Haha, ik dacht al. Wat snap je er niet aan.quote:
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op maandag 30 januari 2012 11:38 schreef TJV het volgende:
[..]
Haha, ik dacht al. Wat snap je er niet aan.
quote:
Ja sorry hoor, maar ik heb nergens gezegd dat ik iets niet snapte geloof ik?quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 11:46 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik heb nergens gezegd dat ik iets niet snapte geloof ik?
Maar laat ook maar, als een paar mensen ineens bepalen om alles maar weg te halen als ze daar zin in hebben, prima joh. Jammer van mijn zwaar verspilde tijd alleen![]()
En aangezien ik niet whitelisted ben, hoor ik er dus ook niet bij, bedankt jongens
Hf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op maandag 30 januari 2012 11:58 schreef TJV het volgende:
[ afbeelding ]Oh dat ben jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet hoor, maar jij bent één van de paar mensen die loopt te janken"boooohoooo 1.7 was zoveel leukerrrrr"
En autisten kunnen niet tegen verandering
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Hoi, je mag er wel weer bij, moet je wel in mijn cobblestone fabriek werken.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:00 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Oh dat ben jij?
Weet niet hoor, maar jij bent één van de paar mensen die loopt te janken"boooohoooo 1.7 was zoveel leukerrrrr"
En autisten kunnen niet tegen verandering
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Verachten is te sterk, maar de sfeer wordt er niet beter van als een bepaalde spelers online zijn. Dat kan te maken hebben met gezeur, gegrief, gejank, doordrammerij e.d.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:02 schreef Lorrelies het volgende:
Wist gewoon niet dat ik zo veracht werd hoor, sorry
Ik was denk ik de enige die het vaak wel gewoon gezellig vond danquote:Op maandag 30 januari 2012 12:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Verachten is te sterk, maar de sfeer wordt er niet beter van als een bepaalde spelers online zijn. Dat kan te maken hebben met gezeur, gegrief, gejank, doordrammerij e.d.
Ik wil in dezen geen namen noemen, maar het is in principe algemeen bekend wie dat zijn.
Nogmaals, het is géén verachten en heeft niet eens specifiek met jou te maken.
Een Vlucht naar betere tijden denk ikquote:Op maandag 30 januari 2012 12:26 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik was denk ik de enige die het vaak wel gewoon gezellig vond dan![]()
Ik vind het gewoon jammer en ik begrijp deze omslag ook niet zo.
Ja, maar ik mis ook wel eens mijn jeugd, maar dan ga ik toch ook niet weer met barbies spelen en bij mijn moeder wonenquote:Op maandag 30 januari 2012 12:31 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Een Vlucht naar betere tijden denk ik
Vond jou wel vrij nadrukkelijk aanwezig eigenlijkquote:Op maandag 30 januari 2012 12:26 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik was denk ik de enige die het vaak wel gewoon gezellig vond dan![]()
Ik vind het gewoon jammer en ik begrijp deze omslag ook niet zo.
quote:Op maandag 30 januari 2012 12:04 schreef TJV het volgende:
[..]Haat is het zeker niet. Snap alleen niet dat tomvnl zo de hand boven zijn hoofd gehouden krijgt.. Dat verdient hij imo. niet aangezien hij toch wel vaak de gene is die mensen op zweept of zelf onrust stookt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
tomvnl is gwn chille gastquote:Op maandag 30 januari 2012 13:13 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Haat is het zeker niet. Snap alleen niet dat tomvnl zo de hand boven zijn hoofd gehouden krijgt.. Dat verdient hij imo. niet aangezien hij toch wel vaak de gene is die mensen op zweept of zelf onrust stookt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |