Het kunst van kleren dragen, weten welke type kleding het beste bij jouw lichaam past.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:43 schreef Knaller het volgende:
Dat staat inderdaad wel leuk al moet je wel als vrouw het lichaam er voor hebben.
Mijn dank is grootquote:Op maandag 30 januari 2012 17:40 schreef rosepetals het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:
De manier waarop vrouwen er (op welk oppervlak dan ook) op lopen, doet niet direct de indruk wekken dat de schoenen "lekker" lopenquote:Op maandag 30 januari 2012 17:49 schreef magneetstrip het volgende:
Lopen sleehakken wel lekker op oneffen oppervlakken?
Volgens mij kun je iemand zo omduwen als hij stil tegenover je staat met die schoenen aanquote:Op maandag 30 januari 2012 17:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Trouwens, over achterlijke zolen gesproken. Laatst kwam ik dit tegen:
[ afbeelding ]
De MTB schoen. Het schijnt je kuiten te trainen, terwijl je loopt!
Waarschijnlijk omdat je zoveel bekijks trekt met die achterlijke dingen, dat je tijdens je dagelijkse rondje twee keer zo hard loopt om thuis te geraken.
in het kader van de TT: 'Cow tipping'quote:Op maandag 30 januari 2012 17:54 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Volgens mij kun je iemand zo omduwen als hij stil tegenover je staat met die schoenen aan
quote:Op maandag 30 januari 2012 17:55 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
in het kader van de TT: 'Cow tipping'
Waarschijnlijk krijg je dan zo'n schommelstoeleffect. Dan gaat 'ie nog een half uur op en neer.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:54 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Volgens mij kun je iemand zo omduwen als hij stil tegenover je staat met die schoenen aan
Ravetevenquote:Op maandag 30 januari 2012 18:00 schreef Equites het volgende:
Doe mij maar een chick met een half kaalgeschoren koppie en een aussie aanPaar mooie nike airmax en ik krijg een harde.
Nee.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:29 schreef FreckleSs het volgende:
Want sleehakken komen alleen in Nederland voor??
Lokkertje, hoop op een heftige discussie ofzo met allemaal boze nederlandse vrouwen hierquote:Op maandag 30 januari 2012 18:36 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
TS denkt van wel, maar de topic heeft vrij weinig met de titel te maken
Je kan beter de jas thuis laten en de Uggs aan doenquote:Op maandag 30 januari 2012 18:55 schreef classpc het volgende:
Die sleehakken vind ik echt lelijk.
Ik moet toegeven dat ik ook zo'n Nickelson jas en Uggs heb. Maar ik draag de Uggs dan weer niet buiten omdat ze zo lelijk zijn.
Die 2de foto is toch niks op tegen, op hakken doet een vrouw het sowieso goed.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:18 schreef wise het volgende:
nee dit dan:
Hip of Horror: meisjes sokjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal eens kijken op victoriassecret.com, of zal ik dat niet doen ivm cc?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:20 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nouja, ik ben nog steeds wel benieuwd wat jullie wel echt mooi vinden, plaatjes anyone?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |