Je bedoelt: een rots voor verlepte apen?quote:
Het ultieme bewijs dat wij oud worden.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:31 schreef waht het volgende:
[..]
[..]
Well now you know. Dus koop straks een six-pack en leef een paar jaar langer.
Maar jullie compenseren dat weer met roken.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het ultieme bewijs dat wij oud worden.
Goed voor de geestelijke gezondheid.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar jullie compenseren dat weer met roken.
What's new?quote:
Ik rook niet en drink matig.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar jullie compenseren dat weer met roken.
Ik vraag me af of het ook geldt als je doordeweeks niets drinkt en in het weekend alle remmen losgooit?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het ultieme bewijs dat wij oud worden.
En je hebt veel seks.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik rook niet en drink matig.
Derhalve win ik.
Maar jij slaapt weer heel slecht.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik rook niet en drink matig.
Derhalve win ik.
Ook zuur en rancuneus.quote:
Dus mijn netto levensduur is nog beter!quote:Op maandag 30 januari 2012 16:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar jij slaapt weer heel slecht.
Mijn levensduur is weer achteruitgegaan door dit braaksel:quote:Op maandag 30 januari 2012 16:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus mijn netto levensduur is nog beter!
Geen idee, ik doe beiden dus hoop maar dat 't voor doordeweeks drinken en het weekend geldt.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:36 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het ook geldt als je doordeweeks niets drinkt en in het weekend alle remmen losgooit?
Dat zal me nog weleens gaan opbreken, denk ik.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En je hebt veel seks.
Longevity guaranteed.
Ik vind jou wel wat voor het FOK!Kers sexy en gewaagd topique.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn levensduur is weer achteruitgegaan door dit braaksel:
Joppieburger
Dat is voor mensen met te weinig zelfvertrouwen.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind jou wel wat voor het FOK!Kers sexy en gewaagd topique.
Bedekt met joppiesaus?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind jou wel wat voor het FOK!Kers sexy en gewaagd topique.
Perhaps.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is voor mensen met te weinig zelfvertrouwen.
Wat denk je wel niet, in Nederland is het 16.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bedekt met joppiesaus?
En je moet nog 2 jaar wachten.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:43 schreef waht het volgende:
Foto van De_Nuance op het filmfestival:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, een zeug.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:43 schreef robin007bond het volgende:
Die laatste foto in het sexy en gewaagd topic.
Waren lekkere sigaartjes trouwens, de Huifkar of wat was het ook alweer?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:47 schreef betyar het volgende:
De laatste keer dat ik heb gerookt was op de meet.
Wel jammer van 'Without original box/papers!'quote:Op maandag 30 januari 2012 16:44 schreef eriksd het volgende:
http://www.chrono24.nl/de(...)944996&watchTypeId=U
Zeer scherpe prijs.
Nee hoor.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:47 schreef betyar het volgende:
De laatste keer dat ik heb gerookt was op de meet.
Rechts had al mijn sigaren opgerookt..............
Who cares, het is een zeer goede horlogier.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wel jammer van 'Without original box/papers!'
Hajenius volgens mij. In zo'n houten doosjequote:Op maandag 30 januari 2012 16:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waren lekkere sigaartjes trouwens, de Huifkar of wat was het ook alweer?
Erik, (Koos?) en Friek hebben na de bitterballen onze sigaren opgerookt, zowel die van mij als die van Bettie.quote:
Dat soort tuig komt inderdaad op meets af.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Erik, (Koos?) en Friek hebben na de bitterballen onze sigaren opgerookt, zowel die van mij als die van Bettie.
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En je hebt veel seks.
Longevity guaranteed.
Heb geen sigaar aangeraakt. Moet die zooi niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Erik, (Koos?) en Friek hebben na de bitterballen onze sigaren opgerookt, zowel die van mij als die van Bettie.
Koos en ik hielden het bij prosecco.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb geen sigaar aangeraakt. Moet die zooi niet.
En Marlboro's.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Koos en ik hielden het bij prosecco.
Er steekt nu vast een orkaan van verontwaardiging op.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
Effe kijken. Een onderzoeksbureau waarvan de directeur de euro herhaaldelijk een zelfmoordpact heeft genoemd, concludeert dat de euro een mislukking is.
Verrassend.
Daarop voortbordurend:quote:Op maandag 30 januari 2012 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
Effe kijken. Een onderzoeksbureau waarvan de directeur de euro herhaaldelijk een zelfmoordpact heeft genoemd, concludeert dat de euro een mislukking is.
Verrassend.
Schrijven ze bij Business Insider (wat de neuk dat ook moge zijn)quote:That report is about to be published "within days". It will prove to be highly explosive material. And the PVV will do all it possibly can to make sure it receives a lot of media attention. It may tear down the incumbent government, which is a heavy advocate of all things Europe, and which will have to quit once the PVV support dies, but for that party that's not the no. 1 concern.
Alsof je Roemer hoort praten over kapitalisme inderdaad.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
Verrassend.
Nou ja, ligt eraan wanneer hij dat heeft staan roepen.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
Verrassend.
Follow the money, Koos. Qui bono?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
Verrassend.
Absoluut.quote:
Morgen maakt ze haar aftreden bekend.quote:
Wat maakt het uit?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Morgen maakt ze haar aftreden bekend.
Hoop ik.
Hm, ik denk dat ze nog 1 jaartje blijft.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Morgen maakt ze haar aftreden bekend.
Hoop ik.
Ik ben fan van het Koningshuis, niet zozeer enkel Trix.quote:
Trix vind ik zo schattig. Ze praat zo mooi, en heeft een mooi karakter. Ik vind ze stijlvoller dan Alex.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben fan van het Koningshuis, niet zozeer enkel Trix.
quote:Op maandag 30 januari 2012 17:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uitkeringstrekkers die een acceptabele tegenprestatie leveren.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]![]()
Ik gedoog die royale uitkeringstrekkers. Meer niet.
Ze betekenen veel meer voor dit land, maar dat vereist weer enig doordenken en dat gaat je waarschijnlijk niet lukken.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]![]()
Ik gedoog die royale uitkeringstrekkers. Meer niet.
Oh, ongetwijfeld. Maar ik vermoed dat de schade voor ons land minimaal zou zijn, mocht het Koningshuis verdwijnen.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze betekenen veel meer voor dit land, maar dat vereist weer enig doordenken en dat gaat je waarschijnlijk niet lukken.
Jouw vermoedens zijn dan ook zelden correct, in dit geval is dat weer niet anders.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, ongetwijfeld. Maar ik vermoed dat de schade voor ons land minimaal zou zijn, mocht het Koningshuis verdwijnen.
Oja, en dat komt door Israëli.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:25 schreef Zeeland het volgende:
Palestina is een openlucht gevangenis geworden.
Beetje lobbyen in het buitenland. Mooi 'werk' inderdaad.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:26 schreef waht het volgende:
[..]
Uitkeringstrekkers die een acceptabele tegenprestatie leveren.
Ik denk dat jij best wel koning wil zijn.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:28 schreef remlof het volgende:
Ze mogen best ceremonieel aanblijven van mij. Op een tiende van het huidige budget.
Och, dat mag jij denken. Nogmaals, de Oranjes hebben vast hun waarde, maar je moet het niet overdrijven.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jouw vermoedens zijn dan ook zelden correct, in dit geval is dat weer niet anders.
Eén woord: Poppenkast.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Schop die allochtonen en werklozen dan maar eerst aan het werk, dat gelanterfant levert ons helemaal niks op.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:28 schreef remlof het volgende:
Ze mogen best ceremonieel aanblijven van mij. Op een tiende van het huidige budget.
Iemand moet het doen. Liever een paar loyale oranjes dan opportunistische politici of erger: zakenmannen.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje lobbyen in het buitenland. Mooi 'werk' inderdaad.
Ja, dan zou ik als koning de monarchie meteen afschaffen.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat jij best wel koning wil zijn.
Met behoud van 1/10 van het salaris.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik als koning de monarchie meteen afschaffen.
Kan een koning dat wel in ons bestelquote:Op maandag 30 januari 2012 17:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik als koning de monarchie meteen afschaffen.
Ik zou zelfs met een 20e genoegen nemenquote:Op maandag 30 januari 2012 17:32 schreef Picchia het volgende:
[..]
Met behoud van 1/10 van het salaris.
Ben al lang begonnen joh. Je dacht toch niet dat ik jouw laakbare opmerkingen had gemist?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:32 schreef Zeeland het volgende:
waht ik ben zojuist over Israel begonnen. Belofte maakt schuld! Steek een vlag in de fik.
Weet je wat het is, ik heb er gewoon niks mee. Ik raak niet bedwelmd door vaderlandsliefde wanneer Wim-Lex een kroon op z'n kop gedrukt krijgt of wanneer hij en Maxima klappend bij een groepje klompendansers staan tijdens Koninginnedag.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:30 schreef waht het volgende:
[..]
Iemand moet het doen. Liever een paar loyale oranjes dan opportunistische politici of erger: zakenmannen.
Ceremonieel wel. Net zoiets als een Prins Carnavalquote:Op maandag 30 januari 2012 17:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Kan een koning dat wel in ons bestel
Dat geld heeft hij dan verdient wegens bewezen prestaties voor de Republiek der Nederlanden.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:32 schreef Picchia het volgende:
[..]
Met behoud van 1/10 van het salaris.
Oh ja, heb mezelf al tot Koningin gekroond.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:33 schreef EchtGaaf het volgende:
Kan iemand zichzelf tot Koning benoemen?
Napoleon kroonde zichzelf tot keizerquote:Op maandag 30 januari 2012 17:33 schreef EchtGaaf het volgende:
En maar zwaaien met je scepterquote:Op maandag 30 januari 2012 17:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ja, heb mezelf al tot Koningin gekroond.
Dat is waar ook. Prins Carnaval heeft ook geen constitutionele basis.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ceremonieel wel. Net zoiets als een Prins Carnaval
Maar van wat dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ja, heb mezelf al tot Koningin gekroond.
Precies, bow and kneel thou subjects.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En maar zwaaien met je scepter
Ik vind het wel mooi, die traditie. Niet al die ongein met Koninginnedag, maar de monarchie.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet je wat het is, ik heb er gewoon niks mee. Ik raak niet bedwelmd door vaderlandsliefde wanneer Wim-Lex een kroon op z'n kop gedrukt krijgt of wanneer hij en Maxima klappend bij een groepje klompendansers staan tijdens Koninginnedag.
Als je durf hebt...quote:Op maandag 30 januari 2012 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Napoleon kroonde zichzelf tot keizer
Oh wacht, je bedoelde of een koning de monarchie kan afschaffen.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat kan, maar je moet wel zorgen dat Henk en Ingrid ook echt geloven dat jij koning bent. Als dat gebeurd heb je macht.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:33 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat vermoed ik ook. Ik kan mij niet indenken als van de familie niemand op de troon wil zitten, dat een monarchie nog wel te handhaven valt.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh wacht, je bedoelde of een koning de monarchie kan afschaffen.
Hijzelf niet natuurlijk, maar ik denk dat als PiWi er geen zin in zou hebben en dat met de Raad van State zou overleggen het snel afgelopen is.
Als remlof afstand neemt van het koningschap wordt een familielid koning.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geert is al Koning van Henk en Ingrid.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:36 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat kan, maar je moet wel zorgen dat Henk en Ingrid ook echt geloven dat jij koning bent. Als dat gebeurd heb je macht.
Vind het wel mooie geweest, eerlijk gezegd. Koningshuizen zijn relieken uit vervlogen tijden. Zou niet actief pleiten voor afschaffing van het Koningshuis, overigens.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:35 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi, die traditie. Niet al die ongein met Koninginnedag, maar de monarchie.
Nee, Trix.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geert is al Koning van Henk en Ingrid.
Dan zoeken ze gewoon andere kandidaten, verre familieleden etc.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook. Ik kan mij niet indenken als van de familie niemand op de troon wil zitten, dat een monarchie nog wel te handhaven valt.
Formeel wel, maar officieus zien ze Geert toch wel als hun Koning.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop