quote:
Op maandag 30 januari 2012 12:33 schreef Lorrelies het volgende:[..]
Ja, maar ik mis ook wel eens mijn jeugd, maar dan ga ik toch ook niet weer met barbies spelen en bij mijn moeder wonen

Nja, ik hou al op

Nouja als we de mensen die de sfeer verpesten weg doen dan blijft er een goede sfeer over zoals die van 1.7. Dat is een feit.
quote:
Op maandag 30 januari 2012 13:13 schreef Exentric90 het volgende:[..]
Haat is het zeker niet. Snap alleen niet dat tomvnl zo de hand boven zijn hoofd gehouden krijgt.. Dat verdient hij imo. niet aangezien hij toch wel vaak de gene is die mensen op zweept of zelf onrust stookt..

Tom hoort imo bij de echte oude garde, jullie kennen hem als keiharde troll (op fok) maar ik en de overige kennen hem anders (op mc). Hij vindt het gewoon leuk om mensen te trollen, gewoon niet op reageren toch.
quote:
Op maandag 30 januari 2012 13:20 schreef bobbernaut het volgende:Ik weet zelf niet of ik whitelisted ben, maar de hele "community" is weg...
En zoals jullie zeggen: als je niet whitelisted ben, moet je pm sturen..
Nah waarom zou je dat doen want je was niet meteen whitelisted dus ze willen je dan ook niet.. Ik vraag ook wel af wie die beslissingen gemaakt hebben..
De hele community "was" weg, die komt nu terug zoals die was en hoort. En er zijn veel mensen die MC spelen die wij gewoon aardig vinden maar we kennen lang niet iedereen, daarom gingen we met 15 mensen op Skype een lijst samenstellen, de meeste staan er op en die gene die er niet op staan kunnen PM sturen en dan horen ze vanzelf wel of ze erop komen.
quote:
Op maandag 30 januari 2012 14:24 schreef Stokstaart het volgende:[..]
Gast, ik was vrijwel constant online. Je had even kunnen laten weten of niet? DM is zo gestuurd...
Als jullie zo werken kun je de tering krijgen. Dan ook geen donaties meer
Sorry, maar ik zit niet echt op FOK! te checken of jij online bent. Ik keek naar iedereen op Skype en iedereen op MC op dat moment. Als je op 1 van die 2 was, kwam je er sowieso bij, daar is geen twijfel over mogelijk.
Het was laat maar een impulsieve actie aangezien ik er met 2 mensen over heb gepraat donderdag.
quote:
Op maandag 30 januari 2012 14:15 schreef Mender het volgende:Ik wil bij deze even aangeven dat ik bij het veranderen van de FOK!Craft server niet heb mee beslist.
Nu dit allemaal zo is besloten ga ik ook weg bij Drumpie.
Ik ga een eigen server starten.
Het wordt iig een server waar nooit zomaar een mapreset zal plaatsvinden. De server zal ook nooit zomaar stoppen. Ik weet van mezelf wel dat er soms momenten kunnen zijn dat ik eventjes uitgekeken ben op Minecraft en dat het best zou kunnen zijn dat ik weken niet speel. Maar dit zal bij mij nooit meespelen om te besluiten om de server te stoppen oid (niet dat dit bij Drumpie het geval is, daar speelt iets anders wat al door drumpie is uitgelegd). Want ik weet dat ik daarna toch weer zin krijg om te spelen. In het geval dat ik zelf niet speel hou ik natuurlijk wel af en toe een oogje in het zeil. Maar ik ga er van uit dat ik zelf veel zal spelen.
Meer details volgen nog.
De server gaat iig pas 10 Februari online. Omdat ik dan wat meer tijd heb. En ik eerst even te tijd wil nemen om alles helemaal goed in te stellen en te testen.
Kijk is aan mensen die niet op de whitelist staan, een mooie serieuze server zonder map resets (wel lastig te garanderen) waar jullie kunnen spelen, niks aan de hand toch? Ik heb het ook met Mender over gehad, aangezien hij niet mee besliste omdat ik en hijzelf ook al aangaf niet bij deze groep te passen omdat hij meer de serieuze is en ik meer de ouwehoeren/trollen is.
quote:
Op maandag 30 januari 2012 14:50 schreef Sitethief het volgende:Ik geef Stokstaart wel voor een gedeelte gelijk. Ik wist dat het eraan zat te komen dus ik heb nog de gelegenheid gehad screens te maken van mooi dingen, zoals zonsondergang vanaf mijn berg etc. Maar anderen hebben die kans niet gehad. Hoe je het ook wend of keert, als je avond na avond op een server dingen bouwt heeft dat nu eenmaal een emotionele lading, tenzij ik niet de enige autist ben (garpje

).
Site je kent me. Ik zal de oude map online zetten voor een paar uur en dan kun je lekker screens maken.

quote:
Op maandag 30 januari 2012 14:54 schreef bobbernaut het volgende:Jammer dat spelers die nooit hebben gegriefd en t merendeel van de mensen diegene aardig vinden niet whitelisted zijn.. (lorrelies..)
Het gaat niet om griefen, het gaat om je gedrag. Als wij je gedrag gewoon kut vinden dan kom je er niet op. Dat verpest en beinvloed de sfeer nadelig, daar hebben wij geen zin in. Wij zijn geen 10-jarigen die zomaar een beslissing maken. Deze beslissing is echt genomen door veel mensen die allemaal verstand van zaken hebben. Ik ben ook namelijk geen mongool die denkt, oke lets go reset en fuck de rest. Komop zeg.
quote:
Op maandag 30 januari 2012 14:55 schreef Stokstaart het volgende:[..]
Zelf ben ik pas een weekje lid. En had net een HQ gebouwd, beetje de server/map leren kennen.... en nu is alles naar de kut. Omdat er schijnbaar een of ander overleg heeft plaatsgevonden.
Nee, als er een server met de belofte geen reset zou ik die zo joinen. Want voordat deze reset plaats vond waren mensen toch nog volop aan het bouwen op die oude server of niet ?
Je zegt het zelf al, je was net een weekje lid. Wij spelen al maanden met dezelfde mensen en dit was echt een nodig iets.
VOOR ZOVERIk probeer niemand uit sluiten, doe ik eigenlijk wel. Maar dat doe ik meer voor het belang van anderen, wij willen gewoon leuk spelen.
Trouwens, als iedereen het echt wilt weten, hier is de lijst van users die sowieso gelijk meekwamen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aardige lijst toch? Normale lijst, met leuke spelers allemaal toch? Vind ik ook ja.
De mensen die denken dat ze bij deze server thuis horen, PM of DM.
If not now, then when.