Normaal vind ik Joppiesaus heel lekker, maar op een burger smaakt het voor geen meter.quote:
Volgens mij distribueert McDonald's de burgers alleen naar McDonald's zelf, maar ik snap wat je bedoeldequote:Op maandag 30 januari 2012 16:33 schreef vraagjesman123 het volgende:
ze duven het niet ze doen het gewoon![]()
en die hamburger komt volgens mij van de mac die armzalige hamburgers 1 plakje augurk 1 plakje geperst vlees en beetje waterige saus en dan bedoel je er grof voor ook nog![]()
niet persoonlijk voor ts bedoelt.
die hamburgers kun je beter zelf thuis maken doe ik ook koop pak goedkope hamburgers plakjes smeltkaas pot augurken.mayo enz heb ik al thuis dan nog uitje bakken en dan heb ik 5 burgers ofzo voor 3 euro en daar heb je voor 3 euro 3 zielige hamburgers en mijn hamburger zou bij hun 10keer bigmax zijn ofzo![]()
maar je snapt de bedoeling
Is je MSN btw kapot?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij distribueert McDonald's de burgers alleen naar McDonald's zelf, maar ik snap wat je bedoelde
Ik moest hem heel krampachtig vasthouden, omdat anders heel de boel er uit zou flikkeren.quote:
Oh, ik kom nu wel online. Jij bent 's avonds nooit online lijkt het.quote:
Ik maakte foto's in de hoop een goede review in REV te kunnen zetten, maar uiteindelijk was het zo smerig dat het een KLB-topic werd.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:48 schreef Debenijde het volgende:
TS zocht gewoon wat om over te zeuren
Je gaat niet eerst een foto nemen van je hamburger om daarover een KLB topic te maken, je proeft'm eerst alvorens je op zo'n idee komt.
Jammer TS.
Dat zeggen ze allemaal..quote:Op maandag 30 januari 2012 16:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik maakte foto's in de hoop een goede review in REV te kunnen zetten, maar uiteindelijk was het zo smerig dat het een KLB-topic werd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |