Matige consumptie is gezond.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alcohol lijkt me toch echt ongezonder
Science was drunk that day.quote:
Someday it'll pay off.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:27 schreef GSbrder het volgende:
WAAROM MIS IK DEZE DISCUSSIE?!
Godver. Ik zit me dood te studeren terwijl hier de pret te beleven viel.
quote:
Well now you know. Dus koop straks een six-pack en leef een paar jaar langer.quote:Moderate drinkers tend to live longer than those who either abstain or drink heavily.
http://www2.potsdam.edu/hansondj/AlcoholAndHealth.html
Je bedoelt: een rots voor verlepte apen?quote:
Het ultieme bewijs dat wij oud worden.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:31 schreef waht het volgende:
[..]
[..]
Well now you know. Dus koop straks een six-pack en leef een paar jaar langer.
Maar jullie compenseren dat weer met roken.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het ultieme bewijs dat wij oud worden.
Goed voor de geestelijke gezondheid.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar jullie compenseren dat weer met roken.
Ik rook niet en drink matig.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar jullie compenseren dat weer met roken.
Ik vraag me af of het ook geldt als je doordeweeks niets drinkt en in het weekend alle remmen losgooit?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het ultieme bewijs dat wij oud worden.
En je hebt veel seks.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik rook niet en drink matig.
Derhalve win ik.
Maar jij slaapt weer heel slecht.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik rook niet en drink matig.
Derhalve win ik.
Ook zuur en rancuneus.quote:
Dus mijn netto levensduur is nog beter!quote:Op maandag 30 januari 2012 16:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar jij slaapt weer heel slecht.
Mijn levensduur is weer achteruitgegaan door dit braaksel:quote:Op maandag 30 januari 2012 16:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus mijn netto levensduur is nog beter!
Geen idee, ik doe beiden dus hoop maar dat 't voor doordeweeks drinken en het weekend geldt.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:36 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het ook geldt als je doordeweeks niets drinkt en in het weekend alle remmen losgooit?
Dat zal me nog weleens gaan opbreken, denk ik.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En je hebt veel seks.
Longevity guaranteed.
Ik vind jou wel wat voor het FOK!Kers sexy en gewaagd topique.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn levensduur is weer achteruitgegaan door dit braaksel:
Joppieburger
Dat is voor mensen met te weinig zelfvertrouwen.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind jou wel wat voor het FOK!Kers sexy en gewaagd topique.
Bedekt met joppiesaus?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind jou wel wat voor het FOK!Kers sexy en gewaagd topique.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |