Geen miljoenen, bleef VPRO en die trokken nooit massa's publiek. Volgens mij kijkcijfers onder t miljoen, maar goed ook want VPRO programma's met teveel kijkers werden doorgaans gecanceldquote:Op maandag 6 februari 2012 11:59 schreef Karina het volgende:
Mooie kijkcijfersIk vraag me af wat voor kijkcijfers ze destijds hadden.
Meer dan ze ooit hebben gehadquote:
Voorspelbaarquote:
Ja, stel je voor dat het voor de "grote massa" werd ...quote:Op maandag 6 februari 2012 14:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Geen miljoenen, bleef VPRO en die trokken nooit massa's publiek. Volgens mij kijkcijfers onder t miljoen, maar goed ook want VPRO programma's met teveel kijkers werden doorgaans gecanceld
Dat was iets dat de VPRO niet wilde, nu met de netmanagers kijken ze daar meer naar maar al die popuaire VPRO programmas waren voor een klein publiekquote:Op maandag 6 februari 2012 14:21 schreef Karina het volgende:
Ja, stel je voor dat het voor de "grote massa" werd ...
Zouden ze echt een programma gecancelled hebben als het te populair werd? Dat kan ik me echt niet voorstellen.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat was iets dat de VPRO niet wilde, nu met de netmanagers kijken ze daar meer naar maar al die popuaire VPRO programmas waren voor een klein publiek
De makers zelf vooral, Wim T Schippers, Jiskefet, Ederveen. Dat was vroeger zo, veel series hebben max 2 seizoenen. Bij de Vara hadden series er wel 12 seizoenen.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Zouden ze echt een programma gecancelled hebben als het te populair werd? Dat kan ik me echt niet voorstellen.
Je kunt ook overdrijven met je principes, sjeesus.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
De makers zelf vooral, Wim T Schippers, Jiskefet, Ederveen. Dat was vroeger zo, veel series hebben max 2 seizoenen. Bij de Vara hadden series er wel 12 seizoenen.
Tegenwoordig zijn Ederveen en Jiskefet natuurlijk retecommercieel geworden
Vroeger deden toneelacteurs ook geen tv en al helemaal geen reclame.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven met je principes, sjeesus.
Dat vind ik iets anders, dan doe je iets buiten je vakgebied.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vroeger deden toneelacteurs ook geen tv en al helemaal geen reclame.
Onbegrijpelijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:02 schreef Stefan het volgende:
Iig hadden al die VPRO programma's niet de kijkcijfers die een Paul de Leeuw of Linda de Mol halen.
Waar is dit op gebaseerd? Niet op de echte kijkcijfers he?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Geen miljoenen, bleef VPRO en die trokken nooit massa's publiek. Volgens mij kijkcijfers onder t miljoen, maar goed ook want VPRO programma's met teveel kijkers werden doorgaans gecanceld
Klopt en in de jaren 70 waren het er helemaal miljoenen met de beperkte zenderkeuze, dus waar Stefan z'n 'wijsheden' vandaan haalt is mij ook een raadsel.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:12 schreef Mike het volgende:
Waar is dit op gebaseerd? Niet op de echte kijkcijfers he?
Ik weet niet wat voor kijkcijfers ze hadden toen ik klein was, maar Keek op de Week zat toch altijd tegen of over de twee miljoen kijkers.
Wim T. Schippers wilde zelf door. Maar de VPRO-baas haalde de serie van de buis.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
De makers zelf vooral, Wim T Schippers, Jiskefet, Ederveen. Dat was vroeger zo, veel series hebben max 2 seizoenen. Bij de Vara hadden series er wel 12 seizoenen.
Tegenwoordig zijn Ederveen en Jiskefet natuurlijk retecommercieel geworden
Dat is uit begin jaren 60.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vroeger deden toneelacteurs ook geen tv en al helemaal geen reclame.
Wel hoor. Alleen niemand had het gezien maar had er wel een mening over.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:02 schreef Stefan het volgende:
Iig hadden al die VPRO programma's niet de kijkcijfers die een Paul de Leeuw of Linda de Mol halen.
Ik doelde op de kijkcijfers van destijdsquote:Op maandag 6 februari 2012 15:54 schreef KNAK het volgende:
Uitzending gemist, daar staat het....... als deze het is uiteraard
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1237639
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |