Perhaps.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is voor mensen met te weinig zelfvertrouwen.
Wat denk je wel niet, in Nederland is het 16.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bedekt met joppiesaus?
En je moet nog 2 jaar wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:43 schreef waht het volgende:
Foto van De_Nuance op het filmfestival:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Haha, een zeug.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:43 schreef robin007bond het volgende:
Die laatste foto in het sexy en gewaagd topic.
Waren lekkere sigaartjes trouwens, de Huifkar of wat was het ook alweer?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:47 schreef betyar het volgende:
De laatste keer dat ik heb gerookt was op de meet.
Wel jammer van 'Without original box/papers!'quote:Op maandag 30 januari 2012 16:44 schreef eriksd het volgende:
http://www.chrono24.nl/de(...)944996&watchTypeId=U
Zeer scherpe prijs.
Nee hoor.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:47 schreef betyar het volgende:
De laatste keer dat ik heb gerookt was op de meet.
Rechts had al mijn sigaren opgerookt..............
Who cares, het is een zeer goede horlogier.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wel jammer van 'Without original box/papers!'
Hajenius volgens mij. In zo'n houten doosjequote:Op maandag 30 januari 2012 16:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waren lekkere sigaartjes trouwens, de Huifkar of wat was het ook alweer?
Erik, (Koos?) en Friek hebben na de bitterballen onze sigaren opgerookt, zowel die van mij als die van Bettie.quote:
Dat soort tuig komt inderdaad op meets af.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Erik, (Koos?) en Friek hebben na de bitterballen onze sigaren opgerookt, zowel die van mij als die van Bettie.
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En je hebt veel seks.
Longevity guaranteed.
Heb geen sigaar aangeraakt. Moet die zooi niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Erik, (Koos?) en Friek hebben na de bitterballen onze sigaren opgerookt, zowel die van mij als die van Bettie.
Koos en ik hielden het bij prosecco.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb geen sigaar aangeraakt. Moet die zooi niet.
En Marlboro's.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Koos en ik hielden het bij prosecco.
Er steekt nu vast een orkaan van verontwaardiging op.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
Effe kijken. Een onderzoeksbureau waarvan de directeur de euro herhaaldelijk een zelfmoordpact heeft genoemd, concludeert dat de euro een mislukking is.
Verrassend.
Daarop voortbordurend:quote:Op maandag 30 januari 2012 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
Effe kijken. Een onderzoeksbureau waarvan de directeur de euro herhaaldelijk een zelfmoordpact heeft genoemd, concludeert dat de euro een mislukking is.
Verrassend.
Schrijven ze bij Business Insider (wat de neuk dat ook moge zijn)quote:That report is about to be published "within days". It will prove to be highly explosive material. And the PVV will do all it possibly can to make sure it receives a lot of media attention. It may tear down the incumbent government, which is a heavy advocate of all things Europe, and which will have to quit once the PVV support dies, but for that party that's not the no. 1 concern.
Alsof je Roemer hoort praten over kapitalisme inderdaad.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
Verrassend.
Nou ja, ligt eraan wanneer hij dat heeft staan roepen.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
Verrassend.
Follow the money, Koos. Qui bono?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
Verrassend.
Absoluut.quote:
Wat maakt het uit?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Morgen maakt ze haar aftreden bekend.
Hoop ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |