SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFT Ticket SysteemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
gogosweden - Vbownswow
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjunior
Alstead - Alstead
Ame_thyst - Huibster
Asy - OmgItsAsy
Mschol - mschol
Zenato - Bereton
Delano.888 - Delano888
Audreyoot - Chaoot
Rensie23 - Rens23
BELASTING - basserbas
AlDieWillenteKaaprenVaren - Bestemmingsplan
LordMagic - Great_hellupquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 5% gewijzigd door TJV op 30-01-2012 15:40:39 ]It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ja dus? Waarom zeik jij altijd?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:17 schreef Snorrenbaard het volgende:
creative mode in survival?, tnt? admins die meedoen?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Kerel, dingen slopen en vervolgens repareren en verbeteren is juist vet, dan wordt het er alleen beter op.![]()
Wat let je.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:20 schreef Lorrelies het volgende:
Zeg een beetje gamepauze is niet slecht voor je heur.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Op mijn lokale server, zoals ook daaronder staat. Map gedownload en opgeblazen. Niks mis mee.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:17 schreef Snorrenbaard het volgende:
creative mode in survival?, tnt? admins die meedoen?![]()
![]()
oke excusesquote:Op zondag 29 januari 2012 23:27 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Op mijn lokale server, zoals ook daaronder staat. Map gedownload en opgeblazen. Niks mis mee.![]()
Vic, Maisnon heeft een fotoboek.....quote:Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
dude van alleen lippen kan ik toch niet weten of zij dat is of niet? ookal heeft ze pics in haar fobo en heb ik haar op tinychat gezienquote:Op zondag 29 januari 2012 23:39 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Vic, Maisnon heeft een fotoboek.....Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Nee ben het nietmijn lippen zijn iets minder vol
Maar ik hang ook wel altijd met mn mond open als een doeshond in de serengeti dus het kon![]()
En de afstand kin<->mond is een stuk groter bij jou geloof ik.Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
misschien heeft het meisje in mn jUIn wel een bredere kin!![]()
of grotere mond
Maar eh wat is er met die serverrr!![]()
Ik zag m net online, met 7 users. Toen stond er you are not whitelisted.
Toen kreeg ik een communication error die bleef![]()
Lekker NIET bouwen bij drumpie!
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
FOK!CRAFT UPDATE
Zoals de meeste mensen weten is de sfeer op de server tegenwoordig wat grimmig, dit beïnvloed vele mensen die daardoor ook stoppen met spelen terwijl ik dat niet wil omdat zij erbij horen. Daarnaast kunnen de admins en de oude mods niet eens meer normaal spelen, zodra we online komen willen we weer offline. Tevens wilt iedereen ook weer terug naar de 1.7 sfeer.
Wat gaat er gebeuren?
Nou FOK!CRAFT gaat kleiner, een selectief groepje users die bestaat uit de oude garde + wat nieuwe mensen. Er komt een white-list op de server waardoor we mensen kunnen toelaten en weigeren die wij willen en er komt een nieuwe map omdat iedereen opnieuw wilt beginnen.
Deze beslissing is genomen met 15 andere users (skype), die groep bestaat uit de oude garde + wat nieuwe users. De meeste mensen zijn al geïnformeerd dat ze automatisch mee komen op de server, de gene die niet zijn geïnformeerd zullen naar hoogste waarschijnlijkheid niet toegelaten worden omdat je simpelweg niet bij deze server past of je moet een PM/DM sturen (je kan dit checken door in te loggen).
Vervolgens wordt er door iedereen op de server gestemd of die persoon er op mag of niet. Je kunt altijd om toegang vragen voor de server.
Waarschijnlijk wordt de naam FOK!CRAFT ook opgeheven, moet nog even naar gekeken worden.
Daarnaast gaat Pixiio/Berend een server beginnen morgen, daar is ook iedereen van harte welkom op. Zijn IP zal later door hemzelf gepost worden.
Alvast bedankt voor het begrip.
Maps:
- survival (nieuw)
- creative (oud)
- nether (nieuw)
- flat world (nieuw)
Nieuwe spawn pics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ragen heeft geen zin, deze beslissing is gemaakt door veel mensen die allemaal hier mee over nagedacht hebben en ingestemd hebben. De toegelaten user lijst is ook samengesteld door die 15 users.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 30-01-2012 02:56:57 ]If not now, then when.![]()
Heb je het oude server bestand nog? Vraag mij af of je dat ook offline kan runnen als een soort savegame.![]()
![]()
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 01:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
FOK!CRAFT UPDATE
Zoals de meeste mensen weten is de sfeer op de server tegenwoordig wat grimmig, dit beïnvloed vele mensen die daardoor ook stoppen met spelen terwijl ik dat niet wil omdat zij erbij horen. Daarnaast kunnen de admins en de oude mods niet eens meer normaal spelen, zodra we online komen willen we weer offline. Tevens wilt iedereen ook weer terug naar de 1.7 sfeer.
Wat gaat er gebeuren?
Nou FOK!CRAFT gaat kleiner, een selectief groepje users die bestaat uit de oude garde + wat nieuwe mensen. Er komt een white-list op de server waardoor we mensen kunnen toelaten en weigeren die wij willen en er komt een nieuwe map omdat iedereen opnieuw wilt beginnen.
Deze beslissing is genomen met 15 andere users (skype), die groep bestaat uit de oude garde + wat nieuwe users. De meeste mensen zijn al geïnformeerd dat ze automatisch mee komen op de server, de gene die niet zijn geïnformeerd zullen naar hoogste waarschijnlijkheid niet toegelaten worden omdat je simpelweg niet bij deze server past of je moet een PM/DM sturen (je kan dit checken door in te loggen).
Vervolgens wordt er door iedereen op de server gestemd of die persoon er op mag of niet. Je kunt altijd om toegang vragen voor de server.
Waarschijnlijk wordt de naam FOK!CRAFT ook opgeheven, moet nog even naar gekeken worden.
Daarnaast gaat Pixiio/Berend een server beginnen morgen, daar is ook iedereen van harte welkom op. Zijn IP zal later door hemzelf gepost worden.
Alvast bedankt voor het begrip.
Maps:
- survival (nieuw)
- creative (oud)
- nether (nieuw)
- flat world (nieuw)
Nieuwe spawn pics:stiekem best grappig om te zien dat keer op keer op keer de "community" server gereset wordt naar een "selectieve groep" serverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ragen heeft geen zin, deze beslissing is gemaakt door veel mensen die allemaal hier mee over nagedacht hebben en ingestemd hebben. De toegelaten user lijst is ook samengesteld door die 15 users.![]()
![]()
Wat een geëmmer
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Met andere woorden, ik.. die nog nooit wat kwaads in de zin had en alleen maar heb zitten bouwen, word uitgesloten door een paar andere idioten die het voor de rest verpesten?ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Nee er staat dat als je niet op de whitelist staat je een PM kunt sturen naar mij en er dan bekeken wordt of je op de lijst komt.
Alleen mensen die wij echt niet bij deze server vinden passen komen er niet op.If not now, then when.![]()
Right right right. Tis vroeg <_<
edit: tis inderdaad vroeg, jezus.
pm gestuurd.... naam vergeten, dus uh.. 2 pm's dan maar.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Ik ben niet op skype geinvited... Dus kheb wss geen rechten ):Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Mja die flatmap is handig voor redstone dingen..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Hoe heet jij op de server?quote:Op maandag 30 januari 2012 07:15 schreef bobbernaut het volgende:
Ik ben niet op skype geinvited... Dus kheb wss geen rechten ):Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
.. en die gaan op de trein naar een werkkamp?quote:Op maandag 30 januari 2012 04:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alleen mensen die wij echt niet bij deze server vinden passen komen er niet op.![]()
Bobbernaut, ik heb al met jou gesproken op de server!quote:
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nee er staat in de OP dat Pixiio ook een server heeft en over 3 weken komt er nog 1.quote:Op maandag 30 januari 2012 08:40 schreef S1gnum het volgende:
[..]
.. en die gaan op de trein naar een werkkamp?If not now, then when.![]()
Nieuwe map is wel leuk. Nieuwe uitdagingen, ben benieuwd wat er weer voor toffe dingen komen
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Geen pm dus geen whitelist, balen nu alle onrust zaaiers eindelijk geweerd worden zag ik t wel weer zitten om te beginnen. Mja suc6 daar guys
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
Je komt er op.quote:Op maandag 30 januari 2012 09:42 schreef Exentric90 het volgende:
Geen pm dus geen whitelist, balen nu alle onrust zaaiers eindelijk geweerd worden zag ik t wel weer zitten om te beginnen. Mja suc6 daar guys
Op de PMs reageer ik later.If not now, then when.![]()
zinds die whitelist zou ik weer mod wordenquote:Op maandag 30 januari 2012 09:45 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Je had er toch zelf voor gekozen?Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Niemand heeft trouwens pm ontvangen voor toelating. Je kan checken of je toegelaten bent door in te loggen. Sta je er niet op en vindt je dat je er wel op moet dan moet je even een PM sturen.If not now, then when.![]()
Ah okeyquote:Op maandag 30 januari 2012 09:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zinds die whitelist zou ik weer mod worden![]()
![]()
Zal zo is kijken.quote:Op maandag 30 januari 2012 09:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zinds die whitelist zou ik weer mod wordenIf not now, then when.![]()
Danku vriendelijkquote:Op maandag 30 januari 2012 09:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je komt er op.
Op de PMs reageer ik later.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Haha, ik dacht al. Wat snap je er niet aan.quote:
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op maandag 30 januari 2012 11:38 schreef TJV het volgende:
[..]
Haha, ik dacht al. Wat snap je er niet aan.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
quote:
Mijn boot, kan die gecopiert worden met mcedit naar creative?
Zal later vandaag pm' enFear is the grease of society.![]()
Ja sorry hoor, maar ik heb nergens gezegd dat ik iets niet snapte geloof ik?quote:
Maar laat ook maar, als een paar mensen ineens bepalen om alles maar weg te halen als ze daar zin in hebben, prima joh. Jammer van mijn zwaar verspilde tijd alleen![]()
En aangezien ik niet whitelisted ben, hoor ik er dus ook niet bij, bedankt jongens
Hf.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 11:46 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik heb nergens gezegd dat ik iets niet snapte geloof ik?
Maar laat ook maar, als een paar mensen ineens bepalen om alles maar weg te halen als ze daar zin in hebben, prima joh. Jammer van mijn zwaar verspilde tijd alleen![]()
En aangezien ik niet whitelisted ben, hoor ik er dus ook niet bij, bedankt jongens
Hf.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 11:58 schreef TJV het volgende:
[ afbeelding ]Oh dat ben jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet hoor, maar jij bent één van de paar mensen die loopt te janken"boooohoooo 1.7 was zoveel leukerrrrr"
En autisten kunnen niet tegen verandering
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Hoi, je mag er wel weer bij, moet je wel in mijn cobblestone fabriek werken.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:00 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Oh dat ben jij?
Weet niet hoor, maar jij bent één van de paar mensen die loopt te janken"boooohoooo 1.7 was zoveel leukerrrrr"
En autisten kunnen niet tegen verandering
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Tjv is whitelist?
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Eng beest
Groetjes, Ezio.![]()
Verachten is te sterk, maar de sfeer wordt er niet beter van als een bepaalde spelers online zijn. Dat kan te maken hebben met gezeur, gegrief, gejank, doordrammerij e.d.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:02 schreef Lorrelies het volgende:
Wist gewoon niet dat ik zo veracht werd hoor, sorry
Ik wil in dezen geen namen noemen, maar het is in principe algemeen bekend wie dat zijn.
Nogmaals, het is géén verachten en heeft niet eens specifiek met jou te maken.![]()
Ik was denk ik de enige die het vaak wel gewoon gezellig vond danquote:Op maandag 30 januari 2012 12:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Verachten is te sterk, maar de sfeer wordt er niet beter van als een bepaalde spelers online zijn. Dat kan te maken hebben met gezeur, gegrief, gejank, doordrammerij e.d.
Ik wil in dezen geen namen noemen, maar het is in principe algemeen bekend wie dat zijn.
Nogmaals, het is géén verachten en heeft niet eens specifiek met jou te maken.![]()
Ik vind het gewoon jammer en ik begrijp deze omslag ook niet zo.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Een Vlucht naar betere tijden denk ikquote:Op maandag 30 januari 2012 12:26 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik was denk ik de enige die het vaak wel gewoon gezellig vond dan![]()
Ik vind het gewoon jammer en ik begrijp deze omslag ook niet zo.![]()
![]()
Ja, maar ik mis ook wel eens mijn jeugd, maar dan ga ik toch ook niet weer met barbies spelen en bij mijn moeder wonenquote:Op maandag 30 januari 2012 12:31 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Een Vlucht naar betere tijden denk ik
Nja, ik hou al op
Vond jou wel vrij nadrukkelijk aanwezig eigenlijkquote:Op maandag 30 januari 2012 12:26 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik was denk ik de enige die het vaak wel gewoon gezellig vond dan![]()
Ik vind het gewoon jammer en ik begrijp deze omslag ook niet zo.Maar ben kutnewbie hoor, dus trek het je zeker niet aan
Groetjes, Ezio.![]()
Ik ben overigens wel whitelisted op de nieuwe server (voorzover ik weet, overigens niet getest) maar ik ben niet van plan actief te gaan spelen. Ik had mezelf de belofte gedaan na nog een reset op Drumpie's server niet nog een keer alles opnieuw te gaan bouwen (kheb er 3 of 4 gezien geloof ik). En terug naar de 1.7 sfeer lijkt me op deze manier niet mogelijk, en is mijn inziens geen oplossing voor de 'zogenaamde' problemen. Of ik überhaupt meteen weer Minecraft ga spelen hangt een beetje van SputTop af. Ga me dus niet meteen allemaal servers suggereren.
Ik ga er verder ook niet veel meer over zeggen.
Niet dat mensen zich straks afvragen of ik dood ben ofzo, dat is het niet.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
quote:Op maandag 30 januari 2012 12:04 schreef TJV het volgende:
[..]Haat is het zeker niet. Snap alleen niet dat tomvnl zo de hand boven zijn hoofd gehouden krijgt.. Dat verdient hij imo. niet aangezien hij toch wel vaak de gene is die mensen op zweept of zelf onrust stookt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tomvnl is gwn chille gastquote:Op maandag 30 januari 2012 13:13 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Haat is het zeker niet. Snap alleen niet dat tomvnl zo de hand boven zijn hoofd gehouden krijgt.. Dat verdient hij imo. niet aangezien hij toch wel vaak de gene is die mensen op zweept of zelf onrust stookt..
Groetjes, Ezio.![]()
Tussen trollen enerzijds en stoken en ragen anderzijds zit wel een groot verschil, hé. Ik heb hem vooralsnog niet in caps mensen zien uitschelden, een aantal die niet op de whitelist staan daarentegen wél.![]()
Tja, ik vind t wel lekker om eens in de zoveel maand te bouwen. Zodra er overal dikke kathedralen staan enzo ben ik weer weg merk ik altijd dus ik geniet eigenlijk van elke reset waarbij iedereen nog echt een kleine basis heeft om te overleven en een nether portal / enchanting table enzo probeert te maken.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:05 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben overigens wel whitelisted op de nieuwe server (voorzover ik weet, overigens niet getest) maar ik ben niet van plan actief te gaan spelen. Ik had mezelf de belofte gedaan na nog een reset op Drumpie's server niet nog een keer alles opnieuw te gaan bouwen (kheb er 3 of 4 gezien geloof ik). En terug naar de 1.7 sfeer lijkt me op deze manier niet mogelijk, en is mijn inziens geen oplossing voor de 'zogenaamde' problemen. Of ik überhaupt meteen weer Minecraft ga spelen hangt een beetje van SputTop af. Ga me dus niet meteen allemaal servers suggereren.
Ik ga er verder ook niet veel meer over zeggen.
Niet dat mensen zich straks afvragen of ik dood ben ofzo, dat is het niet.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ik weet zelf niet of ik whitelisted ben, maar de hele "community" is weg...
En zoals jullie zeggen: als je niet whitelisted ben, moet je pm sturen..
Nah waarom zou je dat doen want je was niet meteen whitelisted dus ze willen je dan ook niet.. Ik vraag ook wel af wie die beslissingen gemaakt hebben..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat is toch ook de essentie van MCquote:Op maandag 30 januari 2012 13:19 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Tja, ik vind t wel lekker om eens in de zoveel maand te bouwen. Zodra er overal dikke kathedralen staan enzo ben ik weer weg merk ik altijd dus ik geniet eigenlijk van elke reset waarbij iedereen nog echt een kleine basis heeft om te overleven en een nether portal / enchanting table enzo probeert te maken.
Groetjes, Ezio.![]()
Je kunt dus net zo goed een dirt huisje van 2x2x2 maken en daar de godganse dag in blijven zitten en chatten?quote:Op maandag 30 januari 2012 13:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is toch ook de essentie van MC![]()
nee, maar als je eenmaal een mega-stad hebt met dikke tenten en mooie beelden heb je niets meer te doen ookquote:Op maandag 30 januari 2012 13:23 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Je kunt dus net zo goed een dirt huisje van 2x2x2 maken en daar de godganse dag in blijven zitten en chatten?
hele nieuwe map is dan wel vetOp vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
En Plan/Huib/great en ik waren juist een nieuwe project gestart, mijn eigen villa was nog niet af, mijn landhuis niet. Mijn farms niet, ik had nog plannen met mijn Kasteel, met mijn berg. Metro systeem was nog lang niet af.
Als mensen zich vervelen moet ze zelf iets gaan doen, niet iemand anders zijn werk verwijderen...Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Tja, dan zoek ik altijd voor nieuwe gave projecten om te beginnen ;Dquote:Op maandag 30 januari 2012 13:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nee, maar als je eenmaal een mega-stad hebt met dikke tenten en mooie beelden heb je niets meer te doen ook
hele nieuwe map is dan wel vet
en dan bijna nooit afmaken![]()
![]()
Zit wat in jaquote:Op maandag 30 januari 2012 13:26 schreef Sitethief het volgende:
En Plan/Huib/great en ik waren juist een nieuwe project gestart, mijn eigen villa was nog niet af, mijn landhuis niet. Mijn farms niet, ik had nog plannen met mijn Kasteel, met mijn berg. Metro systeem was nog lang niet af.
Als mensen zich vervelen moet ze zelf iets gaan doen, niet iemand anders zijn werk verwijderen...
Groetjes, Ezio.![]()
Erg zonde van de NOCHEAT metro :/Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Tja, ik vind 't ook wel eens lekker om niet 15 minuten te hoeven lopen dan te gaan minen en alsnog torches van jan en alleman tegen te komen.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ik had nergens last van, mijn mijnen/farms zaten bij oude City Project. Niemand anders had daar mines. Het is ook naïef om te verwachten dat 30 man allemaal onder spawn kunnen minen......
Als je naar echt grote servers, zoals GodCraft kijkt dan zie je ook dat die extreem grote metro systemen hebben. Maar goed die hebben 1700 betalende spelers.Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
En daar moet je ook $10 betalen voordat je uberhaupt een kans hebt om op die server te komenquote:Op maandag 30 januari 2012 13:47 schreef Sitethief het volgende:
Ik had nergens last van, mijn mijnen/farms zaten bij oude City Project. Niemand anders had daar mines. Het is ook naïef om te verwachten dat 30 man allemaal onder spawn kunnen minen......
Als je naar echt grote servers, zoals GodCraft kijkt dan zie je ook dat die extreem grote metro systemen hebben. Maar goed die hebben 1700 betalende spelers.![]()
![]()
Mjah, als je ziet wat je er voor terugkrijgt heb ik het er wel voor over.
Ik zit het zelfs te overwegen tbh...Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Ga eens naar deze:
68.105.86.67
Groetjes, Ezio.![]()
Als er trouwens weer een reset gaat plaatsvinden, zonder overleg ben ik ook weg hier. Kun je niet maken.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Er was wel overleg hoor, de halve server zat er bij
Dat jij dan je skype niet hebt doorgegeven en online was, kunnen wij toch niet helpen?![]()
ik ben betalende klant. Als je iets drastisch wilt aanpassen zoals dit wil ik tenminste een PM of DM.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Er was wel overleg hoor, de halve server zat er bij
Dat jij dan je skype niet hebt doorgegeven en online was, kunnen wij toch niet helpen?Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Donatie =! abonnement.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik ben betalende klant. Als je iets drastisch wilt aanpassen zoals dit wil ik tenminste een PM of DM.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik wil bij deze even aangeven dat ik bij het veranderen van de FOK!Craft server niet heb mee beslist.
Nu dit allemaal zo is besloten ga ik ook weg bij Drumpie.
Ik ga een eigen server starten.
Het wordt iig een server waar nooit zomaar een mapreset zal plaatsvinden. De server zal ook nooit zomaar stoppen. Ik weet van mezelf wel dat er soms momenten kunnen zijn dat ik eventjes uitgekeken ben op Minecraft en dat het best zou kunnen zijn dat ik weken niet speel. Maar dit zal bij mij nooit meespelen om te besluiten om de server te stoppen oid (niet dat dit bij Drumpie het geval is, daar speelt iets anders wat al door drumpie is uitgelegd). Want ik weet dat ik daarna toch weer zin krijg om te spelen. In het geval dat ik zelf niet speel hou ik natuurlijk wel af en toe een oogje in het zeil. Maar ik ga er van uit dat ik zelf veel zal spelen.
Meer details volgen nog.
De server gaat iig pas 10 Februari online. Omdat ik dan wat meer tijd heb. En ik eerst even te tijd wil nemen om alles helemaal goed in te stellen en te testen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mender op 30-01-2012 14:22:40 ]![]()
Al moet ik elke week 5 of 10 euro doneren /care. Maar wil gewoon geen gezeik ten eerste en ten tweede geen map-reset. Laat me lekker bouwen en minen. Veroorzaak geen problemen maar dat zoiets zomaar even besloten is dat is walgelijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Fijn dan join ik jouw server welquote:Op maandag 30 januari 2012 14:15 schreef Mender het volgende:
Ik wil bij deze even aangeven dat ik bij het veranderen van de FOK!Craft server niet heb mee beslist.
Het wordt iig een server waar nooit zomaar een mapreset zal plaatsvinden. De server zal ook nooit zomaar stoppen. Ik weet van mezelf wel dat er soms momenten kunnen zijn dat ik eventjes uitgekeken ben op Minecraft en dat het best zou kunnen zijn dat weken niet speel. Maar dit zal bij mij nooit meespelen om te besluiten om de server te stoppen oid (niet dat dit bij Drumpie het geval is, daar speelt iets anders wat al door drumpie is uitgelegd). Want ik weet dat ik daarna toch weer zin krijg om te spelen. In het geval dat ik zelf niet speel hou ik natuurlijk wel af en toe een oogje in het zeil. Maar ik ga er van uit dat ik zelf veel zal spelen.
Meer details volgen nog.
De server gaat iig pas 10 Februari online.
Groetjes, Ezio.![]()
Mooiquote:Op maandag 30 januari 2012 14:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Fijn dan join ik jouw server wel![]()
![]()
IK was online op skype en jullie HEBBEN mijn skype, slap excuus..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Stokstaart, je hád mee kunnen beslissen, als je online was geweest. Een meerderheid van de spelers heeft hiermee ingestemd, qua eerlijkheid zit het echt wel goed.
Map resets komen echt niet zomaar, daar was gewoon een goede reden voor.
Ik ga ook een server starten.![]()
Gast, ik was vrijwel constant online. Je had even kunnen laten weten of niet? DM is zo gestuurd...quote:Op maandag 30 januari 2012 14:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Stokstaart, je hád mee kunnen beslissen, als je online was geweest. Een meerderheid van de spelers heeft hiermee ingestemd, qua eerlijkheid zit het echt wel goed.
Map resets komen echt niet zomaar, daar was gewoon een goede reden voor.
Ik ga ook een server starten.
Als jullie zo werken kun je de tering krijgen. Dan ook geen donaties meer
Groetjes, Ezio.![]()
Misschien... is er een andere reden.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:22 schreef bobbernaut het volgende:
IK was online op skype en jullie HEBBEN mijn skype, slap excuus..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
puicken postquote:
Trouwens, waarom is al die drama constant nodig? Als we maandenlang dezelfde map laten draaien is er geen hond meer en als we wel een reset doen is het druk maar is er allemaal drama.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Same herequote:Op maandag 30 januari 2012 14:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Fijn dan join ik jouw server wel
Donaties zijn ook niet echt meer nodig eigenlijk, omdat de server kleiner is geworden kost het drump nog maar een tientje in de maand.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gast, ik was vrijwel constant online. Je had even kunnen laten weten of niet? DM is zo gestuurd...
Als jullie zo werken kun je de tering krijgen. Dan ook geen donaties meer![]()
Toegegeven, een dm had gestuurd kunnen en mogen worden, maar die lijst is tyfusgroot. Als iedereen een dm moet krijgen zijn we nog een week verder.
Je bent meer dan welkom op de server, nieuwe resets zijn niet gepland en je staat niet voor niks op de whitelist. Maar dat is aan jou.![]()
Wat jij stelt is dat merendeel van de mensen hier vanaf wist. Realiteit leert dat een aantal mensen toch niet zo blij zijn met de beslissing om een server reset te doen.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Donaties zijn ook niet echt meer nodig eigenlijk, omdat de server kleiner is geworden kost het drump nog maar een tientje in de maand.
Toegegeven, een dm had gestuurd kunnen en mogen worden, maar die lijst is tyfusgroot. Als iedereen een dm moet krijgen zijn we nog een week verder.
Je bent meer dan welkom op de server, nieuwe resets zijn niet gepland en je staat niet voor niks op de whitelist. Maar dat is aan jou.
Maare, als je iets aan het bouwen bent moet je niet het gevoel hebben dat het over 2 weken toch weer weg is.
Overigens heb ik donderdag hier nog gevraagd of er een reset zou plaatsvinden.... geen sprake van ....
Groetjes, Ezio.![]()
Donderdag wás er ook nog geen sprake van een reset, dat klopt.
Een aantal mensen is er inderdaad niet blij mee. Deze mensen staan voor het grootste deel niet op de whitelisten gaan blijkbaar naar Berend's en Menders server.
Deze server zie ik minimaal een half jaar meegaan, waarschijnlijk langer. De reset is een uitvoerig besproken en bediscussieerde keuze geweest.
Het is jammer omdat je veel werk kwijtraakt, maar dat kan opnieuw gemaakt worden. De ramp is te overzien, de wereld vergaat niet.![]()
Misschien is dat bij Berend zo maar hier is er al maanden geen reset geweest. Ik kan me nog herinneren dat merendeel van de server toen antwoordde op een poll dat eens in de zoveel maand een reset wel goed was.
Nu kan dat inmiddels wel veranderd zijn omdat veel van die mensen gekapt zijn daarnaast had 't wel iets verder van te voren aangekondigd mogen worden maar of dat veel gescheeld had.. Er waren zat mensen op Skype die ermee akkoord gingen.
Nu moet ik toegeven dat ik geen speler ben die een enorm kasteel maakt en daar nog eens een maand blij mee is. Ik raak er wel eens op uitgekeken, ik kan me voorstellen dat mensen dit na een maand (?) nog wel leuk vinden.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ik zeg niet dat hij dat niet is, maar ook niet dat hij dat wel is. Ik ken hem niet persoonlijk maar weet wel dat hij regelmatig mensen opzweept en/of kinderachtig doet. Vandaar mijn vraag of hij whitelisted is. Niet meer en niet minderquote:Daar heb je zeker gelijk inquote:Op maandag 30 januari 2012 13:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tussen trollen enerzijds en stoken en ragen anderzijds zit wel een groot verschil, hé. Ik heb hem vooralsnog niet in caps mensen zien uitschelden, een aantal die niet op de whitelist staan daarentegen wél.
Wat een kinderachtig gedoe zeg. Het is uiteindelijk maar een spelletje.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Donderdag wás er ook nog geen sprake van een reset, dat klopt.
Een aantal mensen is er inderdaad niet blij mee. Deze mensen staan voor het grootste deel niet op de whitelisten gaan blijkbaar naar Berend's en Menders server.
Deze server zie ik minimaal een half jaar meegaan, waarschijnlijk langer. De reset is een uitvoerig besproken en bediscussieerde keuze geweest.
Het is jammer omdat je veel werk kwijtraakt, maar dat kan opnieuw gemaakt worden. De ramp is te overzien, de wereld vergaat niet.
Kan er iets concreetst worden afgesproken worden over eventuele reset-data/termijnen?Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Oh jawel, ik kreeg een DM om op Skype te komen want er was iets belangrijks.Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Als je concrete data stelt dan krijg je alsnog gezeik, dit is echt een discussie zonder uitkomst dus we kunnen beter gewoon verder gaan met spelen.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
We kunnen niets concreets daarover zeggen, simpelweg omdat dat niet is te voorspellen.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat een kinderachtig gedoe zeg. Het is uiteindelijk maar een spelletje.
Kan er iets concreetst worden afgesproken worden over eventuele reset-data/termijnen?
Op een server kant makkelijk een jaar gebouwd worden zonder problemen, dus ik kan me voorstellen dat we ook gewoon een jaar zo doorgaan. Maar misschien bouwt iemand hem vol met cobble flats, dan misschien eerder.![]()
Want?quote:Op maandag 30 januari 2012 14:44 schreef drumstickNL het volgende:
Als je concrete data stelt dan krijg je alsnog gezeik, dit is echt een discussie zonder uitkomst dus we kunnen beter gewoon verder gaan met spelen.
Transparantie is een schande?
Niemand kan zeiken als ze van te voren weten waar ze aan beginnen....Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Zelfs dan wordt er gezeken. Lees de oude topics maar terug.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Want?
Transparantie is een schande?
Niemand kan zeiken als ze van te voren weten waar ze aan beginnen....It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Jup, we spraken helaas uit ervaring. Het is echt altijd drama geweest welke beslissing je ook neemt.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:47 schreef TJV het volgende:
[..]
Zelfs dan wordt er gezeken. Lees de oude topics maar terug.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Mja bijna thuis, ik zie wel of ik kan joinen..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik geef Stokstaart wel voor een gedeelte gelijk. Ik wist dat het eraan zat te komen dus ik heb nog de gelegenheid gehad screens te maken van mooi dingen, zoals zonsondergang vanaf mijn berg etc. Maar anderen hebben die kans niet gehad. Hoe je het ook wend of keert, als je avond na avond op een server dingen bouwt heeft dat nu eenmaal een emotionele lading, tenzij ik niet de enige autist ben (garpje).
Het gaat niet om beslissingen, het gaat om aankondigingen.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:48 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Jup, we spraken helaas uit ervaring. Het is echt altijd drama geweest welke beslissing je ook neemt.
Als jij je ergens voor op geeft en je weet dat het 3 maanden duurt kun je onmogelijk boos zijn als het daadwerkelijk na 3 maanden stopt. Of zie jij dat anders?Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Iedereen vet emo. Ik ben ook geen voorstander van resets trouwens
. Wel van whitelisten maar dan moet je ook gewoon heel kieskeurig zijn.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jammer dat spelers die nooit hebben gegriefd en t merendeel van de mensen diegene aardig vinden niet whitelisted zijn.. (lorrelies..)Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Zelf ben ik pas een weekje lid. En had net een HQ gebouwd, beetje de server/map leren kennen.... en nu is alles naar de kut. Omdat er schijnbaar een of ander overleg heeft plaatsgevonden.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:50 schreef Sitethief het volgende:
Ik geef Stokstaart wel voor een gedeelte gelijk. Ik wist dat het eraan zat te komen dus ik heb nog de gelegenheid gehad screens te maken van mooi dingen, zoals zonsondergang vanaf mijn berg etc. Maar anderen hebben die kans niet gehad. Hoe je het ook wend of keert, als je avond na avond op een server dingen bouwt heeft dat nu eenmaal een emotionele lading, tenzij ik niet de enige autist ben (garpje).
Nee, als er een server met de belofte geen reset zou ik die zo joinen. Want voordat deze reset plaats vond waren mensen toch nog volop aan het bouwen op die oude server of niet ?Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Nouja als we de mensen die de sfeer verpesten weg doen dan blijft er een goede sfeer over zoals die van 1.7. Dat is een feit.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:33 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja, maar ik mis ook wel eens mijn jeugd, maar dan ga ik toch ook niet weer met barbies spelen en bij mijn moeder wonen
Nja, ik hou al opTom hoort imo bij de echte oude garde, jullie kennen hem als keiharde troll (op fok) maar ik en de overige kennen hem anders (op mc). Hij vindt het gewoon leuk om mensen te trollen, gewoon niet op reageren toch.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:13 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Haat is het zeker niet. Snap alleen niet dat tomvnl zo de hand boven zijn hoofd gehouden krijgt.. Dat verdient hij imo. niet aangezien hij toch wel vaak de gene is die mensen op zweept of zelf onrust stookt..
De hele community "was" weg, die komt nu terug zoals die was en hoort. En er zijn veel mensen die MC spelen die wij gewoon aardig vinden maar we kennen lang niet iedereen, daarom gingen we met 15 mensen op Skype een lijst samenstellen, de meeste staan er op en die gene die er niet op staan kunnen PM sturen en dan horen ze vanzelf wel of ze erop komen.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:20 schreef bobbernaut het volgende:
Ik weet zelf niet of ik whitelisted ben, maar de hele "community" is weg...
En zoals jullie zeggen: als je niet whitelisted ben, moet je pm sturen..
Nah waarom zou je dat doen want je was niet meteen whitelisted dus ze willen je dan ook niet.. Ik vraag ook wel af wie die beslissingen gemaakt hebben..Sorry, maar ik zit niet echt op FOK! te checken of jij online bent. Ik keek naar iedereen op Skype en iedereen op MC op dat moment. Als je op 1 van die 2 was, kwam je er sowieso bij, daar is geen twijfel over mogelijk.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gast, ik was vrijwel constant online. Je had even kunnen laten weten of niet? DM is zo gestuurd...
Als jullie zo werken kun je de tering krijgen. Dan ook geen donaties meer![]()
Het was laat maar een impulsieve actie aangezien ik er met 2 mensen over heb gepraat donderdag.Kijk is aan mensen die niet op de whitelist staan, een mooie serieuze server zonder map resets (wel lastig te garanderen) waar jullie kunnen spelen, niks aan de hand toch? Ik heb het ook met Mender over gehad, aangezien hij niet mee besliste omdat ik en hijzelf ook al aangaf niet bij deze groep te passen omdat hij meer de serieuze is en ik meer de ouwehoeren/trollen is.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:15 schreef Mender het volgende:
Het wordt iig een server waar nooit zomaar een mapreset zal plaatsvinden. De server zal ook nooit zomaar stoppen. Ik weet van mezelf wel dat er soms momenten kunnen zijn dat ik eventjes uitgekeken ben op Minecraft en dat het best zou kunnen zijn dat ik weken niet speel. Maar dit zal bij mij nooit meespelen om te besluiten om de server te stoppen oid (niet dat dit bij Drumpie het geval is, daar speelt iets anders wat al door drumpie is uitgelegd). Want ik weet dat ik daarna toch weer zin krijg om te spelen. In het geval dat ik zelf niet speel hou ik natuurlijk wel af en toe een oogje in het zeil. Maar ik ga er van uit dat ik zelf veel zal spelen.
Meer details volgen nog.
De server gaat iig pas 10 Februari online. Omdat ik dan wat meer tijd heb. En ik eerst even te tijd wil nemen om alles helemaal goed in te stellen en te testen.Site je kent me. Ik zal de oude map online zetten voor een paar uur en dan kun je lekker screens maken.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:50 schreef Sitethief het volgende:
Het gaat niet om griefen, het gaat om je gedrag. Als wij je gedrag gewoon kut vinden dan kom je er niet op. Dat verpest en beinvloed de sfeer nadelig, daar hebben wij geen zin in. Wij zijn geen 10-jarigen die zomaar een beslissing maken. Deze beslissing is echt genomen door veel mensen die allemaal verstand van zaken hebben. Ik ben ook namelijk geen mongool die denkt, oke lets go reset en fuck de rest. Komop zeg.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:54 schreef bobbernaut het volgende:
Jammer dat spelers die nooit hebben gegriefd en t merendeel van de mensen diegene aardig vinden niet whitelisted zijn.. (lorrelies..)Je zegt het zelf al, je was net een weekje lid. Wij spelen al maanden met dezelfde mensen en dit was echt een nodig iets.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zelf ben ik pas een weekje lid. En had net een HQ gebouwd, beetje de server/map leren kennen.... en nu is alles naar de kut. Omdat er schijnbaar een of ander overleg heeft plaatsgevonden.
Nee, als er een server met de belofte geen reset zou ik die zo joinen. Want voordat deze reset plaats vond waren mensen toch nog volop aan het bouwen op die oude server of niet ?
VOOR ZOVER
Ik probeer niemand uit sluiten, doe ik eigenlijk wel. Maar dat doe ik meer voor het belang van anderen, wij willen gewoon leuk spelen.
Trouwens, als iedereen het echt wilt weten, hier is de lijst van users die sowieso gelijk meekwamen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aardige lijst toch? Normale lijst, met leuke spelers allemaal toch? Vind ik ook ja.
De mensen die denken dat ze bij deze server thuis horen, PM of DM.If not now, then when.![]()
Zoals ik al zei: ik ken hem verder niet en t interreseert me ook echt geen reet. Het viel me alleen op. Negeren deed ik toch alquote:Op maandag 30 januari 2012 14:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Tom hoort imo bij de echte oude garde, jullie kennen hem als keiharde troll (op fok) maar ik en de overige kennen hem anders (op mc). Hij vindt het gewoon leuk om mensen te trollen, gewoon niet op reageren toch.
Drump, ik heb screens gemaakt, gisteravond, terwijl iedereen mekaar afslachtte in pvp. Ik had het juiste over andere mensen.Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Lekker om als autist, telkens weer gelul over autistje dit autistje dat terug te zien komen. <_<
Maar goed dat is weer een heel ander onderwerp en WAY offtopic.
Natuurlijk is het niet leuk om een server map reset te hebben, maar ergens wil ik ook wel eens vanaf het begin ergens aan meebouwen. Met 1 grote maar, ik ben niet zo van de grote gebouwen, dus een kathedraal etc.. hmm nee. Wel een keer een Romeins Coliseum gebouwd, en vanwege de grote omgang werd het me iets teveel.
Kan je wel zeggen, joh dan doen er toch 1 of meerdere mensen mee?
Leuke gedachte, maar er moet wel minimaal een schematic zijn. In mijn kop is het 1 grote chaos, dus alles uit het koppie lukt niet. ^_^ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Sorry ik las verkeerd.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:00 schreef Sitethief het volgende:
Drump, ik heb screens gemaakt, gisteravond, terwijl iedereen mekaar afslachtte in pvp. Ik had het juiste over andere mensen.
Je staat op de white-list.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:02 schreef HL_Dog43 het volgende:
Lekker om als autist, telkens weer gelul over autistje dit autistje dat terug te zien komen. <_<
Natuurlijk is het niet leuk om een server map reset te hebben, maar ergens wil ik ook wel eens vanaf het begin ergens aan meebouwen. Met 1 grote maar, ik ben niet zo van de grote gebouwen, dus een kathedraal etc.. hmm nee. Wel een keer een Romeins Coliseum gebouwd, en vanwege de grote omgang werd het me iets teveel.
Leuke gedachte, maar er moet wel minimaal een schematic zijn. In mijn kop is het 1 grote chaos, dus alles uit het koppie lukt niet. ^_^If not now, then when.![]()
Mij met bepaalde idngen welquote:Op maandag 30 januari 2012 15:02 schreef HL_Dog43 het volgende:
Leuke gedachte, maar er moet wel minimaal een schematic zijn. In mijn kop is het 1 grote chaos, dus alles uit het koppie lukt niet. ^_^
(klooster op de vorige map bijvoorbeeld)![]()
HL_Dog43, ik ben zelf autist, dan heb ik een min of meer moreel recht daar en toe een garpje over te maken.... doen ik ook onderling met andere auti's.
Verder ben ik het met je eens, ik heb hetzelfde, daarom liet ik Plan altijd de grote lijnen uitzetten.Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Ah ok aangezien ik niet in die lijst zit willen jullie mij niet..
Tof..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nicequote:Op maandag 30 januari 2012 15:04 schreef Sitethief het volgende:
HL_Dog43, ik ben zelf autist, dan heb ik een min of meer moreel recht daar en toe een garpje over te maken.... doen ik ook onderling met andere auti's.
Verder ben ik het met je eens, ik heb hetzelfde, daarom liet ik Plan altijd de grote lijnen uitzetten.
En ja maar niet alleen hier hoor, over heb het op wel meerdere site's/fora/chats gezien.
@ Yuri, dank.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Klopt, doei.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:05 schreef bobbernaut het volgende:
Tof..[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Bob, weet je wel hoe vaak je gewaarschuwd bent?
Alleen al in de (korte) tijd dat ik er was was het soms verschrikkelijk.![]()
Zo gigantisch herkenbaarquote:Op maandag 30 januari 2012 15:04 schreef Sitethief het volgende:
HL_Dog43, ik ben zelf autist, dan heb ik een min of meer moreel recht daar en toe een garpje over te maken.... doen ik ook onderling met andere auti's.![]()
![]()
Ene kant wouden we je wel andere kant niet. Misschien binnenkort, misschien nooit.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:05 schreef bobbernaut het volgende:
Tof..
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 30-01-2012 15:16:16 ]If not now, then when.![]()
Bedankt voor de whitelist Drump0r. Kom straks een plekje claimen[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ditquote:Op maandag 30 januari 2012 13:19 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Tja, ik vind t wel lekker om eens in de zoveel maand te bouwen. Zodra er overal dikke kathedralen staan enzo ben ik weer weg merk ik altijd dus ik geniet eigenlijk van elke reset waarbij iedereen nog echt een kleine basis heeft om te overleven en een nether portal / enchanting table enzo probeert te maken.![]()
![]()
Deze situatie kan je het beste vergelijken met real life. Kan jij het met iedereen vinden? Ben jij vriend met heel Nederland? Precies.
De verschillen tussen de spelers op Fok!Craft was zo groot geworden dat er aardig wat irritaties ontstonden. Ik denk dat door deze reset en nieuwe server mensen wat beter bij een eigen groepje komen
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Dit dusquote:
Nou goed, ik ga even eerst overleggen met Mender enzo. Daarna zal ik een update geven over de server.
Dankuu![]()
![]()
Nee, niet om Mor. Ik ga ook niet zeggen waarom omdat meisjes er niet goed tegen kunnen.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:26 schreef Lorrelies het volgende:
Bedankt joh
(mij ook buitensluiten omdat mijn vriendje soms wat te zeggen had)
Dit dus.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:27 schreef Ame_thyst het volgende:
Deze situatie kan je het beste vergelijken met real life. Kan jij het met iedereen vinden? Ben jij vriend met heel Nederland? Precies.
De verschillen tussen de spelers op Fok!Craft was zo groot geworden dat er aardig wat irritaties ontstonden. Ik denk dat door deze reset en nieuwe server mensen wat beter bij een eigen groepje komenEn als je er goed over nadenkt dan weet je dat het nu 10x leuker wordt.
If not now, then when.![]()
Heb nog die pre-release, maar zal misschien wel teruggaan naar 1.1.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
mautje kom spellen dan.Piekje is er ook.
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:37 schreef maurisioo het volgende:
Wow had een map op mijn (tijdelijke) server, van alles in de jungle gemaakt, is het ineens een sneeuwbiome geworden.
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Vet, maar die shader is wel een beetje de-illusie he.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:37 schreef Berend. het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van onze map. (server is nog niet open)
zijn er inmiddels trouwens goeie installers voor meerdere mods?
het is zo'n gezeik om modloader, HD patcher e.a. apart te moeten regelen..
daarnaast iemand nog tips voor must have SP mods?![]()
Er posten nu allemaal mensen waarvan ik de ingame nicks niet ken.
Grapjasquote:Op maandag 30 januari 2012 16:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ben Bestemmingsplan..
Ik wil het eerlijk gezegd wel weten =,=quote:Op maandag 30 januari 2012 15:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, niet om Mor. Ik ga ook niet zeggen waarom omdat meisjes er niet goed tegen kunnen.
[..]
Dit dus.En als je er goed over nadenkt dan weet je dat het nu 10x leuker wordt.
ze vonden je spookhuis superlelijkquote:Op maandag 30 januari 2012 16:26 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik wil het eerlijk gezegd wel weten =,=SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Modloader en daarmee optifine dan hoef je niet meer te patchenquote:Op maandag 30 januari 2012 15:51 schreef mschol het volgende:
zijn er inmiddels trouwens goeie installers voor meerdere mods?
het is zo'n gezeik om modloader, HD patcher e.a. apart te moeten regelen..
daarnaast iemand nog tips voor must have SP mods?
En anders magiclauncher?Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
Hey iedereen,
Iedereen kent mij natuurlijk wel, omdat ik ongeveer sinds het begin op Fok speel. Ik heb voor Drumpie voor ongeveer 4 maanden de fok servers gehost. Sinds dien host ik al 6 maanden een engelse server. Maar naast mijn engelse server krijgen we dus nu ook een nederlandse server.
Iedereen is welkom, we hebben zelfs onze eigen teamspeak zoals vroeger. Ook gaan we veel events doen, zoals PVP, lava jumps enzovoort. Maar gewoon een gezellige sfeer, geen trollers.
We hebben zelfs een soort van jungle biomes
Ons IP: IP 46.105.108.19:25597![]()
Wie ben jij?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Dus je zegt dat de sfeer bij ons niet goed is he.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:34 schreef Berend. het volgende:
Hey iedereen,
Iedereen kent mij natuurlijk wel, omdat ik ongeveer sinds het begin op Fok speel. Ik heb voor Drumpie voor ongeveer 4 maanden de fok servers gehost. Sinds dien host ik al 6 maanden een engelse server. Maar naast mijn engelse server krijgen we dus nu ook een nederlandse server.
Iedereen is welkom, we hebben zelfs onze eigen teamspeak zoals vroeger. Ook gaan we veel events doen, zoals PVP, lava jumps enzovoort. Maar gewoon een gezellige sfeer, geen trollers.
We hebben zelfs een soort van jungle biomes
Ons IP: IP 46.105.108.19:25597Heb ik niks voor niks deze hele change gedaan he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
meer als 1 mod toevoegen snapt hij niet en loopt hij op dood..quote:Op maandag 30 januari 2012 16:32 schreef Timwonnacott het volgende:
Je kan met HDpatcher tegenwoordig ook mods installeren.
ik zal voorlopig wel pech hebben m.b.t. volledig geautomatiseerde updates..![]()
![]()
Plex, wat was er? want je vroeg naar me..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ow nietsquote:Op maandag 30 januari 2012 16:40 schreef bobbernaut het volgende:
Plex, wat was er? want je vroeg naar me..![]()
![]()
Hallo allemaal, jullie kennen mij vast nog wel van vroeger. Ik ga weer een server starten. Iedereen behalve de mensen in de OP is welkom!
IP: Toothless.nl![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:42 schreef Dostya1953 het volgende:
Hallo allemaal, jullie kennen mij vast nog wel van vroeger. Ik ga weer een server starten. Iedereen behalve de mensen in de OP is welkom!
![]()
Nice trollquote:Op maandag 30 januari 2012 16:42 schreef Dostya1953 het volgende:
![]()
Je bent een kutquote:Op maandag 30 januari 2012 16:43 schreef Lorrelies het volgende:
Lol.
Maar Drumpie, vertel jongen, wat is er mis met mij[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op maandag 30 januari 2012 17:04 schreef Berend. het volgende:
[..]
ik wil wel, maar dan wil ik wel pizza![]()
![]()
Owja dat kan ik mij nog wel herinneren.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:04 schreef Berend. het volgende:
[..]
ik wil wel, maar dan wil ik wel pizza
HOLY SHIT BOBBERNAUT HEEFT EEN 9GAG ACCOUNTNooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
DEZE MAAANNGGGquote:Op maandag 30 januari 2012 17:26 schreef JaimyLee het volgende:
HOLY SHIT BOBBERNAUT HEEFT EEN 9GAG ACCOUNTOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Mag ik op de white list Drumpie?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
en jij bent?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik claim even 1 million blokjes ok?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Op mijn server? Is goed!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Screenshot van mijn lopende Minecraft project.Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
tis zwart
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat is ook toevallig.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:23 schreef Sitethief het volgende:
[ afbeelding ]
Screenshot van mijn lopende Minecraft project.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 19:23 schreef Sitethief het volgende:
[ afbeelding ]
Screenshot van mijn lopende Minecraft project.![]()
![]()
Niet mijn project jatten! Tis net zo mooi enzo!quote:Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Mooi weg ja ^^quote:Op maandag 30 januari 2012 19:29 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Niet mijn project jatten! Tis net zo mooi enzo!(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Ik denk dat het bij daglicht mooier isquote:Op maandag 30 januari 2012 19:23 schreef Sitethief het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een mooie structuur.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:23 schreef Sitethief het volgende:
[ afbeelding ]
Screenshot van mijn lopende Minecraft project.If not now, then when.![]()
Licht is aan, zie je de glowstone niet?quote:Op maandag 30 januari 2012 19:31 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij daglicht mooier isStroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Oja, nu je het zegt!quote:Op maandag 30 januari 2012 19:33 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Licht is aan, zie je de glowstone niet?![]()
WOW HOE HEB JE DAT REDSTONE CIRCUIT GEDAAN?!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ughquote:Op maandag 30 januari 2012 19:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Zouden jullie me ook kunnen whitelisten?![]()
Done, veel plezier!quote:Op maandag 30 januari 2012 19:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Zouden jullie me ook kunnen whitelisten?If not now, then when.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 19:23 schreef Sitethief het volgende:
[ afbeelding ]
quote:![]()
Iedereen weet dat Mender gestopt is met het admin zijn op onze server en hier wil ik hem voor bedanken.
Hartstikke bedankt voor alle hulp!If not now, then when.![]()
Waaaarom is er een whitelist, en waaaaarom sta ik er niet op?
ItsVenom, danku (:Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Je staat erop.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:21 schreef Rockiejj het volgende:
Waaaarom is er een whitelist, en waaaaarom sta ik er niet op?
ItsVenom, danku (:If not now, then when.![]()
Been there done that, zal wel aan me netwerk hier liggen. Gaat wel over, gebeurt wel vaker.
Nu toch slapen.Fear is the grease of society.![]()
Oh oke, prima!quote:Op maandag 30 januari 2012 23:44 schreef vogelkooi het volgende:
Been there done that, zal wel aan me netwerk hier liggen. Gaat wel over, gebeurt wel vaker.
Nu toch slapen.
Trusten.If not now, then when.![]()
En ik kijk wrijf in mijn ogen en kijk ook nog eens goedquote:Op maandag 30 januari 2012 19:33 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Licht is aan, zie je de glowstone niet?![]()
Good lord, ik voel me soms zo ontzettend dom.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
fake gast ben je ook, je weet wel waaromquote:Op maandag 30 januari 2012 17:04 schreef Berend. het volgende:
[..]
ik wil wel, maar dan wil ik wel pizza![]()
K hoef niet op whitelist, als je de eerste keer niet op whitelist staat, dan willen ze je niet hé..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:33 schreef Snorrenbaard het volgende:
bobbernaut is weer eens het doelwit zie ik, na zijn ban heb ik hem niks fouts zien doen?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Voor de mensen die nog een blazefarm willen maken; bij Zuld en vic in het fortress zitten in totaal vier Blaze spawners.![]()
Mag ik ook op de whitelist?Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
Kan ik ook nog een plekje op de whiteliste krijgen? (great_hellup)[quote]Op vrijdag 31 oktober 2008 14:46 schreef timmmmm het volgende:
Yay *O*
Lordmagic reageert op mijn topic, dan weet ik zeker dat hij geslaagd is :+![]()
Binnenkort zitten weer precies dezelfde users op de server als voor de reset, minus Bobbernaut, Lorrelies en Mordecaix... (Voorzover ik weet)
Ik dacht dat men terug wou naar de '1.7 sfeer' ??Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Ik zat zelf ook op 1.7 maar hoor blijkbaar niet bij 1.7..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:59 schreef Sitethief het volgende:
Binnenkort zitten weer precies dezelfde users op de server als voor de reset, minus Bobbernaut, Lorrelies en Mordecaix... (Voorzover ik weet)
Ik dacht dat men terug wou naar de '1.7 sfeer' ??
Maar ik speel gewoon op berends server..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Idee voor nieuwe tt:nu zonder community!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Precies. Man wat is dit interessant allemaal voor mijn studiequote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:59 schreef Sitethief het volgende:
Ik dacht dat men terug wou naar de '1.7 sfeer' ??
People are great. And weird.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Waarom mag jij niet daar spelen dan. Heb je iets geflikt?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:02 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Precies. Man wat is dit interessant allemaal voor mijn studie
People are great. And weird.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
komt door jajongquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom mag jij niet daar spelen dan. Heb je iets geflikt?![]()
Ik ben een meisje, zegt dat niet genoeg voor jou?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom mag jij niet daar spelen dan. Heb je iets geflikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:05 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, zegt dat niet genoeg voor jou?aaaah een meisje! in minecraftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
help!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:05 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, zegt dat niet genoeg voor jou?Maisnon of zo is toch ook een meisje. Die speelt ook gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Ja maar die is cool en ik ben irritant en aandachtvragendquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maisnon of zo is toch ook een meisje. Die speelt ook gewoon.En ik ben slecht in bouwen dus deed dat niet zo etc.
Jij Mizu en Maisnon zijn allemaal even cool ;Dquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:09 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja maar die is cool en ik ben irritant en aandachtvragendEn ik ben slecht in bouwen dus deed dat niet zo etc.
maar Maisnon bouwt net zo goed als Mord![]()
niet dat jij niet kan bouwen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:10 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Jij Mizu en Maisnon zijn allemaal even cool ;D
maar Maisnon bouwt net zo goed als Mord![]()
niet dat jij niet kan bouwen
Ze heeft al een supervet standbeeld gemaakt in de zee
Groetjes, Ezio.![]()
Daarom ben je ook zo coolquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:11 schreef Lorrelies het volgende:
Ik vond het vaak leuker om een beetje te kletsen ook![]()
![]()
Niet mauwen maar bauwen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:15 schreef vogelkooi het volgende:
Niet mauwen maar bauwen!Het is boauenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:15 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Alleen jij bent de enige, dat is een beetje het probleem![]()
Bob volgens mij ook wel![]()
![]()
Die is van Loon, zij woont er alleen naastquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze heeft al een supervet standbeeld gemaakt in de zee![]()
![]()
Kletsen prima, maar het was meer van: OOOH VARKENTJE OOOOH SCHAAPJE LIEF <333 OOOOH MOOI HUIS HOI FLODDER HOI BOB OMGGG LIEFFF BIGGETJEquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:11 schreef Lorrelies het volgende:
Ik vond het vaak leuker om een beetje te kletsen ook
Hetgeen vrij irritant was.![]()
Oh ik neem t wel niet meer voor je op hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:15 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Alleen jij bent de enige, dat is een beetje het probleem
Snap ik wel, alleen stem ik daar liever voor danquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kletsen prima, maar het was meer van: OOOH VARKENTJE OOOOH SCHAAPJE LIEF <333 OOOOH MOOI HUIS HOI FLODDER HOI BOB OMGGG LIEFFF BIGGETJE
Hetgeen vrij irritant was.
"GODVERDOMME KK PORTAL AL MIJN ENCHANTMENTS KWIJT KK KK KK"
En had het dan op dat moment gezegd, dan was ik heus wel gestopt. Het is nu zo achteraf en dát is pas irritant
En trouwens, ik was de afgelopen dagen gewoon zoetjes met mijn spookhuis bezig hoor
Maar dat was grappig, beetje kiwi uitlachenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:32 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Snap ik wel, alleen stem ik daar liever voor dan
"GODVERDOMME KK PORTAL AL MIJN ENCHANTMENTS KWIJT KK KK KK"
En had het dan op dat moment gezegd, dan was ik heus wel gestopt. Het is nu zo achteraf en dát is pas irritant
Neemt niet weg dat dat kut was, maar een dag later had hij alweer een nieuwe gekocht.
Jouw geklets duurde een paar weken, al vanaf dat ik er net was.![]()
Awww nee ik waardeer het heel ergquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:32 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Oh ik neem t wel niet meer voor je op hoor
Ja jullie vinden al dat getroll naar elkaar maar al te grappig en ik vind het eigenlijk vrij triestquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar dat was grappig, beetje kiwi uitlachen
Neemt niet weg dat dat kut was, maar een dag later had hij alweer een nieuwe gekocht.
Jouw geklets duurde een paar weken, al vanaf dat ik er net was.Maar nou ja, ik zal het dan ook nooit begrijpen als meisje I guess.
Geen zorgen Flod. De "time of the month" vloek zal ze wel achterna komen, ooit.quote:(behalve voor de mensen die niet op meisjes vallen of die forever alone blijven)
Iddquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:39 schreef MineraalWater het volgende:
Als ze het graag terugwilt kan ze aan drumpie de schematic vragen lijkt me zo?
heb ik toen ook gedaan met mn klooster
dat was een paar week eerder![]()
![]()
Pics van je spookhuis?
Groetjes, Ezio.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: