Je komt er op.quote:Op maandag 30 januari 2012 09:42 schreef Exentric90 het volgende:
Geen pm dus geen whitelist, balen nu alle onrust zaaiers eindelijk geweerd worden zag ik t wel weer zitten om te beginnen. Mja suc6 daar guys
zinds die whitelist zou ik weer mod wordenquote:Op maandag 30 januari 2012 09:45 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Je had er toch zelf voor gekozen?
Ah okeyquote:Op maandag 30 januari 2012 09:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zinds die whitelist zou ik weer mod worden
Zal zo is kijken.quote:Op maandag 30 januari 2012 09:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zinds die whitelist zou ik weer mod worden
Danku vriendelijkquote:Op maandag 30 januari 2012 09:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je komt er op.
Op de PMs reageer ik later.
Haha, ik dacht al. Wat snap je er niet aan.quote:
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op maandag 30 januari 2012 11:38 schreef TJV het volgende:
[..]
Haha, ik dacht al. Wat snap je er niet aan.
quote:
Ja sorry hoor, maar ik heb nergens gezegd dat ik iets niet snapte geloof ik?quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 11:46 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik heb nergens gezegd dat ik iets niet snapte geloof ik?
Maar laat ook maar, als een paar mensen ineens bepalen om alles maar weg te halen als ze daar zin in hebben, prima joh. Jammer van mijn zwaar verspilde tijd alleen![]()
En aangezien ik niet whitelisted ben, hoor ik er dus ook niet bij, bedankt jongens
Hf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op maandag 30 januari 2012 11:58 schreef TJV het volgende:
[ afbeelding ]Oh dat ben jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet hoor, maar jij bent één van de paar mensen die loopt te janken"boooohoooo 1.7 was zoveel leukerrrrr"
En autisten kunnen niet tegen verandering
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Hoi, je mag er wel weer bij, moet je wel in mijn cobblestone fabriek werken.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:00 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Oh dat ben jij?
Weet niet hoor, maar jij bent één van de paar mensen die loopt te janken"boooohoooo 1.7 was zoveel leukerrrrr"
En autisten kunnen niet tegen verandering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |