Je bedoelt: een rots voor verlepte apen?quote:
Het ultieme bewijs dat wij oud worden.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:31 schreef waht het volgende:
[..]
[..]
Well now you know. Dus koop straks een six-pack en leef een paar jaar langer.
Maar jullie compenseren dat weer met roken.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het ultieme bewijs dat wij oud worden.
Goed voor de geestelijke gezondheid.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar jullie compenseren dat weer met roken.
Ik rook niet en drink matig.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar jullie compenseren dat weer met roken.
Ik vraag me af of het ook geldt als je doordeweeks niets drinkt en in het weekend alle remmen losgooit?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het ultieme bewijs dat wij oud worden.
En je hebt veel seks.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik rook niet en drink matig.
Derhalve win ik.
Maar jij slaapt weer heel slecht.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik rook niet en drink matig.
Derhalve win ik.
Ook zuur en rancuneus.quote:
Dus mijn netto levensduur is nog beter!quote:Op maandag 30 januari 2012 16:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar jij slaapt weer heel slecht.
Mijn levensduur is weer achteruitgegaan door dit braaksel:quote:Op maandag 30 januari 2012 16:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus mijn netto levensduur is nog beter!
Geen idee, ik doe beiden dus hoop maar dat 't voor doordeweeks drinken en het weekend geldt.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:36 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het ook geldt als je doordeweeks niets drinkt en in het weekend alle remmen losgooit?
Dat zal me nog weleens gaan opbreken, denk ik.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En je hebt veel seks.
Longevity guaranteed.
Ik vind jou wel wat voor het FOK!Kers sexy en gewaagd topique.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn levensduur is weer achteruitgegaan door dit braaksel:
Joppieburger
Dat is voor mensen met te weinig zelfvertrouwen.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind jou wel wat voor het FOK!Kers sexy en gewaagd topique.
Bedekt met joppiesaus?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind jou wel wat voor het FOK!Kers sexy en gewaagd topique.
Perhaps.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is voor mensen met te weinig zelfvertrouwen.
Wat denk je wel niet, in Nederland is het 16.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bedekt met joppiesaus?
En je moet nog 2 jaar wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:43 schreef waht het volgende:
Foto van De_Nuance op het filmfestival:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |