waardig gedragen zal worden..
Alsof mannen daar verstand van hebbenquote:Op maandag 30 januari 2012 16:12 schreef rosepetals het volgende:
En wat vinden jullie mannen dan echt een mooie kleding en schoenen stijl voor vrouwen? Ben heel benieuwd (en niet sarcastisch, mocht het zo overkomen)
Vrouwenlogicaquote:Op maandag 30 januari 2012 16:02 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hoe kun je schoenen op een 'lelijke manier' dragen? Je doet ze toch gewoon aan of uit?
Gewoon iets normaals. Een specifieke stijl is er denk ik niet maar de meeste vrouwen weten zich wel te kleden hoor.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:12 schreef rosepetals het volgende:
En wat vinden jullie mannen dan echt een mooie kleding en schoenen stijl voor vrouwen? Ben heel benieuwd (en niet sarcastisch, mocht het zo overkomen)
Ja vroeger zagen de vrouwen er veel beter uit. Mooi lange rokken tot op de enkels. Schortje om.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:36 schreef DeensZweet het volgende:
We kennen allemaal Nickelson jassen, Uggs en meer van dit soort klachtwaardig spul. Nu is het weer zo ver, we zijn een waardeloos product rijker, sterker nog: het is al een tijdje gaande. De Nederlandse vrouw is niet meer de Nederlandse vrouw van vroeger.
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit genoeg zegt: sleehakken én bont.
Corsetten en galajurken. Alles met de hand gemaakt, pure pracht en praal.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja vroeger zagen de vrouwen er veel beter uit. Mooi lange rokken tot op de enkels. Schortje om.
hoe je het combineert en wat je lichaamsbouw is, en wat voor type vrouw je bent...simplistquote:Op maandag 30 januari 2012 16:02 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hoe kun je schoenen op een 'lelijke manier' dragen? Je doet ze toch gewoon aan of uit?
Gaastra jassenquote:Op maandag 30 januari 2012 16:17 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Veel users zeiken op bepaalde kledij
Denk dat 80% van de betreffende users dit draagt:
Ecco schoenen
Goedkoop merk spijkerbroek
Goedkope blouse
Gaastra jas
Holy shit, de lolita-stijl uit Japan komt naar het westen toe.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:18 schreef wise het volgende:
nee dit dan:
Hip of Horror: meisjes sokjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel echt gaaf.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:19 schreef Aliana het volgende:
[..]
Corsetten en galajurken. Alles met de hand gemaakt, pure pracht en praal.
Nouja, ik ben nog steeds wel benieuwd wat jullie wel echt mooi vinden, plaatjes anyone?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:15 schreef luckass het volgende:
[..]
Alsof mannen daar verstand van hebben
Maar dan draag je toch niet je schoenen lelijk?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:19 schreef NanaVonB het volgende:
[..]
hoe je het combineert en wat je lichaamsbouw is, en wat voor type vrouw je bent...simplist
heel leuk en geil ja, maar niet bij een nederlandse meidquote:Op maandag 30 januari 2012 16:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Holy shit, de lolita-stijl uit Japan komt naar het westen toe.
Maar, maar, voor mij al weaboo komt dit goed uit als ze alle kleding uit Japan overnemen.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:20 schreef wise het volgende:
[..]
heel leuk en geil ja, maar niet bij een nederlandse meid
Weet ik veel hoe dat allemaal heetquote:Op maandag 30 januari 2012 16:20 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nouja, ik ben nog steeds wel benieuwd wat jullie wel echt mooi vinden, plaatjes anyone?
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:22 schreef Lithia het volgende:
[..]
Maar, maar, voor mij al weaboo komt dit goed uit als ze alle kleding uit Japan overnemen.
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:22 schreef Lithia het volgende:
[..]
Maar, maar, voor mij al weaboo komt dit goed uit als ze alle kleding uit Japan overnemen.
De leukste kledingstijl is geen kleren, simpel.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:25 schreef NanaVonB het volgende:
ja idd, wat vinden mannen dan wel een leuke kledingstijl voor vrouwen? zeuren over wat niet mooi is, is makkelijk
quote:
het eva-kostuumquote:Op maandag 30 januari 2012 16:25 schreef NanaVonB het volgende:
ja idd, wat vinden mannen dan wel een leuke kledingstijl voor vrouwen? zeuren over wat niet mooi is, is makkelijk
Jij pleit voor een naakte Viola Holt, Patty Brard, Tineke de Nooij en wat dies meer zijn?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:26 schreef n00b13 het volgende:
[..]
De leukste kledingstijl is geen kleren, simpel.
quote:
quote:
Kut, je hebt gelijk. Boerkini's voor de lelijkere, bij wet verplicht. Sowieso, ook in het zwembad.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Jij pleit voor een naakte Viola Holt, Patty Brard, Tineke de Nooij en wat dies meer zijn?
Als je dan ergens voor gaat, zeg dan ondergoed. Pikant ondergoed voor de mooie dames, boerkini's voor de rest.
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:20 schreef rosepetals het volgende:
Nouja, ik ben nog steeds wel benieuwd wat jullie wel echt mooi vinden, plaatjes anyone?
En nu iets voor de winter graag.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:32 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind sleehakken leuk en mooiquote:Op maandag 30 januari 2012 16:35 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Sowieso zijn sleehakken wel het lelijkste brok materiaal dat je onder je voeten kunt stoppen. Mijn god wat lelijk. Zo'n massief brok hout onder die zoolDe herinventie van de klomp. Dat vrouwen uberhaupt kunnen denken dat ook maar iemand dat mooi vindt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |