SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFT Ticket SysteemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
gogosweden - Vbownswow
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjunior
Alstead - Alstead
Ame_thyst - Huibster
Asy - OmgItsAsy
Mschol - mschol
Zenato - Bereton
Delano.888 - Delano888
Audreyoot - Chaoot
Rensie23 - Rens23
BELASTING - basserbas
AlDieWillenteKaaprenVaren - Bestemmingsplan
LordMagic - Great_hellupquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 5% gewijzigd door TJV op 30-01-2012 15:40:39 ]It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ja dus? Waarom zeik jij altijd?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:17 schreef Snorrenbaard het volgende:
creative mode in survival?, tnt? admins die meedoen?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Kerel, dingen slopen en vervolgens repareren en verbeteren is juist vet, dan wordt het er alleen beter op.![]()
Wat let je.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:20 schreef Lorrelies het volgende:
Zeg een beetje gamepauze is niet slecht voor je heur.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Op mijn lokale server, zoals ook daaronder staat. Map gedownload en opgeblazen. Niks mis mee.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:17 schreef Snorrenbaard het volgende:
creative mode in survival?, tnt? admins die meedoen?![]()
![]()
oke excusesquote:Op zondag 29 januari 2012 23:27 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Op mijn lokale server, zoals ook daaronder staat. Map gedownload en opgeblazen. Niks mis mee.![]()
Vic, Maisnon heeft een fotoboek.....quote:Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
dude van alleen lippen kan ik toch niet weten of zij dat is of niet? ookal heeft ze pics in haar fobo en heb ik haar op tinychat gezienquote:Op zondag 29 januari 2012 23:39 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Vic, Maisnon heeft een fotoboek.....Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Nee ben het nietmijn lippen zijn iets minder vol
Maar ik hang ook wel altijd met mn mond open als een doeshond in de serengeti dus het kon![]()
En de afstand kin<->mond is een stuk groter bij jou geloof ik.Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
misschien heeft het meisje in mn jUIn wel een bredere kin!![]()
of grotere mond
Maar eh wat is er met die serverrr!![]()
Ik zag m net online, met 7 users. Toen stond er you are not whitelisted.
Toen kreeg ik een communication error die bleef![]()
Lekker NIET bouwen bij drumpie!
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
FOK!CRAFT UPDATE
Zoals de meeste mensen weten is de sfeer op de server tegenwoordig wat grimmig, dit beïnvloed vele mensen die daardoor ook stoppen met spelen terwijl ik dat niet wil omdat zij erbij horen. Daarnaast kunnen de admins en de oude mods niet eens meer normaal spelen, zodra we online komen willen we weer offline. Tevens wilt iedereen ook weer terug naar de 1.7 sfeer.
Wat gaat er gebeuren?
Nou FOK!CRAFT gaat kleiner, een selectief groepje users die bestaat uit de oude garde + wat nieuwe mensen. Er komt een white-list op de server waardoor we mensen kunnen toelaten en weigeren die wij willen en er komt een nieuwe map omdat iedereen opnieuw wilt beginnen.
Deze beslissing is genomen met 15 andere users (skype), die groep bestaat uit de oude garde + wat nieuwe users. De meeste mensen zijn al geïnformeerd dat ze automatisch mee komen op de server, de gene die niet zijn geïnformeerd zullen naar hoogste waarschijnlijkheid niet toegelaten worden omdat je simpelweg niet bij deze server past of je moet een PM/DM sturen (je kan dit checken door in te loggen).
Vervolgens wordt er door iedereen op de server gestemd of die persoon er op mag of niet. Je kunt altijd om toegang vragen voor de server.
Waarschijnlijk wordt de naam FOK!CRAFT ook opgeheven, moet nog even naar gekeken worden.
Daarnaast gaat Pixiio/Berend een server beginnen morgen, daar is ook iedereen van harte welkom op. Zijn IP zal later door hemzelf gepost worden.
Alvast bedankt voor het begrip.
Maps:
- survival (nieuw)
- creative (oud)
- nether (nieuw)
- flat world (nieuw)
Nieuwe spawn pics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ragen heeft geen zin, deze beslissing is gemaakt door veel mensen die allemaal hier mee over nagedacht hebben en ingestemd hebben. De toegelaten user lijst is ook samengesteld door die 15 users.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 30-01-2012 02:56:57 ]If not now, then when.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: