Ik vind hem ontroerend. Je merkt gewoon dat de beslissing om te stoppen van van Kooten kwam.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:13 schreef computergirl het volgende:
[..]
Vooral Wim de Bie is echt een mooie man
Ja he! Ik heb later ook bieslog gevolgd. En nu zag ik dat het allemaal vanuit dat tuinhuisje kwamquote:Op zondag 12 februari 2012 21:13 schreef computergirl het volgende:
[..]
Vooral Wim de Bie is echt een mooie man
Ja, echt bijzonder vind ik dat, alles uit mijn tijd weet ik gewoon nog. Mijn broer zeggen onderling bijvoorbeeld nog steeds Jubileum ipv jubile-um..quote:Op zondag 12 februari 2012 22:05 schreef golfer het volgende:
Heb weer genoten en alle scenes kan ik mij nog herinneren.![]()
Echt nooit een uitzending van ze gemist blijkbaar.
Ja, vond je? Dat idee had ik niet eigenlijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:16 schreef tong80 het volgende:
Ik vind hem ontroerend. Je merkt gewoon dat de beslissing om te stoppen van van Kooten kwam.
Als het aan hem ligt zouden ze nog steeds te zien zijn.
Is bekend dat De Bie door wilde gaan, hij kwam seizoen daarna met iets eigens. De Bie bleef ook de loonlijst staan van de VPROquote:Op zondag 12 februari 2012 22:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, vond je? Dat idee had ik niet eigenlijk.
Okee, ik denk dat hij toen wel door wilde idd, maar niet nu meer, toch?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:01 schreef Stefan het volgende:
Is bekend dat De Bie door wilde gaan, hij kwam seizoen daarna met iets eigens. De Bie bleef ook de loonlijst staan van de VPRO
Da's laat.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:54 schreef Arcee het volgende:
Waarbij ik ook vorige keer dacht dat ik veel niet gezien heb. Eigenlijk pas vanaf halverwege/eind jaren 80 en fanatiek vanaf Keek op de Week.
Qua geboren zijn, ja.quote:
Ik van net na Hadimassa. Wel altijd leuk om de beelden te zien.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:27 schreef golfer het volgende:
Ik ben echt al vanaf Hadimassa die-hard fan van die twee.
Ik kende het singeltje van de vieze man eerder dan het duo zelfquote:
Ze zijn dan ook echt tijdloosquote:Op maandag 13 februari 2012 12:32 schreef Stefan het volgende:
Maar grappig, Mirjam is niet met ze opgegroeid en ze vindt de oude sketches tof
Juist omdat ze echte mensen spelen, en geen typetjes. Mirjam vindt Moeder en Zoon leuk.quote:
klopt, is het ook.quote:
Dat was de eerste keer dat de vieze man gebruikt werd.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
klopt, is het ook.
zo moest ik echt gillen over dat stukje van de vieze man en die man die z'n hondje uitlaat :'0
en moeder en zoon, geweldig vind ik die.
Thuis nog even kijken, zonder geluid is het een stuk minderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |