God hebbe zijn ziel.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
Tita Tovenaar
arme man, voor eeuwig Tita Tovenaar
Jun je nagaan hoe lang ze al meegaanquote:
Zeker weten! Roel Bazen, Maud Keus. Bekende namen uit die tijd.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:00 schreef tong80 het volgende:
Van der Grijn is ook een held natuurlijk
Legendarisch.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
Jacobse en van Es waren ook geweldigDe Tegenpartij.
Dat zeg edit ikquote:Op zondag 5 februari 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
Mijn favoriet is toch wel de Vieze Manlekker vies.
600quote:
Oh leuk, morgen even kijkenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:07 schreef angelfish het volgende:
Op de vpro website is van alles te koop geloof ik.
Hier is nog wel wat de vinden...quote:Op zondag 5 februari 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
De DVD boxen zijn wel leuk, maar ik hoopte op een kalender of zo, maar die zie ik niet.
Dat is extreem veel!quote:Op maandag 6 februari 2012 09:32 schreef TUFKAL het volgende:
1,8 miljoen kijkers. Het leeft als nooit tevoren!
Idem. En met 70 en 72 jaar mogen ze daar best een beetje haast mee maken. Sjemig, wat gaat de tijd hard ...quote:Op zondag 5 februari 2012 23:51 schreef Edmund_Blackadder het volgende:
Stiekem had ik gehoopt dat ze nog een eenmalige comeback zouden aankondigen.
In de jaren 70, toen we nog maar 2 zenders op TV hadden natuurlijk wel iets meer.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:59 schreef Karina het volgende:
Mooie kijkcijfersIk vraag me af wat voor kijkcijfers ze destijds hadden.
Dat idee had ik ook, ik was er benieuwd naar, helaas kan ik het niet vinden. Het zal wel een paar miljoen zijn geweest.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:17 schreef golfer het volgende:
[..]
In de jaren 70, toen we nog maar 2 zenders op TV hadden natuurlijk wel iets meer.
Voor een documentaire op NED-2quote:
Ik denk 3/4 miljoenquote:Op maandag 6 februari 2012 12:17 schreef golfer het volgende:
[..]
In de jaren 70, toen we nog maar 2 zenders op TV hadden natuurlijk wel iets meer.
Geen miljoenen, bleef VPRO en die trokken nooit massa's publiek. Volgens mij kijkcijfers onder t miljoen, maar goed ook want VPRO programma's met teveel kijkers werden doorgaans gecanceldquote:Op maandag 6 februari 2012 11:59 schreef Karina het volgende:
Mooie kijkcijfersIk vraag me af wat voor kijkcijfers ze destijds hadden.
Meer dan ze ooit hebben gehadquote:
Voorspelbaarquote:
Ja, stel je voor dat het voor de "grote massa" werd ...quote:Op maandag 6 februari 2012 14:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Geen miljoenen, bleef VPRO en die trokken nooit massa's publiek. Volgens mij kijkcijfers onder t miljoen, maar goed ook want VPRO programma's met teveel kijkers werden doorgaans gecanceld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |