Ik herken niets, want te jong. Zo jammer dat ik dit allemaal gemist heb.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:57 schreef Karina het volgende:
Ik herken bijna alles, maar ik merk dat ik toch hier en daar iets heb gemist.
Leuk dat de nieuwe/jonge generatie begrijpt dat dit briljant wasquote:Op zondag 12 februari 2012 20:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik herken niets, want te jong. Zo jammer dat ik dit allemaal gemist heb.
Die was overdag kan ik me herinnerenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:00 schreef Tism het volgende:
Ik kan me ook niet alles meer herinneren, kan best zo zijn dat ik destijds een aflevering heb gemist omdat ik ergens mee liep in een demonstratie tegen neutronenbom..
Ze geilde op van Mierlo. Dat vond ze nu eenmaal een mooie man. 'Sorry dat ik er op sop.'quote:Op zondag 12 februari 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
Er was toenstraks een stukje met Koot verkleed als vrouw met heel veel make-up, dat kon ik me absoluut niet herinneren.
Was het op een zaterdag of zondag?..quote:Op zondag 12 februari 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Die was overdag kan ik me herinnerenEn het was nat op het Museumplein dat weet ik ook nog.
Ik ken de actualiteit van toen natuurlijk niet echt, maar globaal kan ik het heel goed begrijpenquote:Op zondag 12 februari 2012 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk dat de nieuwe/jonge generatie begrijpt dat dit briljant was
Martin Simekquote:Op zondag 12 februari 2012 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze geilde op van Mierlo. Dat vond ze nu eenmaal een mooie man. 'Sorry dat ik er op sop.'
Martin Simek trapte ze het huis uit echter.
De demonstratie of Koot en Bie? Koot en Bie volgens mij op zondag.quote:
Die weer wel, heerlijk ordinairquote:Op zondag 12 februari 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
Er was toenstraks een stukje met Koot verkleed als vrouw met heel veel make-up, dat kon ik me absoluut niet herinneren.
Voor 25 gulden heen en weer met de bus uit Zaltbommel naar Amsterdam. 10 meter meegelopen met vrienden daarna de kroeg in en een paar uur later dronken terug naar Bommel.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Die was overdag kan ik me herinnerenEn het was nat op het Museumplein dat weet ik ook nog.
De demonstratie..quote:Op zondag 12 februari 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Martin Simekzo een leuke man.
[..]
De demonstratie of Koot en Bie? Koot en Bie volgens mij op zondag.
Hahaha..quote:Op zondag 12 februari 2012 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor 25 gulden heen en weer met de bus uit Zaltbommel naar Amsterdam. 10 meter meegelopen met vrienden daarna de kroeg in en een paar uur later dronken terug naar Bommel.
Zwak, ik was pas 's avonds thuisquote:Op zondag 12 februari 2012 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor 25 gulden heen en weer met de bus uit Zaltbommel naar Amsterdam. 10 meter meegelopen met vrienden daarna de kroeg in en een paar uur later dronken terug naar Bommel.
Volgens mij op een zaterdag, maar ik weet het niet zeker. Ik dacht dat de winkels open waren in de Leidsestraat en toen was er nog geen zondagopening.quote:
Je geeft ze idd geen 70quote:Op zondag 12 februari 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
Ze zien er eigenlijk allebei nog best goed uit voor hun leeftijd valt me op.
Beiden geweldig.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Al wel leuker dan de eerste aflevering iig (Of nog leuker, het is maar hoe je het bekijkt)
En jij? Ook toneelgespeeld?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:08 schreef tong80 het volgende:
Ik kom ook uit een toneel familie. Althans de ene kant van de familie.
Heb ooit één keer opgetreden met een band. We waren met z'n tweeën op de synthesyzer. Ik had uit faalangst het geluid uitgezet. Deeed wel alsof ik met twee handen ko spelen. De fouten waren dus voor zijn rekening. Ben toen op mijn hoogtepunt gestopt wegens schrikbarend gebrek aan muzikaaltalent.quote:
Vooral Wim de Bie is echt een mooie manquote:Op zondag 12 februari 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
Ze zien er eigenlijk allebei nog best goed uit voor hun leeftijd valt me op.
Dat net doen alsof je speelt was dan het toneelspelquote:Op zondag 12 februari 2012 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ooit één keer opgetreden met een band. We waren met z'n tweeën op de synthesyzer. Ik had uit faalangst het geluid uitgezet. Deeed wel alsof ik met twee handen ko spelen. De fouten waren dus voor zijn rekening. Ben toen op mijn hoogtepunt gestopt wegens schrikbarend gebrek aan muzikaaltalent.
Je stond nog op een podium en dats itquote:Op zondag 12 februari 2012 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ooit één keer opgetreden met een band. We waren met z'n tweeën op de synthesyzer. Ik had uit faalangst het geluid uitgezet. Deeed wel alsof ik met twee handen ko spelen. De fouten waren dus voor zijn rekening. Ben toen op mijn hoogtepunt gestopt wegens schrikbarend gebrek aan muzikaaltalent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |