Oh oke, prima!quote:Op maandag 30 januari 2012 23:44 schreef vogelkooi het volgende:
Been there done that, zal wel aan me netwerk hier liggen. Gaat wel over, gebeurt wel vaker.
Nu toch slapen.
En ik kijk wrijf in mijn ogen en kijk ook nog eens goedquote:Op maandag 30 januari 2012 19:33 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Licht is aan, zie je de glowstone niet?
fake gast ben je ook, je weet wel waaromquote:Op maandag 30 januari 2012 17:04 schreef Berend. het volgende:
[..]
ik wil wel, maar dan wil ik wel pizza
K hoef niet op whitelist, als je de eerste keer niet op whitelist staat, dan willen ze je niet hé..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:33 schreef Snorrenbaard het volgende:
bobbernaut is weer eens het doelwit zie ik, na zijn ban heb ik hem niks fouts zien doen?
Ik zat zelf ook op 1.7 maar hoor blijkbaar niet bij 1.7..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:59 schreef Sitethief het volgende:
Binnenkort zitten weer precies dezelfde users op de server als voor de reset, minus Bobbernaut, Lorrelies en Mordecaix... (Voorzover ik weet)
Ik dacht dat men terug wou naar de '1.7 sfeer' ??
Precies. Man wat is dit interessant allemaal voor mijn studiequote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:59 schreef Sitethief het volgende:
Binnenkort zitten weer precies dezelfde users op de server als voor de reset, minus Bobbernaut, Lorrelies en Mordecaix... (Voorzover ik weet)
Ik dacht dat men terug wou naar de '1.7 sfeer' ??
Waarom mag jij niet daar spelen dan. Heb je iets geflikt?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:02 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Precies. Man wat is dit interessant allemaal voor mijn studie
People are great. And weird.
komt door jajongquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom mag jij niet daar spelen dan. Heb je iets geflikt?
Ik ben een meisje, zegt dat niet genoeg voor jou?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom mag jij niet daar spelen dan. Heb je iets geflikt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:05 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, zegt dat niet genoeg voor jou?aaaah een meisje! in minecraftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
help!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:05 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, zegt dat niet genoeg voor jou?Maisnon of zo is toch ook een meisje. Die speelt ook gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Ja maar die is cool en ik ben irritant en aandachtvragendquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maisnon of zo is toch ook een meisje. Die speelt ook gewoon.
Jij Mizu en Maisnon zijn allemaal even cool ;Dquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:09 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja maar die is cool en ik ben irritant en aandachtvragendEn ik ben slecht in bouwen dus deed dat niet zo etc.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:10 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Jij Mizu en Maisnon zijn allemaal even cool ;D
maar Maisnon bouwt net zo goed als Mord![]()
niet dat jij niet kan bouwen
Daarom ben je ook zo coolquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:11 schreef Lorrelies het volgende:
Ik vond het vaak leuker om een beetje te kletsen ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:15 schreef vogelkooi het volgende:
Niet mauwen maar bauwen!Het is boauenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:15 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Alleen jij bent de enige, dat is een beetje het probleem
Die is van Loon, zij woont er alleen naastquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze heeft al een supervet standbeeld gemaakt in de zee
Kletsen prima, maar het was meer van: OOOH VARKENTJE OOOOH SCHAAPJE LIEF <333 OOOOH MOOI HUIS HOI FLODDER HOI BOB OMGGG LIEFFF BIGGETJEquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:11 schreef Lorrelies het volgende:
Ik vond het vaak leuker om een beetje te kletsen ook
Oh ik neem t wel niet meer voor je op hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:15 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Alleen jij bent de enige, dat is een beetje het probleem
Snap ik wel, alleen stem ik daar liever voor danquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kletsen prima, maar het was meer van: OOOH VARKENTJE OOOOH SCHAAPJE LIEF <333 OOOOH MOOI HUIS HOI FLODDER HOI BOB OMGGG LIEFFF BIGGETJE
Hetgeen vrij irritant was.
Maar dat was grappig, beetje kiwi uitlachenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:32 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Snap ik wel, alleen stem ik daar liever voor dan
"GODVERDOMME KK PORTAL AL MIJN ENCHANTMENTS KWIJT KK KK KK"
En had het dan op dat moment gezegd, dan was ik heus wel gestopt. Het is nu zo achteraf en dát is pas irritant
Awww nee ik waardeer het heel ergquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:32 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Oh ik neem t wel niet meer voor je op hoor
Ja jullie vinden al dat getroll naar elkaar maar al te grappig en ik vind het eigenlijk vrij triestquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar dat was grappig, beetje kiwi uitlachen
Neemt niet weg dat dat kut was, maar een dag later had hij alweer een nieuwe gekocht.
Jouw geklets duurde een paar weken, al vanaf dat ik er net was.
Geen zorgen Flod. De "time of the month" vloek zal ze wel achterna komen, ooit.quote:
Iddquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:39 schreef MineraalWater het volgende:
Als ze het graag terugwilt kan ze aan drumpie de schematic vragen lijkt me zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |