Nicequote:Op maandag 30 januari 2012 15:04 schreef Sitethief het volgende:
HL_Dog43, ik ben zelf autist, dan heb ik een min of meer moreel recht daar en toe een garpje over te maken.... doen ik ook onderling met andere auti's.
Verder ben ik het met je eens, ik heb hetzelfde, daarom liet ik Plan altijd de grote lijnen uitzetten.
Klopt, doei.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:05 schreef bobbernaut het volgende:
Ah ok aangezien ik niet in die lijst zit willen jullie mij niet..
Tof..
Zo gigantisch herkenbaarquote:Op maandag 30 januari 2012 15:04 schreef Sitethief het volgende:
HL_Dog43, ik ben zelf autist, dan heb ik een min of meer moreel recht daar en toe een garpje over te maken.... doen ik ook onderling met andere auti's.
Ene kant wouden we je wel andere kant niet. Misschien binnenkort, misschien nooit.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:05 schreef bobbernaut het volgende:
Ah ok aangezien ik niet in die lijst zit willen jullie mij niet..
Tof..
Ditquote:Op maandag 30 januari 2012 13:19 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Tja, ik vind t wel lekker om eens in de zoveel maand te bouwen. Zodra er overal dikke kathedralen staan enzo ben ik weer weg merk ik altijd dus ik geniet eigenlijk van elke reset waarbij iedereen nog echt een kleine basis heeft om te overleven en een nether portal / enchanting table enzo probeert te maken.
Dit dusquote:
Nee, niet om Mor. Ik ga ook niet zeggen waarom omdat meisjes er niet goed tegen kunnen.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:26 schreef Lorrelies het volgende:
Bedankt joh
(mij ook buitensluiten omdat mijn vriendje soms wat te zeggen had)
Dit dus.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:27 schreef Ame_thyst het volgende:
Deze situatie kan je het beste vergelijken met real life. Kan jij het met iedereen vinden? Ben jij vriend met heel Nederland? Precies.
De verschillen tussen de spelers op Fok!Craft was zo groot geworden dat er aardig wat irritaties ontstonden. Ik denk dat door deze reset en nieuwe server mensen wat beter bij een eigen groepje komen
Heb nog die pre-release, maar zal misschien wel teruggaan naar 1.1.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
mautje kom spellen dan.Piekje is er ook.
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:37 schreef maurisioo het volgende:
Wow had een map op mijn (tijdelijke) server, van alles in de jungle gemaakt, is het ineens een sneeuwbiome geworden.
[ link | afbeelding ]
Vet, maar die shader is wel een beetje de-illusie he.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:37 schreef Berend. het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van onze map. (server is nog niet open)
Grapjasquote:Op maandag 30 januari 2012 16:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ben Bestemmingsplan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |