Nu je het zegt. Geen idee eigenlijk.quote:
Ik denk Coen Verbraak, tenminste, dat maakte ik uit de tekst op (maar ik was nooit zo goed in tekstontledingquote:
Ik heb ook gekeken en kon het niet vinden.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:05 schreef golfer het volgende:
Ik heb het door Tong80 gekopieerde stukje van het Radio1 journaal even opgezocht. Het is van Jeroen Wielaert.
Dit.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:51 schreef Karina het volgende:
Om een lang verhaal kort te houden: Ik ga kijken(of opnemen).
twitter:KaspervanKooten twitterde op zondag 05-02-2012 om 09:59:23Vanavond voor 't eerst in 14 jaar weer met natte haartjes en bord op schoot klaar voor papa en oom Wim op tv. Ontroerd. Nu al. 20.20uur Ned2 reageer retweet
Leukquote:Op zondag 5 februari 2012 13:56 schreef Haaibaaike het volgende:
twitter:KaspervanKooten twitterde op zondag 05-02-2012 om 09:59:23Vanavond voor 't eerst in 14 jaar weer met natte haartjes en bord op schoot klaar voor papa en oom Wim op tv. Ontroerd. Nu al. 20.20uur Ned2 reageer retweet
Goed zo Kasper.
Hoiquote:Op zondag 5 februari 2012 20:25 schreef Karina het volgende:
Volgens mij alleen ouwe lullen krasse knarren die kijken
Deze bedoel je, die heb ik net even op de foto gezet:quote:Op zondag 5 februari 2012 20:30 schreef tong80 het volgende:
De bescheurkalender
Wie heeft ook dat extra dikke rode bescheurboek ?
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Deze bedoel je, die heb ik net even op de foto gezet:
[ afbeelding ]
Die bedoelde ikquote:Op zondag 5 februari 2012 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Deze bedoel je, die heb ik net even op de foto gezet:
[ afbeelding ]
Ikke!quote:Op zondag 5 februari 2012 20:30 schreef tong80 het volgende:
Wie heeft ook dat extra dikke rode bescheurboek ?
Ik mis ze nog steeds. Alweer 15 jaaar geleden. Je bleef er voor thuis en nam de telefoon niet op.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:41 schreef Cynix ® het volgende:
Het is leuk hen weer eens op TV te zien.
Bij dit soort 'kijkje-achter-de-schermen'-programma's gaat er altijd een beetje van de magie verloren, maar ik denk dat het dat waard is. De heren verdienen een monument.
Altijd al zo geweest.quote:
Ik weet niet meer precies waar ik 'ingestapt' ben, maar was zover ik weet wel het kleuren-TV tijdperk.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
Clicheemannetjes ken ik wel, maar meer van later, van herhalingen, dat was voor mijn tijd.
Dat viel me net op, bij het "wat" en "dat" verhaaltje.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:47 schreef Cynix ® het volgende:
Eigenlijk is het meeste nog actueel. Nou ja, dat is natuurlijk ook het punt van cliché's.
God hebbe zijn ziel.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
Tita Tovenaar
arme man, voor eeuwig Tita Tovenaar
Jun je nagaan hoe lang ze al meegaanquote:
Zeker weten! Roel Bazen, Maud Keus. Bekende namen uit die tijd.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:00 schreef tong80 het volgende:
Van der Grijn is ook een held natuurlijk
Legendarisch.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
Jacobse en van Es waren ook geweldigDe Tegenpartij.
Dat zeg edit ikquote:Op zondag 5 februari 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
Mijn favoriet is toch wel de Vieze Manlekker vies.
600quote:
Oh leuk, morgen even kijkenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:07 schreef angelfish het volgende:
Op de vpro website is van alles te koop geloof ik.
Hier is nog wel wat de vinden...quote:Op zondag 5 februari 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
De DVD boxen zijn wel leuk, maar ik hoopte op een kalender of zo, maar die zie ik niet.
Dat is extreem veel!quote:Op maandag 6 februari 2012 09:32 schreef TUFKAL het volgende:
1,8 miljoen kijkers. Het leeft als nooit tevoren!
Idem. En met 70 en 72 jaar mogen ze daar best een beetje haast mee maken. Sjemig, wat gaat de tijd hard ...quote:Op zondag 5 februari 2012 23:51 schreef Edmund_Blackadder het volgende:
Stiekem had ik gehoopt dat ze nog een eenmalige comeback zouden aankondigen.
In de jaren 70, toen we nog maar 2 zenders op TV hadden natuurlijk wel iets meer.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:59 schreef Karina het volgende:
Mooie kijkcijfersIk vraag me af wat voor kijkcijfers ze destijds hadden.
Dat idee had ik ook, ik was er benieuwd naar, helaas kan ik het niet vinden. Het zal wel een paar miljoen zijn geweest.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:17 schreef golfer het volgende:
[..]
In de jaren 70, toen we nog maar 2 zenders op TV hadden natuurlijk wel iets meer.
Voor een documentaire op NED-2quote:
Ik denk 3/4 miljoenquote:Op maandag 6 februari 2012 12:17 schreef golfer het volgende:
[..]
In de jaren 70, toen we nog maar 2 zenders op TV hadden natuurlijk wel iets meer.
Geen miljoenen, bleef VPRO en die trokken nooit massa's publiek. Volgens mij kijkcijfers onder t miljoen, maar goed ook want VPRO programma's met teveel kijkers werden doorgaans gecanceldquote:Op maandag 6 februari 2012 11:59 schreef Karina het volgende:
Mooie kijkcijfersIk vraag me af wat voor kijkcijfers ze destijds hadden.
Meer dan ze ooit hebben gehadquote:
Voorspelbaarquote:
Ja, stel je voor dat het voor de "grote massa" werd ...quote:Op maandag 6 februari 2012 14:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Geen miljoenen, bleef VPRO en die trokken nooit massa's publiek. Volgens mij kijkcijfers onder t miljoen, maar goed ook want VPRO programma's met teveel kijkers werden doorgaans gecanceld
Dat was iets dat de VPRO niet wilde, nu met de netmanagers kijken ze daar meer naar maar al die popuaire VPRO programmas waren voor een klein publiekquote:Op maandag 6 februari 2012 14:21 schreef Karina het volgende:
Ja, stel je voor dat het voor de "grote massa" werd ...
Zouden ze echt een programma gecancelled hebben als het te populair werd? Dat kan ik me echt niet voorstellen.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat was iets dat de VPRO niet wilde, nu met de netmanagers kijken ze daar meer naar maar al die popuaire VPRO programmas waren voor een klein publiek
De makers zelf vooral, Wim T Schippers, Jiskefet, Ederveen. Dat was vroeger zo, veel series hebben max 2 seizoenen. Bij de Vara hadden series er wel 12 seizoenen.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Zouden ze echt een programma gecancelled hebben als het te populair werd? Dat kan ik me echt niet voorstellen.
Je kunt ook overdrijven met je principes, sjeesus.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
De makers zelf vooral, Wim T Schippers, Jiskefet, Ederveen. Dat was vroeger zo, veel series hebben max 2 seizoenen. Bij de Vara hadden series er wel 12 seizoenen.
Tegenwoordig zijn Ederveen en Jiskefet natuurlijk retecommercieel geworden
Vroeger deden toneelacteurs ook geen tv en al helemaal geen reclame.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven met je principes, sjeesus.
Dat vind ik iets anders, dan doe je iets buiten je vakgebied.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vroeger deden toneelacteurs ook geen tv en al helemaal geen reclame.
Onbegrijpelijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:02 schreef Stefan het volgende:
Iig hadden al die VPRO programma's niet de kijkcijfers die een Paul de Leeuw of Linda de Mol halen.
Waar is dit op gebaseerd? Niet op de echte kijkcijfers he?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Geen miljoenen, bleef VPRO en die trokken nooit massa's publiek. Volgens mij kijkcijfers onder t miljoen, maar goed ook want VPRO programma's met teveel kijkers werden doorgaans gecanceld
Klopt en in de jaren 70 waren het er helemaal miljoenen met de beperkte zenderkeuze, dus waar Stefan z'n 'wijsheden' vandaan haalt is mij ook een raadsel.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:12 schreef Mike het volgende:
Waar is dit op gebaseerd? Niet op de echte kijkcijfers he?
Ik weet niet wat voor kijkcijfers ze hadden toen ik klein was, maar Keek op de Week zat toch altijd tegen of over de twee miljoen kijkers.
Wim T. Schippers wilde zelf door. Maar de VPRO-baas haalde de serie van de buis.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
De makers zelf vooral, Wim T Schippers, Jiskefet, Ederveen. Dat was vroeger zo, veel series hebben max 2 seizoenen. Bij de Vara hadden series er wel 12 seizoenen.
Tegenwoordig zijn Ederveen en Jiskefet natuurlijk retecommercieel geworden
Dat is uit begin jaren 60.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vroeger deden toneelacteurs ook geen tv en al helemaal geen reclame.
Wel hoor. Alleen niemand had het gezien maar had er wel een mening over.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:02 schreef Stefan het volgende:
Iig hadden al die VPRO programma's niet de kijkcijfers die een Paul de Leeuw of Linda de Mol halen.
Ik doelde op de kijkcijfers van destijdsquote:Op maandag 6 februari 2012 15:54 schreef KNAK het volgende:
Uitzending gemist, daar staat het....... als deze het is uiteraard
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1237639
Op eurosport ze iemand ooit die een programma moest aankondigen Matheus ipv Matéusquote:
Toen ook al.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:53 schreef Tism het volgende:
De Tegenpartij zou nu de grootste zijn geweest als ze serieus de kamer in zouden zijn gegaan..
Par jaar geleden een hele nacht Tegenpartij geweest op TVquote:Op zondag 12 februari 2012 20:54 schreef computergirl het volgende:
Die staatsgreep kan ik me niet meer herinneren
Ik herken niets, want te jong. Zo jammer dat ik dit allemaal gemist heb.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:57 schreef Karina het volgende:
Ik herken bijna alles, maar ik merk dat ik toch hier en daar iets heb gemist.
Leuk dat de nieuwe/jonge generatie begrijpt dat dit briljant wasquote:Op zondag 12 februari 2012 20:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik herken niets, want te jong. Zo jammer dat ik dit allemaal gemist heb.
Die was overdag kan ik me herinnerenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:00 schreef Tism het volgende:
Ik kan me ook niet alles meer herinneren, kan best zo zijn dat ik destijds een aflevering heb gemist omdat ik ergens mee liep in een demonstratie tegen neutronenbom..
Ze geilde op van Mierlo. Dat vond ze nu eenmaal een mooie man. 'Sorry dat ik er op sop.'quote:Op zondag 12 februari 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
Er was toenstraks een stukje met Koot verkleed als vrouw met heel veel make-up, dat kon ik me absoluut niet herinneren.
Was het op een zaterdag of zondag?..quote:Op zondag 12 februari 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Die was overdag kan ik me herinnerenEn het was nat op het Museumplein dat weet ik ook nog.
Ik ken de actualiteit van toen natuurlijk niet echt, maar globaal kan ik het heel goed begrijpenquote:Op zondag 12 februari 2012 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk dat de nieuwe/jonge generatie begrijpt dat dit briljant was
Martin Simekquote:Op zondag 12 februari 2012 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze geilde op van Mierlo. Dat vond ze nu eenmaal een mooie man. 'Sorry dat ik er op sop.'
Martin Simek trapte ze het huis uit echter.
De demonstratie of Koot en Bie? Koot en Bie volgens mij op zondag.quote:
Die weer wel, heerlijk ordinairquote:Op zondag 12 februari 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
Er was toenstraks een stukje met Koot verkleed als vrouw met heel veel make-up, dat kon ik me absoluut niet herinneren.
Voor 25 gulden heen en weer met de bus uit Zaltbommel naar Amsterdam. 10 meter meegelopen met vrienden daarna de kroeg in en een paar uur later dronken terug naar Bommel.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Die was overdag kan ik me herinnerenEn het was nat op het Museumplein dat weet ik ook nog.
De demonstratie..quote:Op zondag 12 februari 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Martin Simekzo een leuke man.
[..]
De demonstratie of Koot en Bie? Koot en Bie volgens mij op zondag.
Hahaha..quote:Op zondag 12 februari 2012 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor 25 gulden heen en weer met de bus uit Zaltbommel naar Amsterdam. 10 meter meegelopen met vrienden daarna de kroeg in en een paar uur later dronken terug naar Bommel.
Zwak, ik was pas 's avonds thuisquote:Op zondag 12 februari 2012 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor 25 gulden heen en weer met de bus uit Zaltbommel naar Amsterdam. 10 meter meegelopen met vrienden daarna de kroeg in en een paar uur later dronken terug naar Bommel.
Volgens mij op een zaterdag, maar ik weet het niet zeker. Ik dacht dat de winkels open waren in de Leidsestraat en toen was er nog geen zondagopening.quote:
Je geeft ze idd geen 70quote:Op zondag 12 februari 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
Ze zien er eigenlijk allebei nog best goed uit voor hun leeftijd valt me op.
Beiden geweldig.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Al wel leuker dan de eerste aflevering iig (Of nog leuker, het is maar hoe je het bekijkt)
En jij? Ook toneelgespeeld?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:08 schreef tong80 het volgende:
Ik kom ook uit een toneel familie. Althans de ene kant van de familie.
Heb ooit één keer opgetreden met een band. We waren met z'n tweeën op de synthesyzer. Ik had uit faalangst het geluid uitgezet. Deeed wel alsof ik met twee handen ko spelen. De fouten waren dus voor zijn rekening. Ben toen op mijn hoogtepunt gestopt wegens schrikbarend gebrek aan muzikaaltalent.quote:
Vooral Wim de Bie is echt een mooie manquote:Op zondag 12 februari 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
Ze zien er eigenlijk allebei nog best goed uit voor hun leeftijd valt me op.
Dat net doen alsof je speelt was dan het toneelspelquote:Op zondag 12 februari 2012 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ooit één keer opgetreden met een band. We waren met z'n tweeën op de synthesyzer. Ik had uit faalangst het geluid uitgezet. Deeed wel alsof ik met twee handen ko spelen. De fouten waren dus voor zijn rekening. Ben toen op mijn hoogtepunt gestopt wegens schrikbarend gebrek aan muzikaaltalent.
Je stond nog op een podium en dats itquote:Op zondag 12 februari 2012 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ooit één keer opgetreden met een band. We waren met z'n tweeën op de synthesyzer. Ik had uit faalangst het geluid uitgezet. Deeed wel alsof ik met twee handen ko spelen. De fouten waren dus voor zijn rekening. Ben toen op mijn hoogtepunt gestopt wegens schrikbarend gebrek aan muzikaaltalent.
Ik vind hem ontroerend. Je merkt gewoon dat de beslissing om te stoppen van van Kooten kwam.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:13 schreef computergirl het volgende:
[..]
Vooral Wim de Bie is echt een mooie man
Ja he! Ik heb later ook bieslog gevolgd. En nu zag ik dat het allemaal vanuit dat tuinhuisje kwamquote:Op zondag 12 februari 2012 21:13 schreef computergirl het volgende:
[..]
Vooral Wim de Bie is echt een mooie man
Ja, echt bijzonder vind ik dat, alles uit mijn tijd weet ik gewoon nog. Mijn broer zeggen onderling bijvoorbeeld nog steeds Jubileum ipv jubile-um..quote:Op zondag 12 februari 2012 22:05 schreef golfer het volgende:
Heb weer genoten en alle scenes kan ik mij nog herinneren.![]()
Echt nooit een uitzending van ze gemist blijkbaar.
Ja, vond je? Dat idee had ik niet eigenlijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:16 schreef tong80 het volgende:
Ik vind hem ontroerend. Je merkt gewoon dat de beslissing om te stoppen van van Kooten kwam.
Als het aan hem ligt zouden ze nog steeds te zien zijn.
Is bekend dat De Bie door wilde gaan, hij kwam seizoen daarna met iets eigens. De Bie bleef ook de loonlijst staan van de VPROquote:Op zondag 12 februari 2012 22:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, vond je? Dat idee had ik niet eigenlijk.
Okee, ik denk dat hij toen wel door wilde idd, maar niet nu meer, toch?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:01 schreef Stefan het volgende:
Is bekend dat De Bie door wilde gaan, hij kwam seizoen daarna met iets eigens. De Bie bleef ook de loonlijst staan van de VPRO
Da's laat.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:54 schreef Arcee het volgende:
Waarbij ik ook vorige keer dacht dat ik veel niet gezien heb. Eigenlijk pas vanaf halverwege/eind jaren 80 en fanatiek vanaf Keek op de Week.
Qua geboren zijn, ja.quote:
Ik van net na Hadimassa. Wel altijd leuk om de beelden te zien.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:27 schreef golfer het volgende:
Ik ben echt al vanaf Hadimassa die-hard fan van die twee.
Ik kende het singeltje van de vieze man eerder dan het duo zelfquote:
Ze zijn dan ook echt tijdloosquote:Op maandag 13 februari 2012 12:32 schreef Stefan het volgende:
Maar grappig, Mirjam is niet met ze opgegroeid en ze vindt de oude sketches tof
Juist omdat ze echte mensen spelen, en geen typetjes. Mirjam vindt Moeder en Zoon leuk.quote:
klopt, is het ook.quote:
Dat was de eerste keer dat de vieze man gebruikt werd.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
klopt, is het ook.
zo moest ik echt gillen over dat stukje van de vieze man en die man die z'n hondje uitlaat :'0
en moeder en zoon, geweldig vind ik die.
Thuis nog even kijken, zonder geluid is het een stuk minderquote:
Oh man draag me weg!quote:
En met geluid was het inderdaad nog stukken leukerquote:Op maandag 13 februari 2012 15:47 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Oh man draag me weg!
Dit is wellicht de beste Kooten en de Bie sketch ooit.
Daar denken ze zelf heel anders over.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:47 schreef The_Groove het volgende:
Oh man draag me weg!
Dit is wellicht de beste Kooten en de Bie sketch ooit.
Klopt (ook ik kijk hoor..) Maar qua humor niveau erg goed bedacht. Laat ik het anders zeggen: Mijn absolute favoriet.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar denken ze zelf heel anders over.
De meeste typetjes en sketches hadden een bepaalde relevante maatschappijkritische ondertoon of waren een knipoog richting een bestaande situatie.
De vieze man was gewoon een heel leuk bedacht typetje die verder geen boodschap had.
Je onderschat de vieze man Golfert.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:50 schreef golfer het volgende:
De vieze man was gewoon een heel leuk bedacht typetje die verder geen boodschap had.
Nee, ik onderschat je niet.quote:
Peter Timofeeff werd Karel Timofeeff. En had niet de humor om er over te lachen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:33 schreef Stefan het volgende:
Is Martin Simek de enige BN'er die ze hebben nagedaan?
Die was echt treffend ook
En vergeet ook Hans Alders nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Peter Timofeeff werd Karel Timofeeff. En had niet de humor om er over te lachen.
Ed van Tijn.
Hirsch Balin.
Ruud Lubbers.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:30 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Berendien uut Wisp was gebaseerd op het kruidenvrouwtje Klazien uut Zalk.
(in dit fragment komen zowel Berendien (De Bie) als de échte Klazien in beeld).
Realiseerde het me te laatquote:Op zondag 19 februari 2012 20:40 schreef Felixa het volgende:
[..]
Klazien kwam uut Zalk, Berendien kwam uut Wisp.
Destijds realiseerde je je dat helemaal niet. Ik zie het nu en denk: dat was best knap wat ze daar deden.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:42 schreef Felixa het volgende:
Die timing was inderdaad geniaal bij Keek op de Week.
Niet inhaleren Karina.quote:
Weet ik, lastig als je sigaretten gewend bentquote:Op zondag 19 februari 2012 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet inhaleren Karina.
Dit is ook mooi.
Die moorkop stond buiten bij een bakkerij in Bussum. Daar in die straat (Havenstraat?) werd heel veel opgenomen. Ook de beroemde bonbonscene van de vieze man werd daar gefilmd.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:15 schreef Karina het volgende:
Die moorkop. Zeker geleend van die bakker die ik weleens zie rijden.
Ah hier zie ik ook vaak een auto rijden met een moorkop op het dakquote:Op zondag 19 februari 2012 21:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Die moorkop stond buiten bij een bakkerij in Bussum. Daar in die straat (Havenstraat?) werd heel veel opgenomen. Ook de beroemde bonbonscene van de vieze man werd daar gefilmd.
quote:
Dat gevoel heb ik ook.quote:
Ja? Ik heb me dat altijd gerealiseerd.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:19 schreef golfer het volgende:
Wel weer genoten en me nu pas realiserend hoe goed die scenes met dat blauwe scherm getimed en gespeeld waren.
Bij een bakker in Enkhuizen staat ook precies zo'n ding, dus daar zullen nogal wat van gemaakt zijn ooit.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah hier zie ik ook vaak een auto rijden met een moorkop op het dak
Misschien zelfs door Bie een beetje te lang gepusht om toch nog even door te gaan.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja? Ik heb me dat altijd gerealiseerd.
Het werd nu overigens wel heel duidelijk dat het idd Van Kooten was die er klaar mee was. Helemaal klaar mee was zelfs.
Ach ja, Amsterdammers denken vaak dat ze uniek zijnquote:Op zondag 19 februari 2012 22:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Bij een bakker in Enkhuizen staat ook precies zo'n ding, dus daar zullen nogal wat van gemaakt zijn ooit.
Haha heel toevallig, dat was precies waar ik ook aan dacht, die bakker in Enkhuizen!quote:Op zondag 19 februari 2012 22:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Bij een bakker in Enkhuizen staat ook precies zo'n ding, dus daar zullen nogal wat van gemaakt zijn ooit.
Ik heb veel Koot en Bie's op casette. Kan ze nooit meer draaienquote:
En uitgerekend die aflevering, die ik jaren lang zocht en pas vorige maand vond, komt vanavond gewoon op tv.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:15 schreef Arcee het volgende:
Wist nooit dat dit toch op Youtube stond. Mijn favoriete uitzending ooit, denk ik wel.
Ze hebben al die LP/MCs nog niet heel zo lang geleden op CD uitgegeven.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb veel Koot en Bie's op casette. Kan ze nooit meer draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |